Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA jsou pro mě beznadějný případ, říká bývalý šéf aerolinek

Miroslav Kůla je posledním šéfem ČSA, za jehož působení byl tuzemský státní dopravce v zisku. Šance na přežití jedněch z nejstarších aerolinek na světě nevidí po další velké redukci flotily a propouštění jako vysoké. „ČSA jsou pro mě stále srdeční záležitost, ale mám pocit, že je to už beznadějně ztracená firma,“ říká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P13a90v97e29l 50M15a35k23o58v28e44c 8608335271

Ještě by mě zajímal názor pana Kůly na úspěšnost jeho předchdce pana Jakubše...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/429107/Jeste-jednou-CSA-prehlidka-prezidentu-generalnich-reditelu.html

+1/0
2.10.2014 17:29

P10a75v83e68l 45H95o76d70r 8989199357

Nojo Tvrdíka a ty ostatní tam dosadili jen pro jejich jedinou vlastnost. "Neschopnost",a o to jde. Každý normální člověk by totiž řval jako tur, kdyby mu firmu co má řídit, rozkrádali pod rukama!!!!

+1/0
25.9.2014 8:44

R97a71d82i85m 20Š66t71ě52p29á65n55e64k 6403588452364

Po bitvě jsem i já generál, nicméně guma zelená Tvrdík podělal na co v tomhle státě šáhnul. A socanská politika (ovšem v odees to bylo úplně stejné, že) kdy z velitele vojenské zotavovny chtějí udělat ředitele zeměkoule přičemž dotyčný je blbý jak colštok, je v tomto konkrétním případě tragédie na desetiletí. A veselo mi z toho není. Já bych ho zavřel, až by zčernal, kdybych měl tu moc. Nemám.

+8/−1
25.9.2014 4:45

R88a35d59i89m 21P34o68l92á59š72e86k 9336443329429

Kdyby aspoň byl Tvrdík líný, nadělal by aspoň míň škody, ale to ne. On je jako nschvál pracovitý.

Nicméně nyní to vypadá, že jako zelený zupák může s úspěchem tak maximálně vést nějakou vojenskou posádku nebo újezd.

+2/0
25.9.2014 5:44

M90a87r92t51i43n 51K36r47u61t71ý 1178141619545

to se ovšem, bohuže, mýlíte. Je stále vlivným členem ČSSD a aktuálně šéfoval nějaké monstr akci kolem čínského businessu. Samozřejmě akce za české erární peníze. Nechápu.

+1/0
30.9.2014 15:43

J21a52r20o98s69l87a44v 49H29a23š73e12k 8899350462788

No hlavně že se ČSA včas zprivatizovalo ......;-D

0/0
25.9.2014 0:25

M48a18r95t32i63n 75K47r16č12i84l 6610868978279

Hospodaření ala čSSdRv

+14/−5
24.9.2014 20:46

J14a29r16o47s48l30a76v 33H74a44š96e51k 8689780772408

co já vím, tak se privatizovalo za minulé vlády... v režii TOP 09 a ODS.. a výsledky jsou zde... pamatováka...

+3/−3
25.9.2014 0:36

J60a11r11o81m33í98r 18P38a90v45l14í13k 2964848351560

Pro tebe je ta privatizace takovej strašák, že uplně zahnala všechny zbytky tvých ekonomických znalostí.

+2/0
25.9.2014 11:07

J50i11ř19í 53D95v52o85ř25á11k 5248423608350

A co tam pustit Tvrdíka

+1/0
24.9.2014 20:17

T21o16m67á37š 70B33r60á85z26d92a 6147210766552

Muheehe, Vy jste mě rozesmál! Fakt jste dobrý. Tohle nedáš! Fakt dobrý!;-D

Luftjarda by nám nyní ukázal, jak se hospodaří. Vždyť měl svoji vizi.;-(

Jo a taky by se mohl vrátit upřímný koloťuk (z Floridy) a hlavně Jyrka.

Konečně by byla zase alespoň legrace - marťani, vajíčka, obyčejný člověk, křišťál....

No, popravdě ono i na druhé straně to nebylo o mnoho lepší: Kmotři, ODS, malé domů...etc, etc.... .

Ach jo, jo - kdo napoví, jak z toho zavšiveného prostředí ven? Současná vládnoucí garnitura? No buďme reální ;-(.

Budou rozhodovat říjnové komunální volby?

Dnes se zatím se jen směji, kdoví jak nám  - dobrým lidem bude na začátku Nového roku?

P.S. Ale s tím návrhem přijmout Luftjardu jste mě vážně rozesmál a chci věřit, že takový druh humoru máte nejen Vy!

