Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mosty na přivaděči k D1 v Ostravě nebezpečné nejsou, tvrdí Eurovia

Mosty na dálničním přivaděči v Ostravě-Přívoze nebezpečné nejsou, tvrdí stavební společnost Eurovia. Podle ní je možné šest let starou stavbu s omezením využívat. Ředitelství silnic a dálnic na mosty v pátek zakázalo vjezd kamionů a snížilo povolenou rychlost. Tvrdí, že deformace mostu mohou ohrozit jeho konstrukci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35i47n89d59ř80i72c92h 11Š71k69o30p10e79k 4825471510395

Nebezpečné nejsou a posunuté zřejmě taky,ne. Když to řekli druzí největší odborníci na silniční stavby (hned po Bögl a Krýsl), musí to být pravda.

Že Eurovia ;-D

0/0
12.9.2014 7:07

Z89d52e82n76ě81k 43O40r98š16u22l23í28k 1845260277242

prostě řidiči jsiou dobrá dojná kráva jak pro ministerstvo tak pro stavaře že jo páni stavitelé.no stavitelé...spíše výrobci zmetků...

0/0
11.9.2014 20:12

J61o94s37e30f 32Š60e77m16e17l14í95k 7379851240667

Možná že zatím ještě ty mosty drží a stojí. Ale sběrači už ví, že tam jsou.

0/0
11.9.2014 18:54

R12o96m46a84n 93S37t59o52n70e18k 1269503729861

sběrači je už jednou očesaly :-)

0/0
11.9.2014 19:37

P88a57v51e45l 82Š62e67d85l55b11a69u29e32r 7978741352355

Je mozne, ze RSD chtelo nevhodny material a je i mozne, ze to osidila firma, to se asi nedozvime. Ale co teda bude dal? Bude se jen kecat a obvinovat se navzajem, az to cele spadne, nebo se konecne zacne neco delat? Platim dost dani a muj zamestnavatel dalnicni znamku a tak by me to fakt zajimalo...

0/0
11.9.2014 17:38

J13i77n36d98ř61i81c29h 79Š39k66o67p77e76k 4615521610655

Ale dozvíme. Pokud ŘSD chtělo horší materiál, tak to bude uvedené buď v projektu nebo ve změnových listech (pokud v projektu nebyl a požadavatek vzešel až během stavby).

0/0
12.9.2014 7:07

I44v27a17n 78M44a77n82t49a39s 8609384920661

Dále si myslím, že trh stavebních firem by se měl od podobných Eurovií či Borgl& Krýslů očistit...

+2/0
11.9.2014 17:17

J40a29n 71K42a90š24p68a18r 9611573880627

Vzhledem k závažnosti problému už dávno měla mít Eurovia předběžným opatřením pozastavené oprávnění k podnikání. ;-D

+1/0
11.9.2014 17:31

M63i81r38o28s86l33a91v 66Z79i46k18m90u18n94d 7989913304773

Co má s tím mostem společného Bögel & Krýsl ? V případě mostu ve Vilémově se ukazuje, že zeminu odtěžovala firma Strabag a  zaměstnanci B&K pod mostem neměli vůbec být ...

+1/−1
11.9.2014 19:06

J42i88n29d10ř73i10c47h 57Š89k19o70p50e74k 4195541300545

s mosty na D1 nemá B&K společného nic, ale že to jso odborníci pravda je, často stavby, na kterých se podílí, padou

0/0
12.9.2014 7:08

I24v29a66n 10M41a50n68t74a72s 8489354330981

Zkuste si přečíst můj příspěvek ještě jednou... B&K padají mosty dost často....já píši o tom, že je má trh odstavit...

0/0
12.9.2014 18:48

M16a73t19ú69š 36B20e30n73a62k 9378544862853

Eurovia je členom skupiny Vinci, čo je najväčšia európska stavebná skupina, mimochodom sú vedúcim členom konzorcia Novarka- budovatelom nového sarkofágu elektrárne Černobyl.

Bogl a Krýsl, je českou pobočkou nemeckej skupiny Max Bogl, tiež nie malá spoločnosť....

0/0
11.9.2014 22:36

J43i76n69d75ř67i25c97h 50Š77k46o16p58e74k 4885861580145

což nemění nic na tom, že BaK stejně tak jako EUROVIA je parta diletantů a amatérů

0/0
12.9.2014 8:20

I35v73a18n 64M84a70n44t11a10s 8839934430921

Jezdím tam denně, nevím, zda jsou či nejsou  úplně na odpis, ale vím, že to vlnobití je den ode dne horší.. nechápu, na co ta Eurovia čeká, je to děsné....

0/0
11.9.2014 17:14

J54o14s71e86f 63Š81e40m94e77l58í65k 7839171320407

Na Matějské za to taky platíte, tak co se vám nelíbí? ;-)

+2/0
11.9.2014 18:52

Z32d30e60n55ě84k 75O78r49š60u21l34í22k 1845140327242

kdyby raději odborníci z eurovie neblábolili a hleděli tu silnici rychle opravit.vždyť je to děs tam jezdit.platíme dálniční známku a jezdí se tam 80 či 60.odborníci není vám to hloupý dostat prachy za něco co se nedá používat tak jak má?asi ne co,vám z eurovie bych nesvěřil ani kurník k výstavbě ne tak dálnici

+4/0
11.9.2014 15:36

J97i65r83i 13R22u14s69n26o98k 4935312937783

Ja nechapu, jak je mozne navrhnout stavbu z nesmyslneho materialu, jak je mozne, ze se na to neprijde pri povolovani stavby a jak je mozne, ze stavebni firma nerekne, ze to je nesmysl.

