Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mosty na přivaděči k D1 v Ostravě nebezpečné nejsou, tvrdí Eurovia

Mosty na dálničním přivaděči v Ostravě-Přívoze nebezpečné nejsou, tvrdí stavební společnost Eurovia. Podle ní je možné šest let starou stavbu s omezením využívat. Ředitelství silnic a dálnic na mosty v pátek zakázalo vjezd kamionů a snížilo povolenou rychlost. Tvrdí, že deformace mostu mohou ohrozit jeho konstrukci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90i38n92d41ř39i76c73h 87Š48k76o79p67e84k 4875921690385

Nebezpečné nejsou a posunuté zřejmě taky,ne. Když to řekli druzí největší odborníci na silniční stavby (hned po Bögl a Krýsl), musí to být pravda.

Že Eurovia ;-D

0/0
12.9.2014 7:07

Z12d40e98n42ě36k 62O79r30š19u49l48í26k 1765300527182

prostě řidiči jsiou dobrá dojná kráva jak pro ministerstvo tak pro stavaře že jo páni stavitelé.no stavitelé...spíše výrobci zmetků...

0/0
11.9.2014 20:12

J85o37s96e63f 39Š96e70m50e97l59í42k 7769161450617

Možná že zatím ještě ty mosty drží a stojí. Ale sběrači už ví, že tam jsou.

0/0
11.9.2014 18:54

R76o82m81a97n 17S20t79o55n10e47k 1579513189751

sběrači je už jednou očesaly :-)

0/0
11.9.2014 19:37

P29a13v24e72l 86Š71e43d94l32b45a97u15e81r 7968251802555

Je mozne, ze RSD chtelo nevhodny material a je i mozne, ze to osidila firma, to se asi nedozvime. Ale co teda bude dal? Bude se jen kecat a obvinovat se navzajem, az to cele spadne, nebo se konecne zacne neco delat? Platim dost dani a muj zamestnavatel dalnicni znamku a tak by me to fakt zajimalo...

0/0
11.9.2014 17:38

J61i74n98d77ř10i43c81h 33Š37k96o42p45e92k 4465611460785

Ale dozvíme. Pokud ŘSD chtělo horší materiál, tak to bude uvedené buď v projektu nebo ve změnových listech (pokud v projektu nebyl a požadavatek vzešel až během stavby).

0/0
12.9.2014 7:07

I80v44a43n 77M30a13n65t85a19s 8979354160511

Dále si myslím, že trh stavebních firem by se měl od podobných Eurovií či Borgl& Krýslů očistit...

+2/0
11.9.2014 17:17

J81a34n 63K58a17š82p44a96r 9281683410487

Vzhledem k závažnosti problému už dávno měla mít Eurovia předběžným opatřením pozastavené oprávnění k podnikání. ;-D

+1/0
11.9.2014 17:31

M59i74r11o59s39l97a46v 68Z12i26k79m46u76n41d 7709423904893

Co má s tím mostem společného Bögel & Krýsl ? V případě mostu ve Vilémově se ukazuje, že zeminu odtěžovala firma Strabag a  zaměstnanci B&K pod mostem neměli vůbec být ...

+1/−1
11.9.2014 19:06

J44i47n69d41ř77i64c19h 44Š66k77o45p57e63k 4635601630655

s mosty na D1 nemá B&K společného nic, ale že to jso odborníci pravda je, často stavby, na kterých se podílí, padou

0/0
12.9.2014 7:08

I98v74a33n 50M27a16n95t78a71s 8589844410301

Zkuste si přečíst můj příspěvek ještě jednou... B&K padají mosty dost často....já píši o tom, že je má trh odstavit...

0/0
12.9.2014 18:48

M80a28t11ú48š 81B44e15n79a33k 9508284892273

Eurovia je členom skupiny Vinci, čo je najväčšia európska stavebná skupina, mimochodom sú vedúcim členom konzorcia Novarka- budovatelom nového sarkofágu elektrárne Černobyl.

Bogl a Krýsl, je českou pobočkou nemeckej skupiny Max Bogl, tiež nie malá spoločnosť....

0/0
11.9.2014 22:36

J53i38n11d39ř23i44c14h 12Š66k54o40p63e27k 4405731620165

což nemění nic na tom, že BaK stejně tak jako EUROVIA je parta diletantů a amatérů

0/0
12.9.2014 8:20

I15v34a12n 46M96a27n56t24a81s 8269584840751

Jezdím tam denně, nevím, zda jsou či nejsou  úplně na odpis, ale vím, že to vlnobití je den ode dne horší.. nechápu, na co ta Eurovia čeká, je to děsné....

0/0
11.9.2014 17:14

J33o14s60e98f 61Š67e76m41e45l49í37k 7289231720697

Na Matějské za to taky platíte, tak co se vám nelíbí? ;-)

+2/0
11.9.2014 18:52

Z83d64e13n41ě27k 27O45r92š86u80l56í20k 1545240407272

kdyby raději odborníci z eurovie neblábolili a hleděli tu silnici rychle opravit.vždyť je to děs tam jezdit.platíme dálniční známku a jezdí se tam 80 či 60.odborníci není vám to hloupý dostat prachy za něco co se nedá používat tak jak má?asi ne co,vám z eurovie bych nesvěřil ani kurník k výstavbě ne tak dálnici

+4/0
11.9.2014 15:36

J55i26r90i 31R35u13s27n78o15k 4855732697833

Ja nechapu, jak je mozne navrhnout stavbu z nesmyslneho materialu, jak je mozne, ze se na to neprijde pri povolovani stavby a jak je mozne, ze stavebni firma nerekne, ze to je nesmysl.

