Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravce Ryanair nakupuje boeingy, chce jich pořídit až dvě stě

Největší nízkonákladové aerolinky Ryanair koupí sto boeingů a na dalších sto si berou opci. Celkem plánují utratit až 470 miliard korun. Díky větším letadlům chtějí do deseti let navýšit počet pasažérů o polovinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A98l45e13š 61J20a70n18k44ů 3594772238717

Někdo jezdí mercedesem a někdo fabii, někdo má oblek Hugo Boss a někdo třičko od vietnamců, každý podle svých možností a přání. Díky, že tu taková společnost je.

0/0
11.9.2014 16:21

J94i48ř52í 82M47a76n55n14h55e62i94m 2817672975809

když jsem viděl v Krakově tu frontu, tak jsem si říkal, proboha, tohle se všechno vleze do té malé 737? Vlezlo. Londýn naštěstí není tak daleko, na palubě jsem si připadal trošku jako v dobytčáku, ale je to levné

0/0
9.9.2014 8:28

A56l88b15e96r82t 61V86l21a98c43h 8146731148822

A pointa celého příběhu? 8-o

+1/0
9.9.2014 9:52

M10a97r70t80i28n 81H92o15u29b59a 6793441489708

pointu chapu takto - je to lacinejsi, ale nelze cekat pohodli, na delsi trasy spis muka

0/0
9.9.2014 13:07

Z31d88e98n15ě57k 74Ř35e76z61á96č 2657825

Letenka je u nich levná ale vemte si sebou kufr a máte hned 30eur navíc . nemáte papírovou letenku ,60eur . pokud se naučíte fungovat tak jak firma chce letíte za pár eur . pokud potřebujete něco navíc tak je lepší normální dopravce .

+4/0
8.9.2014 20:55

F88r51a68n31t59i65s55e69k 50H87a90v97e66l 6982192757698

Normalni dopravce je taky porad jeste pohodlnejsi, tak snad nam tady zustanou. Letet na delsi trasu s lowcostem patrne nebude zrovna poteseni.

+2/0
9.9.2014 3:43

M32a13r77t41i37n 40C64e94r43v52e24n83y 2943508956558

To by si mel precist nekdo z cestovek - let s TVS do karibiku je lahudka.

+1/0
9.9.2014 7:39

J51i30ř94í 48D45v69o37ř74á26k 5218653428380

Rád bych si tento článek přečetl znovu za dva roky.

+3/0
8.9.2014 19:32

J64o69s83e37f 19P62o86n89e23r66t 9478900882318

R^

+1/0
8.9.2014 20:05

M45i75c23h71a58l 23M29a27j12e18r38č94í67k 6133886774312

A co jako.. Už dnes mají větší hodnotu, než ledasjaká "klasická" letecká společnost. Jsou v zisku, všechno funguje.. Za 3 roky se můžete maximálně divit..

+2/0
8.9.2014 23:19

J81a55k39u79b 22F28e42i67f18a58r 7329139896839

myslíte hodnotu úvěrů?

0/0
9.9.2014 8:25

M36a88r41e50k 63F57l34e17k23a46č 1137722690951

ale to je letadlo je krasavec, druhé nejhezčí po elegantní 747

+1/0
8.9.2014 19:24

J64o39s61e93f 63P31o12n95e84r58t 9928670412778

jedno zavazadlo 20kg - 1120,- Nadváha za 1 kg zavazadla - 280,- Letušky nepříjemné, většinou létají na druhořadá letiště, které jsou dále od měst. Cestování s nimi je trochu vždy adrenalin. Mně tento letecký autobus nevyhovuje, ale chápu, že někdo rád ušetři.

+3/−2
8.9.2014 19:20

T11o11m84á43š 98M79o72r64a23v14č50í41k 3537406903815

Někdy ani jiná možnost není než použít nízkonákladovku. A ještě jsem si nevšiml žádného adrenalinu nebo nepříjemných letušek. A na vedlejší letiště naštěstí nelétám.

