Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vznikl automobilový gigant, německý výrobce dílů ZF koupil americkou TRW

Německý výrobce automobilových komponentů ZF Friedrichshafen se dohodl na převzetí amerického konkurenta TRW Automotive Holdings v transakci za celkem 13,5 miliardy dolarů (asi 288 miliard Kč). Ze spojení vzejde globální gigant se zhruba 140 000 zaměstnanci a závody po celém světě, včetně Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V25l55a84d41a 38S78i79m29o73n47i74k 3319403243175

Aby bylo jasno - převzetí iniciovala společnost ZF, neboť tak doplní svoje portolio o elektronické komponenty a safety systems, TRW je zadlužené zcela minimálně. Elektrické parkovací brzdy ( na obrázku) jsou jedním z velmi dobře prodávaných produktů.

0/0
16.9.2014 8:24

R23o21m26a77n 24K93r75á79č34a18l48í64k 3458158587416

ZF Friedrichshafen - nádherne presné a spoľahlivé prevodovky pre Panther,Tiger, etc. Je to firma,ktorá má tradíciu a niečo za sebou.Osobne by som chcel mať v aute prevodovku ZF.Možno až budem veľký a našetrím si... :-)

0/0
16.9.2014 7:37

J66i41ř76í 67E46r23b51e39n 1393134496867

Kup si Tatru Phoenix, ta ji má :-)

0/0
16.9.2014 8:38

R63a27d42e35k 53D55o38l11e31ž50a46l 2399483740600

Projeď se novější Karosou..

+1/0
16.9.2014 10:05

Z33b88y23n44ě23k 25K16o17ř88í62n56e70k 9104693869482

Nebo Kamazem :-)

0/0
16.9.2014 11:33

P21a54v88e25l 17N74e22m20e88c 1753571190264

Ták...a tak si automobilový průmysl zajistí, aby nedocházelo ke snižování cen komponent/automobilů. Konstrukce se zlevňuje (modulární systémy), výroba se zlevňuje (použití univerzálních dílů), továrny se stěhují za levnější pracovní silou, používají se levnější recykláty, levnější náhražky...ale auta jsou pořád stejně drahá, mají stejnou spotřebu jako před 40ti lety, hmotnost se neustále zvyšuje díky dalším a dalším systémům diktovaným EU, a cena je pořád stejná. Až nebude vůbec žádná konkurence, tito "obchodníci" si nadiktují nesmyslně vysoké ceny. A u nás v ČR budou ještě vyšší, protože jsme blbci, a jsme ochotní platit každému cokoliv.

+1/−6
16.9.2014 5:13

L94a46d28i70s61l27a49v 25K67v35a71s57n19i53č71k96a 1843387403445

A že je to TRW je zadlužené, když to tak vynáší. Co třeba vývoj, nestojí to něco ? Zadarmo ani kuře nehrabe a bez peněz se do hospody neleze, to jenom tady to neustále někdo zkouší a cítí se hrozně ukřivděný, že to nefunguje.

0/0
16.9.2014 6:08

A12l35e84š 58D58o53h58n75a12l 6558476664955

Zřejmě s nostalgií vzpomínáte na Škodu 100MB. Ta stála v roce 1975 42tis.Kč, při průměrném platu 2.300,-Kč/měs. Koupil byste si dnes "embéčko" za 400tis?Spotřebu měla 8l/100km při výkonu 32kW. To mají dnes auta s více než dvojnásobným výkonem a o 50% vyšší hmotností. Takže Vaše argumenty, že se nic nezměnilo,  jsou docela mimo.

+3/0
16.9.2014 6:36

S90t93e26p37a98n 48T52o47t32h 8538289275678

Nehlede na tu spotrebu. Tchanova fabka s novym tsickem se dostane v klidny jizde i na 3,9 a to je parada. Ono i moje kokta s 5,9, ale pri plnem nalozeni a tempomatu se 145 na tachaku je jina liga. Nehlede na to, ze sem si ji poridil za necelych "20 platu". Za minule ery bych se k ni jednak nedostal a druhak by vysla na vic jak dvojnasobek platu. Takze splatit by trvalo tak 8 let a vice, nebo na ni nasetrit v opacnem pohledu.

0/0
16.9.2014 9:12

A96n30t50o23n13i47n 27K74a23d68l60c69e21k 9182689721236

Za 20 platu Mercedesa, takby to tedy melo byt;)

0/0
16.9.2014 19:26
Foto

Č21e87s14t61m28í59r 54P69o84l88e86s96n78ý 5819668419909

Ano jsme v ČR a tak každý křičí jak je všechno drahé. Podívejte se prosím na poměr ceny aut ke mzdám v historii. Myslím snadno zjistíte, že levněji se tu auta ještě nikdy neprodávala. Nikde jsem si to neověřoval, ale pravda nebude daleko. Navíc třeba právě nyní jsou u nás často auta levnější než jinde v Evropě.

+2/0
16.9.2014 6:38

R55a37d35e88k 51H98a49m30p76l 3346651671871

pro ověření (a pokud chcete i kritické zhodnocení, pak musíte jít na data ČSÚ) doporučuji stránku www.zakomunistu.cz

0/0
16.9.2014 7:58

P39a83v73e19l 41Š39v22e16s77t70k94a 3528275579

Auta jsou stejně drahá to možná ano, ale dnes za cenu nové Felicie před 15 lety máte Fabii příp. Rapida. Hmotnost se spíše snižuje.

0/0
16.9.2014 8:17

P39e77t43r 86U92r37a29m 1612410463347

Graf Zeppelin by mel radost.

0/0
15.9.2014 23:39

T69o88m63á40š 50P34r88o12k96o59p 9137327690490

Jsem nevěděl, že si Messi přivydělává v TRW.;-D Ten pán na fotu je mu hodně podobný.

0/0
15.9.2014 23:00

V37á28c84l76a65v 39Š45i34r51o19k51ý 6428469713392

ZF už v ČR dávno působí (a to v Plzni). Osobně o ZF Friedrichshafen uvažuji jako o možném zaměstnavateli až ukončím školu. Zajímavá firma, která plánuje v Plzeňské pobočce v následujících letech výrazný růst.

0/0
15.9.2014 22:40

P67a77v51e36l 83H71o50f57f74m37a45n16n 4507300971366

Neříká nám to , že amík se připravuje na velký požár v Evropě?

0/0
15.9.2014 20:01

J55a72r47o65m19í44r 83M74a17y88e45r 1471542879178

ZF přišlo na s nabídkou na koupi TRW nikoliv obráceně.

+2/0
15.9.2014 20:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.