Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Regiojet zvedl tržby oproti loňsku o 41 procent

Provozovatel žlutých vlakových souprav Regiojet uzavřel první půlrok s výrazně lepšími výsledky než loni. Tržby se zvýšily o 41,3 procenta na 240,1 milionu korun. Zlepšení přičítá dopravce navýšení kapacity a přílivu cestujících. Zisk firma nezveřejnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S51t47a35n34i27s71l43a38v 58M33í71č89e79k 3608285645676

"Zisk dopravce nezveřejnil" ... dál to nečtu ;-D

0/0
3.9.2014 13:44

P36a39v98e95l 49Š79m42í95d85e28k 6859310743138

Pan Sůra opět nezklamal, když jde o žlutý expres.

0/0
3.9.2014 5:22

M72a98r74t89i23n 86Z32l59a41t69u31š44k15a 8927304490451

Až na to, že toto není článek Sůry. ;-D

0/0
5.9.2014 6:44

M19a88r70e88k 49O98p 9189123660923

Ukazka, ze se ekonomika zlepsuje? Rekl byh mozna naopak, lide setri a tak nejedou "draze autem", ale setri a jedou radeji vlakem. Cenovy rozdil je znatelny, jede-li jedna osoba OV-PRH.

Navic bych priliv lidi do vlaku hledal i v "modernizaci D1".

Take jsem snad 15 let nejel vlakem a nyni tak 1-2 roce do Prahy jedu radeji vlakem, nezli autem, i kdyz je to jen kapka v mori, nejsem zrejme sam, kdo meni sve zvyky. Navic jizda vlaekm je prijemnejsi a smysluplnejsi (mohu pracovat s uchazejicim pripojenim na internet).

+6/0
2.9.2014 6:51

R37a41d53e57k 17J82a29n97a89t15a 9695146774442

V článku je slovem "ekonomika" nepochybně míněna ekonomika provozu IC linky Praha-Ostravsko, nikoliv hospodářská situace ČR.

+2/0
2.9.2014 21:38

J76o96s38e74f 14H74o48n75e45š 7821762410143

Tady se potvrzuje,že jezdit se 4,5 vagonky jak to praktikuje LEO je ekonomický nesmysl.Hlavně,že chtějí arbitrážit

+2/−1
2.9.2014 6:44

J24i33r10k65a 86D56v92o94ř27á87k 4225240603848

Se 3-5 vagonky zpočátku jezdil RegioJet. LEO žádné vagony nemá, má jednotku o několika článcích. Sice se dost směšně ohání tím jak je lehká a kolik toho díky tomu ušetří, ale částečně pravdu má. Opravdu za dopravní cestu zaplatí za celou soupravu jen o málo víc než RegioJet za mašinu a 1 vagon.;-)

+1/0
2.9.2014 18:40

P94e39t44r 74V14i21m35r 9210514691

držím palce u vlaků Praha - Košice, to bude pecka která tu dlouho chybí V

+2/−4
1.9.2014 23:46

J43i97r91k53a 61D94v70o79ř74á77k 4155740893488

Ne že by takové vlaky už dávno nejezdily;-), ale teď se snad dostanou na lepší úroveň.

+2/0
2.9.2014 18:35

J82a57n 83J49e58m18e25l60k52a 1885530

Myslím, že Jančura trochu v březnu zazmatkoval. Leo udělal akci na zpáteční slevu 100 Kč. Jančura současně kupodivu zdražil. Pak se lekl a šel naopak 200. Tím se válka cenová válka stala válkou totální :-) . Mohl klidně jezdit za 240. Zbytečně si tím podkopal vyšší třídy. Ale stalo se. Stejně někdo preferuje Jančuru, někdo Leo, někdo Pendolíno. Ty poměry se už moc nezmění. Ale tržby hezké..

+2/0
1.9.2014 20:01
Foto

A46l10a17n 71Ř30e77p12k80a 4395326

No néé, žlutý článek a není to Sůrovina ;-D Ale chybí mi tam kopnutí si do ČD od Radima jak jezdí modří pod náklady a likvidují konkurenci :-)

+5/−8
1.9.2014 19:15

R88i64c49h42a32r27d 41M48e82r78h29a48u95t 4906566367850

Repko Repko poyor na rezijku.At ji neztratis.Jinak se mrknu na diskuzi pod clankem ze CD zvysily zisk.Jestli tam najdu kopnuti do Radima jak nas oklamal s novymi vagony.;-)

+1/−4
1.9.2014 20:14
Foto

A61l43a53n 81Ř54e12p10k24a 4945626

No vy už jste tu dlouho nebyl ;-D

+2/0
1.9.2014 20:29

M17i54c98h13a93l 60Z25e93l91e44n16ý 6364903835226

Bez dalších čísel tento na první pohled bombastický údaj neříká vůbec nic.

+20/0
1.9.2014 16:06

J69i19r34k96a 14D25v25o92ř91á49k 4475840503438

Třeba bez toho, kolik musel investovat aby s většíma vlakama mohl tu tržbu získat. Ale pozitivně vidím prostě už i to, že obrat roste.

+1/0
2.9.2014 18:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.