+2/0
8.9.2014 19:37

J55o14s15e94f 63P44o87n35e47r59t 9318420352208

Asi jsem měl smůlu, stejně tak i ostatní známí, co s nimi létali - dočasně.

+2/0
8.9.2014 20:05

M48a67r71t74i23n 54C15e35r71v67e21n30y 2393818306988

No na CDG nebo Heathrow proste nejsou. Takze Orly, Stansted nebo Gatwick. Nenazyval bych to vedlejsi nebo druhorada, ale spis levnejsi, mensi a odlehlejsi.

+1/0
9.9.2014 7:52

A18l96b54e52r15t 62V76l59a32c96h 8956881798642

Gatwick tedy rozhodně není druhořadé letiště... ;-D

0/0
9.9.2014 9:53

M90a47r26t62i82n 17C16e42r91v33e20n79y 2893598896388

Ja se to vezme, je Bratislava druhorade letiste?

0/0
9.9.2014 13:35

J72a29n 24L27a29k49o22m36ý 7121505225284

Taky jsem nikdy nezažil nepříjemný personál. A pokud letím někam jen tak s batohem na zádech, tak nač platit něco co nevyužiju u ČSA, BA a spol :-)

Nehledě na to, že třeba z Ostravy je to na "pole" do Polska tak nějak nejblíž a na včerejší F1 v Monze je to "pole" v Bergamu super, navíc 20 kilový kufr se v tomto případě moc nevyužije. Takže to má taky i svoje. 

Letět s nima třeba na povánoční výprodeje do Anglie zase moc smysl nedává :-)

+2/0
8.9.2014 21:14

J68o60s76e54f 12P73o70n31e50r74t 9898810822548

S batohem na zádech nebo bez něj - chci pohodlí, konečnou cenu a kvalitní obsluhu, za kterou si třeba i pár korun připlatím a tyto atributy jsem speciálně u společnosti Ryanair nikdy neměl. Ale když to někomu vyhovuje, proč ne.

+2/−2
9.9.2014 7:26

F24r46a46n71t70i53s48e51k 17H46a98v50e90l 6702322977438

Presne tak, ale na druhou stranu treba Air Asia (coz je takovy asijsky Ryanair) umoznila cestovat spouste lidem, kteri na to pred tim nemeli penize. Lowcost uz z podstaty veci nemuze nabidnout stejnou uroven servisu jako normalni dopravci (pokud teda ti dopravci nejsou brutalne predrazeni). Nekde se ty naklady orezat musi.

0/0
9.9.2014 7:51

K42a94r79e40l 50N20a90s21t38o81u44p35i97l 3570911760541

Lítám i s Ryanem i s jinými společnostmi a neměl sem ještě problém. To co popisuješ je známé dopředu, takže konečnou cenu znáš, obsluha je o lidech, o jejich náladě, protivné letušky sem měl i u Lufthansy...vyjímečně...Co se týče letišť tak to taky záleží kam konkrétně cestuješ, zrovna v případě Londýna mě obvykle vyhovuje víc Stansted než Heathrow

+1/0
9.9.2014 8:01

P58a39v52e57l 35Ř75a80p96e88k 7332156609665

Až to nějakému lowcostu žuchne, tak celá tahle lowcost mánie skončí, bublina splaskne a letadla za stovky miliard budou někde rezivět. Já prostě nevěřím tomu, že společnost, která se často chová otřesně ke svým zákazníkům, si nějak zvlášť hýčká své zaměstnance. A to se jednoho dne vymstí.

+2/−6
8.9.2014 19:12

M34a32r98e82k 28V59e83s21e80l51ý 2668401309424

Proč by mělo něco žuchnout? Tato letadla splňují bezpečnostní podmínky jako highcost. Nejsem a ani neznám žádného zaměstnance těchto firem, takže nemohu hodnotit tyto poměry, nicméně k zákazníkům se nechovají vůbec "otřesně". Ba naopak, mně osobně byla letuškou nabídnuta volná sesle s větším prostorem, což se mi u "normálních" dopravců nestalo.

