Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vznikl automobilový gigant, německý výrobce dílů ZF koupil americkou TRW

Německý výrobce automobilových komponentů ZF Friedrichshafen se dohodl na převzetí amerického konkurenta TRW Automotive Holdings v transakci za celkem 13,5 miliardy dolarů (asi 288 miliard Kč). Ze spojení vzejde globální gigant se zhruba 140 000 zaměstnanci a závody po celém světě, včetně Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V83l61a34d80a 24S46i19m71o45n41i17k 3839663163805

Aby bylo jasno - převzetí iniciovala společnost ZF, neboť tak doplní svoje portolio o elektronické komponenty a safety systems, TRW je zadlužené zcela minimálně. Elektrické parkovací brzdy ( na obrázku) jsou jedním z velmi dobře prodávaných produktů.

0/0
16.9.2014 8:24

R26o67m41a58n 92K14r49á16č71a76l39í31k 3868558407656

ZF Friedrichshafen - nádherne presné a spoľahlivé prevodovky pre Panther,Tiger, etc. Je to firma,ktorá má tradíciu a niečo za sebou.Osobne by som chcel mať v aute prevodovku ZF.Možno až budem veľký a našetrím si... :-)

0/0
16.9.2014 7:37

J25i80ř48í 16E84r60b78e51n 1173674306457

Kup si Tatru Phoenix, ta ji má :-)

0/0
16.9.2014 8:38

R61a53d86e53k 87D23o91l33e28ž37a20l 2949443540610

Projeď se novější Karosou..

+1/0
16.9.2014 10:05

Z14b83y24n32ě25k 15K74o90ř12í28n98e95k 9644883899502

Nebo Kamazem :-)

0/0
16.9.2014 11:33

P34a83v14e54l 28N89e85m42e73c 1633171460874

Ták...a tak si automobilový průmysl zajistí, aby nedocházelo ke snižování cen komponent/automobilů. Konstrukce se zlevňuje (modulární systémy), výroba se zlevňuje (použití univerzálních dílů), továrny se stěhují za levnější pracovní silou, používají se levnější recykláty, levnější náhražky...ale auta jsou pořád stejně drahá, mají stejnou spotřebu jako před 40ti lety, hmotnost se neustále zvyšuje díky dalším a dalším systémům diktovaným EU, a cena je pořád stejná. Až nebude vůbec žádná konkurence, tito "obchodníci" si nadiktují nesmyslně vysoké ceny. A u nás v ČR budou ještě vyšší, protože jsme blbci, a jsme ochotní platit každému cokoliv.

+1/−6
16.9.2014 5:13

L69a52d71i40s98l73a67v 92K45v14a40s85n61i83č35k88a 1263367433385

A že je to TRW je zadlužené, když to tak vynáší. Co třeba vývoj, nestojí to něco ? Zadarmo ani kuře nehrabe a bez peněz se do hospody neleze, to jenom tady to neustále někdo zkouší a cítí se hrozně ukřivděný, že to nefunguje.

0/0
16.9.2014 6:08

A85l84e21š 39D10o43h24n96a81l 6588606964385

Zřejmě s nostalgií vzpomínáte na Škodu 100MB. Ta stála v roce 1975 42tis.Kč, při průměrném platu 2.300,-Kč/měs. Koupil byste si dnes "embéčko" za 400tis?Spotřebu měla 8l/100km při výkonu 32kW. To mají dnes auta s více než dvojnásobným výkonem a o 50% vyšší hmotností. Takže Vaše argumenty, že se nic nezměnilo,  jsou docela mimo.

+3/0
16.9.2014 6:36

S13t41e74p36a64n 65T24o32t57h 8888789725678

Nehlede na tu spotrebu. Tchanova fabka s novym tsickem se dostane v klidny jizde i na 3,9 a to je parada. Ono i moje kokta s 5,9, ale pri plnem nalozeni a tempomatu se 145 na tachaku je jina liga. Nehlede na to, ze sem si ji poridil za necelych "20 platu". Za minule ery bych se k ni jednak nedostal a druhak by vysla na vic jak dvojnasobek platu. Takze splatit by trvalo tak 8 let a vice, nebo na ni nasetrit v opacnem pohledu.

0/0
16.9.2014 9:12

A65n15t60o53n56i37n 73K18a11d84l40c41e39k 9652599691206

Za 20 platu Mercedesa, takby to tedy melo byt;)

0/0
16.9.2014 19:26
Foto

Č85e52s42t57m57í51r 59P61o61l70e28s16n38ý 5949418669429

Ano jsme v ČR a tak každý křičí jak je všechno drahé. Podívejte se prosím na poměr ceny aut ke mzdám v historii. Myslím snadno zjistíte, že levněji se tu auta ještě nikdy neprodávala. Nikde jsem si to neověřoval, ale pravda nebude daleko. Navíc třeba právě nyní jsou u nás často auta levnější než jinde v Evropě.

+2/0
16.9.2014 6:38

R76a18d46e37k 12H33a33m29p12l 3566431931351

pro ověření (a pokud chcete i kritické zhodnocení, pak musíte jít na data ČSÚ) doporučuji stránku www.zakomunistu.cz

0/0
16.9.2014 7:58

P98a64v61e46l 13Š35v39e19s18t63k10a 3918945669

Auta jsou stejně drahá to možná ano, ale dnes za cenu nové Felicie před 15 lety máte Fabii příp. Rapida. Hmotnost se spíše snižuje.

0/0
16.9.2014 8:17

P54e12t72r 88U98r74a96m 1872510333817

Graf Zeppelin by mel radost.

0/0
15.9.2014 23:39

T29o19m38á55š 93P26r66o35k70o63p 9537907910150

Jsem nevěděl, že si Messi přivydělává v TRW.;-D Ten pán na fotu je mu hodně podobný.

0/0
15.9.2014 23:00

V36á32c68l53a45v 45Š17i66r77o27k39ý 6668449293372

ZF už v ČR dávno působí (a to v Plzni). Osobně o ZF Friedrichshafen uvažuji jako o možném zaměstnavateli až ukončím školu. Zajímavá firma, která plánuje v Plzeňské pobočce v následujících letech výrazný růst.

0/0
15.9.2014 22:40

P20a22v38e63l 28H16o29f80f61m68a83n34n 4687940901586

Neříká nám to , že amík se připravuje na velký požár v Evropě?

0/0
15.9.2014 20:01

J80a96r92o48m73í29r 96M86a45y76e62r 1411202269378

ZF přišlo na s nabídkou na koupi TRW nikoliv obráceně.

+2/0
15.9.2014 20:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.