- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nevím proč, ale mám dojem že veškerý technologická pokrok se od roku 2000 soustřeďuje jen na umistování obrazovek. ... nebo že by měl vagon nějakou inovaci v podvozku a brzdách?
Bude i online reportáž z první cesty?
Co na tom chcete reportovat? To je jen nový vagon(y), ne nový dopravce :D
Ta trasa Praha Košice byl doufám jen náhodný obrázek. Jinak nevím.....
Ne, opravdu bude Jančura jezdit Pha - Ova - Žilina - Košice a Bratislava - Košice
Jancurovi fandím, ale po zkušenosti s cestou jeho dálkovým autobusem do Itálie před rokem jsem od toho musel nadobro upustit. Mimo neexistujiciho místa na nohy... TY SEDAČKY !!! Nechápu kdo je vymýšlí, ale je to naprosto neergonomická záležitost. Cestou v noci jsem ani nezamhouril oko, jak jsou nepohodlné, měsíc jsem pak chodil na rehabilitace se zády a to je mi 26. A teď koukám, že dal ty otřesné sedačky i do funglovych vlaků :( Člověk má na nich naprosto nepřirozeně ohnuta záda X hodin cesty.
vsechny Jancurovy vagony jsou na rakouske papiry, Vsimnete si, ze vsechny maji registraci zacinajici A
Koukám, zase další slepičárna na kolejích. Kde nebude možné dělat nic jiného než koukat ven nebo pracovat nebo koukat na monitor na přiblblé filmy nebo na ještě mnohem přiblbejší reklamy.
Možnost, že by někdo jel na otočku na nějakou delší vzdálenost, třeba z té Ostravy do Prahy, nastoupil v noci, ve vlaku se dospal, přes den v Praze pracoval , večer zase do vlaku, po půlnoci doma a ráno normálně do práce, je při jízdě v takové slepičárně nemožná. Nedá se tam spát ani v noci, natož ve dne.
Ok, tak toto je špatně. A jak to má být dobře dle vašeho názoru?
Tu stevardku stojící na pravé straně chci za ženu
Z mých zkušeností z Regiojet spíše uvidíte ve vagonu muže v růžové košili..
Vypadá to opravdu výborně, už se nemůžu dočkat, až se takovým vlakem taky svezu. Jinak opravdu nechápu nesnášenlivé(zesměšňující) příspěvky zde v diskusi. Pan Jančura ukázal cestování vlakem na jiné úrovni a určitě přinutil (alespoň minimálně) ČD k modernizaci. Někdy se mi zdá, že ať by udělal člověk sebevíc, tak některým lidem se prostě nezavděčí.
Vy děláte, jako kdyby před Jančurovým zjevením se ČD vůbec neinvestovaly do vozového parku. Bajo, investovaly - jenže podle svých možností. Nástup takzvané konkurence je donutil obměňovat park rychleji a tudíž se kvůli tomu enormně zadlužit...
Co na tom poběží, nekonečná reklamní smyčka?