Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stát bude muset příští rok na dávkách a příspěvcích vydat 715 miliard

Povinné výdaje státního rozpočtu vyplývající ze zákonů a smluv, takzvané mandatorní výdaje, by měly příští rok stoupnout o 1,6 procenta na 714,7 miliardy korun. Vyplývá to z aktuálního návrhu rozpočtu, o kterém začne ve středu debatovat vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11i76c19h34a52l 98K54o76ž23e97n71ý 4556695810222

tak "bude muset"...... spise bude chtit....

0/0
10.9.2014 10:48
Foto

R19a34d27e68k 62P77o18l43i30c36k69ý 6791203591204

Docela by mě zajímal čím je tvořen nárust mandatorních výdajů od roku 2012-2013 po předpoklad roku 2015?8-o

Obávám se, že hlavnípříčinou  toho nárustu je současná vládaRv;-€

Pokud je zvyšování  výdajů to  "řídit stát jako firmu" tak je náš stát definitivně v p.....

0/−1
9.9.2014 9:16

P49a28v43e21l 52K76u18c95h12t58a 4576391237714

Když zvednete starobní důchody, jejichž reálná hodnota léta klesá (důchodci mají přece jen jiný košík), tak to dělá miliardy navíc. Asi navrhujete omezit jisté dávky, nic proti tomu, ale hned přidejte policii, soudům, vězenství, městům na zvládání homeless atd. Musíte myslet v souvislostech, jak učili klasici.

0/−1
9.9.2014 9:30
Foto

R41a21d41e95k 44P77o42l76i63c31k21ý 6921423881974

pane Kuchto-tady se v diskuzi hodně píše o tom, že důchod není sociální dávka-vzhledem k tomu, že důchodový systém je ročně 50 mld v mínusu tak důchod minimálně z části sociální dávka je-neměly by se zvedat výdaje na ně.

pokus chcete zvednout jejich výši-měl by se omezit okruh těch co důchodý pobírají-např. vdovské důchody, zvýšení odchodu do penze atd.

bez ohledu na cokoliv dalšího-každé zvýšení mandatorních výdajů značí to, že ty peníze musíte někomu napřed sebrat abyste je někomu jinému dal nebo si na ně půjčíte a následně opět někomu musíte peníze sebrat na splácení dluhu.

Stát by měl jít cestou pokud možno snižováním nebo alespoń stabilizací mandatorních výdajů a zvyšováním individualní zodpovědností za svou budoucnost-ne jejich zvyšováním

Musíte myslet v souvislostech, jak učili klasici.

+2/−1
9.9.2014 9:51

J82i28ř43í 27F12o58g53e22l 2570391446102

Odkdy jsou důchody dávkami či příspěvky???

0/0
9.9.2014 7:53
Foto

R38a25d19e14k 48P93o71l87i25c37k83ý 6751803761714

od té doby co na ně stát mimo důchodový systém dává přes 50 mld ročně navíc

0/−1
9.9.2014 9:52

M63a22r10t59i44n 29Ž97e28l40i24n22s20k23ý 9878979839662

Proc nenapiset kolik z toho bude na duchody? 500 milliard? Na socialni davky chodi bezne tak maximalne 40 milliard a na podporu v nezamestnanosti tak 15 milliard. V roce 2012 mely byt mandatorni vydaje 694 milliard, na duchody melo jit 383 milliard, na davky statni socialni podpory 38 milliard, podpora v nezamestnanosti 12,5 miliardy, davky nemocenskeho pojisteni 23 milliard.

+2/0
9.9.2014 5:52

D98u76š14a60n 53M26a71t97o70u10š81e55k 7433660450355

protože napsat blábol o 800gigách jdoucích na sociální dávky je úderný titulek.

Každý na to klikne.

Navíc v mandatorních výdajích není jen agenda MPSV ale i mzdy státních zaměstnanců,odvody za státní pojištěnce,výplaty dluhopisů,platby EU,podpory důchodového a stevbního spoření,platby a dotace státním fondům,PŘÍSPĚVKY POLITICKYM STRANÁM,PODPORY EXPORTU,SPRÁVA ŽELEZNIČNÍCH CEST  a jiné,zkráceně mandatorní výdaje jsou výdaje zákonem nařízené které nelze operativn měnit..

To ,že když dojde na lámání chleba a jsou z obviňovány socky z plundrování státního rozpočtu tak politici mlčí, je evidentní.Jsou rádí když se nenávist davu vrhne na snadný terč a ostatní položky zůstanou nepovšimnuty...

