Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJet zmenšil porce, méně dotuje jídlo na palubě

Soukromý železniční dopravce RegioJet přestal nabízet svým zákazníkům v ranních vlacích možnost speciálního snídaňového menu. Úpravami prošlo i palubní menu: některá jídla jsou za stejnou cenu menší. I přesto je však nabídka jídla na palubě často levnější než v obchodech či restauracích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47o30s25e43f 60K24u76b41e26š 9105695309514

A nebude to naplavenině z východu vadit, až pojedou do práce?

0/0
6.9.2014 8:19

M33i19l59o42š 63D23v89o19ř22á89k 8735157166121

a kdyz to nepomuze, tak od noveho grafikonu nahrazujeme na mistech stewardek hezky baby za osklivy chlapy! :- )

ne, delam si srandu, zlutak je ok porad...

0/−2
5.9.2014 14:26

R10a74d98k98o 79K62ř58i45v66á72n52e17k 7170603355530

Rozumím tomu dobře?

"Podle obchodně-marketingového ředitele Student AgencyPřemysla Víchy nebyla gramáž například u tvarohového dortu snížena vůbec, jen vprvním vydání palubního průvodce byla uvedena špatná hmotnost."

Takže menší dort se podává už dávno a deklarovaná hmotnost tomu neodpovídá?

ČOI tomu říká poškozování spotřebitele.

+7/−1
5.9.2014 10:00
Foto

A72l47a46n 71Ř83e14p77k63a 4925456

ČOI byla určitě uplacena kávičkou a dortíkem zdarma ve žlutém vlaku, tak to neřeší ;-D

+4/−1
5.9.2014 11:12

P95a96v26e17l 29K98u36n57c 9632129888168

Tak jak je to s tou inflací? Podle Singera je nedostatečná, Jančura kvůli ní zmenšuje porce.

+7/0
5.9.2014 8:11

K73a20r33e15l 85F14u74k93s57a 3384150110173

Jančura intervenoval a cestující přestali odkládat spotřebu. Podle hesla: Dnes ne - raději si dám 2 bagety při cestě zpátky. To je snad jasné ne? :-)

+1/0
5.9.2014 9:22

L80i24b39o96r 37H29e38g69l95a60s 5369466295129

Řešit tady gramové rozdíly v nabízeném menu je naprosto bezpředmětné - to, co tu Regio Jet (potažmo Jančura a Student Agency) zavedl v komfortu dopravy (vlaky, autobusy) je změna, které bychom se od brutálně dotovaných ČD (a dalších dopravců na silnicích) nikdy nedočkali!!

Já se vůbec divím, že se najdou tací, co sednou při cestě ze Zlína (Kroměříže) do Prahy do autobusu místních dopravců (KRODOS, ČSAD Vsetín atd...)

+12/−4
5.9.2014 7:57

R92o83m78a19n 33P67o20l70á27č11e61k 5516389155

Zase bych si to tak nerůžověl...

+5/0
5.9.2014 12:24

J19a23n 20P29a50p84e54ž 8876586857438

RJ přestal dotovat jízdné. Některé vlaky za stejné jízdné končí 3 km před Ostravou, jiné za stejné jízdné končí 15 km před Prahou.

+3/0
5.9.2014 7:17
Foto

A36l91e60š 14B98a19l48o98u71n 3125738459375

Jel jsem se žluťáskem Pha-Ostrava a zpět v byznysu. Za polovinu ceny Pendolina... A co byste ve vlaku asi tak chtěli dostat? Každý by jel rád ekonomickou s komfortem bussines a ještě spoustou levného občerstvení. Jestli se vám nelíbí RJ, jezděte s ČD. Tam budou prý porce třikrát tak větší a dvakrát tak levnější už od roku 2169.

+12/−9
5.9.2014 6:57

R74a92d70e51k 75J68a76n77a60t12a 9215816954972

Za polovinu ceny Pendolina? Obávám se, že neznáte význam slova "polovina". Např. dnes odpoledne před 17h (týdenní špička): regiojet business kupé: 443 Kč, pendolino 365 Kč .

