- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
myslím, že to jsou vyhozené peníze
Jestli se lidé například jako Jurečka, Běobuádek, Kalousek dostali do parlamentu s pomocí boží, tak potěš pánbůh za takové boží dary. Kdo že to měl na vojenských opascích heslo "Bůh je s námi"? Zvláštní výběr.
A ta reklama osloví koho? Pennys market, který prodává fšecko "hezjky česky"? Nebo snad Kaufland a Lídl, kteří si mohou dát do loga "hezky polsky a občas německy"? Nebo zákazníky, kteří si někdy i mohou vybrat např. mezi zaručeně českým česnekem za 300 nebo španělským za 60?
Pokud to investuje ze svého, tak klobouk dolů...ale obávám se, že zase půjde o vyhozené peníze daňových poplatníků, z nichž část skončí v těch "správných kapsách" a efekt nula (případně záporný)...
Nejjednodušší tunel je vhodit peníze do akce, v které není možné zjistit, zda jsou účelně využity.
Takže chce jen vyhodit peníze daňových poplatníků (nejlépe spřáteleným firmám). Jak si ti politici myslí, že dotacemi (toto jsou dotace těch firem do reklamy, které za ně zaplatí stát) něco zlepší. Pouze zvýhodní vyvolené a znevýhodní všechny ostatní.
Zajímal by mě plán návratnosti. Chce utratit 50 mega - KDY a JAKÝM způsobem se ty peníze vráti?
Tady ti komunisti umí jen dotovat kámoše v reklamkách
Pokud investovat, tak do kvality a né do reklamy!
Snížit daně, odvody, atd., to ne, ale přerozdělovat na nesmysly, to jde - super účinná metoda...
Pokud chce pan Jurečka investovat vlastních 50 mil. tak prosím. Vyhazovat ale veřejné prostředky to raději ne.