Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet zmenšil porce, méně dotuje jídlo na palubě

Soukromý železniční dopravce RegioJet přestal nabízet svým zákazníkům v ranních vlacích možnost speciálního snídaňového menu. Úpravami prošlo i palubní menu: některá jídla jsou za stejnou cenu menší. I přesto je však nabídka jídla na palubě často levnější než v obchodech či restauracích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22o68s59e30f 62K33u88b90e13š 9915265869444

A nebude to naplavenině z východu vadit, až pojedou do práce?

0/0
6.9.2014 8:19

M25i25l33o13š 80D18v30o42ř30á39k 8355887356371

a kdyz to nepomuze, tak od noveho grafikonu nahrazujeme na mistech stewardek hezky baby za osklivy chlapy! :- )

ne, delam si srandu, zlutak je ok porad...

0/−2
5.9.2014 14:26

R75a61d87k44o 67K87ř28i15v56á19n81e84k 7270643395350

Rozumím tomu dobře?

"Podle obchodně-marketingového ředitele Student AgencyPřemysla Víchy nebyla gramáž například u tvarohového dortu snížena vůbec, jen vprvním vydání palubního průvodce byla uvedena špatná hmotnost."

Takže menší dort se podává už dávno a deklarovaná hmotnost tomu neodpovídá?

ČOI tomu říká poškozování spotřebitele.

+7/−1
5.9.2014 10:00
Foto

A46l51a31n 27Ř89e47p77k31a 4505786

ČOI byla určitě uplacena kávičkou a dortíkem zdarma ve žlutém vlaku, tak to neřeší ;-D

+4/−1
5.9.2014 11:12

P16a98v90e35l 38K89u36n44c 9622639378398

Tak jak je to s tou inflací? Podle Singera je nedostatečná, Jančura kvůli ní zmenšuje porce.

+7/0
5.9.2014 8:11

K37a51r76e36l 95F28u56k70s35a 3444250650983

Jančura intervenoval a cestující přestali odkládat spotřebu. Podle hesla: Dnes ne - raději si dám 2 bagety při cestě zpátky. To je snad jasné ne? :-)

+1/0
5.9.2014 9:22

L10i52b83o16r 57H70e50g65l45a46s 5499986565279

Řešit tady gramové rozdíly v nabízeném menu je naprosto bezpředmětné - to, co tu Regio Jet (potažmo Jančura a Student Agency) zavedl v komfortu dopravy (vlaky, autobusy) je změna, které bychom se od brutálně dotovaných ČD (a dalších dopravců na silnicích) nikdy nedočkali!!

Já se vůbec divím, že se najdou tací, co sednou při cestě ze Zlína (Kroměříže) do Prahy do autobusu místních dopravců (KRODOS, ČSAD Vsetín atd...)

+12/−4
5.9.2014 7:57

R56o55m36a37n 94P71o82l23á90č88e48k 5706519355

Zase bych si to tak nerůžověl...

+5/0
5.9.2014 12:24

J32a31n 44P72a55p20e72ž 8896366907778

RJ přestal dotovat jízdné. Některé vlaky za stejné jízdné končí 3 km před Ostravou, jiné za stejné jízdné končí 15 km před Prahou.

+3/0
5.9.2014 7:17
Foto

A57l78e68š 86B84a41l89o56u28n 3985538789885

Jel jsem se žluťáskem Pha-Ostrava a zpět v byznysu. Za polovinu ceny Pendolina... A co byste ve vlaku asi tak chtěli dostat? Každý by jel rád ekonomickou s komfortem bussines a ještě spoustou levného občerstvení. Jestli se vám nelíbí RJ, jezděte s ČD. Tam budou prý porce třikrát tak větší a dvakrát tak levnější už od roku 2169.

+12/−9
5.9.2014 6:57

R87a37d13e37k 69J69a25n67a32t79a 9245206244272

Za polovinu ceny Pendolina? Obávám se, že neznáte význam slova "polovina". Např. dnes odpoledne před 17h (týdenní špička): regiojet business kupé: 443 Kč, pendolino 365 Kč .

