Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet zmenšil porce, méně dotuje jídlo na palubě

Soukromý železniční dopravce RegioJet přestal nabízet svým zákazníkům v ranních vlacích možnost speciálního snídaňového menu. Úpravami prošlo i palubní menu: některá jídla jsou za stejnou cenu menší. I přesto je však nabídka jídla na palubě často levnější než v obchodech či restauracích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10o84s28e63f 76K27u63b56e42š 9115585809324

A nebude to naplavenině z východu vadit, až pojedou do práce?

0/0
6.9.2014 8:19

M41i56l94o94š 20D56v37o70ř34á67k 8565827276721

a kdyz to nepomuze, tak od noveho grafikonu nahrazujeme na mistech stewardek hezky baby za osklivy chlapy! :- )

ne, delam si srandu, zlutak je ok porad...

0/−2
5.9.2014 14:26

R59a16d15k18o 39K44ř90i69v33á47n74e10k 7740573475460

Rozumím tomu dobře?

"Podle obchodně-marketingového ředitele Student AgencyPřemysla Víchy nebyla gramáž například u tvarohového dortu snížena vůbec, jen vprvním vydání palubního průvodce byla uvedena špatná hmotnost."

Takže menší dort se podává už dávno a deklarovaná hmotnost tomu neodpovídá?

ČOI tomu říká poškozování spotřebitele.

+7/−1
5.9.2014 10:00

A91l20a67n 27Ř93e21p12k37a 4305386

ČOI byla určitě uplacena kávičkou a dortíkem zdarma ve žlutém vlaku, tak to neřeší ;-D

+4/−1
5.9.2014 11:12

P76a65v38e60l 59K16u93n98c 9902959358948

Tak jak je to s tou inflací? Podle Singera je nedostatečná, Jančura kvůli ní zmenšuje porce.

+7/0
5.9.2014 8:11

K50a50r86e49l 85F70u56k44s55a 3624230860313

Jančura intervenoval a cestující přestali odkládat spotřebu. Podle hesla: Dnes ne - raději si dám 2 bagety při cestě zpátky. To je snad jasné ne? :-)

+1/0
5.9.2014 9:22

L64i71b58o54r 64H94e12g79l18a16s 5239146945869

Řešit tady gramové rozdíly v nabízeném menu je naprosto bezpředmětné - to, co tu Regio Jet (potažmo Jančura a Student Agency) zavedl v komfortu dopravy (vlaky, autobusy) je změna, které bychom se od brutálně dotovaných ČD (a dalších dopravců na silnicích) nikdy nedočkali!!

Já se vůbec divím, že se najdou tací, co sednou při cestě ze Zlína (Kroměříže) do Prahy do autobusu místních dopravců (KRODOS, ČSAD Vsetín atd...)

+12/−4
5.9.2014 7:57

R25o93m79a57n 55P50o65l24á27č75e16k 5706259665

Zase bych si to tak nerůžověl...

+5/0
5.9.2014 12:24

J73a92n 30P13a25p72e38ž 8516316497458

RJ přestal dotovat jízdné. Některé vlaky za stejné jízdné končí 3 km před Ostravou, jiné za stejné jízdné končí 15 km před Prahou.

+3/0
5.9.2014 7:17
Foto

A40l40e91š 70B42a80l36o81u75n 3685298619815

Jel jsem se žluťáskem Pha-Ostrava a zpět v byznysu. Za polovinu ceny Pendolina... A co byste ve vlaku asi tak chtěli dostat? Každý by jel rád ekonomickou s komfortem bussines a ještě spoustou levného občerstvení. Jestli se vám nelíbí RJ, jezděte s ČD. Tam budou prý porce třikrát tak větší a dvakrát tak levnější už od roku 2169.

+12/−9
5.9.2014 6:57

R64a40d79e97k 57J41a77n57a34t85a 9225446234912

Za polovinu ceny Pendolina? Obávám se, že neznáte význam slova "polovina". Např. dnes odpoledne před 17h (týdenní špička): regiojet business kupé: 443 Kč, pendolino 365 Kč .

