Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravce Ryanair nakupuje boeingy, chce jich pořídit až dvě stě

Největší nízkonákladové aerolinky Ryanair koupí sto boeingů a na dalších sto si berou opci. Celkem plánují utratit až 470 miliard korun. Díky větším letadlům chtějí do deseti let navýšit počet pasažérů o polovinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A89l77e19š 42J62a96n21k13ů 3984222238627

Někdo jezdí mercedesem a někdo fabii, někdo má oblek Hugo Boss a někdo třičko od vietnamců, každý podle svých možností a přání. Díky, že tu taková společnost je.

0/0
11.9.2014 16:21

J92i44ř97í 43M46a98n98n16h56e78i26m 2137592855609

když jsem viděl v Krakově tu frontu, tak jsem si říkal, proboha, tohle se všechno vleze do té malé 737? Vlezlo. Londýn naštěstí není tak daleko, na palubě jsem si připadal trošku jako v dobytčáku, ale je to levné

0/0
9.9.2014 8:28

A78l53b66e26r55t 31V62l60a60c94h 8656131438272

A pointa celého příběhu? 8-o

+1/0
9.9.2014 9:52

M47a81r42t16i58n 31H84o86u23b39a 6473551329798

pointu chapu takto - je to lacinejsi, ale nelze cekat pohodli, na delsi trasy spis muka

0/0
9.9.2014 13:07

Z42d97e91n38ě12k 20Ř60e33z55á54č 2957165

Letenka je u nich levná ale vemte si sebou kufr a máte hned 30eur navíc . nemáte papírovou letenku ,60eur . pokud se naučíte fungovat tak jak firma chce letíte za pár eur . pokud potřebujete něco navíc tak je lepší normální dopravce .

+4/0
8.9.2014 20:55

F70r81a46n81t50i43s95e72k 39H41a44v69e53l 6362392927658

Normalni dopravce je taky porad jeste pohodlnejsi, tak snad nam tady zustanou. Letet na delsi trasu s lowcostem patrne nebude zrovna poteseni.

+2/0
9.9.2014 3:43

M53a85r18t75i39n 80C28e96r73v73e40n16y 2863578856608

To by si mel precist nekdo z cestovek - let s TVS do karibiku je lahudka.

+1/0
9.9.2014 7:39

J62i24ř24í 15D75v57o95ř22á36k 5178133668570

Rád bych si tento článek přečetl znovu za dva roky.

+3/0
8.9.2014 19:32

J67o58s82e30f 40P89o11n19e97r93t 9518650632538

R^

+1/0
8.9.2014 20:05

M68i31c41h32a53l 85M83a91j73e25r78č59í77k 6383226634122

A co jako.. Už dnes mají větší hodnotu, než ledasjaká "klasická" letecká společnost. Jsou v zisku, všechno funguje.. Za 3 roky se můžete maximálně divit..

+2/0
8.9.2014 23:19

J73a25k39u26b 15F81e32i65f27a95r 7599539256299

myslíte hodnotu úvěrů?

0/0
9.9.2014 8:25

M62a19r93e51k 52F15l74e79k22a70č 1837652190151

ale to je letadlo je krasavec, druhé nejhezčí po elegantní 747

+1/0
8.9.2014 19:24

J60o39s33e79f 85P40o49n91e47r24t 9518250592108

jedno zavazadlo 20kg - 1120,- Nadváha za 1 kg zavazadla - 280,- Letušky nepříjemné, většinou létají na druhořadá letiště, které jsou dále od měst. Cestování s nimi je trochu vždy adrenalin. Mně tento letecký autobus nevyhovuje, ale chápu, že někdo rád ušetři.

+3/−2
8.9.2014 19:20

T87o67m86á42š 30M98o58r96a67v44č69í21k 3967986453265

Někdy ani jiná možnost není než použít nízkonákladovku. A ještě jsem si nevšiml žádného adrenalinu nebo nepříjemných letušek. A na vedlejší letiště naštěstí nelétám.