+7/−2
5.9.2014 9:05
Foto

P63e82t70r 45P81a45v11l13í92č34e44k 5319123625380

Tak to jste mě uklidnili, jediné co si dávám v RJ, je sushi, a to naopak o něco narostlo. Tak - dobrý!

+2/0
5.9.2014 6:51

L61i78b13o32r 90T93e66s32a45ř 9867976313182

jinými slovy - zdražení - co se menu týče - račí pužít trojčlenku ;-)

+1/−2
5.9.2014 0:37

T42o20m46á17š 70F31i74j38a64l25a 4812423173510

Chomutov - Kadaň 15 minut zpoždění, délka tratě max. 20 Km přestupuje se z osobního vlaku na rychlík, zhruba v polovině tratě!! 

ČD zajímavá společnost...

0/−8
4.9.2014 23:32

V36a98c44l44a35v 92H65a68j50e62k 3416209949

jak si to kraj objedna, tak to jezdí. Navíc do Kadaně nejsou dráty, takže to je také trochu problém.

+4/0
5.9.2014 8:32

R72a88d14e23k 45J58a12n81a84t90a 9345846944912

Jak napsal pan Hájek, kde se přestupuje, nemůže dopravce ovlivnit. Linky definuje objednavatel.

Většinu příčin zpoždění také ne.

+6/0
5.9.2014 9:10

P17e85t49r 48F16o19l60t59y79s 7195861630868

Nezačínejte zase s kravinama jako zpoždění nebo vám tu vytáhnu zpoždění RegioJetu (zaviněná i nezaviněná), ju? ;-)

+2/0
6.9.2014 6:26

J81o49s54e76f 66K17u89b64e43š 9905365769294

Pán bude na dopravu odborník, že? :D

0/0
6.9.2014 8:22

F70r91a33n27t59i52š11e18k 70D76o42h76n90a70l 7884639384545

Jančura změny porcí vysvětluje změnou dodavatelů i inflací.

To bu mel rict Singerovi, ten inflaci porad marne hleda. :-)

+10/0
4.9.2014 21:47

V43l36a71d48e93n12a 51N79o17h37e83j27l 7306163566781

porce změnili už dávno, skoro rok - ale ozvala jsem se v momentě kdy konesli dortík asi na dvě napíchnutí vidličkou - to jsem se ohradila. i tak je to za lidovku, a dlouho tak existovat nemůžou - prodělávají - ale věrná jim zůstanu!

+1/−5
4.9.2014 21:43

P41e40t87r 86Z84w68i13k43i80r40s82c10h 3335402

...a zase si kdosi mastí kapsu na úkor cestujících

+6/−9
4.9.2014 21:25

T97o92m54á37š 97S31e85d43m30i83h33r56a10d31s10k42ý 7914259557849

To už tak u podnikatele většinou bývá, že účelem jeho činnosti je dosáhnout zisku.

+14/−2
4.9.2014 21:29

J23a19n 31L96i65b55i50c13h 9442598305213

Vlak je zatím dražší než autobus a na krátké tratě se ani nevyplatí.

+3/−5
4.9.2014 20:57

P95e16t14r 53S28u36c61h29ý 1808199544546

naopak na delší tratě je vlak jednoznačně pohodlnější

+3/0
5.9.2014 9:31

J66o10s45e55f 43K59u39b50e17š 9175835239784

No to je hrozný, vlak je dražší, to je zjištění... Ono je to tak všude na světě, víme?

0/0
6.9.2014 8:23

J44a16n 11L65i40b92i27c48h 9722368885343

Vlak je zatím dražší než autobus a na krátké tratě se ani nevyplatí.

0/−9
4.9.2014 20:57

L92e37o47š 95E28x33n93e37r 1217518218872

A proč Leo Express trestá držitele své věrnostní karty tím, že jim dává takový humus jako je Kofola? 8-o

+3/−17
4.9.2014 20:40

T49o67m88á26š 69S80e55d98m96i69h15r56a26d23s79k53ý 7244619497609

Tak nikdo to tam do Vás násilím nelije. Stačí říct "nechci, děkuji."

