- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Zisk dopravce nezveřejnil" ... dál to nečtu
Pan Sůra opět nezklamal, když jde o žlutý expres.
Až na to, že toto není článek Sůry.
Ukazka, ze se ekonomika zlepsuje? Rekl byh mozna naopak, lide setri a tak nejedou "draze autem", ale setri a jedou radeji vlakem. Cenovy rozdil je znatelny, jede-li jedna osoba OV-PRH.
Navic bych priliv lidi do vlaku hledal i v "modernizaci D1".
Take jsem snad 15 let nejel vlakem a nyni tak 1-2 roce do Prahy jedu radeji vlakem, nezli autem, i kdyz je to jen kapka v mori, nejsem zrejme sam, kdo meni sve zvyky. Navic jizda vlaekm je prijemnejsi a smysluplnejsi (mohu pracovat s uchazejicim pripojenim na internet).
V článku je slovem "ekonomika" nepochybně míněna ekonomika provozu IC linky Praha-Ostravsko, nikoliv hospodářská situace ČR.
Tady se potvrzuje,že jezdit se 4,5 vagonky jak to praktikuje LEO je ekonomický nesmysl.Hlavně,že chtějí arbitrážit
Se 3-5 vagonky zpočátku jezdil RegioJet. LEO žádné vagony nemá, má jednotku o několika článcích. Sice se dost směšně ohání tím jak je lehká a kolik toho díky tomu ušetří, ale částečně pravdu má. Opravdu za dopravní cestu zaplatí za celou soupravu jen o málo víc než RegioJet za mašinu a 1 vagon.
držím palce u vlaků Praha - Košice, to bude pecka která tu dlouho chybí
Ne že by takové vlaky už dávno nejezdily, ale teď se snad dostanou na lepší úroveň.
Myslím, že Jančura trochu v březnu zazmatkoval. Leo udělal akci na zpáteční slevu 100 Kč. Jančura současně kupodivu zdražil. Pak se lekl a šel naopak 200. Tím se válka cenová válka stala válkou totální :-) . Mohl klidně jezdit za 240. Zbytečně si tím podkopal vyšší třídy. Ale stalo se. Stejně někdo preferuje Jančuru, někdo Leo, někdo Pendolíno. Ty poměry se už moc nezmění. Ale tržby hezké..
No néé, žlutý článek a není to Sůrovina Ale chybí mi tam kopnutí si do ČD od Radima jak jezdí modří pod náklady a likvidují konkurenci
Repko Repko poyor na rezijku.At ji neztratis.Jinak se mrknu na diskuzi pod clankem ze CD zvysily zisk.Jestli tam najdu kopnuti do Radima jak nas oklamal s novymi vagony.
Bez dalších čísel tento na první pohled bombastický údaj neříká vůbec nic.
Třeba bez toho, kolik musel investovat aby s většíma vlakama mohl tu tržbu získat. Ale pozitivně vidím prostě už i to, že obrat roste.