Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravce Ryanair nakupuje boeingy, chce jich pořídit až dvě stě

Největší nízkonákladové aerolinky Ryanair koupí sto boeingů a na dalších sto si berou opci. Celkem plánují utratit až 470 miliard korun. Díky větším letadlům chtějí do deseti let navýšit počet pasažérů o polovinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A79l56e78š 16J24a94n78k66ů 3594362648377

Někdo jezdí mercedesem a někdo fabii, někdo má oblek Hugo Boss a někdo třičko od vietnamců, každý podle svých možností a přání. Díky, že tu taková společnost je.

0/0
11.9.2014 16:21

J54i48ř32í 60M35a43n67n16h30e33i15m 2337592325979

když jsem viděl v Krakově tu frontu, tak jsem si říkal, proboha, tohle se všechno vleze do té malé 737? Vlezlo. Londýn naštěstí není tak daleko, na palubě jsem si připadal trošku jako v dobytčáku, ale je to levné

0/0
9.9.2014 8:28

A42l39b90e65r73t 20V36l19a47c33h 8546501138102

A pointa celého příběhu? 8-o

+1/0
9.9.2014 9:52

M69a33r82t94i35n 24H64o22u19b51a 6623551509548

pointu chapu takto - je to lacinejsi, ale nelze cekat pohodli, na delsi trasy spis muka

0/0
9.9.2014 13:07

Z55d90e96n30ě28k 32Ř93e34z46á87č 2747225

Letenka je u nich levná ale vemte si sebou kufr a máte hned 30eur navíc . nemáte papírovou letenku ,60eur . pokud se naučíte fungovat tak jak firma chce letíte za pár eur . pokud potřebujete něco navíc tak je lepší normální dopravce .

+4/0
8.9.2014 20:55

F33r25a94n43t60i79s30e15k 63H35a49v12e32l 6342712297298

Normalni dopravce je taky porad jeste pohodlnejsi, tak snad nam tady zustanou. Letet na delsi trasu s lowcostem patrne nebude zrovna poteseni.

+2/0
9.9.2014 3:43

M13a28r68t80i62n 56C35e34r32v80e15n44y 2863938306238

To by si mel precist nekdo z cestovek - let s TVS do karibiku je lahudka.

+1/0
9.9.2014 7:39

J26i74ř90í 81D35v45o90ř30á51k 5948963928590

Rád bych si tento článek přečetl znovu za dva roky.

+3/0
8.9.2014 19:32

J73o14s96e84f 56P52o52n61e48r18t 1358577492100

R^

+1/0
8.9.2014 20:05

M29i48c54h81a18l 44M32a13j54e56r30č91í33k 6893426144402

A co jako.. Už dnes mají větší hodnotu, než ledasjaká "klasická" letecká společnost. Jsou v zisku, všechno funguje.. Za 3 roky se můžete maximálně divit..

+2/0
8.9.2014 23:19

J38a30k40u39b 88F18e73i69f47a87r 7779669646349

myslíte hodnotu úvěrů?

0/0
9.9.2014 8:25

M84a45r70e80k 95F23l88e58k37a70č 1597492640631

ale to je letadlo je krasavec, druhé nejhezčí po elegantní 747

+1/0
8.9.2014 19:24

J29o61s28e43f 76P97o29n28e68r88t 1598457172470

jedno zavazadlo 20kg - 1120,- Nadváha za 1 kg zavazadla - 280,- Letušky nepříjemné, většinou létají na druhořadá letiště, které jsou dále od měst. Cestování s nimi je trochu vždy adrenalin. Mně tento letecký autobus nevyhovuje, ale chápu, že někdo rád ušetři.

+3/−2
8.9.2014 19:20

T95o43m34á86š 90M95o17r87a28v61č18í27k 3477786923695

Někdy ani jiná možnost není než použít nízkonákladovku. A ještě jsem si nevšiml žádného adrenalinu nebo nepříjemných letušek. A na vedlejší letiště naštěstí nelétám.

