- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...a proto od září zdražilo jízdné. Tenhle stát se svými státními podniky a čachrování s čísly je jeden velký šmejd.
Jsou v zisku, ale jen díky miliardovým dotacím a nárůstu dluhu, o kterém nikdo neví, jak jej splatit.
Hurrraaaaaa nase firma je v zisku.At ten zly kapitalista JAncura ktery nam sliboval nove vagony pukne vzteky.Rezijkari celeho sveta SPOJTE SE. Zloutenka na kolejich zda se donutila CD o sebe zdravotne dbat.Jancura forrever. P.S. a ted Repko minus a jeste jeden a jeste mi naloz dva
Pane Sůra tak jsou dráhy v zisku nebo ve ztrátě? Volajako jsem z Vašeho článku zmetený.
Ve zprávě pro investory? To asi myslí všechny daňové poplatníky
Daňoví poplatníci jsou zákazníci (zprostředkovaně přes MD a kraje, a přímo, když jedou vlakem), ne investoři. Investoři jsou ti, co si koupili dluhopisy.
chtělo by to nějaký audit - ČD a v zisku
To, že vybrali víc peněz, neznamená, že zlepšily služby a nalákaly tak víc pasažérů. Je to způsobeno pouze zdražením jízdenek.
Přepravní výkon stoupl o 1%, tržby o 2%. Takže na vrub zdražení jízdenek lze přičíst pouze polovinu růstu tržeb, druhá polovina je daná tím, že cestující jezdili více.
výborně, nejlepším způsobem, jak tuto radostnou zprávu oslavit by bylo nahnat drážní zaměstnance na takovou brigádičku - omýt ušmudlané interiéry dosluhujících panťáků, aby si člověk připadal jako cestující, nikoliv bezdomovec, uklidit alespoň okolí nástupišť a posekat všudypřítomnou prorůstající lebedu.
Jak souvisí nástupiště a lebeda s dráhami? Proč je nejdeš opravit sám, to má stejnou logiku...
Jak může být osobní doprava ztrátová, když kraje a stát proplácejí prokazatelnou ztrátu? Něco shnilého je v účetnictví a cenové politice ČD
Jak může být Jančura nebo Leo ve ztrátě na železnici? Na trati označené jako zlaté vejce nejde prodělat, psal JanSůra nebo to byl JanČůra - teď už nevím.
No nevím,nevím.Přestali si pánové snad vypláce vysoké odměny? Bylo by načase.