Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prachař rozšíří vedení drah. Místo nabídl jihomoravskému radnímu

České dráhy budou mít po více než roce nejméně čtyři členy představenstva. Rozšíření ze stávajících tří na pět prosazuje ministr dopravy Antonín Prachař. Do vedení státního dopravce míří lidovec Antonín Tesařík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P84e84t16r 49N88e57c22h59a16n98i34c38k55ý 7963566788560

Co tam někdy dosadit někoho z provozu, kdo tomu rozumí, pracoval na mnoha místech v ČR, zná přepravní proudy, silné i slabé stránky naší železnice?

+1/0
15.9.2014 19:08
Foto

A20l18a18n 13Ř28e53p98k26a 4665376

Hmm, evidentně je potřeba vytvořit další trafiky a zajistit politikům příjem na dalších pár let :-/

+2/0
15.9.2014 18:43

R93i93c40h28a45r83d 69M20e48r31h13a89u35t 4396616607890

Ze to rikas zrovna ty Kozenkari. Zastavas se tech zlodeju jako Zaluda apod a ted ti najednou vadi nejaka trafika navic. Hlavne nezapomen zase tady napsat ze je to tendencni clanek jak pospinit CD a zviditelnit Jancuru. To abys nezustal dluzen sve povesti bojovnika proti Zluemu moru  ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
16.9.2014 10:42

V26a32c87l12a80v 33H47a95j59e16k 3656419169

Pan Tesařík má VŠ dopravní, obor železniční dopravy a jedno volební období působil jako náměstek ministra dopravy. Takže kvalifikační předpoklady má. Tato pozicenavíc  není až tolik o znalosti provozu. Ostatně dozorčí rada je z poloviny tvořena odboráři, taže pohled z provozu by v ní neměl chybět. I když u dlouholetých bafuňářů, kdo ví....

0/0
17.9.2014 9:20

V32a32c30l66a64v 21H67a16j92e70k 3366459399

On to nikodo neocení, ale Žaluda byl asi nejlepší generální ředitel, kterého dráhy kdy měly. Respektive toho nakonec pro dráhy nejvíce udělal.

0/−1
17.9.2014 9:23

M35i16r28o82s73l66a91v 18Z98i43k48m52u23n69d 7919323844773

Pro lidí vidící pod pokličku ten nejhorší, například nesmyslný nákup sedmi souprav RJ, které zaostávají za komfortem souběžně nakoupených červených ojetin, resp. starších vozů  které byly modernizovány tak dobře, že jsou komfortnější než "nové vozy" z Rakouska ...

Mezi manažersky nejlepší patřil ing. Rudolf Mládek, ale to bylo před 18 lety a Žaluda by mu mohl akorát čistit boty ...

+1/0
17.9.2014 12:03

V14a78c41l97a80v 68H67a73j49e91k 3836339609

Ano. Pan Mládek své manažerské schopnosti projevil hned v úvodu, když se slučovala obchodní a provozní ředitelství. Pozval si oba ředitele a řekl jim, ať se mezi sebou dohodnou, kdo zůstane a kdo odejde. Jinak působil tak krátce, že si krom Pendolin nevybavuji, že by do chodu Č eských drah nějak významě zasáhl. Pokud se týká RaiJetů, tak pokud by se jich koupil plánovaný počet, tedy i těch dalších 8 souprav, tak to mělo nějaký smysl. Takhle je to stejný paskvil jako Pendolina. Odázka komfortu je věcí vašeho sobního názoru. ˇAle to čeho žaluda dosáhl bylo v úplně jiné oblasti. Dokázal dohodnout dlouhodobé smlouvy z kraji čímž se otevřel prostor pro nákup vozidel pro regionálku a přesvědčil kraje i ministerstvo, že pokud chtějí nějakou změnu k lepšímu, tak musí prostě drahá zaplatit více než čistou úhradu prokazatelné ztráty. tedy dosáhl zvýšení hrazené částky za vlkm. Víme pane kolego ??

0/−1
18.9.2014 8:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.