Diskuze

Spořitelna chystá novou značku Blue pro středně movité klienty

Česká spořitelna startuje nové osobní bankovnictví pro bonitnější zákazníky pod názvem Blue. Představuje mezistupeň mezi klienty s nižšími příjmy a privátním bankovnictvím pro nejbohatší, kterým nabízí služby Erste Private Banking. Pro svůj koncept Blue chce Spořitelna zlákat až 300 tisíc klientů s příjmy nad 30 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Volný překlad BLUE do hovorové češtiny je DPČBKZDE = dobře placený český blb, který zaplatí dluhy Erste

0 0
možnosti

Každý by měl dostat šanci, takže si ji snad zaslouží i Blue. Přeji všem klientům nového brandu ať jsou spokojení.

1 0
možnosti

Proč není název v češtině? Proč zrovna v angličtině a bluu? Nechápu, jsem v Česku, ve střední Evropě, kde žádná angiicky mluvící menšina nežije.

1 0
možnosti

Když bance vrátí katastr 2x zpátky papíry na opravu - zástavního práva, tak to fakt kvalifikace jako hrom.

0 0
možnosti

Špatně zařazený příspěvek

0 0
možnosti

spořka byla vždycky pro socky, to u nich jsou i majetnější, že pro ně vymýšlí nějaký program či značku?

Chápu, že na vesnicích, kde jiný ústav není, lidem nic jiného než spořka nezbývá, na druhou stranu, aby všichni na vesnici věděli o mých úsporách?

1 0
možnosti
Foto

spořka si fakt myslí, že když něco, co je jinde zadarmo, přemalujou na modro a dají na něj visačku "pro lepší lidi JEN ZA 199 Kč", tak že se o to lidi poperou, jo?

dlouho jsem se tak nezasmál ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

J64a16n 20C67h90v35á71t21a59l

29. 8. 2014 14:04

a teď jste jim to teda natřel. Oni určitě čekali na toto vaše "chytré" zhodnocení. Dost zjednodušené. To by pasovalo na to, že jste milovník internetových bank, ti také vidí jen vše "zdarma". Doporučuji nechat si vytetovat na čelo!!

0 3
možnosti

Rajfce stačí příjem 25 000 Kč, jiným bankám ještě méně. Spořka dělila klienty příjmem 30 000 Kč dávno, jen se k tomu nyní přiznala, protože výhody byly jen na žádost klienta a nebo při odchodu ke konkurenci. Raději jsem šel k Rajfce a potom dál ;-), nelituji, jinde si klienta váží víc

1 0
možnosti

A12l55e33š 17N82o32v91á30k

30. 10. 2014 9:12

V pohodě bych dosáhl na Blue, ale když jsem odcházel po 15 letech v ČS, nic rozumného mi v ČS nenabídli. Že nic nic výhodnějšího, než Výhodný program, nemají. Kdysi ta služba začínala na 45 Kč za měsíc, ale v průběhu doby se sice neměnila, ale mizely položky z kategorie zdarma do kategorie poplatek. Mám dva účty, jeden osobní a jeden kvůli hypotéce, obojí za 0 Kč a v jedné z bank mám ke kartě zdarma i základní cestovní pojištění. ČS jako jedna z mála bank nepochopila, že klienti už nejsou ovce. Možná teď ČS míří za horních 10 tisíc. Proč ne, taky je to cesta.

0 0
možnosti

Já tyhlety programy a výhodný nabídky, balíčky atd. vůbec nechápu. Několik let mám mB a FI  a mám vše, nač si vzpomenu. Všechny služby zadarmo, hypotéka, kontokorent, kreditka, spořící konta a já nevím co všechno. Vše ovládám přes internet a žádnýho bankéře nepotřebuju.

4 0
možnosti

No vždyť vám to nikdo nebere. Ale věřte, že někomu zase naopak vyhovuje něco jiného, třeba i ten osobní bankéř. Přečtete si ten článek pořádně - to není žádná nová nabídka, spořka jen vyčlení lidi, kterým poskytovala osobního bankéře pod novou značku. Tečka. Vám vaše nadšení pro internetové banky nikdo nebere, tak zase jiným neberte to, že dávají přednost pobočkám a osobním bankéřům.

0 3
možnosti