Největší dobytkárna v rámci statistiky je když se do mandatorních započítávají quasimandatorní,což se dělá ,tzn máme v tom ještě celou kapitolu ministerstvav obrany,investiční pobídky,platy duchovních,zahraniční pomoc,politiku zaměstnanosti a jiné...

Úplně nejlepší je že se do mandatorních výdajů dají nacpat i vládní limuzíny či notebooky,stačí když to bude investice...

0/0
17.9.2014 8:51

V85a88c10l56a79v 10W80a40n96d78e89r35e82r 8578106269522

Tomu rikam socialni propast...a rikejte si kdo chcete co chcete o vydobytku socialni politiky nasich predku.Zdravy selsky rozum rika:

1)Nemuzu dlouhodobe plarit vic jak vydelam.

2)Nemuzu se uvazat dopredu, ze naprostou vetsinu svych prijmu hned vydam bez vytvareni jakekoli rezervy.

Tohle vsechno nase vlada dela aby oddalila socialni vybuch tech ,kteri nic neprodukuji ,ale zvykli si prezivat na vysledcich prace jinych a plebs tomu vsemu jeste pleska a voli strany socialnich spravedlivosti misto stran rozumu.Bojim se okamziku kdy se toto letadlo zriti a dojde k socialnimu vybuchu tech, ktere tato spolecnost naucila pouze zavislosti na davkach.

+5/0
8.9.2014 22:53

P27a76v14e72l 21K20u94c37h60t73a 4286251717954

Platit dlouhodobě víc než "vydělám" je "zhoubné", v tom souhlas - měli bychom ale se zamýšlet nejen jak tyto výdaje "optimalizovat", někde i snížit, ale především aby republika více vyprodukovala. Podle mých vlastních zkušeností při našich cenách zboží jako na Západě je starobní důchod pod 500 Euro dost bída. Rakušané berou cca 1000 a 14x ročně. Abych nelhal, trochu ho zdaňují.

Takže vyšší efektivnost (bohužel často vede k vyšší nezaměstnanosti), omezit daňové úniky apod. je nejdůležitější. Pokud nechceme žít jako Somálci.

+1/−1
9.9.2014 9:02

P57a75v84e36l 97K97u36c85h98t95a 4736631747364

A nezpochybňuji - každý se musí v aktivním věku zajišťovat na stáří. Víc než dříve. Ale všem se to nepodaří.

0/0
9.9.2014 9:05

M46i24l22a10n 65C12i26m88b41á62l74n78í14k 4283295366619

Místo dávek snížit daně.Plody práce patří tomu,kdo pracuje!!

+4/0
8.9.2014 22:41

P24a34v81e41l 59K97u31c11h27t25a 4406771177974

Ty větší a veliké Vaše "plody" nepocházejí zpravidla z práce. Proto je dřívější buržoasní stát hodně zdaňoval.

0/0
9.9.2014 9:07

R56a44d67i90m 45M60l28y59n69a79ř67í44k 8323612284938

Problém samozřejmě je, jak vyplatit lidem, co si po celý život ukládají peníze do bamky zvané "STÁT" peníze, jejich důchody. průběžný systém je hloupost od samého počátku a byl stavěn na 2% populace, nikoliv na 100% populace.

Státní důchod samozřejmě potřebují banky, pojišťovny, fondy a další kouzelníci s finančními produkty, papíry, akciemi a jiní provozovatelé hazardních systémů.

Finanční chování běžného občana je dnes již podrobně zmapováno a znamená, že nevyhovuje banksterům. Proto sociální a zdravotní pojištění a DPH, přes které teče polovina financí, které nemají odpovídající společenskou vytvořenou hodnotu. Tzn. peníze se vytvoří za účelem zisku, ale s každodenní prací občanů nemají nic společného. Je tady skupina lidí, která bude tento systém obhajovat (to jsou harcovníci fungující v systému Klondike, a je to skupina lidí schovaná za bankami a socialisté), ale vždycky na tento systém doplatí člověk, který jde na 8,5 hodin do práce a ve výsledku dostane reálně zaplaceno tak za 1,5 hodiny. To je realita a nové sofistikované otrokářství. Jelikož takovým způsobem se jeho měsíční výplata transformuje do současného finančního systému.