0/0
11.9.2014 15:20

A74n27n82a 53T86v40a26r23ů27ž67k57o87v21á 4721286155568

Stavba nebyla z nesmyslného materiálu navržena. Stavební firma však použila nevhodný levný, účtovala však ten dražší. Navíc jednu vrstvu vůbec nepoložila. U těch mostů, které jsou po 4 letech v havarijním stavu, to bude to stejné. Nechápu, jak je to možné. Nebyl tam snad stavební dozor investora?

+1/0
11.9.2014 16:03

P31a27v14e32l 81Ř11a32p51e43k 7792476349355

Celá automobilová doprava slouží jako jeden z největších tunelů historie.

+1/−3
11.9.2014 14:54

P21e62t72r 66N67a83c23k14e 7377588430429

Možná mi to tu někdo vysvětlíte. Co má společného studený odval s mostní konstrukcí ? 8-o

0/0
11.9.2014 14:51

P24e40t97r 72N58a63c55k64e 7617928260609

Tak jsem si to našel : 

Podle našich odborných předpokladů nejsou komplikace na mostech způsobeny jejich konstrukcí, ale materiálem, který je součástí násypového tělesa komunikací navazujících na mostní objekty. Jedná se o tzv. studený odval, který podléhá vysokým objemovým změnám – bobtná – a způsobuje tím enormní tlak na mostní opěry. Vlivem tohoto tlaku se opěry pravděpodobně naklánějí, což ovlivňuje správnou funkci dilatačních závěrů a mostních ložisek. To může mít vliv na celou nosní konstrukci mostů. Připomínáme, že studený odval je materiálem, který ŘSD ve výběrovém řízení a i následně v průběhu stavby závazně stanovilo a který jsme my jako vítěz soutěže byli povinni použít. Výběru tohoto materiálu předcházelo odborné posouzení, které proběhlo zcela v působnosti ŘSD, a to v období před samotným zahájením stavby – tedy v době, kdy nebylo zřejmé, kdo bude stavbu realizovat. 

Zdroj : http://www.pravdaod47.cz/cs/aktuality/45-pro_zavreni_mostu_na_d47_nejsou_zadne_duvody_ridici_jsou_rukojmimi_boje_o_rsd

0/0
11.9.2014 15:02

J12i52ř59í 78H88o90d36a13n 6224127603650

já bycg se s nima nepral zmrvili to tak si to opravte zapla'tte ze svéhoa od nás nic už nečekejte. raději bych si přizval německou fitmu na stavbu- možná dražší ale kvalitnější

0/0
11.9.2014 14:41

M42a89r63t43i89n 28H53o51u88b19a 6293491489608

pokud ovšem je jadrem sporu použity materiál, který byl předepsaný projektem a požadovaný rsd, pak ze stavu mostu nelze vinit eurovii. vy to nevíte, ale přesto mate jasno.

0/0
11.9.2014 15:20

Z76d76e96n20ě55k 28O45r21š64u24l33í44k 1245450327392

mě je to šumák ale už se to táhne léta a jezdíme tam šedesátkou, ale to asi nikoho moc nebere včetně vás že jo...požadovat známku za něco co se nedá používat je vrchol arogance a drzosti.vám to tak nepřipadá?mě jo

0/0
11.9.2014 15:38

M29a21t78ú42š 39B67e98n22a73k 9438494742713

Eurovia je francúzska firma, člen skupiny Vinci.

0/0
11.9.2014 22:25

K92a33r19e39l 37Š24ť58a15s11t55n42ý 2301309354497

Byl by průšvih, oni staví v průměru kilometr dálnice o dost levněji než u nás, a s kvalitou nemají problémy.

0/0
12.9.2014 9:49

J19i55r13k17a 28K59o88c17h 7704164303185

jestlize Eurovia sama rekne, ze je mozne po 6 letech provozu mozne pouzivat S OMEZENIM, znamena to, ze nejsou v poradku a Eurovia se z toho snazi jen vylhat aby nemusel uzate reklamace

+9/0
11.9.2014 14:16

T78o70m49á70š 90M24a14t86ě31j 9735338283642

6 let starý most by neměl mít nic jiného než "schopen bez omezení".

+5/0
11.9.2014 14:39

Z46d22e19n42ě58k 12O27r40š41u55l22í14k 1255480337172

přesně tak...R^

0/0
11.9.2014 15:39

V16l80a30d64i43s62l58a80v 63D58u94b51a 3260848548358

Nedivím se. I navysočině co postaví tak vydrží pár týdnů... Připomíná mi to jako když levák bob stavěl přehradu v simpsnech. Akorát ty ukradený prachy nesypu ze skály :(

0/0
11.9.2014 20:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.