Diskuze
Černý den na železnici. Ve středu jely vlaky čtyřikrát tam, kam neměly
Děkujeme za pochopení.
J71i43ř60í 59K19r94a96m32p49l
na dráze začíná být nějak moc velký bordel
J54o49s92e91f 46J96o64ž70k61a 75S68ý22k89o12r73a
Opravdu jen více než stovka osobních vlaků za den? To je slabota. Když jsem tam hákoval před šesti lety, tak to bylo více jak 200
J53a88n 71N42e69š42p22o61r
Pane Sůra, o železnici píšete už dlouho, takže formulace:"vlaky měly špatně postavenou kolej", popř. "vlak vjel ale na špatnou výhybku" zní jako od dítěte ZŠ, hrajícího si s PIKO vláčkem....
D97a15v82i89d 96K22r86á52s91e15n72s56k63ý
No on je v tom právě průser. Normálně se samozřejmě staví jen výhybky - ale když má vlak postavenou i kolej, zpříčí se to a pak to padá z náspu dolů. Nemluvě o tom, když si vlak jen tak svévolně vjede na špatnou výhybku.
J80o40s86e16f 30J32o63ž61k16a 42S86ý93k86o62r17a
Dva tupláky v Oáze na Smícháči
I58v73a32n 76M16a27r55e20k
"Stres" mašinfírů ? Za komárů a ještě pár let poté jsem též jako fíra pracoval (celkem 28r.) u ČSD/ ŽSR měsíční prac. doba byla tehdy 170-180hod. a k tomu navíc každý měsíc okolo 50hod přesčasů. Párkrát se mi stalo že jsem měl za měsíc 100 hod přesčasů a k tomu dojíždění z bydliště na 36km vzdálené pracoviště. Dnešní pracovní doba fírů je nesrovnatelně nižší a o přesčasech nemluvě >>>>takže o čem je řeč ? ! ? !
J53a95r75o35s29l67a65v 81Š94t23ě12r58b20a
a kolik vas tam jezdilo? mam pocit ze minimalne dva... dneska masinfira kolikrat zastupuje praci trech lidi a je na to sam
J16a66n 30K37l53i65m23a
Každý rok chodí výpravčí na několik školení a jednou za rok má každý výpravčí tzv.ověřování znalostí cca 1000 otázek a to je teď na podzim a tak se každý výpravčí když má chvilku učí v práci a takhle to dopadá.
J75i15ř15í 42R98y82s
Buzerace musí být. Dřív pře zkoušky jednou za pět let nyní až 2x do roka( dopravní a většina i pro ČD směšných 250,-Kč/měs.)
D26r81a56h35o83m63í84r 76S61t34r55o38u42h48a76l
Vlak vjel na špatnou výhybku... Možná jsem rejpal, ale vlaky si můžou vybírat, na kterou výhybku najedou?
J15a98n 72H60o58r56a
Nesmíte ty blbiny co autor píše, brát tak vážně......
R52u17d12a 48H62l60o41u43s48e89k
Je to tam horší a horší a bude hůř! Zrušili výpravčí strojvedoucí si musí štípat jizdenky Známý dělal strojvedoucího a skončil protože tam jde o život..celá žel.síť je řízená pouze z jakých si dvou velínůŠetří se na úkor bezpečnosti ..
P43e35t45r 51N83o34v68o38t48n72y
Musel si štípnout jízdenku a místo toho si štípnul něco jinéhe? Nabo jak mu šlo o život?
P42a53v42e73l 97K20u27c46h69t15a
Myslel jsem si, že když je za kapitalismu bída o práci, tak na železnici půjde lepší pracovní síla a být ajzipoňák bude něco zase znamenat. Navíc by měla pomáhat lepší technika zabezpečení. Nevidím samozřejmě do střev, jen okrajově pozoruji např. průvodčí, které vypadají k světu a nejsou to již převážně tlusté báby v lesklých tesilových ušmudlaných gatích. Že by nebyl pokrok i profesích ovlivňujících bezpečnost?
H42y80n50e35k 73Z73a53t85l31o13u53k42a23l
A kde by šla ta "lepší" PS? Nejdřív zrušili hradlaře a hláskaře, pak signalisty, později i výpravčí,... k tomu i mnohé železniční stanice a s nimi padlo i veškeré staniční osazenstvo. Třeba přičíst i omezení nákladní dopravy, snížení počtu pokladních, posunovačů, dozorových orgánů, školicích středisek... Z toho vyplývá, že z dráhy se de facto jen odchází. Nejsem přesvědčen - soudě dle propadu zejména učňovského školství, že by noví zaměstnanci měli být lepší, ale jako "ajznboňák" (Eisen-Bahn) jsem naposledy pracoval před čtvrt stoletím, takže nechci vyvozovat jednoznačné závěry... Ano, máte pravdu, kvalita průvodčích se dle mého určitě zvedla, o stevardech v SC vlacích nemluvě.
Technika samozřejmě pokrokem je, i po stránce bezpečnostní, ovšem jen pokud vše funguje jak má.
J43i22ř13í 95P96r91ů80š39a
A kolik bylo včera nehod na silnicích, kolik řidičů včera vjelo do křižovatky na červenou?
P43e22t84r 23S97u73c37h50ý
Pokud vjede auto na červenou, a nesrazí se s nikým, tak z toho není problém. Vlak když vjede špatně, tak i když se "nic nestane", tak trať je uzavřená, dokud se jej nepodaří dostat na správnou kolej ( ne vždy je to úplně jednoduché)
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!