+3/0
24.9.2014 21:12

I13n25k72a 36H89o19l50í11k66o68v33á 5440180244847

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

0/0
24.9.2014 20:00

M79a19r65t56i13n 78Ž38e46l74i36n60s74k69ý 9348179149412

Je sice zajimave jak tady lide nadavaji na socana Tvrdika za tu tragedii, byt tam ale "nesocan", tak se CSA proda uz davno za podhodnocenou cenu nejake zpratelene osobne, nebo by ji jeste stat zaplatil jakoze nejakou skodu nebo tak neco . "Nesocani" uz davno chteli prodat Budvar, vsechny nemocnice a pod. aby statu nezustal zadny prijem a sluzby a aby pouze platil z dani nejakym soukromnikum co by to meli jiste a ze zakona ... tot "nesocanske" podnikani.

+1/−22
24.9.2014 19:45

V28l95a82d10i38m87í52r 51H84o20u48z97a14r 6350246454100

osud ČSA je stejný jako osud ČSAD byla práce a zisky dělníci/řidiči,piloti,mechanici, měli zázemí,pak se do toho vložili pseudodemokrati a  a přetvořenýkomunisti s kámošema  a všecho šlo do hajzlu

+2/0
24.9.2014 19:29

J45i83ř48í 64B73o76l74f 8785967988385

OK je prostě a jednoduše K.O. Podle mě se stovky nedožije. Devět let to nevydrží ani omylem ... Korejci nepředvedli zatím nic, Travel service se jen chvástá a přitom zaměstnává jak piloty, tak CC jen sezónně na dobu určitou (od května do října). Není výjimkou, že třeba vedoucího kabiny dělá ten "nejzkušenější" se třemi, nebo pěti měsíci praxe.

+1/0
24.9.2014 19:21

J44o79s76e59f 64H90o25n22e41š 7841512310223

Do Moskvy nebo Londýna Frankfurtu lítá  průměrně 6 linek a to dělá ČSA problém si odkrojit z koláče poptávky?Není to divné?

+2/0
24.9.2014 19:11

P15e28t68r 88J47u70r10č45e38k 4699874330

Ano, je to problém. Většina cestujících do LHR nebo FRA pokračuje navazujícími dálkovými lety, proto LH nebo BA mohou nabídnout ostatním cestujícím nižší ceny letenek. ČSA tuto možnost kompenzace nákladů nemají, takže to cenově neustojí.

0/0
25.9.2014 9:49

J65o76s54e29f 17H30o40n87e24š 7161152430883

Nevím,jak to je,ale většinu letů má CSA v režimu code share a v skyteamu by zvýhodnění měla fungovat

0/0
26.9.2014 6:17

M43i22r20o12s14l25a93v 62B35e59n54e18š 1857414353980

Bohužel je to tak, jak říká pán Kůla. ČSA zlikvidovali socani v čele s Tvrdíkem. Rv

+16/−1
24.9.2014 19:03

J91a15n 20P87r35i98c24h70y91s33t64a21l 8421978973

V tomhle je uplne mimo:

cituji "Nově letos ČSA spouští linku z Hamburku do Göteborgu, kde nikdo dosud nelétá. Je to cesta, na kterou se mají ČSA zaměřit?

    Nemohu to posoudit, neznám data o počtech lidí, kteří mezi oběma městy cestují. Ale pokud je tam potenciál, divím se, že tam už dávno nelétá Lufthansa nebo SAS."

Lufthansa ani SAS se v tomto segmentu trhu vubec neangazuji a ani pro nej nemaji zadna vhodna letadla! Takoveto linky letaji male aerolinky, mnohe z nich jako codeshare. Pokud je to primo linka SAS nebo LH, tak ji pro ne stejne leta nejaka jina spolecnost, ktera se na tento segment specializuje - az uz dcerinna spolecnost nebo nezavisly partner. V pripade Lufthansy je to teba Eurowings, v pripade SAS je to Cimber nebo Blue1.

0/0
24.9.2014 18:39

V23a34c98l13a58v 89K43u34b53i93s 5701391279987

Ale lufthansa i sas maji prave tyto codeshsre partnery nebo vlastni lowcosty typu Germanwings ci lh cityline a CSA by se mela profilovat trochu vyse treba na urovni Austrianu nebo swiss. Mit portfolio kratkych strednich (Rusko) i delsich linek(brazilie, Indie, Arabske zeme)

+2/0
24.9.2014 19:35

I21v31o 88S14a88r32o 5118947547638

Tak proč tam tedy nelétají Vámi zmiňovanéEurowings, Cimber nebo Blue1? Asi tam potenciál nevidí, jinak by tam dávno byli. Ale jinak ČSA fandím a přeji úspěch.