+7/−2
5.9.2014 9:05
Foto

P10e79t23r 85P51a57v18l20í19č34e31k 5559433355430

Tak to jste mě uklidnili, jediné co si dávám v RJ, je sushi, a to naopak o něco narostlo. Tak - dobrý!

+2/0
5.9.2014 6:51

L43i89b14o72r 68T31e59s42a57ř 9527736173662

jinými slovy - zdražení - co se menu týče - račí pužít trojčlenku ;-)

+1/−2
5.9.2014 0:37

T82o16m16á57š 96F67i43j80a95l54a 4422193333560

Chomutov - Kadaň 15 minut zpoždění, délka tratě max. 20 Km přestupuje se z osobního vlaku na rychlík, zhruba v polovině tratě!! 

ČD zajímavá společnost...

0/−8
4.9.2014 23:32

V30a70c72l36a84v 43H32a89j52e32k 3396499339

jak si to kraj objedna, tak to jezdí. Navíc do Kadaně nejsou dráty, takže to je také trochu problém.

+4/0
5.9.2014 8:32

R78a29d80e38k 97J83a10n52a36t28a 9255976464662

Jak napsal pan Hájek, kde se přestupuje, nemůže dopravce ovlivnit. Linky definuje objednavatel.

Většinu příčin zpoždění také ne.

+6/0
5.9.2014 9:10

P10e61t93r 59F39o58l96t13y22s 7865791470318

Nezačínejte zase s kravinama jako zpoždění nebo vám tu vytáhnu zpoždění RegioJetu (zaviněná i nezaviněná), ju? ;-)

+2/0
6.9.2014 6:26

J33o59s26e62f 35K67u27b20e12š 9755735149214

Pán bude na dopravu odborník, že? :D

0/0
6.9.2014 8:22

F49r55a76n44t54i20š86e96k 64D88o89h37n79a19l 7734819264685

Jančura změny porcí vysvětluje změnou dodavatelů i inflací.

To bu mel rict Singerovi, ten inflaci porad marne hleda. :-)

+10/0
4.9.2014 21:47

V51l28a46d77e29n75a 12N61o72h78e49j89l 7596273846351

porce změnili už dávno, skoro rok - ale ozvala jsem se v momentě kdy konesli dortík asi na dvě napíchnutí vidličkou - to jsem se ohradila. i tak je to za lidovku, a dlouho tak existovat nemůžou - prodělávají - ale věrná jim zůstanu!

+1/−5
4.9.2014 21:43

P47e56t56r 44Z51w35i36k44i35r93s36c71h 3965862

...a zase si kdosi mastí kapsu na úkor cestujících

+6/−9
4.9.2014 21:25

T17o45m29á59š 15S62e91d13m77i57h67r51a57d24s28k25ý 7984409197949

To už tak u podnikatele většinou bývá, že účelem jeho činnosti je dosáhnout zisku.

+14/−2
4.9.2014 21:29

J83a36n 34L69i33b98i92c19h 9432928805753

Vlak je zatím dražší než autobus a na krátké tratě se ani nevyplatí.

+3/−5
4.9.2014 20:57

P88e74t90r 41S53u39c67h79ý 1728549534786

naopak na delší tratě je vlak jednoznačně pohodlnější

+3/0
5.9.2014 9:31

J85o83s82e77f 30K17u78b36e41š 9865915339194

No to je hrozný, vlak je dražší, to je zjištění... Ono je to tak všude na světě, víme?

0/0
6.9.2014 8:23

J93a88n 80L62i98b92i43c64h 9852758685483

Vlak je zatím dražší než autobus a na krátké tratě se ani nevyplatí.

0/−9
4.9.2014 20:57

L37e83o55š 10E51x24n21e80r 1807908478252

A proč Leo Express trestá držitele své věrnostní karty tím, že jim dává takový humus jako je Kofola? 8-o

+3/−17
4.9.2014 20:40

T23o84m12á49š 57S87e97d17m44i44h78r97a19d55s59k44ý 7304969177199

Tak nikdo to tam do Vás násilím nelije. Stačí říct "nechci, děkuji."