0/0
8.9.2014 20:46

K18a66r72e43l 58F38u91k93s86a 3264900970473

Hmm hmm. Hezké povídání, ale ... ne. (ne že bych s něčím nesouhlasil - nelíbí se mi třeba privatizace zisků - socializace ztrát)

0/0
8.9.2014 20:51

P85a84v21e33l 63K27u44c45h36t82a 4746431647644

Dříve se slušný buržoasní stát bránil vysokými daněmi pro vysoké příjmy, byl omezený pohyb kapitálu, nebyly v takovém rozsahu daňové ráje atd. Každá varianta má své výhody i nevýhody. Když jsem byl mlád tak de Gaulle chtěl blokovat knížete v Monacu, protože tam vyčuránkové chtěli danit. Vojensky to nemohl vyřídit, tak se nakonec dohodli, že tam nesmí danit bohatí Frantíci.

0/0
9.9.2014 9:25

P11a73v24e74l 68M81a33r17e73š 2159733492

Průběžný systém byl skvělá věc, když ho kancléř Bismarck vymyslel.

To bylo ovšem v době, kdy průměrný věk dožití byl 55 let a nárok na důchod vznikl v letech 70 ;-D.

Starý pán jaksi nepočítal, že mu budou za sto let běhat po světě svěží osmdesátníci ;-D.

-----

viz třeba zde: http://euro.e15.cz/profit/otto-von-bismarck-duchody-od-kanclere-901434

0/0
8.9.2014 21:50

M28a51r73t14i28n 69P29e21c82i94n55a 4201683

Navíc to bylo v době, kdy měl každý minimálně 5 dětí, takže ten systém měl kdo financovat. Ten systém měl být zrušen už dávno.

0/0
9.9.2014 7:55

P44a83v57e80l 83K96u98c92h73t90a 4306711507314

Zase lidé dělají déle, důchodci se drží práce a brigád jako klíšťata - to myslím v dobrém, u těch brigád jim nic jiného nezbývá. Aby měli na nové zuby, brýle, televize také nevydrží věčně. U průběžného systému je více protivlivů, ale rekonstrukci potřebuje. Ale prosil bych, nerušit.

0/0
9.9.2014 9:38

R25a23d78i20m 16M59l23y98n91a71ř32í63k 8143242524808

Někteří lidé nějak zvláštním způsobem dospěli k závěru, že mají nějaké zvláštní právo tím, že se vytvoří nějaký zákon, nakládat s penězi jiných. V totalitních systémech, ano, ve svobodných systémech, ne. A jaké máte na to VUMLy mě absolutně nezajímá.

+4/0
8.9.2014 20:06

M16a27r14t16i34n 97P75e35c89i17n73a 4551533

To je těžké když si lidé v naprosté většině takový systém přejí a neumí si vůbec představit, že by se o sebe měli starat sami.

0/0
9.9.2014 7:57

K60a52r42e77l 48F13u97k14s83a 3494590540443

Hezký titulek - přemýšlím, jestli je platba věřitelům za úroky státních dluhopisů příspěvkem nebo dávkou... ;-)

0/0
8.9.2014 19:09

P91a85v58e29l 92M84a50r91e83š 2139663442

Jo jo  státní dluhopisy - taky hezká vějička na nepoučený plebs.

Držitel státního dluhopisu ČR ho formou daní splatí sám sobě ;-D

0/0
8.9.2014 20:11

K96a27r47e52l 30F97u85k67s54a 3404280880853

1. pokud je zahraniční, tak asi ne 2. pokud ho podle Vás platí věřitel - tak to ostatní nemusí zajímat... ;-)

0/0
8.9.2014 20:13

P65a20v54e76l 31M76a54r61e88š 2159883762

myslel jsem samozřejmě občana - daňového poplatníka ČR vlastnícího dluhopisy ČR.

0/0
8.9.2014 20:15

K69a23r88e15l 61F75u49k74s42a 3504850590613

stále Vám tak zůstává námitka č. 2

0/0
8.9.2014 20:16

P62a50v73e85l 89M60a66r68e43š 2379733952

Dluhopisy se dají splatit jedině tak, že na ně vezmete peníze z daní. Tedy pokud jste plátcem daně v ČR, jste věřitel a zároveň dlužník.

A navíc dluhopis je cár papíru - jakákoli další vláda může škrtem pera ( vydáním patřičného zákona) prohlásit dluhopisy za neplatné.

