Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prachař rozšíří vedení drah. Místo nabídl jihomoravskému radnímu

České dráhy budou mít po více než roce nejméně čtyři členy představenstva. Rozšíření ze stávajících tří na pět prosazuje ministr dopravy Antonín Prachař. Do vedení státního dopravce míří lidovec Antonín Tesařík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P84e92t49r 64N94e34c38h51a12n68i66c30k67ý 7413636338740

Co tam někdy dosadit někoho z provozu, kdo tomu rozumí, pracoval na mnoha místech v ČR, zná přepravní proudy, silné i slabé stránky naší železnice?

+1/0
15.9.2014 19:08

A26l91a19n 39Ř94e12p62k48a 4395796

Hmm, evidentně je potřeba vytvořit další trafiky a zajistit politikům příjem na dalších pár let :-/

+2/0
15.9.2014 18:43

R51i36c38h47a17r57d 49M36e53r64h10a60u15t 4396376887770

Ze to rikas zrovna ty Kozenkari. Zastavas se tech zlodeju jako Zaluda apod a ted ti najednou vadi nejaka trafika navic. Hlavne nezapomen zase tady napsat ze je to tendencni clanek jak pospinit CD a zviditelnit Jancuru. To abys nezustal dluzen sve povesti bojovnika proti Zluemu moru  ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
16.9.2014 10:42

V14a85c76l39a25v 28H58a11j43e54k 3476889909

Pan Tesařík má VŠ dopravní, obor železniční dopravy a jedno volební období působil jako náměstek ministra dopravy. Takže kvalifikační předpoklady má. Tato pozicenavíc  není až tolik o znalosti provozu. Ostatně dozorčí rada je z poloviny tvořena odboráři, taže pohled z provozu by v ní neměl chybět. I když u dlouholetých bafuňářů, kdo ví....

0/0
17.9.2014 9:20

V86a24c73l30a58v 72H27a15j19e67k 3736659869

On to nikodo neocení, ale Žaluda byl asi nejlepší generální ředitel, kterého dráhy kdy měly. Respektive toho nakonec pro dráhy nejvíce udělal.

0/−1
17.9.2014 9:23

M79i11r16o34s58l61a62v 49Z35i17k78m45u72n13d 7129463624783

Pro lidí vidící pod pokličku ten nejhorší, například nesmyslný nákup sedmi souprav RJ, které zaostávají za komfortem souběžně nakoupených červených ojetin, resp. starších vozů  které byly modernizovány tak dobře, že jsou komfortnější než "nové vozy" z Rakouska ...

Mezi manažersky nejlepší patřil ing. Rudolf Mládek, ale to bylo před 18 lety a Žaluda by mu mohl akorát čistit boty ...

+1/0
17.9.2014 12:03

V83a94c60l52a22v 25H56a54j23e58k 3346169609

Ano. Pan Mládek své manažerské schopnosti projevil hned v úvodu, když se slučovala obchodní a provozní ředitelství. Pozval si oba ředitele a řekl jim, ať se mezi sebou dohodnou, kdo zůstane a kdo odejde. Jinak působil tak krátce, že si krom Pendolin nevybavuji, že by do chodu Č eských drah nějak významě zasáhl. Pokud se týká RaiJetů, tak pokud by se jich koupil plánovaný počet, tedy i těch dalších 8 souprav, tak to mělo nějaký smysl. Takhle je to stejný paskvil jako Pendolina. Odázka komfortu je věcí vašeho sobního názoru. ˇAle to čeho žaluda dosáhl bylo v úplně jiné oblasti. Dokázal dohodnout dlouhodobé smlouvy z kraji čímž se otevřel prostor pro nákup vozidel pro regionálku a přesvědčil kraje i ministerstvo, že pokud chtějí nějakou změnu k lepšímu, tak musí prostě drahá zaplatit více než čistou úhradu prokazatelné ztráty. tedy dosáhl zvýšení hrazené částky za vlkm. Víme pane kolego ??

0/−1
18.9.2014 8:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.