+1/0
24.9.2014 19:46

J44a96n 49S20t79e60h82l29i36k 9605417826851

Propouštět lidi a prodávat letadla je nesmysl .

Lepší je nechat firmu zkrachovat a prodat .

Třeba te dojtchlufthanse ;-D

Ty stále rostou

0/0
24.9.2014 18:33

J37i76ř19í 58D80o65š93l64í68k 7955708803119

Přesně tak, know-how těch pilotů je největší majetek čsa.) Pokud může být zisková a ještě navíc dost rostoucí taková firma, jako je Travel Service, tak nevím, proč by nemohly být ČSA, kromě toho, že je to vytunelovaný státní moloch.

0/0
25.9.2014 9:36
Foto

T74a16n53a 75K96a28r79a45s68o60v49a 6337533928215

LuftJarda.... ten to pěkně  vedl.!!! K úspešnému  zániku. 

 Nakoupil  letadla a pak hledal  destinace, kde by se mohlo vydělávat.

+1/0
24.9.2014 17:39

J50a12n 65M67o37h44y60l37a 6792729299381

On toho nesmyslně nakoupil mnohem víc.

+2/0
24.9.2014 17:49

J59o97z75e11f 78K38o77s84t75e74l60a63n23s13k50ý 8685252689346

Na socdemáka Tvrdíka sa veľmi dobre pamätám. Ako politik sa ukázal totálne neschopný, tak ho vykopli vyššie - na šéfa ČSA. 

Problémy ČSA sú maslo socdemákov...

+15/0
24.9.2014 17:33

P37e72t82r 23M65a39r13e52č66e24k 1783731129768

Oni si na ČSA nakradli všichni bez ohledu na stranickou příslušnost. Skoro by se chtělo říci že Travel Service uplácel politiky aby ČSA postupně zruinovali.

+5/0
24.9.2014 17:36

F88i29l46i91p 59Č70e93r74n17ý 1443759516

Už jen čekám kdy se na scéně zjeví Jančura se žlutými letadly :-D

ČSA je mi jako fandovi letectví hrozně líto. Když už zanikla ČLS tak alespoň ČSA by mohli vydržet. Bohužel názorná ukázka špatného podnikání státního managementu.

+13/0
24.9.2014 17:19

M12i53l34a93n 90M22i20k48o90j65a76n 2835191719749

No s tím Jančurou a žlutými létadly to je vynikající nápad!

Rozhodně lepší než Tvrdík, který je dnes nějakým topmanažerem v ČSSD. Inu je to stabilní úroveň té strany omezenců, přejme jim ho!

+13/0
24.9.2014 17:42

J84a21r69o95s11l57a85v 34H83a13b75a64d96a 6400628648475

Nevím, čemu se piloti a palubní průvodčí diví, svými stávkovými pohotovostmi za zvyšování platů dovedli ČSA tam, kde dnes jsou. Nebo si nad palubní průvodčí myslí, že na deset letadel jich budou ČSA potřebovat 272, vždyť už dnes na některých linkách hrají přesilovku. A piloti? Mají to, co si svými výhružkami za zvýšení platů vydobyli. ČSA na jejich vysoké platy prostě nemá!

+10/−7
24.9.2014 17:15

J47i23r37k58a 28A71n32d66r62y63s 1858339510615

Vas prispevek je zcela mimo misu. I kdyby personal nestavkoval a pracoval zadarmo, tak nezmeni to, ze CSA je proste na hunte. Ja chapu, ze je tady cool nadavat na odbory, ale CSA polozilo dlouhodobe zpackane rizeni teto firmy. Mimochodem, o tom je cely clanek, na ktery reagujete :-P

+10/−1
24.9.2014 17:23

P81e87t95r 19M62a46r48e74č92e25k 1283501899258

Na huntě je nyní . A samozřejmě i díky odborům .

+2/−2
24.9.2014 17:37

J56a23r17o38s11l38a46v 95H44a26b66a49d47a 6390478938105

Ano, já vím, že vše způsobil p.Tvrdík a jeho management, ale piloti a palubní průvodčí po něm požadovali zvyšování platů a on jim vyhověl a takto to dopadlo. P. Kula vždy říkal, že roztažení platových nůžek mezi létajícím a pozemním personálem musí být přiměřený. P. Tvrdík to nedodržel a takto to dopadlo, na vysoké platy létajících si ČSA není schopna vydělat.

+3/−2
24.9.2014 17:38

J11o41s50e92f 76P11o30n98e27r98t 9728300212398

Vůbec nevíte co říkáte - platy CC a pilotů klesly !!!

