Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA jsou pro mě beznadějný případ, říká bývalý šéf aerolinek

Miroslav Kůla je posledním šéfem ČSA, za jehož působení byl tuzemský státní dopravce v zisku. Šance na přežití jedněch z nejstarších aerolinek na světě nevidí po další velké redukci flotily a propouštění jako vysoké. „ČSA jsou pro mě stále srdeční záležitost, ale mám pocit, že je to už beznadějně ztracená firma,“ říká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P34a34v26e72l 38M84a28k81o43v97e32c 8328475131

Ještě by mě zajímal názor pana Kůly na úspěšnost jeho předchdce pana Jakubše...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/429107/Jeste-jednou-CSA-prehlidka-prezidentu-generalnich-reditelu.html

+1/0
2.10.2014 17:29

P28a68v76e60l 13H88o97d24r 8799529517

Nojo Tvrdíka a ty ostatní tam dosadili jen pro jejich jedinou vlastnost. "Neschopnost",a o to jde. Každý normální člověk by totiž řval jako tur, kdyby mu firmu co má řídit, rozkrádali pod rukama!!!!

+1/0
25.9.2014 8:44

R81a91d84i98m 78Š26t62ě22p18á95n92e68k 6353618332684

Po bitvě jsem i já generál, nicméně guma zelená Tvrdík podělal na co v tomhle státě šáhnul. A socanská politika (ovšem v odees to bylo úplně stejné, že) kdy z velitele vojenské zotavovny chtějí udělat ředitele zeměkoule přičemž dotyčný je blbý jak colštok, je v tomto konkrétním případě tragédie na desetiletí. A veselo mi z toho není. Já bych ho zavřel, až by zčernal, kdybych měl tu moc. Nemám.

+8/−1
25.9.2014 4:45

R90a24d49i60m 39P73o96l49á96š83e38k 9286313479549

Kdyby aspoň byl Tvrdík líný, nadělal by aspoň míň škody, ale to ne. On je jako nschvál pracovitý.

Nicméně nyní to vypadá, že jako zelený zupák může s úspěchem tak maximálně vést nějakou vojenskou posádku nebo újezd.

+2/0
25.9.2014 5:44

M80a74r90t46i10n 28K13r27u44t19ý 1238511209585

to se ovšem, bohuže, mýlíte. Je stále vlivným členem ČSSD a aktuálně šéfoval nějaké monstr akci kolem čínského businessu. Samozřejmě akce za české erární peníze. Nechápu.

+1/0
30.9.2014 15:43

J42a24r37o44s97l83a73v 28H23a76š83e51k 8869250502968

No hlavně že se ČSA včas zprivatizovalo ......;-D

0/0
25.9.2014 0:25

M41a73r63t24i28n 77K88r60č14i65l 6720788408469

Hospodaření ala čSSdRv

+14/−5
24.9.2014 20:46

J87a63r47o17s82l55a92v 30H47a73š35e67k 8969160932238

co já vím, tak se privatizovalo za minulé vlády... v režii TOP 09 a ODS.. a výsledky jsou zde... pamatováka...

+3/−3
25.9.2014 0:36

J13a61r29o12m45í58r 36P90a80v52l62í33k 2784348141430

Pro tebe je ta privatizace takovej strašák, že uplně zahnala všechny zbytky tvých ekonomických znalostí.

+2/0
25.9.2014 11:07

J81i35ř22í 45D44v14o68ř56á76k 5938103388560

A co tam pustit Tvrdíka

+1/0
24.9.2014 20:17

T30o70m93á47š 10B13r53á76z93d86a 6607710666632

Muheehe, Vy jste mě rozesmál! Fakt jste dobrý. Tohle nedáš! Fakt dobrý!;-D

Luftjarda by nám nyní ukázal, jak se hospodaří. Vždyť měl svoji vizi.;-(

Jo a taky by se mohl vrátit upřímný koloťuk (z Floridy) a hlavně Jyrka.

Konečně by byla zase alespoň legrace - marťani, vajíčka, obyčejný člověk, křišťál....

No, popravdě ono i na druhé straně to nebylo o mnoho lepší: Kmotři, ODS, malé domů...etc, etc.... .

Ach jo, jo - kdo napoví, jak z toho zavšiveného prostředí ven? Současná vládnoucí garnitura? No buďme reální ;-(.

Budou rozhodovat říjnové komunální volby?

Dnes se zatím se jen směji, kdoví jak nám  - dobrým lidem bude na začátku Nového roku?

P.S. Ale s tím návrhem přijmout Luftjardu jste mě vážně rozesmál a chci věřit, že takový druh humoru máte nejen Vy!

+3/0
24.9.2014 21:12

I29n32k24a 94H43o39l53í42k83o69v59á 5190440144527

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

0/0
24.9.2014 20:00

M18a45r30t78i70n 19Ž58e24l32i75n80s37k49ý 9938739499772

Je sice zajimave jak tady lide nadavaji na socana Tvrdika za tu tragedii, byt tam ale "nesocan", tak se CSA proda uz davno za podhodnocenou cenu nejake zpratelene osobne, nebo by ji jeste stat zaplatil jakoze nejakou skodu nebo tak neco . "Nesocani" uz davno chteli prodat Budvar, vsechny nemocnice a pod. aby statu nezustal zadny prijem a sluzby a aby pouze platil z dani nejakym soukromnikum co by to meli jiste a ze zakona ... tot "nesocanske" podnikani.