+5/0
8.9.2014 19:23

J57o40s77e63f 63P25o92n23e39r31t 9888830642368

Tak já mám přesně opačné zkušenosti. Nepříjemné letušky, otrávené už tím, že snad musely přijít do práce. Brrr. Zlaté jiné společnosti.

+3/−2
8.9.2014 20:07

M82a24r44t19i23n 49C57e38r73v40e32n69y 2763708396798

Samosebou, ze dodrzuji narizeni, ale proste se snazi "nemit" nic navic. Ale je to logicke, potrebuji mit plne letadlo a ne vozit palivo sem a tam.

0/0
9.9.2014 7:44

I68g45n53á33c 24M65r68k90v57i30č88k70a 2678832899155

Co budou borci dělat, když klesne poptávka? Krach? 100 letadel v jednom balíku je šílenost...

+3/0
8.9.2014 18:22

P29a61v32e96l 86M40a57r15e97š 2479263382

Tezko nakupuji za CASH.

0/0
8.9.2014 18:29

R15o35m50a61n 89P69o54l27á53č83e67k 5466709215

Přesně... Moc bych se nedivil, kdyby to měl na operativní leasing...Když jdou běžně kupovat vlaky, tak proč ne letadla:-)

0/0
8.9.2014 18:32

M94a57r79t66i80n 53C50e61r11v91e80n34y 2603168236568

Vetsina letadel je provozovana na leasing. Zcela vlastni letadla zas tak moc spolecnosti nema.

0/0
9.9.2014 7:47

J45a82k18u63b 91K19o14r60e65c 6424430371253

Při jejich cenách pochybuju že klesne. A pokud, tak oni jsou schopni docela rychle reagovat. Dokonce už i začínají lítat na hlavni letiště, nejen na ty vedlejší.

0/−1
8.9.2014 18:30

J58o17s14e53f 12P72o20n44e86r52t 9688570472548

otázka času. Vše co je tak levné, že je pod reálnou hodnotou jednou krachne

+2/−1
8.9.2014 19:21

P95a20v37e67l 61N46o29v33á60k 7331246749213

otázkou je co je to pod reálnou hodnotou? Nejsou spíš klasičtí dopravci prostě hodně drazí?

+1/0
8.9.2014 21:06

M49a25r74t70i49n 89C94e68r58v52e18n11y 2973198126428

Nejsou drazi, ono se vsude hlasa, letenka od 500Kc, jenze kdyz to pak clovek realne naklika, tak spis rozdil proti beznym aerolinkam tech 500Kc.

Ja si ted naklikal let PRG-LON v lednu 2015 (1 ADT+20kg) a Ryan je za 3600, Easy je za 3500, BA je za 5000, CSA je za 8200. Slo by hledat i dalsi spolecnosti, ale vysledek bude stejny.

Ano, tady muzu usetrit, kdyz pojedu bez obleceni a bez "mistenky", jenze to tak nejak nechci. Navic BA leti na Heathrow, Ryan leti hodne brzo rano (v 5 rano se mi chce behat po Londyne), BA ani CSA nemaji priplatky za platbu kartou, CSA leti s prestupem v AMS.

Ja zvolim asi BA, jelikoz mi usetrenych 1500 od kterych se odecte drazsi doprava z LON, takze tech 500Kc je uplne nic, kdyz si pripocitam hotel, jidlo,... Pokud by ryan letel na Heathrow v 10 hodin se zavazadlem a za treba 2500 byla by to bomba, jenze to se nekona.

0/0
9.9.2014 9:48

A20l96b29e15r66t 44V13l28a87c46h 8266861908542

Blahoslavení chudí duchem... :-P

0/−1
9.9.2014 9:55

O66l33g78a 21S86v30o21b41o28d41o72v82á 1564307427

Nemyslíš, že tuhle otázku si dost dobře promysleli, než zadali takhle obří kontrakt?