0/0
24.9.2014 18:57
Foto

G77e80o17r20g48i55s 56F31a23s25u85l53i79s 1526233983

O platech pilotů Lufthansy se pilotům ČSA může nechat jen zdát, přesto Lufthansa letadla nakupuje, ČSA je naopak prodává. Proč asi? :-) )

+6/0
24.9.2014 17:29

J18i36r98k25a 27A18n48d31r78y22s 1858389830395

A to neni vse. Palubni personal mel dokonce tu drzost pred 2 tydny stavkovat, aby si vynutil vyssi mzdy. :-P

+5/0
24.9.2014 17:35
Foto

G73e75o32r85g87i67s 39F29a97s47u52l78i28s 1356163333

Já myslím, že každý by měl dělat jen to, co dobře ovládá, co umí a hlavně na co stačí. Pan Tvrdík by proto měl do budoucna už jen nosit někomu deštník či držet aktovku, asi nejlépe panu Paroubkovi. Do jiných věcí, si myslím, by se už neměl raději pouštět.

+7/0
24.9.2014 17:13

J31a77n 85K27r90á45s30a 9943226684

Dobře, konstatujeme tedy, že v posledních 10 letech manažeři ČSA firmu nevedli dobře, nedokázali se na trhu zorientovat a zajistit prosperitu firmy. No.. a teď napište, jaké tito manažeři v uvedeném období měli platy a přiznané odměny...a kdo jim je schválil.

+9/0
24.9.2014 17:04
Foto

V41l85a40d36a 68V28a47n82e51k 9203306924638

+ zlaté padáky ....:-P

+5/0
24.9.2014 17:06

J54a68r88o37s60l71a48v 89H23a24b55a90d18a 6510658478375

+ vysoké platy pilotů a palubních průvodčích

0/0
24.9.2014 17:26

J54i37r73i 29C35e53e 5875711782348

Já Tvrdíka socanům ze srdce přeju... I když nechápu, proč si takový nemehlo pěstujou.

Ten člověk podělal na co sáhnul. Od působení na MO, přes ČSA, až po socanský předvolební kampaně.

Ty předvolební kampaně se mu obzvlášť povedly, když straně, která začínala na počátku volební kampaně s preferencemi kolem 30% dokázal během ní o 10%připravit.

Prostě génius.

+14/0
24.9.2014 17:01

J40o44s83e94f 13C37í24s40a57ř 7127172680330

a takhle to dopadá, když se z původně prosperující společnosti stane nejprve odkladiště zkrachovalých lampasáků a poté trafika pro všehoschopné kamarádíčky :-/

+9/0
24.9.2014 16:54

B72o78h28u70s84l44a60v 75H81a45m23á65č92e29k 9441293250108

Kolik na tom Luftjarda vydělal ? Kolik dal do stranické pokladny????

+5/0
24.9.2014 16:56

B65o81h47u17s54l38a28v 51H63a92m20á17č45e29k 9841133100508

Kolik na tom Luftjarda vydělal ? Kolik dal do stranické pokladny????

0/0
24.9.2014 16:56

J16o81s13e37f 27C58í58s98a70ř 7397192170790

řekl bych, že u obou položek bude kulatá nulička a že LuftJarda je přivedl k počátku konce čistě a jenom svojí neschopností :-/

+3/0
24.9.2014 16:59

R21a42d12e51k 86J84a65h33n 8896527425805

Tak nyní by měli všichni jít na stát a na vládní stranu CSSD, která dlouhodobě strkala hlavu do písku a tvrdila, že stát je nejlepší hospodář a umí nejlépe provozovat letecké linky. Kromě toho umí také nejlépe vařit pivo v Budějovicích. Tam to časem dopadne stejně nebo hůř.

+4/0
24.9.2014 16:38

J66a64r73o98s92l79a88v 29J92o22n42á95š 4388634882585

To je problém všech firem, které hospodaří s cizím majetkem (státním či obecním). Kvalitní manažery a zaměstnance nahrazují všelijací neschopní podržtaškové, řiťolezci a kamarádíčkové. Peníze mizí v luftě a nikomu to nevadí.

Podle toho náš stát vypadá.

+14/0
24.9.2014 16:34

K55a67r87e41l 55S23e98i73d43l 8770978277447

No a u firem jako např.Ceská spořitelna aj. zase zisky mizí v cizině, takže to vyjde nastejno. Já tvrdím že i špatně řízená státní firma vydělá státu víc /pokud tam nedají za ředitele týpky jako v Mostecké uhelné společnosti. Např. Budvar.

+3/−1
24.9.2014 16:49

M26a26r39t69i56n 60K92y83p10r 2762585304874

A já tvrdím, že je lepší cizí firma řádně platící daně než státní firma občas závislá na státním záchranném programu (čili na penězích z daní).

+4/0
24.9.2014 17:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.