0/0
11.9.2014 15:20

A39n15n29a 85T36v77a68r60ů72ž81k46o69v38á 4921466125698

Stavba nebyla z nesmyslného materiálu navržena. Stavební firma však použila nevhodný levný, účtovala však ten dražší. Navíc jednu vrstvu vůbec nepoložila. U těch mostů, které jsou po 4 letech v havarijním stavu, to bude to stejné. Nechápu, jak je to možné. Nebyl tam snad stavební dozor investora?

+1/0
11.9.2014 16:03

P15a82v92e53l 42Ř69a18p66e56k 7292186569855

Celá automobilová doprava slouží jako jeden z největších tunelů historie.

+1/−3
11.9.2014 14:54

P68e75t83r 27N66a42c94k17e 7647288950459

Možná mi to tu někdo vysvětlíte. Co má společného studený odval s mostní konstrukcí ? 8-o

0/0
11.9.2014 14:51

P39e14t20r 30N74a44c40k32e 7627908610879

Tak jsem si to našel : 

Podle našich odborných předpokladů nejsou komplikace na mostech způsobeny jejich konstrukcí, ale materiálem, který je součástí násypového tělesa komunikací navazujících na mostní objekty. Jedná se o tzv. studený odval, který podléhá vysokým objemovým změnám – bobtná – a způsobuje tím enormní tlak na mostní opěry. Vlivem tohoto tlaku se opěry pravděpodobně naklánějí, což ovlivňuje správnou funkci dilatačních závěrů a mostních ložisek. To může mít vliv na celou nosní konstrukci mostů. Připomínáme, že studený odval je materiálem, který ŘSD ve výběrovém řízení a i následně v průběhu stavby závazně stanovilo a který jsme my jako vítěz soutěže byli povinni použít. Výběru tohoto materiálu předcházelo odborné posouzení, které proběhlo zcela v působnosti ŘSD, a to v období před samotným zahájením stavby – tedy v době, kdy nebylo zřejmé, kdo bude stavbu realizovat. 

Zdroj : http://www.pravdaod47.cz/cs/aktuality/45-pro_zavreni_mostu_na_d47_nejsou_zadne_duvody_ridici_jsou_rukojmimi_boje_o_rsd

0/0
11.9.2014 15:02

J94i46ř60í 85H26o27d20a21n 6414647353600

já bycg se s nima nepral zmrvili to tak si to opravte zapla'tte ze svéhoa od nás nic už nečekejte. raději bych si přizval německou fitmu na stavbu- možná dražší ale kvalitnější

0/0
11.9.2014 14:41

M11a62r19t29i45n 37H20o74u38b35a 6463331789618

pokud ovšem je jadrem sporu použity materiál, který byl předepsaný projektem a požadovaný rsd, pak ze stavu mostu nelze vinit eurovii. vy to nevíte, ale přesto mate jasno.

0/0
11.9.2014 15:20

Z45d98e42n22ě54k 45O22r91š65u77l46í57k 1565780117772

mě je to šumák ale už se to táhne léta a jezdíme tam šedesátkou, ale to asi nikoho moc nebere včetně vás že jo...požadovat známku za něco co se nedá používat je vrchol arogance a drzosti.vám to tak nepřipadá?mě jo

0/0
11.9.2014 15:38

M34a27t72ú55š 93B24e42n77a23k 9438554332773

Eurovia je francúzska firma, člen skupiny Vinci.

0/0
11.9.2014 22:25

K30a17r34e49l 92Š48ť58a74s41t31n22ý 2151649494267

Byl by průšvih, oni staví v průměru kilometr dálnice o dost levněji než u nás, a s kvalitou nemají problémy.

0/0
12.9.2014 9:49

J62i67r89k61a 28K59o34c67h 7974604883895

jestlize Eurovia sama rekne, ze je mozne po 6 letech provozu mozne pouzivat S OMEZENIM, znamena to, ze nejsou v poradku a Eurovia se z toho snazi jen vylhat aby nemusel uzate reklamace

+9/0
11.9.2014 14:16

T14o28m78á76š 32M78a46t41ě98j 9265508313382

6 let starý most by neměl mít nic jiného než "schopen bez omezení".

+5/0
11.9.2014 14:39

Z75d52e41n33ě81k 18O77r37š96u79l86í43k 1255110577102

přesně tak...R^

0/0
11.9.2014 15:39

V18l56a65d32i20s11l48a35v 97D59u96b83a 3240918318578

Nedivím se. I navysočině co postaví tak vydrží pár týdnů... Připomíná mi to jako když levák bob stavěl přehradu v simpsnech. Akorát ty ukradený prachy nesypu ze skály :(

0/0
11.9.2014 20:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.