Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy jsou za pololetí v zisku, vybraly více peněz na jízdenkách

České dráhy výrazně vylepšily za první pololetí letošního roku své hospodaření. Jejich klíčový byznys – osobní doprava – však zůstává i nadále ve ztrátě. Firmě se ovšem podařilo vybrat více na jízdném.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V41á29c70l82a43v 80N53o69v64o24t82n41ý 7860548749

...a proto od září zdražilo jízdné. Tenhle stát se svými státními podniky a čachrování s čísly je jeden velký šmejd.

0/0
3.9.2014 8:52

P30a41v87e61l 83Ř74a44p56e87k 7342406969915

Jsou v zisku, ale jen díky miliardovým dotacím a nárůstu dluhu, o kterém nikdo neví, jak jej splatit.

0/−3
2.9.2014 11:24

R93i91c29h30a22r89d 30M47e82r87h13a43u98t 4676496477280

Hurrraaaaaa nase firma je v zisku.At ten zly kapitalista JAncura ktery nam sliboval nove vagony pukne vzteky.;-D;-DRezijkari celeho sveta SPOJTE SE. Zloutenka na kolejich zda se donutila CD o sebe zdravotne dbat.Jancura forrever.R^ P.S. a ted Repko minus a jeste jeden a jeste mi naloz dva;-)

0/−6
1.9.2014 20:19

J37a33n 58F34r16o48l29í78k 6176420965724

Pane Sůra tak jsou dráhy v zisku nebo ve ztrátě? Volajako jsem z Vašeho článku zmetený.;-)

+1/−1
1.9.2014 16:58

J82a57n 13D83l60o75u72h94ý 8625285965338

Ve zprávě pro investory? To asi myslí všechny daňové poplatníky;-D

+5/−3
1.9.2014 15:48

R36a46d52e84k 27J84a17n93a18t68a 9955176474672

Daňoví poplatníci jsou zákazníci (zprostředkovaně přes MD a kraje, a přímo, když jedou vlakem), ne investoři. Investoři jsou ti, co si koupili dluhopisy.

+6/0
1.9.2014 17:29

F87r53a10n50t15i57š33e74k 10N39o98v59á47k 7908762528657

chtělo by to nějaký audit - ČD a v zisku ;-D;-D;-D

+3/−1
1.9.2014 15:27

A19u36g34u97s68t 94F44o60r31m35á12n63e23k 6615959450926

To, že vybrali víc peněz, neznamená, že zlepšily služby a nalákaly tak víc pasažérů. Je to způsobeno pouze zdražením jízdenek.

+1/−7
1.9.2014 15:13

R87a28d94e21k 23J48a10n60a46t22a 9845676464252

Přepravní výkon stoupl o 1%, tržby o 2%. Takže na vrub zdražení jízdenek lze přičíst pouze polovinu růstu tržeb, druhá polovina je daná tím, že cestující jezdili více.

+8/0
1.9.2014 17:42
Foto

B27o65h13u86m80i23l 68P28r58o64c89h82á31z30k20a 2853771133231

výborně, nejlepším způsobem, jak tuto radostnou zprávu oslavit by bylo nahnat drážní zaměstnance na takovou brigádičku - omýt ušmudlané interiéry dosluhujících panťáků, aby si člověk připadal jako cestující, nikoliv bezdomovec, uklidit alespoň okolí nástupišť a posekat všudypřítomnou prorůstající lebedu.

0/−12
1.9.2014 14:16

P53a13v58e57l 54J95e86l34í46n32e81k 6585915836206

Jak souvisí nástupiště a lebeda s dráhami? Proč je nejdeš opravit sám, to má stejnou logiku...

+12/0
1.9.2014 14:36

K84a97r20e74l 25V32e34č68e69ř39a 8303396277786

Kdysi,když někdo odpovědný ve vládě zjistil,že má česká železnice nějaký potenciál růstu,muselo se s tím něco udělat.Dráha byla doslova rozkulačena...Takže:Ušmudlané panťáky umývají a uklízejí kdysi "vybrané" soukromé firmy s neprůstřelnými smlouvami.Časy,kdy to zajišťovaly ČD,jsou cca 13 let zpět.Okolí nástupišť a nástupiště a koleje patří SŽDC,proč by je tedy měly ČD uklízet? Asi jako by je měl uklidit Regiojet či Leo express...

Skoro všechno je to způsobené politiky z minulých let.Na ČD jsou přisáté pijavice různých soukromých firem a který manažer se rozhodne ty pijavice strhat a na jimi "prováděné" činnosti nasadit vlastní zaměstnance,je určen na odstřel...Pod jakoukoliv záminkou.;-O

Jo a kdo za to může?Je demokracie,takže vlastně my všichni.Ti,co všechno pohnojili,byli námi zvolení zástupci...;-(

+9/0
1.9.2014 16:29

J50i59n44d81ř53i92c21h 68Š17k58o90p92e87k 4315951750165

majitelé a řidiči kamionů taky uklízí kolem silnic ?

;-D

+2/0
2.9.2014 7:27

J96i97ř21í 45H22o75v12o86r90k29a 8447876282335

Jak může být osobní doprava ztrátová, když kraje a stát proplácejí prokazatelnou ztrátu? Něco shnilého je v účetnictví a cenové politice ČD

0/−8
1.9.2014 14:02

J65i69ř54í 95R72a46m76p47á90č98e26k 5891611833310

Jak může být Jančura nebo Leo ve ztrátě na železnici? Na trati označené jako zlaté vejce nejde prodělat, psal JanSůra nebo to byl JanČůra - teď už nevím.

+3/0
1.9.2014 14:10

J43a12n 72L92a32k32o40m15ý 7431375835414

A neukazuje to jen na to, že ČD v osobní dopravě prostě vydělat neumí, takže nikde nejsou žádný rozinky, jak se tu rádo podsouvalo a pokud o jakoukoliv trať přijdou, nikdo je o zisk neobere, ba spíše naopak - pomůže jim snížit ztrátu? Dotace co mají na všech linkách mimo Ostravy mají být i s přiměřeným ziskem, do Ostravy tvrdí že vydělávají, tudíž nemají tu ztrátu kde získat - ale i tak se jim to "úspěšně" daří

+2/−1
1.9.2014 14:17

P93e62t73r 75M79a88r34e34š 8330436

Jednoduše, prostě drahám nezaplatí, kolik chtějí. Pro stát jako majitele není těžké najít páky, aby to tak bylo.

+3/0
1.9.2014 14:26
Foto

J34i33ř39í 38R59o17e22d29l 8319232284646

No nevím,nevím.Přestali si pánové snad vypláce vysoké odměny? Bylo by načase.8-o

0/0
1.9.2014 14:01

A56l26a71n 94Ř94e10p35k63a 4215676

Alespoň někdy pozitivní zpráva o ČD od autora, který jinak radši žlutého dopravce. Ale nevím, jestli se to počítá, když je to jen přetlumočená tisková zpráva;-D

+6/−2
1.9.2014 13:51

Z87b14y81n83ě27k 32P45o10p36o58v96s10k76ý 9486638937723

Dobre zpravy!

+7/0
1.9.2014 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.