- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kopírujou se jen lepší značky. proto se tak málo kopíruje Puma
patřilo pod jiný příspěvek níže
Přestaňte už věci od Pumy nazývat "sportovním zbožím". Je to jen obyčejný módní šunto-zboží, který vydrží sotva jednu sezonu. Ale nesmí se v tom sportovat!
No nevím, ale jestli igelitové/plastové sáčky jsou podle této firmy ekologičtější než papírové, většinou už z recyklovaného papíru, tak nevím. Pet sáčky se těžko rozkládají, trvá to stovky let a zatěžují přírodu daleko větším hnusem než papírová krabice. Spíš to bylo o ceně a tak se to muselo zaobalit tzv "pěknými řečmi"
Budeš asi velký specialista na recyklované materiály!
to uz zavání hysterii - řešit spotřebu papíru na krabici pro zboží, které se kupuje 1-3x do roka
Puma objevila Ameriku. Ale trvalo jí to více jak čtyři roky.
To že predávajú Pumy v nejakej taške počujem prvý krát, ale to asi pretože už roky som ich botasky nemal, kedže nesú na moju nohu, síce vždy nejaké Pumy v obchode vyskúšam(ak teda majú aj moju veľkosť), ale absolútne mi nesedia na nohe, navyše sú tie ich modeli akési divné, strašne úzku podrážku majú.
Marketing je nutný pro každou dobrou značku, snížení ceny - to už by zákazníci brali jako snížení kvality to nejde, v prodeji je důležitá profesionální obsluha, dobrá nabídka a promtně řešená reklamace.
Bohužel, plebs opravdu zajímá spíše jestli stejné tenisky nosí Bolt nebo LeBron James, než kvalita výroby... Tyhle firmy to mají dobře spočítané
K tomu zaostávání: Největší reklamu výrobcům dělají jejich napodobovatelé a pro ně je asi jednodušší lepit na výrobky proužky a fajfky, než se tam malovat se zvířátkama. Čím víc proužků...., to už tu bylo, ale ještě jsem neslyšel : čím víc pum,....
To jste asi ještě u nikoho neviděl čísnkou kopii značky PLIMA Hlavně L a I jsou udělané tak, že až při bližším pohledu je patrná minimezírka, že to jako není U. Ale kopírovaní jsou taky hodně, až moc.
Mě naopak sáček místo krabice při koupi mile překvapil.
I pro mě to bylo zajímavé a překvapující, nicméně si dovedu představit, jak to vypadá na skladě a jak s tím tam musí bojovat, oproti papírovým krabicím. Dovedl bych si to určitě představit nabízet k nějaké limitované edici nebo tak.