A nebo na jejich splacení znárodnit občanům peníze v bankách - jak to ostatně udělala před lety Argentina

0/0
8.9.2014 21:41

J25i62ř35í 21K81ü17h21r 2570746590846

A navíc dluhopis je cár papíru - jakákoli další vláda může škrtem pera ( vydáním patřičného zákona) prohlásit dluhopisy za neplatné.

??????????????????????????????????????????

No to možná může, ale okamžitě jí bude vlastník (bezcenných) dluhopisů žalovat a nikdo už jí nepůjčí.

0/0
9.9.2014 2:43

P96a62v91e64l 78M23a52r24e34š 2939243682

co ovšem v situaci, kdy by k tomuto kroku ze strany státu došlo  (bankrot, státní převrat, nějaký další majdan ) bude jen taková drobná nepříjemnost. protože potom si stát nepujčuje, ale bere. A v bankách je několik bilionu...

0/0
9.9.2014 8:39

V36l80a74d97i54m32í17r 36H85o24l18ý 8464231236637

Super. A kdo ty dávky zaplatí? Opět my. :-/

0/0
8.9.2014 19:07

P60a43v73e12l 85M12a65r75e33š 2979953872

Ač jsem toho člověka rád neměl, v něčem měl Bradavice pravdu

Dluhy se neplatí  -  (akorát musí být dostatečně velké)

nebo si snad někdo myslí, že státní dluhy třeba takových USA budou někdy splaceny?

0/−1
8.9.2014 20:13

P55e89t22r 49F12i10a93l98a 6406170183660

Ať vydá, třeba 1000 miliard. Pracující můžou žrát trávu.R^

+1/0
8.9.2014 18:59

T35o67m33á97š 82B53l55a50h64o59š 6916807595900

A kdo si myslíte, že to zaplatí?

Nějaký STÁT ?

Ne, VY !!

Ale mnohým to ještě ani teď nedochází.

+12/0
8.9.2014 18:11

H38y65n69e14k 51Z10a58t44l61o46u72k73a16l 3462298241328

To se zase vyrojilo "pravicových expertů"....

Předně, snad jednou prozřete ohledně pravolevého vidění, že jde "jen o takový divadýlko" pro sheeples, ano pro vás tuponě zmasírované mainstreamem.

Snad vám potom i dojde, že největšími parazity nejsou ani "socky", jak je pohrdlivě nazýváte, natož starobní důchodci, ale ti "schopní a úspěšní", přisátí na veřejných rozpočtech, a také proč - kromě oškubání těch nejchudších vrstev - nikdo z politiků žádnou změnu ve skutečnosti nechce.

Snad pak budete schopni vyhledat ze zdrojů, která vláda, jaký ministr a v kterých letech tuto zemi nejvíc zadlužila. Opravdu to není zas tak moc těžké a náročné ani pro intelektově podprůměrného jedince, jen to zkuste...

Snad poté i pochopíte, za co po staletí bojovali naši předkové, jakých sociálních  výdobytků dosáhli, komu a čemu by měl sloužit systém sociáního zabezpečení, proč ano solidární systém, co je vlastně starobní důchod (kompletně i přes všechny oprávněné kritické připomínky).

Snad se dále nenecháte manipulovat demagogiemi a propagandou, polopravdami, podíváte se blíže na čísla, zjistíte, že zvýšení o pouhé 2% daní z příjmů PO zajistí polovinu všech dávek SZ (vyjma starobních důchodů), 200 mld Kč spadá jen do černé a šedé ekonomiky a min. 100 mld korun berňáci nejsou schopni vybrat či kolik a pro koho vlastně přichází peněz z-do EU nebo kolik se dává na zbrojení...

Snad vám následně dojde, kdo řídí, kdo bohatne, kdo je zaprodaným poskokem, kdo nevolníkem a kdo novodobým otrokem, i kde je zakopaný pes... 8-o

P.S. Autor je absolventem PrF, specializace Právo sociálního zabezpečení, ale nepovažuje za nutné házet perly..., ona si většina diskutérů totiž se svými "argumenty" zjevně vystačí sama...

+14/−6
8.9.2014 17:15
Foto

J52i34ř17í 76K27h78e66i92l 9796514540323

Máte bohužel velkou pravdu pane Zatloukale. :-/R^R^R^

+1/−2
8.9.2014 17:18

R94a97d41i88m 20M70l37y38n35a64ř18í18k 8893162864348

Právo sociálního zabezpečení. No děkuji pěkně.

