- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To nám zase na magistrátu zaúřadovala taxikářská lobby, Hudeček dostal prachy od AAA a teď zabavuje slibné konkurenci auta.
Taxikáře dělá v Česku kdokoliv, kolikrát s vychováním řeznického psa, je jich těžký přebytek, takže se dloubou v nosech na štaflech a unisono si stěžují na nízký ceny, bodejť, když pracujou dvě tři hoďky denně, tak se není čemu divit. Ale v 8 ráno v pracovní den nemá nikdo z nich čas
...vozy vyšší třídy... ... superb....
ale no tak, superb není vyšší třída, na operák stojí půl mega...
UberJa myslim ze v praze by se to melo jmenovat PRIDEJ
Je tady na diskusi někdo, kdo s UBERem uzavřel smlouvu jako řidič? Kdo pro ně jezdí? Kdo dostal zaplacené peníze (a odkud)? Kolik si reálně strhnuli (ponechali) %? Jestli musí být auto opravdu černé, když je ta služba black ? Kdo o tom něco VÍ, kromě článků v novinách ?
Kontaktoval jsem je. Jen tak ze zvědavosti.
Jejich požadavky jsou tyto :
vozy Škoda Superb, Mercedes E/S-Class, VW Passat, Audi A4/A6/A8, BMW 5/7 series, 2009 nebo novejsi a pouze ve verzi SEDAN.
Od každého řidiče vyžadují prý následující dokumenty:
Od řidiče:
Řidičský průkaz
Průkaz řidiče taxislužby
Osvědčení o vykonané zkoušce způsobilosti (místopis)
Živnost koncesovaná – silniční motorová doprava
Od vozu:
Povinné ručení Výpis z evidence vozidel taxislužby Nicméně smlouvu s nimi nemám :).
A co dělá taxi v Praze tak drahé? Ve Varšavě, v Budapešti se jezdí za polovinu. Na příklad ve Varšavě je nejčastější taxou 1,9 zlotych, to je cirka 14 korun. Přitom náklady na provoz jsou téměř identické. Asi proto, že regulace taxi služby je stále ve prospěch taxikářů.
Podle internetu jsou sazby v Budapešti podobné jako magistrátní v Praze :
The fare is composed of 3 parts:
Basic fee (450 HUF)
Per kilometre charge (280 HUF/km)
Waiting fee (70 HUF/min.)
S tím, že velké taxislužby mají většinou trochu nižsí ceny. Opět jakov Praze. tady se reálná cena také pohybuje kolem 20 kč/km.
Je jasne ze taxikari kvili kdyz clovek presne vi trasu/kolik zaplati a muze si to jednoduse overit pres napr. google maps. V USA jeto jedna z mnoha alternativa protoze to je za dobrou cenu , tak rychle rostou ale napriklad v Praze tak tam by tato sluzba mela expandovat exponencialne protoze taga v CR jsou loterie. No a protoze to ta taxikarska lobby dobre vi, tak tedy zlodej hlasite krici at chyti zlodeje!
Nedávno jsem jel s jedním dispečinkem, hned po objednání mi přišla sms s předpokládanou cenou a mobilem na řidiče...takže člověk se pak ráno nediví, co se dělo večer, nebo kdy přijel, i kdyby neměl stvrzenku .
Zlodějské tlačítko vozí taxikáři dodnes, tam to nějak úředníkům drhne, ale jak jde o konkurenci, to je jiná . Uber je budoucnost, jenom ta hospodářská soutěž je v některých státech méně soutěživá. Chce to prostě čas, a všechno, i Uber , bude...
Kolik znáte taxikářů se "zlodějským tlačítkem". A co si vlastně pod tímto pojmem představujete? TURBO .. nebo co? Pokud o někom tkaovém víte, dejte podnět na dopravní nebo živnostenský odbor aby ho mohli pokutovat. Pokud ne, netvrďte to. Já třeba osobně nikoho tkaového neznám.
Já bych s nimi jezdil jenom, kdyby se přejmenovali na Über, abych se cítil jako něco víc než obyčejný proletariát
No oni z toho slova pocházejí, jen Amíci nějak neřešej ten bordel nad písmenama
UBER okrádá stát a proto ho v mnoha státech zakazujou.Co je na tom tak divnýho?A taxikáři ty jsou ve světě úplně stejný nebo dokonce horší než tady.Mám bohatý zkušenosti.Naposledy to zkusil negr v NY a na taxametru z JFK na manhattan chtěl 135 $ a normál je 75.Zlatá Praha..
Jak UBER okrádá stát? Nicméně, když používáte slovo negr, ledasco to o Vás vypovídá...