+2/0
8.9.2014 19:37

J54o31s25e23f 59P66o65n36e72r39t 9888230272558

Asi jsem měl smůlu, stejně tak i ostatní známí, co s nimi létali - dočasně.

+2/0
8.9.2014 20:05

M37a10r88t24i78n 34C13e95r33v88e16n11y 2423658456258

No na CDG nebo Heathrow proste nejsou. Takze Orly, Stansted nebo Gatwick. Nenazyval bych to vedlejsi nebo druhorada, ale spis levnejsi, mensi a odlehlejsi.

+1/0
9.9.2014 7:52

A28l51b92e12r97t 96V93l43a86c37h 8116301168562

Gatwick tedy rozhodně není druhořadé letiště... ;-D

0/0
9.9.2014 9:53

M68a69r82t49i87n 41C20e18r83v65e90n51y 2353918346538

Ja se to vezme, je Bratislava druhorade letiste?

0/0
9.9.2014 13:35

J64a33n 69L36a23k69o71m34ý 7531395135944

Taky jsem nikdy nezažil nepříjemný personál. A pokud letím někam jen tak s batohem na zádech, tak nač platit něco co nevyužiju u ČSA, BA a spol :-)

Nehledě na to, že třeba z Ostravy je to na "pole" do Polska tak nějak nejblíž a na včerejší F1 v Monze je to "pole" v Bergamu super, navíc 20 kilový kufr se v tomto případě moc nevyužije. Takže to má taky i svoje. 

Letět s nima třeba na povánoční výprodeje do Anglie zase moc smysl nedává :-)

+2/0
8.9.2014 21:14

J80o91s96e12f 74P26o41n46e41r58t 9258570832188

S batohem na zádech nebo bez něj - chci pohodlí, konečnou cenu a kvalitní obsluhu, za kterou si třeba i pár korun připlatím a tyto atributy jsem speciálně u společnosti Ryanair nikdy neměl. Ale když to někomu vyhovuje, proč ne.

+2/−2
9.9.2014 7:26

F42r18a45n16t55i68s50e62k 83H45a96v45e29l 6542982217248

Presne tak, ale na druhou stranu treba Air Asia (coz je takovy asijsky Ryanair) umoznila cestovat spouste lidem, kteri na to pred tim nemeli penize. Lowcost uz z podstaty veci nemuze nabidnout stejnou uroven servisu jako normalni dopravci (pokud teda ti dopravci nejsou brutalne predrazeni). Nekde se ty naklady orezat musi.

0/0
9.9.2014 7:51

K43a12r16e23l 13N73a93s49t59o74u91p16i33l 3740541780391

Lítám i s Ryanem i s jinými společnostmi a neměl sem ještě problém. To co popisuješ je známé dopředu, takže konečnou cenu znáš, obsluha je o lidech, o jejich náladě, protivné letušky sem měl i u Lufthansy...vyjímečně...Co se týče letišť tak to taky záleží kam konkrétně cestuješ, zrovna v případě Londýna mě obvykle vyhovuje víc Stansted než Heathrow

+1/0
9.9.2014 8:01

P60a38v26e18l 33Ř57a35p39e39k 7232656779805

Až to nějakému lowcostu žuchne, tak celá tahle lowcost mánie skončí, bublina splaskne a letadla za stovky miliard budou někde rezivět. Já prostě nevěřím tomu, že společnost, která se často chová otřesně ke svým zákazníkům, si nějak zvlášť hýčká své zaměstnance. A to se jednoho dne vymstí.

+2/−6
8.9.2014 19:12

M21a90r41e46k 11V23e80s11e29l15ý 2718221159184

Proč by mělo něco žuchnout? Tato letadla splňují bezpečnostní podmínky jako highcost. Nejsem a ani neznám žádného zaměstnance těchto firem, takže nemohu hodnotit tyto poměry, nicméně k zákazníkům se nechovají vůbec "otřesně". Ba naopak, mně osobně byla letuškou nabídnuta volná sesle s větším prostorem, což se mi u "normálních" dopravců nestalo.

