Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mosty na přivaděči k D1 v Ostravě nebezpečné nejsou, tvrdí Eurovia

Mosty na dálničním přivaděči v Ostravě-Přívoze nebezpečné nejsou, tvrdí stavební společnost Eurovia. Podle ní je možné šest let starou stavbu s omezením využívat. Ředitelství silnic a dálnic na mosty v pátek zakázalo vjezd kamionů a snížilo povolenou rychlost. Tvrdí, že deformace mostu mohou ohrozit jeho konstrukci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i16n56d83ř45i39c68h 92Š89k30o48p91e39k 4755911950955

Nebezpečné nejsou a posunuté zřejmě taky,ne. Když to řekli druzí největší odborníci na silniční stavby (hned po Bögl a Krýsl), musí to být pravda.

Že Eurovia ;-D

0/0
12.9.2014 7:07

Z66d42e57n79ě51k 12O92r83š88u28l61í48k 1445290287562

prostě řidiči jsiou dobrá dojná kráva jak pro ministerstvo tak pro stavaře že jo páni stavitelé.no stavitelé...spíše výrobci zmetků...

0/0
11.9.2014 20:12

J89o82s68e65f 87Š41e34m54e43l70í53k 7579591790667

Možná že zatím ještě ty mosty drží a stojí. Ale sběrači už ví, že tam jsou.

0/0
11.9.2014 18:54

R30o19m37a71n 86S58t54o79n27e38k 1319963939491

sběrači je už jednou očesaly :-)

0/0
11.9.2014 19:37

P73a42v39e64l 32Š72e86d60l71b51a32u70e14r 7328901312365

Je mozne, ze RSD chtelo nevhodny material a je i mozne, ze to osidila firma, to se asi nedozvime. Ale co teda bude dal? Bude se jen kecat a obvinovat se navzajem, az to cele spadne, nebo se konecne zacne neco delat? Platim dost dani a muj zamestnavatel dalnicni znamku a tak by me to fakt zajimalo...

0/0
11.9.2014 17:38

J63i78n89d89ř60i85c74h 48Š39k61o60p71e71k 4485661900245

Ale dozvíme. Pokud ŘSD chtělo horší materiál, tak to bude uvedené buď v projektu nebo ve změnových listech (pokud v projektu nebyl a požadavatek vzešel až během stavby).

0/0
12.9.2014 7:07

I78v47a79n 69M98a18n25t97a47s 8329484950371

Dále si myslím, že trh stavebních firem by se měl od podobných Eurovií či Borgl& Krýslů očistit...

+2/0
11.9.2014 17:17

J27a26n 47K47a41š45p18a74r 9341133770137

Vzhledem k závažnosti problému už dávno měla mít Eurovia předběžným opatřením pozastavené oprávnění k podnikání. ;-D

+1/0
11.9.2014 17:31

M60i11r48o92s79l36a52v 33Z33i62k90m22u20n64d 7419663504643

Co má s tím mostem společného Bögel & Krýsl ? V případě mostu ve Vilémově se ukazuje, že zeminu odtěžovala firma Strabag a  zaměstnanci B&K pod mostem neměli vůbec být ...

+1/−1
11.9.2014 19:06

J57i56n32d91ř23i29c36h 62Š73k41o87p46e74k 4855771300155

s mosty na D1 nemá B&K společného nic, ale že to jso odborníci pravda je, často stavby, na kterých se podílí, padou

0/0
12.9.2014 7:08

I38v88a54n 23M98a85n14t25a17s 8609154790901

Zkuste si přečíst můj příspěvek ještě jednou... B&K padají mosty dost často....já píši o tom, že je má trh odstavit...

0/0
12.9.2014 18:48

M79a60t27ú12š 20B63e83n34a48k 9748604912893

Eurovia je členom skupiny Vinci, čo je najväčšia európska stavebná skupina, mimochodom sú vedúcim členom konzorcia Novarka- budovatelom nového sarkofágu elektrárne Černobyl.

Bogl a Krýsl, je českou pobočkou nemeckej skupiny Max Bogl, tiež nie malá spoločnosť....

0/0
11.9.2014 22:36

J76i46n55d41ř84i83c31h 20Š28k67o63p60e42k 4495701860425

což nemění nic na tom, že BaK stejně tak jako EUROVIA je parta diletantů a amatérů

0/0
12.9.2014 8:20

I37v56a11n 55M39a76n81t90a61s 8399554540451

Jezdím tam denně, nevím, zda jsou či nejsou  úplně na odpis, ale vím, že to vlnobití je den ode dne horší.. nechápu, na co ta Eurovia čeká, je to děsné....

0/0
11.9.2014 17:14

J76o75s53e54f 29Š40e84m50e86l22í37k 7289281770407

Na Matějské za to taky platíte, tak co se vám nelíbí? ;-)

+2/0
11.9.2014 18:52

Z33d31e55n77ě46k 28O31r25š18u85l84í25k 1845400487322

kdyby raději odborníci z eurovie neblábolili a hleděli tu silnici rychle opravit.vždyť je to děs tam jezdit.platíme dálniční známku a jezdí se tam 80 či 60.odborníci není vám to hloupý dostat prachy za něco co se nedá používat tak jak má?asi ne co,vám z eurovie bych nesvěřil ani kurník k výstavbě ne tak dálnici

+4/0
11.9.2014 15:36

J42i51r24i 19R41u11s63n30o10k 4305102377823

Ja nechapu, jak je mozne navrhnout stavbu z nesmyslneho materialu, jak je mozne, ze se na to neprijde pri povolovani stavby a jak je mozne, ze stavebni firma nerekne, ze to je nesmysl.

