- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vagony Arriva nebrat, hrozné šunky.
Čd tam jezdí s tímhle, http://www.zelpage.cz/razeni/14/vlaky/cd-1192
A co s tím motorákem 843 máte přesně za problém? Je cca 18 let starý (poloina životnosti), interiér vcelku moderní, ( http://www.vlaky.net/upload/images/reports/002216/07.jpg ), WC relativně taky (již "na tlačítko").
To, co zde dle článku nabízí Arriva, je motorová jednotka řady DB 628, je tedy starší (vyráběla se mezi lety 1986–1996).
Parametry, které se dneska sledují nejvíce - klimatizace a nízkopodlažnost - nemá ani jedno z toho.
Nabízí se otázka, jestli do budoucna nebude potřeba při každém přestupu kupovat novou jízdenku, doufám, že toto se řeší. Škoda že o tom v článku nic není. Další věc je, že se jedná o rychlíkovou trať, to chce Arriva obsluhovat těma svýma motoráčkama, se kterýma jezdila do Kralup?
Ano, motoráky řady DB 628. Alespoň článek to tvrdí. Ostatně sem se hodí o dost více, než na eletrifikovanou trať Praha-Kralupy.
Asi se budu (naivně) opakovat, ale požaduje objednavatel (či vytvoří podmínky pro nebo nařídí) jednotný tarif v rámci zmíněné trati a ostatních dotovaných tratích obsluhovaných majoritním (národním) dopravcem (včetně nabídek typu IN x %)? Nebo se s ničím takovým "samozřejmě" neuvažuje a výsledný stav bude shodný se situací v autobusové dopravě? Nebude to krok zpět?
Nabídla INx je slevová nabídka Českých drah, Co s tím mají společného ostatní provozovatelé?
Není to Arriva ale společnost Vogtlandbahn,spadající pod italskou Trenitalia.
??? Jde o společnost ARRIVA vlaky s.r.o., tak jak jako není Arriva Arrivou? :-)
Na Sokolovsku jezdí Arriva na trati Sokolov - Kraslice - Klingethal - Zvotenthal. Mají to nějak domluvené s provozovatelem trati Sokolov - Kraslice firmou GW train Regio a jak to vypadá lidi jsou s nimi docela spokojení.
Taky Arriva nejsou žádní amatéři, mimo mnoho jiného zajišťují kompletní autobusovou dopravu v Londýně...