+2/0
8.9.2014 19:37

J78o48s53e20f 50P85o68n44e89r66t 1158667752810

Asi jsem měl smůlu, stejně tak i ostatní známí, co s nimi létali - dočasně.

+2/0
8.9.2014 20:05

M30a60r15t50i61n 92C46e72r58v68e56n41y 2423658356598

No na CDG nebo Heathrow proste nejsou. Takze Orly, Stansted nebo Gatwick. Nenazyval bych to vedlejsi nebo druhorada, ale spis levnejsi, mensi a odlehlejsi.

+1/0
9.9.2014 7:52

A59l49b35e97r20t 21V91l96a96c20h 8736891968342

Gatwick tedy rozhodně není druhořadé letiště... ;-D

0/0
9.9.2014 9:53

M90a49r21t46i41n 56C21e96r26v98e33n15y 2893848636198

Ja se to vezme, je Bratislava druhorade letiste?

0/0
9.9.2014 13:35

J52a13n 19L40a16k64o40m76ý 7701195685184

Taky jsem nikdy nezažil nepříjemný personál. A pokud letím někam jen tak s batohem na zádech, tak nač platit něco co nevyužiju u ČSA, BA a spol :-)

Nehledě na to, že třeba z Ostravy je to na "pole" do Polska tak nějak nejblíž a na včerejší F1 v Monze je to "pole" v Bergamu super, navíc 20 kilový kufr se v tomto případě moc nevyužije. Takže to má taky i svoje. 

Letět s nima třeba na povánoční výprodeje do Anglie zase moc smysl nedává :-)

+2/0
8.9.2014 21:14

J53o51s28e56f 75P33o76n16e29r94t 1348777472620

S batohem na zádech nebo bez něj - chci pohodlí, konečnou cenu a kvalitní obsluhu, za kterou si třeba i pár korun připlatím a tyto atributy jsem speciálně u společnosti Ryanair nikdy neměl. Ale když to někomu vyhovuje, proč ne.

+2/−2
9.9.2014 7:26

F32r36a74n14t31i16s42e87k 67H70a79v65e27l 6352182437758

Presne tak, ale na druhou stranu treba Air Asia (coz je takovy asijsky Ryanair) umoznila cestovat spouste lidem, kteri na to pred tim nemeli penize. Lowcost uz z podstaty veci nemuze nabidnout stejnou uroven servisu jako normalni dopravci (pokud teda ti dopravci nejsou brutalne predrazeni). Nekde se ty naklady orezat musi.

0/0
9.9.2014 7:51

K32a87r13e52l 74N79a76s39t65o17u57p88i57l 3780401910521

Lítám i s Ryanem i s jinými společnostmi a neměl sem ještě problém. To co popisuješ je známé dopředu, takže konečnou cenu znáš, obsluha je o lidech, o jejich náladě, protivné letušky sem měl i u Lufthansy...vyjímečně...Co se týče letišť tak to taky záleží kam konkrétně cestuješ, zrovna v případě Londýna mě obvykle vyhovuje víc Stansted než Heathrow

+1/0
9.9.2014 8:01

P41a14v12e66l 86Ř61a74p65e82k 7572756199155

Až to nějakému lowcostu žuchne, tak celá tahle lowcost mánie skončí, bublina splaskne a letadla za stovky miliard budou někde rezivět. Já prostě nevěřím tomu, že společnost, která se často chová otřesně ke svým zákazníkům, si nějak zvlášť hýčká své zaměstnance. A to se jednoho dne vymstí.

+2/−6
8.9.2014 19:12

M51a96r85e29k 11V88e43s19e57l55ý 2978741649984

Proč by mělo něco žuchnout? Tato letadla splňují bezpečnostní podmínky jako highcost. Nejsem a ani neznám žádného zaměstnance těchto firem, takže nemohu hodnotit tyto poměry, nicméně k zákazníkům se nechovají vůbec "otřesně". Ba naopak, mně osobně byla letuškou nabídnuta volná sesle s větším prostorem, což se mi u "normálních" dopravců nestalo.

