Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy jsou za pololetí v zisku, vybraly více peněz na jízdenkách

České dráhy výrazně vylepšily za první pololetí letošního roku své hospodaření. Jejich klíčový byznys – osobní doprava – však zůstává i nadále ve ztrátě. Firmě se ovšem podařilo vybrat více na jízdném.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V82á64c28l53a54v 71N71o91v73o64t47n12ý 7160638129

...a proto od září zdražilo jízdné. Tenhle stát se svými státními podniky a čachrování s čísly je jeden velký šmejd.

0/0
3.9.2014 8:52

P61a55v72e13l 82Ř24a81p21e48k 7862826249145

Jsou v zisku, ale jen díky miliardovým dotacím a nárůstu dluhu, o kterém nikdo neví, jak jej splatit.

0/−3
2.9.2014 11:24

R88i34c83h55a65r38d 82M83e71r18h69a14u15t 4276536867380

Hurrraaaaaa nase firma je v zisku.At ten zly kapitalista JAncura ktery nam sliboval nove vagony pukne vzteky.;-D;-DRezijkari celeho sveta SPOJTE SE. Zloutenka na kolejich zda se donutila CD o sebe zdravotne dbat.Jancura forrever.R^ P.S. a ted Repko minus a jeste jeden a jeste mi naloz dva;-)

0/−6
1.9.2014 20:19

J58a10n 87F64r27o75l35í97k 6716980115524

Pane Sůra tak jsou dráhy v zisku nebo ve ztrátě? Volajako jsem z Vašeho článku zmetený.;-)

+1/−1
1.9.2014 16:58

J79a65n 71D57l67o12u49h79ý 8915465765798

Ve zprávě pro investory? To asi myslí všechny daňové poplatníky;-D

+5/−3
1.9.2014 15:48

R28a89d47e13k 98J76a96n37a34t19a 9385826364482

Daňoví poplatníci jsou zákazníci (zprostředkovaně přes MD a kraje, a přímo, když jedou vlakem), ne investoři. Investoři jsou ti, co si koupili dluhopisy.

+6/0
1.9.2014 17:29

F71r58a58n56t92i39š81e41k 90N51o97v55á47k 7248142178467

chtělo by to nějaký audit - ČD a v zisku ;-D;-D;-D

+3/−1
1.9.2014 15:27

A21u32g17u46s36t 38F32o98r93m11á72n27e70k 6375889310286

To, že vybrali víc peněz, neznamená, že zlepšily služby a nalákaly tak víc pasažérů. Je to způsobeno pouze zdražením jízdenek.

+1/−7
1.9.2014 15:13

R39a89d31e44k 52J47a97n85a97t94a 9155526394822

Přepravní výkon stoupl o 1%, tržby o 2%. Takže na vrub zdražení jízdenek lze přičíst pouze polovinu růstu tržeb, druhá polovina je daná tím, že cestující jezdili více.

+8/0
1.9.2014 17:42
Foto

B33o27h72u26m59i28l 12P45r29o36c57h97á37z19k24a 2303241193341

výborně, nejlepším způsobem, jak tuto radostnou zprávu oslavit by bylo nahnat drážní zaměstnance na takovou brigádičku - omýt ušmudlané interiéry dosluhujících panťáků, aby si člověk připadal jako cestující, nikoliv bezdomovec, uklidit alespoň okolí nástupišť a posekat všudypřítomnou prorůstající lebedu.

0/−12
1.9.2014 14:16

P28a83v23e85l 11J68e84l19í59n38e42k 6275555646276

Jak souvisí nástupiště a lebeda s dráhami? Proč je nejdeš opravit sám, to má stejnou logiku...

+12/0
1.9.2014 14:36

K48a10r97e20l 38V12e26č93e69ř93a 8863536197876

Kdysi,když někdo odpovědný ve vládě zjistil,že má česká železnice nějaký potenciál růstu,muselo se s tím něco udělat.Dráha byla doslova rozkulačena...Takže:Ušmudlané panťáky umývají a uklízejí kdysi "vybrané" soukromé firmy s neprůstřelnými smlouvami.Časy,kdy to zajišťovaly ČD,jsou cca 13 let zpět.Okolí nástupišť a nástupiště a koleje patří SŽDC,proč by je tedy měly ČD uklízet? Asi jako by je měl uklidit Regiojet či Leo express...

Skoro všechno je to způsobené politiky z minulých let.Na ČD jsou přisáté pijavice různých soukromých firem a který manažer se rozhodne ty pijavice strhat a na jimi "prováděné" činnosti nasadit vlastní zaměstnance,je určen na odstřel...Pod jakoukoliv záminkou.;-O

Jo a kdo za to může?Je demokracie,takže vlastně my všichni.Ti,co všechno pohnojili,byli námi zvolení zástupci...;-(

+9/0
1.9.2014 16:29

J71i77n80d94ř28i20c98h 19Š41k70o57p74e18k 4515171860195

majitelé a řidiči kamionů taky uklízí kolem silnic ?

;-D

+2/0
2.9.2014 7:27

J12i43ř19í 69H23o31v13o79r31k12a 8887526902245

Jak může být osobní doprava ztrátová, když kraje a stát proplácejí prokazatelnou ztrátu? Něco shnilého je v účetnictví a cenové politice ČD

0/−8
1.9.2014 14:02

J24i74ř30í 87R59a60m31p37á53č28e39k 5671361623630

Jak může být Jančura nebo Leo ve ztrátě na železnici? Na trati označené jako zlaté vejce nejde prodělat, psal JanSůra nebo to byl JanČůra - teď už nevím.

+3/0
1.9.2014 14:10

J93a73n 86L82a84k83o19m98ý 7281575555774

A neukazuje to jen na to, že ČD v osobní dopravě prostě vydělat neumí, takže nikde nejsou žádný rozinky, jak se tu rádo podsouvalo a pokud o jakoukoliv trať přijdou, nikdo je o zisk neobere, ba spíše naopak - pomůže jim snížit ztrátu? Dotace co mají na všech linkách mimo Ostravy mají být i s přiměřeným ziskem, do Ostravy tvrdí že vydělávají, tudíž nemají tu ztrátu kde získat - ale i tak se jim to "úspěšně" daří

+2/−1
1.9.2014 14:17

P25e95t18r 19M65a49r56e42š 8100876

Jednoduše, prostě drahám nezaplatí, kolik chtějí. Pro stát jako majitele není těžké najít páky, aby to tak bylo.

+3/0
1.9.2014 14:26
Foto

J63i56ř35í 87R73o89e90d39l 8549932504266

No nevím,nevím.Přestali si pánové snad vypláce vysoké odměny? Bylo by načase.8-o

0/0
1.9.2014 14:01
Foto

A37l38a11n 69Ř16e39p14k74a 4125396

Alespoň někdy pozitivní zpráva o ČD od autora, který jinak radši žlutého dopravce. Ale nevím, jestli se to počítá, když je to jen přetlumočená tisková zpráva;-D

+6/−2
1.9.2014 13:51

Z14b82y15n40ě45k 18P73o27p79o29v63s16k19ý 9406578967203

Dobre zpravy!

+7/0
1.9.2014 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.