+5/0
8.9.2014 19:23

J74o69s76e22f 31P90o50n25e47r82t 9978350782588

Tak já mám přesně opačné zkušenosti. Nepříjemné letušky, otrávené už tím, že snad musely přijít do práce. Brrr. Zlaté jiné společnosti.

+3/−2
8.9.2014 20:07

M86a73r43t80i82n 80C93e80r24v91e38n52y 2653578596198

Samosebou, ze dodrzuji narizeni, ale proste se snazi "nemit" nic navic. Ale je to logicke, potrebuji mit plne letadlo a ne vozit palivo sem a tam.

0/0
9.9.2014 7:44

I20g45n20á51c 27M63r69k45v53i56č89k70a 2758922639125

Co budou borci dělat, když klesne poptávka? Krach? 100 letadel v jednom balíku je šílenost...

+3/0
8.9.2014 18:22

P86a12v52e41l 41M37a41r32e37š 2809883612

Tezko nakupuji za CASH.

0/0
8.9.2014 18:29

R29o92m47a83n 66P87o72l87á88č67e17k 5696199735

Přesně... Moc bych se nedivil, kdyby to měl na operativní leasing...Když jdou běžně kupovat vlaky, tak proč ne letadla:-)

0/0
8.9.2014 18:32

M44a39r34t14i19n 48C98e73r50v77e55n17y 2763788186788

Vetsina letadel je provozovana na leasing. Zcela vlastni letadla zas tak moc spolecnosti nema.

0/0
9.9.2014 7:47

J29a89k81u79b 82K33o62r51e85c 6194140891243

Při jejich cenách pochybuju že klesne. A pokud, tak oni jsou schopni docela rychle reagovat. Dokonce už i začínají lítat na hlavni letiště, nejen na ty vedlejší.

0/−1
8.9.2014 18:30

J97o43s44e71f 31P62o95n92e12r75t 9788230302288

otázka času. Vše co je tak levné, že je pod reálnou hodnotou jednou krachne

+2/−1
8.9.2014 19:21

P96a16v20e80l 95N18o80v88á87k 7791366939613

otázkou je co je to pod reálnou hodnotou? Nejsou spíš klasičtí dopravci prostě hodně drazí?

+1/0
8.9.2014 21:06

M15a70r61t32i38n 93C83e35r79v21e71n14y 2563558816358

Nejsou drazi, ono se vsude hlasa, letenka od 500Kc, jenze kdyz to pak clovek realne naklika, tak spis rozdil proti beznym aerolinkam tech 500Kc.

Ja si ted naklikal let PRG-LON v lednu 2015 (1 ADT+20kg) a Ryan je za 3600, Easy je za 3500, BA je za 5000, CSA je za 8200. Slo by hledat i dalsi spolecnosti, ale vysledek bude stejny.

Ano, tady muzu usetrit, kdyz pojedu bez obleceni a bez "mistenky", jenze to tak nejak nechci. Navic BA leti na Heathrow, Ryan leti hodne brzo rano (v 5 rano se mi chce behat po Londyne), BA ani CSA nemaji priplatky za platbu kartou, CSA leti s prestupem v AMS.

Ja zvolim asi BA, jelikoz mi usetrenych 1500 od kterych se odecte drazsi doprava z LON, takze tech 500Kc je uplne nic, kdyz si pripocitam hotel, jidlo,... Pokud by ryan letel na Heathrow v 10 hodin se zavazadlem a za treba 2500 byla by to bomba, jenze to se nekona.

0/0
9.9.2014 9:48

A86l15b11e68r13t 44V54l79a97c33h 8926151278542

Blahoslavení chudí duchem... :-P

0/−1
9.9.2014 9:55

O56l90g93a 68S44v86o40b24o55d84o35v44á 1704357987

Nemyslíš, že tuhle otázku si dost dobře promysleli, než zadali takhle obří kontrakt?