+5/0
8.9.2014 19:23

J84o98s19e91f 48P72o74n93e14r41t 1188447362370

Tak já mám přesně opačné zkušenosti. Nepříjemné letušky, otrávené už tím, že snad musely přijít do práce. Brrr. Zlaté jiné společnosti.

+3/−2
8.9.2014 20:07

M86a90r32t11i29n 59C65e59r12v37e76n51y 2583438836588

Samosebou, ze dodrzuji narizeni, ale proste se snazi "nemit" nic navic. Ale je to logicke, potrebuji mit plne letadlo a ne vozit palivo sem a tam.

0/0
9.9.2014 7:44

I13g90n32á61c 89M66r73k65v36i45č40k56a 2928542209655

Co budou borci dělat, když klesne poptávka? Krach? 100 letadel v jednom balíku je šílenost...

+3/0
8.9.2014 18:22

P62a16v31e65l 32M96a54r14e43š 2349953812

Tezko nakupuji za CASH.

0/0
8.9.2014 18:29

R24o96m24a41n 19P54o37l27á22č73e46k 5306279665

Přesně... Moc bych se nedivil, kdyby to měl na operativní leasing...Když jdou běžně kupovat vlaky, tak proč ne letadla:-)

0/0
8.9.2014 18:32

M73a82r29t18i66n 57C27e20r88v51e21n27y 2353168466278

Vetsina letadel je provozovana na leasing. Zcela vlastni letadla zas tak moc spolecnosti nema.

0/0
9.9.2014 7:47

J28a64k69u91b 50K38o31r98e46c 6474260921533

Při jejich cenách pochybuju že klesne. A pokud, tak oni jsou schopni docela rychle reagovat. Dokonce už i začínají lítat na hlavni letiště, nejen na ty vedlejší.

0/−1
8.9.2014 18:30

J87o68s11e48f 65P32o71n84e34r66t 1488637132180

otázka času. Vše co je tak levné, že je pod reálnou hodnotou jednou krachne

+2/−1
8.9.2014 19:21

P71a29v91e29l 31N80o93v55á81k 7591356259453

otázkou je co je to pod reálnou hodnotou? Nejsou spíš klasičtí dopravci prostě hodně drazí?

+1/0
8.9.2014 21:06

M61a29r70t29i40n 34C66e11r82v19e78n69y 2823738426928

Nejsou drazi, ono se vsude hlasa, letenka od 500Kc, jenze kdyz to pak clovek realne naklika, tak spis rozdil proti beznym aerolinkam tech 500Kc.

Ja si ted naklikal let PRG-LON v lednu 2015 (1 ADT+20kg) a Ryan je za 3600, Easy je za 3500, BA je za 5000, CSA je za 8200. Slo by hledat i dalsi spolecnosti, ale vysledek bude stejny.

Ano, tady muzu usetrit, kdyz pojedu bez obleceni a bez "mistenky", jenze to tak nejak nechci. Navic BA leti na Heathrow, Ryan leti hodne brzo rano (v 5 rano se mi chce behat po Londyne), BA ani CSA nemaji priplatky za platbu kartou, CSA leti s prestupem v AMS.

Ja zvolim asi BA, jelikoz mi usetrenych 1500 od kterych se odecte drazsi doprava z LON, takze tech 500Kc je uplne nic, kdyz si pripocitam hotel, jidlo,... Pokud by ryan letel na Heathrow v 10 hodin se zavazadlem a za treba 2500 byla by to bomba, jenze to se nekona.

0/0
9.9.2014 9:48

A97l31b37e47r29t 58V78l54a28c94h 8226581418862

Blahoslavení chudí duchem... :-P

0/−1
9.9.2014 9:55

O50l22g49a 86S19v64o63b47o17d39o46v17á 1884207237

Nemyslíš, že tuhle otázku si dost dobře promysleli, než zadali takhle obří kontrakt?