+2/−6
8.9.2014 17:31

M18i46l19o31š 50S37a48l55o52š24e20k 7854123211713

Oni ani nemusejí být schopní a úspěšní,stačí mít dobré místečko a chodit si tu práci tam odsedět.........;-)

+1/0
8.9.2014 17:33

R57a13d21i65m 48M41l84y95n74a90ř84í95k 8873252984858

Nedá mi to, abych nereagoval. Vždycky se najde nějaký vykuk, který přijde se skvělou myšlenkou, že postčuje vzít firmám na daních a vše se skvěle zafinancuje. Ale většinou každy takovýto vykuk nikdy nic netuší o tom, jak firmám přícházejí peníze do firem. Vykukové říkají: nebuďte lakomí, nemusíte mít jako firmy tak veliké zisky. Ona je ale největší legrace v tom, že firmy si už kvůli neustálému zvyšování množství daní, jejich sazeb, předpisů, byrokracii pomalu ani nemají prostor vydělávat na ten zisk.

A když jste, levicový soudruhu, taky chytrej, tak za kolik procent úvěru si stát od bank půjčuje resp. jaké jsou náklady na provoz státního dluhu? Při vyrovnaném rozpočtu, nízkých daních, nízkém množství daní, neexistenci státní hydry (což je režie, kterou kromě státních zaměstnanců nikdo nepotřebuje) a neefektivním systému sociálním zabezpečení je funkční stát.

Lidé jako Vy většinou ke skutečné práci v životě ano nečichnou. O to lépe vám jde krást cizí peníze a neefektivně s nimi hospodařit, resp. neefektivně je rozkrádat, levicový soudruhu.

+12/−3
8.9.2014 17:43

H21y91n41e84k 42Z42a33t81l67o58u84k45a94l 3602518351248

Odpovím vaší svéráznou rétorikou:

Vy dle reakce budete nepochybně patřit k těm namyšleným "pravicovým pablbům", neschopným překročit vlastní stín.

Předně, pro vaše uklidnění, právem se profesionálně nezabývám, neboť se chci na sebe dívat do zrcadla, abych se nemusel stydět,při pocitu podílnictví nad žalostnou úrovní našeho právního stavu, natož spravedlnosti.

Představte si, že sice nevím, jak "nějaký vykuk", ale osočujete-li mě, tak osobně velmi dobře nejen "tuším, ale i vím - mám řádně odpracováno skoro 30 let, podnikal jsem 12 let a za tu dobu jsem dal práci cca 180 zaměstnancům a odvedl do státního rozpočtu docela významnou částku - co vy, kolik jste zaměstnal osob a odvedl na daních a odvodech na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění? Prosím konkrétně.

Váš kvaziargument o "lakomství" na mě platit dost dobře nemůže, neboť vyznávám zcela jiné hodnoty. Vaše tristní neznalost ekonomiky je až trapná, neboť "firmám" se daně od roku 1990 JEN snižují. Stejně jako vaše nepochopení - při vašem omezeném pravolevém vidění, že  za nárůst byrokracie "levicoví soudruzi" opravdu nemohou, neboť u vlády nejsou čtvrt století.

Až vás někdo kopne do té vaší prázdné kebule, tak vám i dojdou vaše výstižné výroky "za kolik procent úvěru si stát od bank půjčuje" a "náklady státního dluhu", možná si posléze najdete pár zdrojů, jak funguje monetární systém, proč jsou zadlužené nejen všechny státy, ale i veřejné a privátní rozpočty a kdo z toho všeho profituje...

Pak přestanete "modrý soudruhu" používat i floskule a zaklínadla o "nízkých daních" coby jediného nástroje ekonomického růstu. Taky vám - při vašem přepočítávání všeho na peníze - dojde, jakou že má hodnotu např. pracovní síla, kolik stálo a stojí budování infrastruktury pro soukromé firmy, správa, ochrana majetku, stejně jako např. likvidace ekologických zátěží a "zlikvidovaných firem těch z veřejných zdrojů.

Posléze i porozumíte, kdo že nejvíc "krade" peníze ze společného koláče a kdo neefektivně hospodařil-í.