+19/0
4.9.2014 21:00

R71o29m53a35n 45P22o69l20á64č88e84k 5176939585

Kofola je po Coca Cola druhý nejprodávanější nealko nápoj v ČR...  Tak nevím.

+5/0
4.9.2014 21:33

T54o51m52á58š 59S56e65d18m78i93h40r77a90d70s17k80ý 7564679367599

Na takovou argumentaci pozor. Teď nechci hodnotil chuť kofoly (kolové nápoje mi chutnají, ale ze zdravotních důvodů se jich musím zříci), ale je to podobné, jak kdybyste argumentoval, že Gambrinus a Staropramen patří k české pivní špičce, protože patří k vůbec nejprodávanějším pivům v ČR :-).

+4/0
4.9.2014 21:44

R48o87m94a68n 71P44o44l43á38č85e14k 5256719185

Třeba u třešnové/višnové Kofoly mám fakt pocit, že to ovoce to aspon potkalo z rychlíku. U Coca Coly Cherry ten pocit fakt nemám.

Třeba Kofola mi víc chutná než Pepsi. :-)

+3/−1
4.9.2014 23:23

J28o30s98e72f 18K89u11b25e62š 9455555519804

A to ještě Cola pro východní Evropu (kam se v tomto řadíme i my) má úplně jinou chuť jak za v pro Evropu západní :)

0/0
6.9.2014 8:25

R91o29b92e81r14t 59P36r31a93ž13á63k 4638906835310

To máte pravdu, ale Česko pije "západní" colu. Chudáci Slováci "východní".

0/0
6.9.2014 11:38

M73i45l65a54n 72K74l98o97u61č36e67k 3630505578867

On ale netvrdil že je to chuťově špička, ale že jsou to nejprodávanější nealko nápoje a tak možná někomu v regiojetu přišlo logické, že je zákazníkům nabídne.

+1/0
5.9.2014 8:43

I79v16a36n 88M92a61r46e66k 6214438672

!!A stačí to cestující během té cesty přes celý !"kontinent" za ty necelé tři hoďky vůbec zkonzumovat ? ? ? Myslím že by v pohodě vystačili s Tatrankou a dětským pitíčkem o obsahu 2dcl ! ! ! 8-o ;-D Rv!!

+6/−13
4.9.2014 20:23

T58o90m98á14š 68S54e36d19m40i41h71r20a84d36s28k53ý 7934839517339

Kdyby nebyla poptávka, nikdo to tam nabízet nebude. U ČD jezdí z Ostravy do Prahy rovnou jídelní vůz a taky, když tam jednou za čas zavítám, nezeje prázdnotou. Už jsem to psal i výše pánovi. Nikdo Vás nic nenutí kupovat, si klidně můžete chroustat celou cestu tatranky, co si koupíte v Praze na nádraží, nebo můžete být hlady. Nemusím Jančuru milovat, ale jsou to jeho peníze a jeho podnikatelská strategie, co a za kolik bude nabízet a zda to někdo koupí. Tudíž Vám může být fuk, i kdyby nabízel pečeného krocana.

+10/−1
4.9.2014 21:53

I67v66a53n 54M75a82r83e57k 6424798822

No je mi to šumafuk jaké menu ten který přepravce podává,jen mi je trochu směšná debata o občerstvení které je životně nutné k přežití cestujících na trase k jejíž vzdálenosti stačí necelé tři hodiny. To potom u u takového expresu "Avala" na trase Praha -Bělehrad který má jizdní dobu okolo 14 hod.zřejmě po celou dobu jízdy pořádají minimálně vepřové hody  ? ! ? ! 8-o ;-D R^

+4/−3
5.9.2014 7:43

P28e87t61r 41S41u49c70h37ý 1638939954316

Nikdo neříká že je to životně nutné, kdybyste si přečetl článek, nebo trochu pochopil princip podnikání, tak zjistíte že jídlo se tam neprodává protože je to nutné, ale proto, že mezi dopravci existuje konkurence, a občrstvení je konkurenční výhodou. A logicky když mi někdo nabídne jízdenky od 2 dopravců na stejně trase za +- podobnou cenu, z toho jeden mi nabídne občerstvení a druhý nikoliv - který si asi vyberu?

