- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě jezdí do Prahy za 100?.Moc bych nehrozil arbitráží,neboť se může stát,že bude platit za "universální službu" podobně jak se toho domáhá Pošta na DHL,PPL a dalších konkurentech
Myslím, že Leo se zlepšuje. Sice tržby moc nerostly, ale zase propadly níže ceny.
Leo lépe nastavilo ceny mimo špičku a jde to znát. Ten předchozí model se na to moc nehodil.
Stálí zákazníci vyžrali dobré ceny a vlak zůstal poloprázdný, protože další jízdenky byly pak moc drahé.
Možná by měl lepší prodloužit nějaké soupravy ve špičce na Ústí než na Košice. Třeba s nějakým návazným busem do Dráždan.
Jestli na Košice bude jezdit i Regio i Pendolíno tak to bude asi ještě horší než Praha Ostrava.
Praha Drážďany jsou sice 200 Km a 2 hodiny. Ale cena 500.
Tedy 2,5 Kč ! za km. To jsou ty mezinárodní tarify národních přepravců.
Sotva vlak vyjede za německé hranice je ze 150 Kč 500.
"To jsou ty mezinárodní tarify národních přepravců."
Ne, zde je to prostě jen německé nedotované dálkové jízdné. To tady na té vzdálenosti od hranic do Drážďan dělá těch 13 EUR. Mezinárodní jízdné je zhruba stejné.
"Třeba s nějakým návazným busem do Dráždan. "
To nemá moc smysl. Takový bus s přestupem by tam nebyl rychle. Kdo chce jet PRG-DRS rychle, jede EC (398 Kč v e-shopu). Kdo má málo peněz, koupí si jízdenku Labe-Elbe a jede dotovanými německými osobáky ve více lidech, o něco déle, ale levněji (nějakých 150 Kč).
Co mu vadí? Dumpingové ceny? Vždyť sám přiznává, že za ně jezdí...
letěl jste někdy letadlem? Zřejmě neumíte rozlišovat cenovou politiku ČD a LE. Zatímco leo má pouze část jízdenek podnákladových (mimo špičku, nákup jízdenky na first minute nebo last minute), dráhy mají všechny své jízdenky pod náklady....
takze jestli tomu dobre rozumim, pokud tem dvema soukromym dopravcum jejich arbitraz kvuli spatnemu odhadu a nasazeni dumpingovych cen vyjde, budeme sypat ne jednomu, ale trem. tomu rikam konkurence.
No když začal jezdit, tak to tak bylo. Asi si nedokáže přiznat, že jeho úvaha o tom, že přitáhne od ostatních část cestujících a ještě na švýcarskou kvalitu zístá nové byla lichá.
Proč žaluje ČD?? Snad jeho klienty "krade" i RJ ne? Nebo tam tam snad nejezdí??
Protože ČD dostává od státu dotace, a ty používá ke konkurenčnímu boji s LE a RJ místo na vlastní provoz - viz. dumpingové ceny na tratích, kde jezdí i jiní dopravci. RJ je sice konkurence, ale bojuje o zákazníky čestně, bez státních dotací.
Zkoušel jsem LE i Regiojett. U Lea jen vyšší třídou.Regiojett ne.Kvalitou u všech dopravců vyhrává jednoznačně u mě ČD..Nejsem zaměstanec ČD.Do Ostravy jedině Pendolinem.
ja jezdim jen s CD protoze mam jejich IN pausal, ale pokud muzu, tak se pendolinu vyhybam, protoze je tam malo mista oproti 1.tride v EC/IC.
co tatínek už nechce dotovat, tak jsi se rozhodl se zahojit na státu?
Pane Novnotný. Občas s vámi jezdím právě kvůli ceně ale odpuste si prosím ty řeči o supermoderních vlacích a podobných nesmyslech. Vaše vlaky tak maximálně degradují kvalitu a zabíjejí kouzlo cesty po železnici. Cesta okolo třech hodin se dá ještě vydržet, ale že bych měl jet stávajícími vlaky do košic mě děsí. Málo místa, bídný sortiment zboží, málo toalet. Tři na plný vlak je opravdu málo. Profesionalita a ochota stewardů/stewardek už to nezachrání. A jako největší nesmysl jsou nerozdělené vagóny alá pražská tramvaj T15. Hlučná skupina popíjejících lidí nebo řev mimina otráví pak cestu celému vlaku.