Diskuze

Mosty na přivaděči k D1 v Ostravě nebezpečné nejsou, tvrdí Eurovia

Mosty na dálničním přivaděči v Ostravě-Přívoze nebezpečné nejsou, tvrdí stavební společnost Eurovia. Podle ní je možné šest let starou stavbu s omezením využívat. Ředitelství silnic a dálnic na mosty v pátek zakázalo vjezd kamionů a snížilo povolenou rychlost. Tvrdí, že deformace mostu mohou ohrozit jeho konstrukci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nebezpečné nejsou a posunuté zřejmě taky,ne. Když to řekli druzí největší odborníci na silniční stavby (hned po Bögl a Krýsl), musí to být pravda.

Že Eurovia ;-D

0 0
možnosti
ZO

prostě řidiči jsiou dobrá dojná kráva jak pro ministerstvo tak pro stavaře že jo páni stavitelé.no stavitelé...spíše výrobci zmetků...

0 0
možnosti

Možná že zatím ještě ty mosty drží a stojí. Ale sběrači už ví, že tam jsou.

0 0
možnosti
RS

sběrači je už jednou očesaly :-)

0 0
možnosti

Je mozne, ze RSD chtelo nevhodny material a je i mozne, ze to osidila firma, to se asi nedozvime. Ale co teda bude dal? Bude se jen kecat a obvinovat se navzajem, az to cele spadne, nebo se konecne zacne neco delat? Platim dost dani a muj zamestnavatel dalnicni znamku a tak by me to fakt zajimalo...

0 0
možnosti

Ale dozvíme. Pokud ŘSD chtělo horší materiál, tak to bude uvedené buď v projektu nebo ve změnových listech (pokud v projektu nebyl a požadavatek vzešel až během stavby).

0 0
možnosti
IM

I38v50a36n 79M58a72n14t66a22s

11. 9. 2014 17:17

Dále si myslím, že trh stavebních firem by se měl od podobných Eurovií či Borgl& Krýslů očistit...

2 0
možnosti
JK

Vzhledem k závažnosti problému už dávno měla mít Eurovia předběžným opatřením pozastavené oprávnění k podnikání. ;-D

1 0
možnosti
IM

I67v55a98n 81M55a61n73t69a97s

11. 9. 2014 17:14

Jezdím tam denně, nevím, zda jsou či nejsou  úplně na odpis, ale vím, že to vlnobití je den ode dne horší.. nechápu, na co ta Eurovia čeká, je to děsné....

0 0
možnosti

Na Matějské za to taky platíte, tak co se vám nelíbí? ;-)

2 0
možnosti
ZO

kdyby raději odborníci z eurovie neblábolili a hleděli tu silnici rychle opravit.vždyť je to děs tam jezdit.platíme dálniční známku a jezdí se tam 80 či 60.odborníci není vám to hloupý dostat prachy za něco co se nedá používat tak jak má?asi ne co,vám z eurovie bych nesvěřil ani kurník k výstavbě ne tak dálnici

4 0
možnosti
JR

J93i36r97i 12R20u40s95n23o21k

11. 9. 2014 15:20

Ja nechapu, jak je mozne navrhnout stavbu z nesmyslneho materialu, jak je mozne, ze se na to neprijde pri povolovani stavby a jak je mozne, ze stavebni firma nerekne, ze to je nesmysl.

0 0
možnosti
AT

Stavba nebyla z nesmyslného materiálu navržena. Stavební firma však použila nevhodný levný, účtovala však ten dražší. Navíc jednu vrstvu vůbec nepoložila. U těch mostů, které jsou po 4 letech v havarijním stavu, to bude to stejné. Nechápu, jak je to možné. Nebyl tam snad stavební dozor investora?

1 0
možnosti

P74a70v19e87l 13Ř43a75p23e83k

11. 9. 2014 14:54

Celá automobilová doprava slouží jako jeden z největších tunelů historie.

1 3
možnosti
PN

P18e75t37r 50N47a39c86k68e

11. 9. 2014 14:51

Možná mi to tu někdo vysvětlíte. Co má společného studený odval s mostní konstrukcí ? 8-o

0 0
možnosti
PN

P12e98t33r 45N59a21c69k67e

11. 9. 2014 15:02

Tak jsem si to našel : 

Podle našich odborných předpokladů nejsou komplikace na mostech způsobeny jejich konstrukcí, ale materiálem, který je součástí násypového tělesa komunikací navazujících na mostní objekty. Jedná se o tzv. studený odval, který podléhá vysokým objemovým změnám – bobtná – a způsobuje tím enormní tlak na mostní opěry. Vlivem tohoto tlaku se opěry pravděpodobně naklánějí, což ovlivňuje správnou funkci dilatačních závěrů a mostních ložisek. To může mít vliv na celou nosní konstrukci mostů. Připomínáme, že studený odval je materiálem, který ŘSD ve výběrovém řízení a i následně v průběhu stavby závazně stanovilo a který jsme my jako vítěz soutěže byli povinni použít. Výběru tohoto materiálu předcházelo odborné posouzení, které proběhlo zcela v působnosti ŘSD, a to v období před samotným zahájením stavby – tedy v době, kdy nebylo zřejmé, kdo bude stavbu realizovat. 

Zdroj : http://www.pravdaod47.cz/cs/aktuality/45-pro_zavreni_mostu_na_d47_nejsou_zadne_duvody_ridici_jsou_rukojmimi_boje_o_rsd

0 0
možnosti