0/0
11.9.2014 15:20

A76n97n53a 60T44v83a92r36ů33ž30k89o90v90á 4371686875918

Stavba nebyla z nesmyslného materiálu navržena. Stavební firma však použila nevhodný levný, účtovala však ten dražší. Navíc jednu vrstvu vůbec nepoložila. U těch mostů, které jsou po 4 letech v havarijním stavu, to bude to stejné. Nechápu, jak je to možné. Nebyl tam snad stavební dozor investora?

+1/0
11.9.2014 16:03

P61a17v44e96l 27Ř86a27p24e19k 7332106559495

Celá automobilová doprava slouží jako jeden z největších tunelů historie.

+1/−3
11.9.2014 14:54

P62e51t32r 71N57a50c11k32e 7587178270429

Možná mi to tu někdo vysvětlíte. Co má společného studený odval s mostní konstrukcí ? 8-o

0/0
11.9.2014 14:51

P51e60t86r 49N52a18c11k23e 7647328810499

Tak jsem si to našel : 

Podle našich odborných předpokladů nejsou komplikace na mostech způsobeny jejich konstrukcí, ale materiálem, který je součástí násypového tělesa komunikací navazujících na mostní objekty. Jedná se o tzv. studený odval, který podléhá vysokým objemovým změnám – bobtná – a způsobuje tím enormní tlak na mostní opěry. Vlivem tohoto tlaku se opěry pravděpodobně naklánějí, což ovlivňuje správnou funkci dilatačních závěrů a mostních ložisek. To může mít vliv na celou nosní konstrukci mostů. Připomínáme, že studený odval je materiálem, který ŘSD ve výběrovém řízení a i následně v průběhu stavby závazně stanovilo a který jsme my jako vítěz soutěže byli povinni použít. Výběru tohoto materiálu předcházelo odborné posouzení, které proběhlo zcela v působnosti ŘSD, a to v období před samotným zahájením stavby – tedy v době, kdy nebylo zřejmé, kdo bude stavbu realizovat. 

Zdroj : http://www.pravdaod47.cz/cs/aktuality/45-pro_zavreni_mostu_na_d47_nejsou_zadne_duvody_ridici_jsou_rukojmimi_boje_o_rsd

0/0
11.9.2014 15:02

J65i62ř87í 29H59o88d43a39n 6844107583420

já bycg se s nima nepral zmrvili to tak si to opravte zapla'tte ze svéhoa od nás nic už nečekejte. raději bych si přizval německou fitmu na stavbu- možná dražší ale kvalitnější

0/0
11.9.2014 14:41

M49a89r14t20i80n 74H29o64u83b20a 6773441189228

pokud ovšem je jadrem sporu použity materiál, který byl předepsaný projektem a požadovaný rsd, pak ze stavu mostu nelze vinit eurovii. vy to nevíte, ale přesto mate jasno.

0/0
11.9.2014 15:20

Z95d68e77n72ě10k 95O87r43š51u96l61í66k 1925720167682

mě je to šumák ale už se to táhne léta a jezdíme tam šedesátkou, ale to asi nikoho moc nebere včetně vás že jo...požadovat známku za něco co se nedá používat je vrchol arogance a drzosti.vám to tak nepřipadá?mě jo

0/0
11.9.2014 15:38

M98a12t70ú81š 39B70e43n81a58k 9798214142153

Eurovia je francúzska firma, člen skupiny Vinci.

0/0
11.9.2014 22:25

K57a49r91e60l 81Š25ť43a42s95t65n16ý 2451869324217

Byl by průšvih, oni staví v průměru kilometr dálnice o dost levněji než u nás, a s kvalitou nemají problémy.

0/0
12.9.2014 9:49

J46i74r15k30a 61K23o38c47h 7724744403465

jestlize Eurovia sama rekne, ze je mozne po 6 letech provozu mozne pouzivat S OMEZENIM, znamena to, ze nejsou v poradku a Eurovia se z toho snazi jen vylhat aby nemusel uzate reklamace

+9/0
11.9.2014 14:16

T87o65m68á93š 48M47a51t89ě25j 9455338593752

6 let starý most by neměl mít nic jiného než "schopen bez omezení".

+5/0
11.9.2014 14:39

Z50d61e63n24ě47k 69O91r95š38u61l95í66k 1825650427812

přesně tak...R^

0/0
11.9.2014 15:39

V19l54a72d26i56s48l92a57v 24D26u29b50a 3970618698348

Nedivím se. I navysočině co postaví tak vydrží pár týdnů... Připomíná mi to jako když levák bob stavěl přehradu v simpsnech. Akorát ty ukradený prachy nesypu ze skály :(

0/0
11.9.2014 20:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.