+2/−1
8.9.2014 19:06

P59a47v16e61l 61Ř83a38p96e77k 7252136509265

Historie ukazuje, že nelze předem naplánovat všechny eventuality.

+2/−2
8.9.2014 19:13

T11o44m21á17š 68M95o68r65a29v95č64í76k 3397596233975

To ano, zítra může začít i jaderná válka, tudíž je vše v podstatě zbytečné.

+2/0
8.9.2014 19:39

J10i22ř69í 68K41o68c57u16r95e78k 6135214255718

A co když státní aerolinky postihne LuftJarda? Krach? Nebo to zacáluje daňový poplatník, tedy v podstatě také majitel Rynairu?

0/0
8.9.2014 19:47

E70m16i24l 46P46r71c27h38a47l 5910500568394

No radeji ne.

+1/0
8.9.2014 18:16

J51a50n 84M31o33d24r98ý 2763129427

Hlavně, že před dvěma lety hudrovali na pražské letiště, jak je drahé a že se stáhnou do brna. A o rok později už byli zase v Praze. Trapáci.

+6/−2
8.9.2014 18:07

T81o83m42á86š 15K20n88a92i56f50l 6573340587620

No, jako trapak se projevujes Ty...

+5/−6
8.9.2014 18:41

L91u23b51o79m71í74r 76K27a83m38e16n64s21k57ý 3780968253936

tak nejspíš během toho roku v Brně dostali lepší podmínky, klasické vyjednávání..

+1/0
8.9.2014 18:47

J68o72s42e62f 14P84o21n27e57r98t 1938167812260

nedostali, podmínky jsou stále stejné

+1/−1
8.9.2014 19:08

J38a20n 72P28r15o37c65h63á10z13k80a 5506982418237

Spíš zjistili, že Brno je sice jen 200 km od Prahy, ale všichni raději poletí s Wizzair nebo Easyjet, než se trmácet 3 hodiny do Brna (a ještě na letiště).

To není jako v Londýně, kde se všichni trmácí z Lutonu, Gatwicku nebo Stanstedu... a kdo ne, tak z Heathrow je to metrem také 3/4 hodiny metrem do centra.

+1/0
8.9.2014 22:16

J58a34k62u65b 84F30e39i19f65a68r 7539269776329

z LHT jste rychlodráhou na Paddingtonu asi za 15 minut. Ale jinak souhlas.

0/0
9.9.2014 8:28

J76a56n 88M71o88d28r68ý 2333969887

Aerolinky, kde piloti létají s minimem paliva "jen na dolet"; kde se plánuje létání bez sedaček;, kde se plánuje létání jen s jedním pilotem a v případě průseru "to vezme letuška". Tak s těmito aerolinkami já nikdy nepoletím, ani kdyby do Říma létali za 20 ojró.

+17/−3
8.9.2014 18:06

K40r17y77š61t10o13f 69L28a26n84í44k 1819280605165

ja bych to nedramatizoval, uz jim neco spadlo?

+4/−1
8.9.2014 18:18

J11a98n 11S16l59a60d21k87y 8403327565908

rok 2012 - Madriske letsite zavrene, vetsina letu presmerovana do Valencie, zacali se tvorit fronty, kazde letadlo melo dostatek paliva pro pripad nouze, Ryanair nikoliv, hned tri letadla teto spolecnosti pozadali o nouzove pristani... jednou se jim to setreni stane osudne...

+6/−1
8.9.2014 18:53

J77i19ř23í 54K35o37c73u34r77e51k 6765184615978

Letiště New York: Údajně měla letadla ČSA druhou nejvyšší prioritu (po AirForceOne) při přistání, jelikož rezerva byla na jedno "kolečko" a nic víc. Chyba byla ve střednětraťových letadlech, která víc paliva nepobrala.

+1/0
8.9.2014 19:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.