+19/0
4.9.2014 21:00

R80o79m94a79n 40P45o76l22á37č23e97k 5436479885

Kofola je po Coca Cola druhý nejprodávanější nealko nápoj v ČR...  Tak nevím.

+5/0
4.9.2014 21:33

T61o30m78á83š 36S20e60d38m75i21h65r71a26d11s35k30ý 7554269277129

Na takovou argumentaci pozor. Teď nechci hodnotil chuť kofoly (kolové nápoje mi chutnají, ale ze zdravotních důvodů se jich musím zříci), ale je to podobné, jak kdybyste argumentoval, že Gambrinus a Staropramen patří k české pivní špičce, protože patří k vůbec nejprodávanějším pivům v ČR :-).

+4/0
4.9.2014 21:44

R31o41m15a17n 68P27o51l30á94č16e31k 5796639715

Třeba u třešnové/višnové Kofoly mám fakt pocit, že to ovoce to aspon potkalo z rychlíku. U Coca Coly Cherry ten pocit fakt nemám.

Třeba Kofola mi víc chutná než Pepsi. :-)

+3/−1
4.9.2014 23:23

J66o97s24e50f 23K80u98b30e50š 9285685749724

A to ještě Cola pro východní Evropu (kam se v tomto řadíme i my) má úplně jinou chuť jak za v pro Evropu západní :)

0/0
6.9.2014 8:25

R60o20b12e91r51t 26P29r85a39ž87á73k 4758676915180

To máte pravdu, ale Česko pije "západní" colu. Chudáci Slováci "východní".

0/0
6.9.2014 11:38

M17i79l14a44n 90K61l39o67u32č41e75k 3140315328217

On ale netvrdil že je to chuťově špička, ale že jsou to nejprodávanější nealko nápoje a tak možná někomu v regiojetu přišlo logické, že je zákazníkům nabídne.

+1/0
5.9.2014 8:43

I63v87a98n 52M77a69r84e14k 6384388472

!!A stačí to cestující během té cesty přes celý !"kontinent" za ty necelé tři hoďky vůbec zkonzumovat ? ? ? Myslím že by v pohodě vystačili s Tatrankou a dětským pitíčkem o obsahu 2dcl ! ! ! 8-o ;-D Rv!!

+6/−13
4.9.2014 20:23

T51o80m67á35š 76S46e23d16m21i43h48r64a39d80s97k80ý 7434699197509

Kdyby nebyla poptávka, nikdo to tam nabízet nebude. U ČD jezdí z Ostravy do Prahy rovnou jídelní vůz a taky, když tam jednou za čas zavítám, nezeje prázdnotou. Už jsem to psal i výše pánovi. Nikdo Vás nic nenutí kupovat, si klidně můžete chroustat celou cestu tatranky, co si koupíte v Praze na nádraží, nebo můžete být hlady. Nemusím Jančuru milovat, ale jsou to jeho peníze a jeho podnikatelská strategie, co a za kolik bude nabízet a zda to někdo koupí. Tudíž Vám může být fuk, i kdyby nabízel pečeného krocana.

+10/−1
4.9.2014 21:53

I25v63a17n 75M19a87r67e49k 6404468942

No je mi to šumafuk jaké menu ten který přepravce podává,jen mi je trochu směšná debata o občerstvení které je životně nutné k přežití cestujících na trase k jejíž vzdálenosti stačí necelé tři hodiny. To potom u u takového expresu "Avala" na trase Praha -Bělehrad který má jizdní dobu okolo 14 hod.zřejmě po celou dobu jízdy pořádají minimálně vepřové hody  ? ! ? ! 8-o ;-D R^

+4/−3
5.9.2014 7:43

P98e15t62r 24S86u86c64h16ý 1978669184266

Nikdo neříká že je to životně nutné, kdybyste si přečetl článek, nebo trochu pochopil princip podnikání, tak zjistíte že jídlo se tam neprodává protože je to nutné, ale proto, že mezi dopravci existuje konkurence, a občrstvení je konkurenční výhodou. A logicky když mi někdo nabídne jízdenky od 2 dopravců na stejně trase za +- podobnou cenu, z toho jeden mi nabídne občerstvení a druhý nikoliv - který si asi vyberu?

