Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Regiojet zvedl tržby oproti loňsku o 41 procent

Provozovatel žlutých vlakových souprav Regiojet uzavřel první půlrok s výrazně lepšími výsledky než loni. Tržby se zvýšily o 41,3 procenta na 240,1 milionu korun. Zlepšení přičítá dopravce navýšení kapacity a přílivu cestujících. Zisk firma nezveřejnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S63t17a12n69i10s39l54a77v 34M73í68č75e28k 3478935715596

"Zisk dopravce nezveřejnil" ... dál to nečtu ;-D

0/0
3.9.2014 13:44

P77a93v51e10l 36Š36m45í72d86e24k 6629210493618

Pan Sůra opět nezklamal, když jde o žlutý expres.

0/0
3.9.2014 5:22

M40a29r82t97i98n 15Z28l10a85t18u36š58k10a 8777904930911

Až na to, že toto není článek Sůry. ;-D

0/0
5.9.2014 6:44

M28a88r21e54k 85O39p 9879623800743

Ukazka, ze se ekonomika zlepsuje? Rekl byh mozna naopak, lide setri a tak nejedou "draze autem", ale setri a jedou radeji vlakem. Cenovy rozdil je znatelny, jede-li jedna osoba OV-PRH.

Navic bych priliv lidi do vlaku hledal i v "modernizaci D1".

Take jsem snad 15 let nejel vlakem a nyni tak 1-2 roce do Prahy jedu radeji vlakem, nezli autem, i kdyz je to jen kapka v mori, nejsem zrejme sam, kdo meni sve zvyky. Navic jizda vlaekm je prijemnejsi a smysluplnejsi (mohu pracovat s uchazejicim pripojenim na internet).

+6/0
2.9.2014 6:51

R33a37d52e40k 25J22a34n17a44t97a 9645946724532

V článku je slovem "ekonomika" nepochybně míněna ekonomika provozu IC linky Praha-Ostravsko, nikoliv hospodářská situace ČR.

+2/0
2.9.2014 21:38

J59o92s65e90f 98H76o45n93e94š 7301692920603

Tady se potvrzuje,že jezdit se 4,5 vagonky jak to praktikuje LEO je ekonomický nesmysl.Hlavně,že chtějí arbitrážit

+2/−1
2.9.2014 6:44

J50i85r43k52a 20D45v33o52ř75á58k 4655940433868

Se 3-5 vagonky zpočátku jezdil RegioJet. LEO žádné vagony nemá, má jednotku o několika článcích. Sice se dost směšně ohání tím jak je lehká a kolik toho díky tomu ušetří, ale částečně pravdu má. Opravdu za dopravní cestu zaplatí za celou soupravu jen o málo víc než RegioJet za mašinu a 1 vagon.;-)

+1/0
2.9.2014 18:40

P53e83t58r 93V63i92m47r 9100364451

držím palce u vlaků Praha - Košice, to bude pecka která tu dlouho chybí V

+2/−4
1.9.2014 23:46

J32i70r81k96a 87D42v57o20ř54á29k 4725660583648

Ne že by takové vlaky už dávno nejezdily;-), ale teď se snad dostanou na lepší úroveň.

+2/0
2.9.2014 18:35

J21a84n 36J30e16m26e17l35k14a 1435570

Myslím, že Jančura trochu v březnu zazmatkoval. Leo udělal akci na zpáteční slevu 100 Kč. Jančura současně kupodivu zdražil. Pak se lekl a šel naopak 200. Tím se válka cenová válka stala válkou totální :-) . Mohl klidně jezdit za 240. Zbytečně si tím podkopal vyšší třídy. Ale stalo se. Stejně někdo preferuje Jančuru, někdo Leo, někdo Pendolíno. Ty poměry se už moc nezmění. Ale tržby hezké..

+2/0
1.9.2014 20:01
Foto

A50l21a70n 75Ř38e66p12k85a 4165176

No néé, žlutý článek a není to Sůrovina ;-D Ale chybí mi tam kopnutí si do ČD od Radima jak jezdí modří pod náklady a likvidují konkurenci :-)

+5/−8
1.9.2014 19:15

R86i73c51h54a86r25d 18M83e87r67h79a27u98t 4386516187210

Repko Repko poyor na rezijku.At ji neztratis.Jinak se mrknu na diskuzi pod clankem ze CD zvysily zisk.Jestli tam najdu kopnuti do Radima jak nas oklamal s novymi vagony.;-)

+1/−4
1.9.2014 20:14
Foto

A79l29a28n 25Ř45e76p63k40a 4905456

No vy už jste tu dlouho nebyl ;-D

+2/0
1.9.2014 20:29

M48i77c89h16a63l 72Z57e14l96e61n77ý 6614393905276

Bez dalších čísel tento na první pohled bombastický údaj neříká vůbec nic.

+20/0
1.9.2014 16:06

J29i54r88k70a 93D70v47o86ř57á90k 4155860873718

Třeba bez toho, kolik musel investovat aby s většíma vlakama mohl tu tržbu získat. Ale pozitivně vidím prostě už i to, že obrat roste.

+1/0
2.9.2014 18:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.