+5/−5
8.9.2014 19:13

P92e59t14r 78F49i48a92l33a 6496430393640

Já osobně už s vámi nesouhlasím jenom z toho jak nadutě píšete ;-D

+3/−1
8.9.2014 19:21

H40y60n40e53k 38Z97a92t70l35o38u24k79a39l 3972888561488

Taky "argument". ;-) Ale vážněji, snažím se, aby mé reakce byly vždy adekvátní příspěvkům, takže nevytrhávejte z kontextu prosím, přečtěte si předchozí komentáře, na něž reaguji, a pak mě - či kohokoliv jiného - klidně "suďte".

0/−1
8.9.2014 22:08

J11i24ř49í 58V81o93r65l93í17č71e53k 9487614923976

Nadutě??? Protože tomu nerozumíte ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
9.9.2014 7:56

R92a26d36i96m 54M91l65y61n57a64ř87í64k 8443332484508

Takže jste absolventem VUMLu?

+1/−1
8.9.2014 19:56

H58y46n83e48k 29Z89a16t58l66o73u58k31a36l 3492318731458

No ještě jste nenapsal, kolik jste dosud zaměstnal lidí a kolik odvedl do veřejných rozpočtů, ba jestli nejste jen obyčejný "pravicově přemoudřelý" parazit, který jen vysává. A je jedno, zda vlastní babičku, rodiče nebo "stát", tedy přesněji své spoluobčany...

Ne, nemám s podobnými vzdělávacími institucemi jako je VUML či CEVRO nic společné, svá studia jsem vykonal na MU - dvě na PdF a jedno na PrF. A vy? Čeho jste absolventem?

0/0
8.9.2014 22:18

R26a86d22i70m 90M11l56y44n62a90ř92í92k 8393302704678

Jsem inženýr, absolvent inženýrismu v Praze.  Nejvíce jsem zaměstnával 18 lidí, z toho 2/3 inženýrů. Provozoval jsem to 7 let a pak zrušil, jelikož se mi to nevyplatilo. Platil jsem státu za ně tolik, že to bylo na hlavu. Dnes si lidi pouze najímám na projekty tam, kde sám nestíhám. O zaměstnance nestojím, spolupracujíi pouze s OSVČ. Je-li to nutné, zvednu telefon, domluvím se se spolehlivými lidmi na práci na projektu. Každá koruna, kterou pustím státu, je vyhozena.

Asi jsem parazitem, ale nejsem bolševik jako vy.

+3/0
8.9.2014 22:56

K30a94r12e76l 53F78u12k20s77a 3404790420443

Já končím právo, mj. mám jeden ze státnicových předmětů pracovní právo/soc. zab, ale mnohem, mnohem více mě zajímá ekonomie, většinou zde diskutují o ní - jednoduše - píšete populistický nesmysl. K tomu státnímu dluhu - půjčuje si nyní za hubičku. Ptejme se proč monetaristické přístupy nefungují. A pro ty, co se jim moc nechce přemýšlet - proč se neptáte, proč naprostá většina západních států nabobtnává do sociálního rozměru? Hmmm - vždyť tu máme spoustu odborníků, kteří by jim poradili... (byste velmi rychle ztratil sebedůvěru, jak byste viděl REÁLNÉ výsledky svých rad)

0/0
8.9.2014 19:18

R34a18d43i24m 29M28l46y35n79a66ř44í37k 8133662984228

Obsluha dluhu cca 60 mld. ročně. To je hubička? Jednoduchý dotaz: pracoval jste někdy? Řídil jste lidi? Prodával jste produkty? Platil jste firemní daně?

0/0
8.9.2014 20:00

K64a37r53e87l 62F15u54k29s95a 3904460830123

Dnes si půjčuje za hubičku, mrkněte se. Odpověď 1. ano, 2. ano, 3. služby, 4 ne. I kdyby na otázky 1-4 byly odpovědi ne, tak to neznamená, že je hodnota mé odpovědi nějak snížená - to je logické :-)

0/0
8.9.2014 20:03

R91a59d31i23m 10M37l81y59n78a20ř11í33k 8423502374668

Kolik je půjčování za hubičku? Konkrétní číslo konkrétní banka. Hoďte to sem. A ještě doplňte, která politická strana z toho kolik dostane. Z nulového dluhu má politická strana nulovou provizi a banka nulové úroky. To je podstatou problému.

0/0
8.9.2014 20:20

K49a50r22e13l 97F22u13k35s53a 3804290630233

1. Očekávaná úroková míra je mezi 0,1 - 1 % u nově vydaných dluhopisů... 2. Nevím kolik dostanou - Vy to víte? ;-)

0/0
8.9.2014 20:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.