+7/−2
5.9.2014 9:05
Foto

P34e24t66r 22P26a90v75l30í27č97e47k 5369163125620

Tak to jste mě uklidnili, jediné co si dávám v RJ, je sushi, a to naopak o něco narostlo. Tak - dobrý!

+2/0
5.9.2014 6:51

L62i34b12o72r 63T95e15s87a42ř 9957736793882

jinými slovy - zdražení - co se menu týče - račí pužít trojčlenku ;-)

+1/−2
5.9.2014 0:37

T46o41m28á63š 89F36i43j59a44l83a 4532663613740

Chomutov - Kadaň 15 minut zpoždění, délka tratě max. 20 Km přestupuje se z osobního vlaku na rychlík, zhruba v polovině tratě!! 

ČD zajímavá společnost...

0/−8
4.9.2014 23:32

V69a75c68l17a49v 76H55a12j13e20k 3796709869

jak si to kraj objedna, tak to jezdí. Navíc do Kadaně nejsou dráty, takže to je také trochu problém.

+4/0
5.9.2014 8:32

R64a57d50e18k 53J30a87n74a53t18a 9535866934702

Jak napsal pan Hájek, kde se přestupuje, nemůže dopravce ovlivnit. Linky definuje objednavatel.

Většinu příčin zpoždění také ne.

+6/0
5.9.2014 9:10

P38e18t72r 57F28o33l69t49y37s 7235361340238

Nezačínejte zase s kravinama jako zpoždění nebo vám tu vytáhnu zpoždění RegioJetu (zaviněná i nezaviněná), ju? ;-)

+2/0
6.9.2014 6:26

J90o67s33e63f 30K90u65b41e96š 9895755819284

Pán bude na dopravu odborník, že? :D

0/0
6.9.2014 8:22

F31r63a89n86t21i54š62e13k 90D57o19h44n58a83l 7424189874265

Jančura změny porcí vysvětluje změnou dodavatelů i inflací.

To bu mel rict Singerovi, ten inflaci porad marne hleda. :-)

+10/0
4.9.2014 21:47

V80l77a91d26e39n13a 62N93o72h57e98j24l 7646443136881

porce změnili už dávno, skoro rok - ale ozvala jsem se v momentě kdy konesli dortík asi na dvě napíchnutí vidličkou - to jsem se ohradila. i tak je to za lidovku, a dlouho tak existovat nemůžou - prodělávají - ale věrná jim zůstanu!

+1/−5
4.9.2014 21:43

P17e34t52r 69Z11w11i33k32i54r65s39c12h 3435492

...a zase si kdosi mastí kapsu na úkor cestujících

+6/−9
4.9.2014 21:25

T10o81m98á75š 53S40e66d18m57i75h49r32a32d35s17k47ý 7254209517429

To už tak u podnikatele většinou bývá, že účelem jeho činnosti je dosáhnout zisku.

+14/−2
4.9.2014 21:29

J60a48n 48L64i28b74i47c77h 9512308625353

Vlak je zatím dražší než autobus a na krátké tratě se ani nevyplatí.

+3/−5
4.9.2014 20:57

P55e20t37r 27S64u72c73h39ý 1688379584156

naopak na delší tratě je vlak jednoznačně pohodlnější

+3/0
5.9.2014 9:31

J66o33s51e19f 37K12u62b24e97š 9275185969234

No to je hrozný, vlak je dražší, to je zjištění... Ono je to tak všude na světě, víme?

0/0
6.9.2014 8:23

J87a43n 46L34i19b90i51c67h 9972238485253

Vlak je zatím dražší než autobus a na krátké tratě se ani nevyplatí.

0/−9
4.9.2014 20:57

L10e73o40š 77E49x16n52e63r 1837988608942

A proč Leo Express trestá držitele své věrnostní karty tím, že jim dává takový humus jako je Kofola? 8-o

+3/−17
4.9.2014 20:40

T12o83m42á87š 27S83e68d62m80i12h46r42a13d74s82k46ý 7244479527349

Tak nikdo to tam do Vás násilím nelije. Stačí říct "nechci, děkuji."