+1/−5
5.9.2014 9:36
Foto

A76l48a73n 63Ř77e17p35k28a 4225266

ČD nenabízejí občerstvení? 8-o Nabízejí a dokonce i plnohodnotné jídlo, jako třeba svíčkovou nebo řízek :)

+4/−1
5.9.2014 11:15

P59e25t34r 32S41u59c24h77ý 1528349824986

Toho jsem si ještě nevšiml. Pokud myslíte jídelní vagony, tak ty na trase po které jezdím nejsou.

0/−1
5.9.2014 11:57

R90a36d66e48k 66J22a62n43a79t95a 9145716574332

Ale jsou na trase Ostrava-Praha, o které je řeč.

+4/0
5.9.2014 14:16

J97o44s20e92f 63K72u57b10e74š 9445815259244

Nebojte, takový chachar když se do toho pustí, tak než dorazí do roboty, tak má snědeno :D

0/0
6.9.2014 8:26

P47e94t13r 79M27o77j51ž65í74š72e51k 4493867607107

Hlavně, že víno má stále výborný poměr výkon/cena. Dvojka pozdního sběru či výběru z hroznů ze Znovína za 45,-  nelze odolat... Psáno ze žlutého vlaku po třech dvojkách.

+17/−5
4.9.2014 20:17

R63o25m44a38n 27P68o12l89á78č18e24k 5886449285

A viděl jste láhev? ;-D Já se občas nestačím divit co pod "českými" značkami můžete čekat... Není problém koupit Mikulov co má hrozny z Madarska a nebo Slovenska...

+5/0
4.9.2014 23:25

P78a65v72e31l 39M47a28r42e10š 2119903392

Tak za cenu Mikulova kvalitní madarský víno - nebudu proti

+4/0
5.9.2014 0:52

R54o56m77a44n 30P22o32l70á48č74e80k 5656799855

To bych si právě nebyl až tak jistý.

+2/0
5.9.2014 12:31

P29e36t11r 89M48o69j37ž75í39š54e72k 4833237397697

Viděl, protože to dávají ve dvojkových lahvičkách. Spoléhám na Státní potravinářskou inspekci, že do zatříděných vín se cizí hrozny nedostanou.

0/0
8.9.2014 11:12

M26a96r12t37i26n 76N71o44v32o39t79n68ý 3326946171274

Zajímavé, že se tady vůbec neobjevuje Jan Sůra. Asi mu smazali účet.

+2/−2
4.9.2014 19:33

P97e50t73r 66N41e22c73h10a11n90i84c28k11ý 7143756488480

Zatím nemá nijak důvod Jančuru obhajovat, on ho tu nikdo extra nekritizuje. Spíš nutnost tohle psát do novin je zarážející

+3/−1
4.9.2014 21:15

R56a19d15e64k 68J76a57n13a58t38a 9555256404562

Zvlášť když se děje tolik témat, o kterých by se dalo o železnici (nejen české) psát.

Změny chystané do nového jízdního řádu a zveřejněné teď v září. Nejrůznější výletní parní vlaky. Railjet jezdící už na třech párech spojů do Vídně. Kritika (ne)koncepce MD při výstavbě a rekonstrukcích tratí. Rozjetá stavba druhé koleje a výluka Pardubice-Hradec. Spuštěny testovací jízdy na nové vysokorychlostní trati VDE8, která způsobí, že bude rychlejší česko objet. Otevřená vysokorychlostní trať Istanbul-Ankara. Atd.

Ale holt úpravy jídelníčku mají v ekonomické rubrice přednost.

+9/−2
4.9.2014 21:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.