- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Piloti půjdou létat za "dolary" do Kataru, Dubaje, Emirátu, nebo do Kanady.Tam je velký nedostatek kvalitních pilotů.
ČSA jsou zakleté: https://www.youtube.com/watch?v=bAqcomb_aN0
Csa boli jedna z naj let spol ale manažment ich dal na dno:(napr do zurichu z Prahy nelietajú a uz iba Swiss a to je velka skoda
Proc nezacnou u odmen spravni a dozorci rady? Dalsi bych navrhoval zavrit vsechna prodejni mista letenek a vse bookovat on-line. Tam jsou znacne rezervy.
+ snizit cenu letenek na konkurencni uroven a nez propoustet, snizit platy.
Nedělám z Tvrdíka genia, ovšem je potřeba malinko brát v potaz, že tehdy po 11. září výrazně klesl zájem o leteckou dopravu a zvedly se ceny paliva. Zřejmě nadělal plno chyb, nicméně dalších osm let neumělo vedení ČSA prakticky nic jiného, než rozprodávat majetek. Po tolika letech se vymlouvat na Tvrdíka mi přijde komické, i když na druhou stranu typické. Že aeroliky nejsou jednoduchou záležitostí je pravda. Letecké společnosti mají problémy takřka pořád. Před pár lety by taky nikoho nenapadlo, že zkrachuje americký symbol PAN - AM. A stalo se.
Jen totalni ignorant, idiot a neumetel vymeni reditele firmy, ktera nese zisk. Na polozeni firmy staci par spatnych rozhodnuti. Tvrdik firmu zakopal a pak uy nebyl nikdo, kdo ma potrebne znalosti ji z toho marasmu vytanout. Na 11 zari se vymlovat nemuzete, protoze trh se meni VZDY!. Jedina jistota je zmena. Pokud ale nejste schopen kvalifikovane rozhodovat, pak taky tyhle zmeny Vasi firmu polozi.
Šedesát administrativních na dvěstě dvacet provozních zaměstnanců. To je opravdu síla :-) ! To měl jeden kanclák "na starosti" 3,5 neadministrativní síly? Potom se nelze divit mizerným hospodářským výsledkům!
Tak na druhou stranu. ČSA je firma, která nikdy nebyla v moderní historii v kladných číslech. Ztráty umázavala prodejem slotů, propouštění a zbavováním se letky.
Bylo to útočiště pro politické trafikanty, s královsky placenými zaměstnanci.
Nelze dotovat ze státních peněz cizí prodělečný byznys.
Jó "LuftJarda " z Čssd pěkně zakroutil ČA krkem
Inu, vizitka ceske ho hospodareni. Pani politici jsou schopni prodat I vlastni mamu, jen aby zustalo koryto plne. Bohuzel vse docasne. "Nejlepsi" obchodne strategicke rozhodnuti bylo, zcela se zbavit dalkovych letu a "konkurovat" nizkonakladovkam na kratkych a strednich tratich. Okay, jako statni dopravce by si to mohl i dovolit a dotacema zkrouhnout ceny letenek a nalakat zakazniky (a ze jich je dost). Ale porovnejte ceny letenek ztratove CSA a nizkonakladoveho Ryanairu. O rocnich hospodarenich ani nemluvim. Tak kdepak udelali soudruzi z CR chybu????
Nezapomeňte na klasickou otázku. " Cui bono "
Příspěvek by byl dlouhý, takže dávám odkaz:http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html
CSA jsou flagrantnim prikladem toho, jaky je cesky stat( tedy politici, kteri ho vedou ) hospodar...
Stát by byl dobrý hospodář, kdyby politici a jejich spřízněné mafiánské struktury byli trestněprávně postižtitelní.