+19/0
4.9.2014 21:00

R12o52m90a97n 11P40o95l39á10č74e81k 5886549455

Kofola je po Coca Cola druhý nejprodávanější nealko nápoj v ČR...  Tak nevím.

+5/0
4.9.2014 21:33

T59o23m29á47š 86S95e44d82m14i15h71r23a70d39s12k90ý 7374609937499

Na takovou argumentaci pozor. Teď nechci hodnotil chuť kofoly (kolové nápoje mi chutnají, ale ze zdravotních důvodů se jich musím zříci), ale je to podobné, jak kdybyste argumentoval, že Gambrinus a Staropramen patří k české pivní špičce, protože patří k vůbec nejprodávanějším pivům v ČR :-).

+4/0
4.9.2014 21:44

R12o39m88a66n 22P88o93l83á46č95e72k 5756289825

Třeba u třešnové/višnové Kofoly mám fakt pocit, že to ovoce to aspon potkalo z rychlíku. U Coca Coly Cherry ten pocit fakt nemám.

Třeba Kofola mi víc chutná než Pepsi. :-)

+3/−1
4.9.2014 23:23

J21o22s26e13f 51K72u38b72e61š 9615775169644

A to ještě Cola pro východní Evropu (kam se v tomto řadíme i my) má úplně jinou chuť jak za v pro Evropu západní :)

0/0
6.9.2014 8:25

R79o13b77e15r56t 83P60r89a16ž76á98k 4958526365450

To máte pravdu, ale Česko pije "západní" colu. Chudáci Slováci "východní".

0/0
6.9.2014 11:38

M59i71l14a82n 56K46l63o27u64č24e30k 3770965378637

On ale netvrdil že je to chuťově špička, ale že jsou to nejprodávanější nealko nápoje a tak možná někomu v regiojetu přišlo logické, že je zákazníkům nabídne.

+1/0
5.9.2014 8:43

I81v71a98n 78M74a47r54e35k 6594968522

!!A stačí to cestující během té cesty přes celý !"kontinent" za ty necelé tři hoďky vůbec zkonzumovat ? ? ? Myslím že by v pohodě vystačili s Tatrankou a dětským pitíčkem o obsahu 2dcl ! ! ! 8-o ;-D Rv!!

+6/−13
4.9.2014 20:23

T98o52m79á64š 52S74e77d82m62i14h68r36a69d32s71k34ý 7934579617219

Kdyby nebyla poptávka, nikdo to tam nabízet nebude. U ČD jezdí z Ostravy do Prahy rovnou jídelní vůz a taky, když tam jednou za čas zavítám, nezeje prázdnotou. Už jsem to psal i výše pánovi. Nikdo Vás nic nenutí kupovat, si klidně můžete chroustat celou cestu tatranky, co si koupíte v Praze na nádraží, nebo můžete být hlady. Nemusím Jančuru milovat, ale jsou to jeho peníze a jeho podnikatelská strategie, co a za kolik bude nabízet a zda to někdo koupí. Tudíž Vám může být fuk, i kdyby nabízel pečeného krocana.

+10/−1
4.9.2014 21:53

I72v77a14n 33M67a89r89e65k 6444108172

No je mi to šumafuk jaké menu ten který přepravce podává,jen mi je trochu směšná debata o občerstvení které je životně nutné k přežití cestujících na trase k jejíž vzdálenosti stačí necelé tři hodiny. To potom u u takového expresu "Avala" na trase Praha -Bělehrad který má jizdní dobu okolo 14 hod.zřejmě po celou dobu jízdy pořádají minimálně vepřové hody  ? ! ? ! 8-o ;-D R^

+4/−3
5.9.2014 7:43

P43e41t25r 62S41u27c87h69ý 1478309464626

Nikdo neříká že je to životně nutné, kdybyste si přečetl článek, nebo trochu pochopil princip podnikání, tak zjistíte že jídlo se tam neprodává protože je to nutné, ale proto, že mezi dopravci existuje konkurence, a občrstvení je konkurenční výhodou. A logicky když mi někdo nabídne jízdenky od 2 dopravců na stejně trase za +- podobnou cenu, z toho jeden mi nabídne občerstvení a druhý nikoliv - který si asi vyberu?