+1/−5
5.9.2014 9:36

A10l29a48n 43Ř22e95p71k13a 4695686

ČD nenabízejí občerstvení? 8-o Nabízejí a dokonce i plnohodnotné jídlo, jako třeba svíčkovou nebo řízek :)

+4/−1
5.9.2014 11:15

P28e95t35r 27S60u59c66h57ý 1548659794966

Toho jsem si ještě nevšiml. Pokud myslíte jídelní vagony, tak ty na trase po které jezdím nejsou.

0/−1
5.9.2014 11:57

R64a34d28e82k 92J56a15n13a51t57a 9545896744882

Ale jsou na trase Ostrava-Praha, o které je řeč.

+4/0
5.9.2014 14:16

J49o33s37e43f 73K90u39b46e43š 9275615689134

Nebojte, takový chachar když se do toho pustí, tak než dorazí do roboty, tak má snědeno :D

0/0
6.9.2014 8:26

P56e41t19r 63M59o29j32ž94í78š87e77k 4873207227627

Hlavně, že víno má stále výborný poměr výkon/cena. Dvojka pozdního sběru či výběru z hroznů ze Znovína za 45,-  nelze odolat... Psáno ze žlutého vlaku po třech dvojkách.

+17/−5
4.9.2014 20:17

R25o54m77a71n 69P83o76l18á30č38e46k 5326629345

A viděl jste láhev? ;-D Já se občas nestačím divit co pod "českými" značkami můžete čekat... Není problém koupit Mikulov co má hrozny z Madarska a nebo Slovenska...

+5/0
4.9.2014 23:25

P86a83v65e41l 87M11a56r20e48š 2899403542

Tak za cenu Mikulova kvalitní madarský víno - nebudu proti

+4/0
5.9.2014 0:52

R66o53m54a48n 64P85o79l27á82č28e72k 5836969435

To bych si právě nebyl až tak jistý.

+2/0
5.9.2014 12:31

P71e63t10r 42M31o82j10ž41í53š10e92k 4323787347617

Viděl, protože to dávají ve dvojkových lahvičkách. Spoléhám na Státní potravinářskou inspekci, že do zatříděných vín se cizí hrozny nedostanou.

0/0
8.9.2014 11:12

M67a44r38t80i39n 38N20o63v75o88t81n46ý 3816176141654

Zajímavé, že se tady vůbec neobjevuje Jan Sůra. Asi mu smazali účet.

+2/−2
4.9.2014 19:33

P92e57t89r 67N83e55c48h57a19n71i65c22k10ý 7483716628110

Zatím nemá nijak důvod Jančuru obhajovat, on ho tu nikdo extra nekritizuje. Spíš nutnost tohle psát do novin je zarážející

+3/−1
4.9.2014 21:15

R91a31d59e38k 54J25a14n43a53t45a 9665416114632

Zvlášť když se děje tolik témat, o kterých by se dalo o železnici (nejen české) psát.

Změny chystané do nového jízdního řádu a zveřejněné teď v září. Nejrůznější výletní parní vlaky. Railjet jezdící už na třech párech spojů do Vídně. Kritika (ne)koncepce MD při výstavbě a rekonstrukcích tratí. Rozjetá stavba druhé koleje a výluka Pardubice-Hradec. Spuštěny testovací jízdy na nové vysokorychlostní trati VDE8, která způsobí, že bude rychlejší česko objet. Otevřená vysokorychlostní trať Istanbul-Ankara. Atd.

Ale holt úpravy jídelníčku mají v ekonomické rubrice přednost.

+9/−2
4.9.2014 21:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.