Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy jsou za pololetí v zisku, vybraly více peněz na jízdenkách

České dráhy výrazně vylepšily za první pololetí letošního roku své hospodaření. Jejich klíčový byznys – osobní doprava – však zůstává i nadále ve ztrátě. Firmě se ovšem podařilo vybrat více na jízdném.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V19á69c49l58a10v 13N82o84v90o25t19n23ý 7110788449

...a proto od září zdražilo jízdné. Tenhle stát se svými státními podniky a čachrování s čísly je jeden velký šmejd.

0/0
3.9.2014 8:52

P24a50v69e42l 33Ř88a59p92e78k 7652116669445

Jsou v zisku, ale jen díky miliardovým dotacím a nárůstu dluhu, o kterém nikdo neví, jak jej splatit.

0/−3
2.9.2014 11:24

R74i23c66h28a42r95d 97M71e95r82h10a64u88t 4376336407480

Hurrraaaaaa nase firma je v zisku.At ten zly kapitalista JAncura ktery nam sliboval nove vagony pukne vzteky.;-D;-DRezijkari celeho sveta SPOJTE SE. Zloutenka na kolejich zda se donutila CD o sebe zdravotne dbat.Jancura forrever.R^ P.S. a ted Repko minus a jeste jeden a jeste mi naloz dva;-)

0/−6
1.9.2014 20:19

J30a37n 86F16r49o85l87í24k 6766890585764

Pane Sůra tak jsou dráhy v zisku nebo ve ztrátě? Volajako jsem z Vašeho článku zmetený.;-)

+1/−1
1.9.2014 16:58

J70a92n 97D45l48o20u77h58ý 8905805145798

Ve zprávě pro investory? To asi myslí všechny daňové poplatníky;-D

+5/−3
1.9.2014 15:48

R72a27d67e69k 77J43a61n36a62t39a 9455736794382

Daňoví poplatníci jsou zákazníci (zprostředkovaně přes MD a kraje, a přímo, když jedou vlakem), ne investoři. Investoři jsou ti, co si koupili dluhopisy.

+6/0
1.9.2014 17:29

F34r36a77n14t65i16š48e94k 34N89o11v29á50k 7268552808577

chtělo by to nějaký audit - ČD a v zisku ;-D;-D;-D

+3/−1
1.9.2014 15:27

A48u32g16u43s32t 28F28o45r42m37á32n24e41k 6565339640196

To, že vybrali víc peněz, neznamená, že zlepšily služby a nalákaly tak víc pasažérů. Je to způsobeno pouze zdražením jízdenek.

+1/−7
1.9.2014 15:13

R85a50d80e85k 25J97a41n76a91t77a 9675586914452

Přepravní výkon stoupl o 1%, tržby o 2%. Takže na vrub zdražení jízdenek lze přičíst pouze polovinu růstu tržeb, druhá polovina je daná tím, že cestující jezdili více.

+8/0
1.9.2014 17:42
Foto

B79o80h80u96m51i73l 94P12r17o58c67h32á77z25k80a 2923421763631

výborně, nejlepším způsobem, jak tuto radostnou zprávu oslavit by bylo nahnat drážní zaměstnance na takovou brigádičku - omýt ušmudlané interiéry dosluhujících panťáků, aby si člověk připadal jako cestující, nikoliv bezdomovec, uklidit alespoň okolí nástupišť a posekat všudypřítomnou prorůstající lebedu.

0/−12
1.9.2014 14:16

P40a40v14e10l 71J33e33l73í65n39e50k 6605865496916

Jak souvisí nástupiště a lebeda s dráhami? Proč je nejdeš opravit sám, to má stejnou logiku...

+12/0
1.9.2014 14:36

K52a42r59e59l 81V89e24č83e42ř31a 8273916307256

Kdysi,když někdo odpovědný ve vládě zjistil,že má česká železnice nějaký potenciál růstu,muselo se s tím něco udělat.Dráha byla doslova rozkulačena...Takže:Ušmudlané panťáky umývají a uklízejí kdysi "vybrané" soukromé firmy s neprůstřelnými smlouvami.Časy,kdy to zajišťovaly ČD,jsou cca 13 let zpět.Okolí nástupišť a nástupiště a koleje patří SŽDC,proč by je tedy měly ČD uklízet? Asi jako by je měl uklidit Regiojet či Leo express...

Skoro všechno je to způsobené politiky z minulých let.Na ČD jsou přisáté pijavice různých soukromých firem a který manažer se rozhodne ty pijavice strhat a na jimi "prováděné" činnosti nasadit vlastní zaměstnance,je určen na odstřel...Pod jakoukoliv záminkou.;-O

Jo a kdo za to může?Je demokracie,takže vlastně my všichni.Ti,co všechno pohnojili,byli námi zvolení zástupci...;-(

+9/0
1.9.2014 16:29

J94i98n44d90ř93i61c14h 75Š79k19o73p27e98k 4385711660975

majitelé a řidiči kamionů taky uklízí kolem silnic ?

;-D

+2/0
2.9.2014 7:27

J80i81ř84í 72H47o43v81o94r72k25a 8557706772535

Jak může být osobní doprava ztrátová, když kraje a stát proplácejí prokazatelnou ztrátu? Něco shnilého je v účetnictví a cenové politice ČD

0/−8
1.9.2014 14:02

J40i13ř58í 70R39a15m69p91á87č86e75k 5621491853630

Jak může být Jančura nebo Leo ve ztrátě na železnici? Na trati označené jako zlaté vejce nejde prodělat, psal JanSůra nebo to byl JanČůra - teď už nevím.

+3/0
1.9.2014 14:10

J90a85n 21L75a33k46o19m44ý 7521565645614

A neukazuje to jen na to, že ČD v osobní dopravě prostě vydělat neumí, takže nikde nejsou žádný rozinky, jak se tu rádo podsouvalo a pokud o jakoukoliv trať přijdou, nikdo je o zisk neobere, ba spíše naopak - pomůže jim snížit ztrátu? Dotace co mají na všech linkách mimo Ostravy mají být i s přiměřeným ziskem, do Ostravy tvrdí že vydělávají, tudíž nemají tu ztrátu kde získat - ale i tak se jim to "úspěšně" daří

+2/−1
1.9.2014 14:17

P94e31t45r 58M14a12r65e42š 8240506

Jednoduše, prostě drahám nezaplatí, kolik chtějí. Pro stát jako majitele není těžké najít páky, aby to tak bylo.

+3/0
1.9.2014 14:26
Foto

J66i41ř60í 38R87o93e96d95l 8849922954416

No nevím,nevím.Přestali si pánové snad vypláce vysoké odměny? Bylo by načase.8-o

0/0
1.9.2014 14:01
Foto

A81l39a44n 93Ř53e16p30k67a 4165236

Alespoň někdy pozitivní zpráva o ČD od autora, který jinak radši žlutého dopravce. Ale nevím, jestli se to počítá, když je to jen přetlumočená tisková zpráva;-D

+6/−2
1.9.2014 13:51

Z73b53y73n70ě52k 38P71o60p83o52v48s50k28ý 9786258947583

Dobre zpravy!

+7/0
1.9.2014 13:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.