+2/−1
8.9.2014 19:06

P18a90v61e35l 16Ř61a91p31e91k 7912126369175

Historie ukazuje, že nelze předem naplánovat všechny eventuality.

+2/−2
8.9.2014 19:13

T52o40m70á89š 30M62o65r24a22v61č85í46k 3477556903545

To ano, zítra může začít i jaderná válka, tudíž je vše v podstatě zbytečné.

+2/0
8.9.2014 19:39

J83i76ř98í 82K53o98c24u12r53e91k 6485944985728

A co když státní aerolinky postihne LuftJarda? Krach? Nebo to zacáluje daňový poplatník, tedy v podstatě také majitel Rynairu?

0/0
8.9.2014 19:47

E75m52i84l 14P16r13c54h64a54l 5500720428934

No radeji ne.

+1/0
8.9.2014 18:16

J77a98n 48M68o23d45r39ý 2473179357

Hlavně, že před dvěma lety hudrovali na pražské letiště, jak je drahé a že se stáhnou do brna. A o rok později už byli zase v Praze. Trapáci.

+6/−2
8.9.2014 18:07

T36o33m98á40š 56K86n75a70i27f29l 6233880207930

No, jako trapak se projevujes Ty...

+5/−6
8.9.2014 18:41

L62u51b84o51m39í21r 53K42a79m66e29n33s53k52ý 3780808623436

tak nejspíš během toho roku v Brně dostali lepší podmínky, klasické vyjednávání..

+1/0
8.9.2014 18:47

J44o59s76e82f 14P23o18n66e73r12t 9248740642208

nedostali, podmínky jsou stále stejné

+1/−1
8.9.2014 19:08

J38a73n 60P93r53o95c77h23á81z90k28a 5736362638327

Spíš zjistili, že Brno je sice jen 200 km od Prahy, ale všichni raději poletí s Wizzair nebo Easyjet, než se trmácet 3 hodiny do Brna (a ještě na letiště).

To není jako v Londýně, kde se všichni trmácí z Lutonu, Gatwicku nebo Stanstedu... a kdo ne, tak z Heathrow je to metrem také 3/4 hodiny metrem do centra.

+1/0
8.9.2014 22:16

J27a47k47u60b 54F80e59i12f74a12r 7479269136869

z LHT jste rychlodráhou na Paddingtonu asi za 15 minut. Ale jinak souhlas.

0/0
9.9.2014 8:28

J67a77n 51M54o68d43r24ý 2143299677

Aerolinky, kde piloti létají s minimem paliva "jen na dolet"; kde se plánuje létání bez sedaček;, kde se plánuje létání jen s jedním pilotem a v případě průseru "to vezme letuška". Tak s těmito aerolinkami já nikdy nepoletím, ani kdyby do Říma létali za 20 ojró.

+17/−3
8.9.2014 18:06

K88r42y66š45t93o90f 85L48a80n13í51k 1839750365135

ja bych to nedramatizoval, uz jim neco spadlo?

+4/−1
8.9.2014 18:18

J64a56n 24S57l29a51d57k61y 8203947325498

rok 2012 - Madriske letsite zavrene, vetsina letu presmerovana do Valencie, zacali se tvorit fronty, kazde letadlo melo dostatek paliva pro pripad nouze, Ryanair nikoliv, hned tri letadla teto spolecnosti pozadali o nouzove pristani... jednou se jim to setreni stane osudne...

+6/−1
8.9.2014 18:53

J31i80ř94í 88K13o42c27u91r64e48k 6915664795208

Letiště New York: Údajně měla letadla ČSA druhou nejvyšší prioritu (po AirForceOne) při přistání, jelikož rezerva byla na jedno "kolečko" a nic víc. Chyba byla ve střednětraťových letadlech, která víc paliva nepobrala.

+1/0
8.9.2014 19:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.