Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Regiojet zvedl tržby oproti loňsku o 41 procent

Provozovatel žlutých vlakových souprav Regiojet uzavřel první půlrok s výrazně lepšími výsledky než loni. Tržby se zvýšily o 41,3 procenta na 240,1 milionu korun. Zlepšení přičítá dopravce navýšení kapacity a přílivu cestujících. Zisk firma nezveřejnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S71t69a61n71i96s79l89a74v 43M60í60č71e45k 3188855125826

"Zisk dopravce nezveřejnil" ... dál to nečtu ;-D

0/0
3.9.2014 13:44

P24a40v40e67l 66Š26m73í74d46e50k 6269810813108

Pan Sůra opět nezklamal, když jde o žlutý expres.

0/0
3.9.2014 5:22

M88a29r63t49i98n 94Z69l64a33t24u25š47k11a 8957734390761

Až na to, že toto není článek Sůry. ;-D

0/0
5.9.2014 6:44

M44a21r55e37k 69O33p 9119953320213

Ukazka, ze se ekonomika zlepsuje? Rekl byh mozna naopak, lide setri a tak nejedou "draze autem", ale setri a jedou radeji vlakem. Cenovy rozdil je znatelny, jede-li jedna osoba OV-PRH.

Navic bych priliv lidi do vlaku hledal i v "modernizaci D1".

Take jsem snad 15 let nejel vlakem a nyni tak 1-2 roce do Prahy jedu radeji vlakem, nezli autem, i kdyz je to jen kapka v mori, nejsem zrejme sam, kdo meni sve zvyky. Navic jizda vlaekm je prijemnejsi a smysluplnejsi (mohu pracovat s uchazejicim pripojenim na internet).

+6/0
2.9.2014 6:51

R55a24d96e89k 85J24a95n21a72t50a 9485316774682

V článku je slovem "ekonomika" nepochybně míněna ekonomika provozu IC linky Praha-Ostravsko, nikoliv hospodářská situace ČR.

+2/0
2.9.2014 21:38

J97o91s38e70f 92H86o95n39e35š 7941872210573

Tady se potvrzuje,že jezdit se 4,5 vagonky jak to praktikuje LEO je ekonomický nesmysl.Hlavně,že chtějí arbitrážit

+2/−1
2.9.2014 6:44

J97i91r95k52a 92D83v96o78ř78á19k 4275140733598

Se 3-5 vagonky zpočátku jezdil RegioJet. LEO žádné vagony nemá, má jednotku o několika článcích. Sice se dost směšně ohání tím jak je lehká a kolik toho díky tomu ušetří, ale částečně pravdu má. Opravdu za dopravní cestu zaplatí za celou soupravu jen o málo víc než RegioJet za mašinu a 1 vagon.;-)

+1/0
2.9.2014 18:40

P57e52t60r 18V46i28m26r 9660764461

držím palce u vlaků Praha - Košice, to bude pecka která tu dlouho chybí V

+2/−4
1.9.2014 23:46

J15i65r95k26a 67D13v49o90ř92á27k 4535270883538

Ne že by takové vlaky už dávno nejezdily;-), ale teď se snad dostanou na lepší úroveň.

+2/0
2.9.2014 18:35

J68a51n 67J50e93m27e77l23k50a 1355860

Myslím, že Jančura trochu v březnu zazmatkoval. Leo udělal akci na zpáteční slevu 100 Kč. Jančura současně kupodivu zdražil. Pak se lekl a šel naopak 200. Tím se válka cenová válka stala válkou totální :-) . Mohl klidně jezdit za 240. Zbytečně si tím podkopal vyšší třídy. Ale stalo se. Stejně někdo preferuje Jančuru, někdo Leo, někdo Pendolíno. Ty poměry se už moc nezmění. Ale tržby hezké..

+2/0
1.9.2014 20:01

A92l17a77n 31Ř44e20p92k35a 4985366

No néé, žlutý článek a není to Sůrovina ;-D Ale chybí mi tam kopnutí si do ČD od Radima jak jezdí modří pod náklady a likvidují konkurenci :-)

+5/−8
1.9.2014 19:15

R35i80c56h87a84r90d 72M85e84r16h88a10u92t 4666516107470

Repko Repko poyor na rezijku.At ji neztratis.Jinak se mrknu na diskuzi pod clankem ze CD zvysily zisk.Jestli tam najdu kopnuti do Radima jak nas oklamal s novymi vagony.;-)

+1/−4
1.9.2014 20:14

A53l36a21n 27Ř72e88p47k45a 4685386

No vy už jste tu dlouho nebyl ;-D

+2/0
1.9.2014 20:29

M97i66c27h27a91l 17Z95e80l66e76n76ý 6174423715336

Bez dalších čísel tento na první pohled bombastický údaj neříká vůbec nic.

+20/0
1.9.2014 16:06

J49i42r29k50a 16D40v77o17ř98á74k 4625190873888

Třeba bez toho, kolik musel investovat aby s většíma vlakama mohl tu tržbu získat. Ale pozitivně vidím prostě už i to, že obrat roste.

+1/0
2.9.2014 18:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.