Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prachař rozšíří vedení drah. Místo nabídl jihomoravskému radnímu

České dráhy budou mít po více než roce nejméně čtyři členy představenstva. Rozšíření ze stávajících tří na pět prosazuje ministr dopravy Antonín Prachař. Do vedení státního dopravce míří lidovec Antonín Tesařík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39e12t39r 45N55e86c88h14a35n71i19c56k86ý 7213786698480

Co tam někdy dosadit někoho z provozu, kdo tomu rozumí, pracoval na mnoha místech v ČR, zná přepravní proudy, silné i slabé stránky naší železnice?

+1/0
15.9.2014 19:08
Foto

A46l67a82n 80Ř32e21p42k27a 4865876

Hmm, evidentně je potřeba vytvořit další trafiky a zajistit politikům příjem na dalších pár let :-/

+2/0
15.9.2014 18:43

R69i84c24h88a97r77d 57M23e31r88h15a19u22t 4826846767240

Ze to rikas zrovna ty Kozenkari. Zastavas se tech zlodeju jako Zaluda apod a ted ti najednou vadi nejaka trafika navic. Hlavne nezapomen zase tady napsat ze je to tendencni clanek jak pospinit CD a zviditelnit Jancuru. To abys nezustal dluzen sve povesti bojovnika proti Zluemu moru  ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
16.9.2014 10:42

V88a72c77l29a15v 64H91a41j89e72k 3136179899

Pan Tesařík má VŠ dopravní, obor železniční dopravy a jedno volební období působil jako náměstek ministra dopravy. Takže kvalifikační předpoklady má. Tato pozicenavíc  není až tolik o znalosti provozu. Ostatně dozorčí rada je z poloviny tvořena odboráři, taže pohled z provozu by v ní neměl chybět. I když u dlouholetých bafuňářů, kdo ví....

0/0
17.9.2014 9:20

V95a28c68l97a28v 29H20a81j21e77k 3396969569

On to nikodo neocení, ale Žaluda byl asi nejlepší generální ředitel, kterého dráhy kdy měly. Respektive toho nakonec pro dráhy nejvíce udělal.

0/−1
17.9.2014 9:23

M79i43r36o55s10l95a54v 95Z53i54k18m68u63n30d 7329563174153

Pro lidí vidící pod pokličku ten nejhorší, například nesmyslný nákup sedmi souprav RJ, které zaostávají za komfortem souběžně nakoupených červených ojetin, resp. starších vozů  které byly modernizovány tak dobře, že jsou komfortnější než "nové vozy" z Rakouska ...

Mezi manažersky nejlepší patřil ing. Rudolf Mládek, ale to bylo před 18 lety a Žaluda by mu mohl akorát čistit boty ...

+1/0
17.9.2014 12:03

V53a16c40l92a86v 50H23a63j65e66k 3416779939

Ano. Pan Mládek své manažerské schopnosti projevil hned v úvodu, když se slučovala obchodní a provozní ředitelství. Pozval si oba ředitele a řekl jim, ať se mezi sebou dohodnou, kdo zůstane a kdo odejde. Jinak působil tak krátce, že si krom Pendolin nevybavuji, že by do chodu Č eských drah nějak významě zasáhl. Pokud se týká RaiJetů, tak pokud by se jich koupil plánovaný počet, tedy i těch dalších 8 souprav, tak to mělo nějaký smysl. Takhle je to stejný paskvil jako Pendolina. Odázka komfortu je věcí vašeho sobního názoru. ˇAle to čeho žaluda dosáhl bylo v úplně jiné oblasti. Dokázal dohodnout dlouhodobé smlouvy z kraji čímž se otevřel prostor pro nákup vozidel pro regionálku a přesvědčil kraje i ministerstvo, že pokud chtějí nějakou změnu k lepšímu, tak musí prostě drahá zaplatit více než čistou úhradu prokazatelné ztráty. tedy dosáhl zvýšení hrazené částky za vlkm. Víme pane kolego ??

0/−1
18.9.2014 8:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.