Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vznikl automobilový gigant, německý výrobce dílů ZF koupil americkou TRW

Německý výrobce automobilových komponentů ZF Friedrichshafen se dohodl na převzetí amerického konkurenta TRW Automotive Holdings v transakci za celkem 13,5 miliardy dolarů (asi 288 miliard Kč). Ze spojení vzejde globální gigant se zhruba 140 000 zaměstnanci a závody po celém světě, včetně Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V70l82a41d74a 60S44i90m89o94n28i49k 3559193453175

Aby bylo jasno - převzetí iniciovala společnost ZF, neboť tak doplní svoje portolio o elektronické komponenty a safety systems, TRW je zadlužené zcela minimálně. Elektrické parkovací brzdy ( na obrázku) jsou jedním z velmi dobře prodávaných produktů.

0/0
16.9.2014 8:24

R54o21m88a13n 48K25r84á48č27a93l66í19k 3618758307766

ZF Friedrichshafen - nádherne presné a spoľahlivé prevodovky pre Panther,Tiger, etc. Je to firma,ktorá má tradíciu a niečo za sebou.Osobne by som chcel mať v aute prevodovku ZF.Možno až budem veľký a našetrím si... :-)

0/0
16.9.2014 7:37

J69i41ř84í 11E30r77b18e19n 1273944176827

Kup si Tatru Phoenix, ta ji má :-)

0/0
16.9.2014 8:38

R23a64d87e48k 21D47o98l34e85ž41a81l 2419323650460

Projeď se novější Karosou..

+1/0
16.9.2014 10:05

Z17b51y82n24ě69k 27K57o18ř70í18n24e39k 9464113709172

Nebo Kamazem :-)

0/0
16.9.2014 11:33

P40a42v71e82l 38N55e55m71e61c 1513431450864

Ták...a tak si automobilový průmysl zajistí, aby nedocházelo ke snižování cen komponent/automobilů. Konstrukce se zlevňuje (modulární systémy), výroba se zlevňuje (použití univerzálních dílů), továrny se stěhují za levnější pracovní silou, používají se levnější recykláty, levnější náhražky...ale auta jsou pořád stejně drahá, mají stejnou spotřebu jako před 40ti lety, hmotnost se neustále zvyšuje díky dalším a dalším systémům diktovaným EU, a cena je pořád stejná. Až nebude vůbec žádná konkurence, tito "obchodníci" si nadiktují nesmyslně vysoké ceny. A u nás v ČR budou ještě vyšší, protože jsme blbci, a jsme ochotní platit každému cokoliv.

+1/−6
16.9.2014 5:13

L10a62d44i82s69l65a36v 12K35v89a34s15n93i78č33k81a 1103977623785

A že je to TRW je zadlužené, když to tak vynáší. Co třeba vývoj, nestojí to něco ? Zadarmo ani kuře nehrabe a bez peněz se do hospody neleze, to jenom tady to neustále někdo zkouší a cítí se hrozně ukřivděný, že to nefunguje.

0/0
16.9.2014 6:08

A10l48e68š 48D36o90h61n78a31l 6728356814705

Zřejmě s nostalgií vzpomínáte na Škodu 100MB. Ta stála v roce 1975 42tis.Kč, při průměrném platu 2.300,-Kč/měs. Koupil byste si dnes "embéčko" za 400tis?Spotřebu měla 8l/100km při výkonu 32kW. To mají dnes auta s více než dvojnásobným výkonem a o 50% vyšší hmotností. Takže Vaše argumenty, že se nic nezměnilo,  jsou docela mimo.

+3/0
16.9.2014 6:36

S17t18e72p40a68n 80T74o67t81h 8508189665888

Nehlede na tu spotrebu. Tchanova fabka s novym tsickem se dostane v klidny jizde i na 3,9 a to je parada. Ono i moje kokta s 5,9, ale pri plnem nalozeni a tempomatu se 145 na tachaku je jina liga. Nehlede na to, ze sem si ji poridil za necelych "20 platu". Za minule ery bych se k ni jednak nedostal a druhak by vysla na vic jak dvojnasobek platu. Takze splatit by trvalo tak 8 let a vice, nebo na ni nasetrit v opacnem pohledu.

0/0
16.9.2014 9:12

A59n31t73o70n63i87n 64K45a47d40l23c18e91k 9182869151396

Za 20 platu Mercedesa, takby to tedy melo byt;)

0/0
16.9.2014 19:26
Foto

Č98e17s63t96m85í15r 91P22o29l33e93s96n59ý 5409128599769

Ano jsme v ČR a tak každý křičí jak je všechno drahé. Podívejte se prosím na poměr ceny aut ke mzdám v historii. Myslím snadno zjistíte, že levněji se tu auta ještě nikdy neprodávala. Nikde jsem si to neověřoval, ale pravda nebude daleko. Navíc třeba právě nyní jsou u nás často auta levnější než jinde v Evropě.

+2/0
16.9.2014 6:38

R68a87d17e66k 83H70a46m32p76l 3936641471601

pro ověření (a pokud chcete i kritické zhodnocení, pak musíte jít na data ČSÚ) doporučuji stránku www.zakomunistu.cz

0/0
16.9.2014 7:58

P92a68v38e81l 42Š54v68e12s53t38k60a 3518405939

Auta jsou stejně drahá to možná ano, ale dnes za cenu nové Felicie před 15 lety máte Fabii příp. Rapida. Hmotnost se spíše snižuje.

0/0
16.9.2014 8:17

P67e84t17r 37U63r41a33m 1292780473547

Graf Zeppelin by mel radost.

0/0
15.9.2014 23:39

T38o70m40á29š 90P50r53o61k35o63p 9657247260850

Jsem nevěděl, že si Messi přivydělává v TRW.;-D Ten pán na fotu je mu hodně podobný.

0/0
15.9.2014 23:00

V43á56c33l39a37v 65Š36i89r13o60k25ý 6498409333242

ZF už v ČR dávno působí (a to v Plzni). Osobně o ZF Friedrichshafen uvažuji jako o možném zaměstnavateli až ukončím školu. Zajímavá firma, která plánuje v Plzeňské pobočce v následujících letech výrazný růst.

0/0
15.9.2014 22:40

P40a24v31e83l 53H70o23f49f21m12a84n97n 4267750381526

Neříká nám to , že amík se připravuje na velký požár v Evropě?

0/0
15.9.2014 20:01

J68a30r93o16m18í92r 91M23a20y63e34r 1201242789608

ZF přišlo na s nabídkou na koupi TRW nikoliv obráceně.

+2/0
15.9.2014 20:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.