Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vznikl automobilový gigant, německý výrobce dílů ZF koupil americkou TRW

Německý výrobce automobilových komponentů ZF Friedrichshafen se dohodl na převzetí amerického konkurenta TRW Automotive Holdings v transakci za celkem 13,5 miliardy dolarů (asi 288 miliard Kč). Ze spojení vzejde globální gigant se zhruba 140 000 zaměstnanci a závody po celém světě, včetně Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V85l94a57d34a 76S79i75m96o12n33i64k 3909903463985

Aby bylo jasno - převzetí iniciovala společnost ZF, neboť tak doplní svoje portolio o elektronické komponenty a safety systems, TRW je zadlužené zcela minimálně. Elektrické parkovací brzdy ( na obrázku) jsou jedním z velmi dobře prodávaných produktů.

0/0
16.9.2014 8:24

R29o25m47a51n 37K35r95á28č36a72l96í60k 3248748187816

ZF Friedrichshafen - nádherne presné a spoľahlivé prevodovky pre Panther,Tiger, etc. Je to firma,ktorá má tradíciu a niečo za sebou.Osobne by som chcel mať v aute prevodovku ZF.Možno až budem veľký a našetrím si... :-)

0/0
16.9.2014 7:37

J65i10ř80í 42E40r45b66e46n 1643264616827

Kup si Tatru Phoenix, ta ji má :-)

0/0
16.9.2014 8:38

R44a65d41e74k 37D71o60l29e80ž29a52l 2399573680600

Projeď se novější Karosou..

+1/0
16.9.2014 10:05

Z16b49y17n78ě45k 86K58o55ř19í34n46e28k 9854843129832

Nebo Kamazem :-)

0/0
16.9.2014 11:33

P89a69v79e65l 52N37e41m29e48c 1463451300464

Ták...a tak si automobilový průmysl zajistí, aby nedocházelo ke snižování cen komponent/automobilů. Konstrukce se zlevňuje (modulární systémy), výroba se zlevňuje (použití univerzálních dílů), továrny se stěhují za levnější pracovní silou, používají se levnější recykláty, levnější náhražky...ale auta jsou pořád stejně drahá, mají stejnou spotřebu jako před 40ti lety, hmotnost se neustále zvyšuje díky dalším a dalším systémům diktovaným EU, a cena je pořád stejná. Až nebude vůbec žádná konkurence, tito "obchodníci" si nadiktují nesmyslně vysoké ceny. A u nás v ČR budou ještě vyšší, protože jsme blbci, a jsme ochotní platit každému cokoliv.

+1/−6
16.9.2014 5:13

L28a61d89i10s86l97a85v 58K75v54a14s98n77i82č29k28a 1473247113945

A že je to TRW je zadlužené, když to tak vynáší. Co třeba vývoj, nestojí to něco ? Zadarmo ani kuře nehrabe a bez peněz se do hospody neleze, to jenom tady to neustále někdo zkouší a cítí se hrozně ukřivděný, že to nefunguje.

0/0
16.9.2014 6:08

A43l49e55š 67D98o80h49n96a78l 6478256474215

Zřejmě s nostalgií vzpomínáte na Škodu 100MB. Ta stála v roce 1975 42tis.Kč, při průměrném platu 2.300,-Kč/měs. Koupil byste si dnes "embéčko" za 400tis?Spotřebu měla 8l/100km při výkonu 32kW. To mají dnes auta s více než dvojnásobným výkonem a o 50% vyšší hmotností. Takže Vaše argumenty, že se nic nezměnilo,  jsou docela mimo.

+3/0
16.9.2014 6:36

S20t87e86p27a65n 94T84o25t85h 8148219135218

Nehlede na tu spotrebu. Tchanova fabka s novym tsickem se dostane v klidny jizde i na 3,9 a to je parada. Ono i moje kokta s 5,9, ale pri plnem nalozeni a tempomatu se 145 na tachaku je jina liga. Nehlede na to, ze sem si ji poridil za necelych "20 platu". Za minule ery bych se k ni jednak nedostal a druhak by vysla na vic jak dvojnasobek platu. Takze splatit by trvalo tak 8 let a vice, nebo na ni nasetrit v opacnem pohledu.

0/0
16.9.2014 9:12

A48n38t62o46n29i27n 97K15a45d32l27c49e53k 9282979151186

Za 20 platu Mercedesa, takby to tedy melo byt;)

0/0
16.9.2014 19:26
Foto

Č78e74s65t82m40í71r 18P40o59l96e44s10n58ý 5349698639869

Ano jsme v ČR a tak každý křičí jak je všechno drahé. Podívejte se prosím na poměr ceny aut ke mzdám v historii. Myslím snadno zjistíte, že levněji se tu auta ještě nikdy neprodávala. Nikde jsem si to neověřoval, ale pravda nebude daleko. Navíc třeba právě nyní jsou u nás často auta levnější než jinde v Evropě.

+2/0
16.9.2014 6:38

R76a37d57e50k 84H78a27m92p21l 3816511931471

pro ověření (a pokud chcete i kritické zhodnocení, pak musíte jít na data ČSÚ) doporučuji stránku www.zakomunistu.cz

0/0
16.9.2014 7:58

P54a40v96e86l 97Š12v34e45s81t54k31a 9748207866476

Auta jsou stejně drahá to možná ano, ale dnes za cenu nové Felicie před 15 lety máte Fabii příp. Rapida. Hmotnost se spíše snižuje.

0/0
16.9.2014 8:17

P18e11t32r 68U25r83a63m 1212370793307

Graf Zeppelin by mel radost.

0/0
15.9.2014 23:39

T34o80m14á22š 77P95r57o17k12o95p 9547277370820

Jsem nevěděl, že si Messi přivydělává v TRW.;-D Ten pán na fotu je mu hodně podobný.

0/0
15.9.2014 23:00

V51á91c75l94a62v 13Š16i15r73o72k50ý 6708789393562

ZF už v ČR dávno působí (a to v Plzni). Osobně o ZF Friedrichshafen uvažuji jako o možném zaměstnavateli až ukončím školu. Zajímavá firma, která plánuje v Plzeňské pobočce v následujících letech výrazný růst.

0/0
15.9.2014 22:40

P42a75v69e31l 14H21o10f50f18m95a24n38n 4397160141776

Neříká nám to , že amík se připravuje na velký požár v Evropě?

0/0
15.9.2014 20:01

J51a87r11o98m36í85r 87M54a39y28e11r 1161722329848

ZF přišlo na s nabídkou na koupi TRW nikoliv obráceně.

+2/0
15.9.2014 20:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.