+2/−1
8.9.2014 19:06

P97a13v92e21l 31Ř62a24p21e41k 7102516959685

Historie ukazuje, že nelze předem naplánovat všechny eventuality.

+2/−2
8.9.2014 19:13

T13o14m86á76š 80M21o36r30a20v52č51í77k 3637986203985

To ano, zítra může začít i jaderná válka, tudíž je vše v podstatě zbytečné.

+2/0
8.9.2014 19:39

J92i35ř26í 70K54o14c89u94r54e91k 6515724225578

A co když státní aerolinky postihne LuftJarda? Krach? Nebo to zacáluje daňový poplatník, tedy v podstatě také majitel Rynairu?

0/0
8.9.2014 19:47

E57m71i18l 79P40r75c45h13a78l 5510430648274

No radeji ne.

+1/0
8.9.2014 18:16

J90a66n 89M21o19d72r42ý 2773109417

Hlavně, že před dvěma lety hudrovali na pražské letiště, jak je drahé a že se stáhnou do brna. A o rok později už byli zase v Praze. Trapáci.

+6/−2
8.9.2014 18:07

T96o74m77á87š 26K31n76a31i40f74l 6283110777640

No, jako trapak se projevujes Ty...

+5/−6
8.9.2014 18:41

L16u50b47o89m23í93r 49K34a51m34e47n61s88k73ý 3600168323466

tak nejspíš během toho roku v Brně dostali lepší podmínky, klasické vyjednávání..

+1/0
8.9.2014 18:47

J48o98s75e12f 39P44o48n38e11r63t 9278430502688

nedostali, podmínky jsou stále stejné

+1/−1
8.9.2014 19:08

J36a24n 91P18r93o76c71h59á93z16k61a 5826472908797

Spíš zjistili, že Brno je sice jen 200 km od Prahy, ale všichni raději poletí s Wizzair nebo Easyjet, než se trmácet 3 hodiny do Brna (a ještě na letiště).

To není jako v Londýně, kde se všichni trmácí z Lutonu, Gatwicku nebo Stanstedu... a kdo ne, tak z Heathrow je to metrem také 3/4 hodiny metrem do centra.

+1/0
8.9.2014 22:16

J51a83k78u84b 53F49e71i42f69a12r 7479249216649

z LHT jste rychlodráhou na Paddingtonu asi za 15 minut. Ale jinak souhlas.

0/0
9.9.2014 8:28

J15a85n 22M32o82d43r55ý 2333909787

Aerolinky, kde piloti létají s minimem paliva "jen na dolet"; kde se plánuje létání bez sedaček;, kde se plánuje létání jen s jedním pilotem a v případě průseru "to vezme letuška". Tak s těmito aerolinkami já nikdy nepoletím, ani kdyby do Říma létali za 20 ojró.

+17/−3
8.9.2014 18:06

K17r53y39š14t97o39f 79L50a42n75í27k 1259350625975

ja bych to nedramatizoval, uz jim neco spadlo?

+4/−1
8.9.2014 18:18

J84a57n 39S48l67a32d44k12y 8563557905508

rok 2012 - Madriske letsite zavrene, vetsina letu presmerovana do Valencie, zacali se tvorit fronty, kazde letadlo melo dostatek paliva pro pripad nouze, Ryanair nikoliv, hned tri letadla teto spolecnosti pozadali o nouzove pristani... jednou se jim to setreni stane osudne...

+6/−1
8.9.2014 18:53

J28i42ř15í 66K28o10c44u39r30e57k 6915344255718

Letiště New York: Údajně měla letadla ČSA druhou nejvyšší prioritu (po AirForceOne) při přistání, jelikož rezerva byla na jedno "kolečko" a nic víc. Chyba byla ve střednětraťových letadlech, která víc paliva nepobrala.

+1/0
8.9.2014 19:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.