+1/−5
5.9.2014 9:36
Foto

A47l14a36n 20Ř47e32p23k31a 4375546

ČD nenabízejí občerstvení? 8-o Nabízejí a dokonce i plnohodnotné jídlo, jako třeba svíčkovou nebo řízek :)

+4/−1
5.9.2014 11:15

P21e45t58r 55S24u43c19h49ý 1658209204976

Toho jsem si ještě nevšiml. Pokud myslíte jídelní vagony, tak ty na trase po které jezdím nejsou.

0/−1
5.9.2014 11:57

R53a38d23e25k 67J47a74n62a83t63a 9215896294322

Ale jsou na trase Ostrava-Praha, o které je řeč.

+4/0
5.9.2014 14:16

J18o85s36e19f 51K69u54b11e46š 9585935669214

Nebojte, takový chachar když se do toho pustí, tak než dorazí do roboty, tak má snědeno :D

0/0
6.9.2014 8:26

P56e45t81r 20M86o89j74ž59í65š19e31k 4263777457367

Hlavně, že víno má stále výborný poměr výkon/cena. Dvojka pozdního sběru či výběru z hroznů ze Znovína za 45,-  nelze odolat... Psáno ze žlutého vlaku po třech dvojkách.

+17/−5
4.9.2014 20:17

R45o63m93a82n 58P53o86l92á46č97e95k 5516859135

A viděl jste láhev? ;-D Já se občas nestačím divit co pod "českými" značkami můžete čekat... Není problém koupit Mikulov co má hrozny z Madarska a nebo Slovenska...

+5/0
4.9.2014 23:25

P47a37v54e85l 54M78a94r22e18š 2969243322

Tak za cenu Mikulova kvalitní madarský víno - nebudu proti

+4/0
5.9.2014 0:52

R92o49m29a85n 85P59o80l69á48č65e66k 5636739935

To bych si právě nebyl až tak jistý.

+2/0
5.9.2014 12:31

P88e52t84r 12M38o29j73ž37í38š35e92k 4633127587407

Viděl, protože to dávají ve dvojkových lahvičkách. Spoléhám na Státní potravinářskou inspekci, že do zatříděných vín se cizí hrozny nedostanou.

0/0
8.9.2014 11:12

M41a39r68t55i85n 59N67o58v17o15t28n80ý 3336116431204

Zajímavé, že se tady vůbec neobjevuje Jan Sůra. Asi mu smazali účet.

+2/−2
4.9.2014 19:33

P62e16t94r 36N22e27c64h79a41n55i72c75k91ý 7573606668260

Zatím nemá nijak důvod Jančuru obhajovat, on ho tu nikdo extra nekritizuje. Spíš nutnost tohle psát do novin je zarážející

+3/−1
4.9.2014 21:15

R89a34d35e34k 15J48a13n91a27t53a 9315246554552

Zvlášť když se děje tolik témat, o kterých by se dalo o železnici (nejen české) psát.

Změny chystané do nového jízdního řádu a zveřejněné teď v září. Nejrůznější výletní parní vlaky. Railjet jezdící už na třech párech spojů do Vídně. Kritika (ne)koncepce MD při výstavbě a rekonstrukcích tratí. Rozjetá stavba druhé koleje a výluka Pardubice-Hradec. Spuštěny testovací jízdy na nové vysokorychlostní trati VDE8, která způsobí, že bude rychlejší česko objet. Otevřená vysokorychlostní trať Istanbul-Ankara. Atd.

Ale holt úpravy jídelníčku mají v ekonomické rubrice přednost.

+9/−2
4.9.2014 21:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.