+1/−22
24.9.2014 19:45

V80l83a46d42i80m60í69r 83H24o45u11z44a38r 6650976114670

osud ČSA je stejný jako osud ČSAD byla práce a zisky dělníci/řidiči,piloti,mechanici, měli zázemí,pak se do toho vložili pseudodemokrati a  a přetvořenýkomunisti s kámošema  a všecho šlo do hajzlu

+2/0
24.9.2014 19:29

J58i65ř81í 11B57o14l14f 8985477248165

OK je prostě a jednoduše K.O. Podle mě se stovky nedožije. Devět let to nevydrží ani omylem ... Korejci nepředvedli zatím nic, Travel service se jen chvástá a přitom zaměstnává jak piloty, tak CC jen sezónně na dobu určitou (od května do října). Není výjimkou, že třeba vedoucího kabiny dělá ten "nejzkušenější" se třemi, nebo pěti měsíci praxe.

+1/0
24.9.2014 19:21

J89o59s67e43f 90H77o34n96e70š 7701572740453

Do Moskvy nebo Londýna Frankfurtu lítá  průměrně 6 linek a to dělá ČSA problém si odkrojit z koláče poptávky?Není to divné?

+2/0
24.9.2014 19:11

P64e34t17r 24J85u66r76č79e68k 4909374910

Ano, je to problém. Většina cestujících do LHR nebo FRA pokračuje navazujícími dálkovými lety, proto LH nebo BA mohou nabídnout ostatním cestujícím nižší ceny letenek. ČSA tuto možnost kompenzace nákladů nemají, takže to cenově neustojí.

0/0
25.9.2014 9:49

J48o30s76e78f 47H94o66n54e79š 7341552110193

Nevím,jak to je,ale většinu letů má CSA v režimu code share a v skyteamu by zvýhodnění měla fungovat

0/0
26.9.2014 6:17

M65i13r67o36s39l20a82v 30B27e76n49e89š 1287414703440

Bohužel je to tak, jak říká pán Kůla. ČSA zlikvidovali socani v čele s Tvrdíkem. Rv

+16/−1
24.9.2014 19:03

J46a98n 31P75r94i70c11h55y59s75t14a13l 8931218183

V tomhle je uplne mimo:

cituji "Nově letos ČSA spouští linku z Hamburku do Göteborgu, kde nikdo dosud nelétá. Je to cesta, na kterou se mají ČSA zaměřit?

    Nemohu to posoudit, neznám data o počtech lidí, kteří mezi oběma městy cestují. Ale pokud je tam potenciál, divím se, že tam už dávno nelétá Lufthansa nebo SAS."

Lufthansa ani SAS se v tomto segmentu trhu vubec neangazuji a ani pro nej nemaji zadna vhodna letadla! Takoveto linky letaji male aerolinky, mnohe z nich jako codeshare. Pokud je to primo linka SAS nebo LH, tak ji pro ne stejne leta nejaka jina spolecnost, ktera se na tento segment specializuje - az uz dcerinna spolecnost nebo nezavisly partner. V pripade Lufthansy je to teba Eurowings, v pripade SAS je to Cimber nebo Blue1.

0/0
24.9.2014 18:39

V32a97c58l81a97v 49K49u58b17i17s 5731701799857

Ale lufthansa i sas maji prave tyto codeshsre partnery nebo vlastni lowcosty typu Germanwings ci lh cityline a CSA by se mela profilovat trochu vyse treba na urovni Austrianu nebo swiss. Mit portfolio kratkych strednich (Rusko) i delsich linek(brazilie, Indie, Arabske zeme)

+2/0
24.9.2014 19:35

I59v15o 33S31a17r80o 5138797157478

Tak proč tam tedy nelétají Vámi zmiňovanéEurowings, Cimber nebo Blue1? Asi tam potenciál nevidí, jinak by tam dávno byli. Ale jinak ČSA fandím a přeji úspěch.

+1/0
24.9.2014 19:46

J63a57n 18S60t35e16h87l18i19k 9545517406461

Propouštět lidi a prodávat letadla je nesmysl .

Lepší je nechat firmu zkrachovat a prodat .

Třeba te dojtchlufthanse ;-D

Ty stále rostou

0/0
24.9.2014 18:33

J43i31ř94í 86D90o24š11l34í90k 7245948533529

Přesně tak, know-how těch pilotů je největší majetek čsa.) Pokud může být zisková a ještě navíc dost rostoucí taková firma, jako je Travel Service, tak nevím, proč by nemohly být ČSA, kromě toho, že je to vytunelovaný státní moloch.

0/0
25.9.2014 9:36
Foto

T81a94n23a 18K37a26r59a93s34o88v88a 6237513288975

LuftJarda.... ten to pěkně  vedl.!!! K úspešnému  zániku. 

 Nakoupil  letadla a pak hledal  destinace, kde by se mohlo vydělávat.

+1/0
24.9.2014 17:39

J64a26n 37M55o23h71y12l36a 6292889879771

On toho nesmyslně nakoupil mnohem víc.

+2/0
24.9.2014 17:49

J80o56z48e61f 64K18o53s21t74e10l80a37n91s45k22ý 8535412809456

Na socdemáka Tvrdíka sa veľmi dobre pamätám. Ako politik sa ukázal totálne neschopný, tak ho vykopli vyššie - na šéfa ČSA. 

Problémy ČSA sú maslo socdemákov...

+15/0
24.9.2014 17:33

P72e25t45r 18M63a68r81e81č49e55k 1743341299598

Oni si na ČSA nakradli všichni bez ohledu na stranickou příslušnost. Skoro by se chtělo říci že Travel Service uplácel politiky aby ČSA postupně zruinovali.

+5/0
24.9.2014 17:36

F45i12l55i71p 34Č79e69r40n53ý 1973839876

Už jen čekám kdy se na scéně zjeví Jančura se žlutými letadly :-D

ČSA je mi jako fandovi letectví hrozně líto. Když už zanikla ČLS tak alespoň ČSA by mohli vydržet. Bohužel názorná ukázka špatného podnikání státního managementu.

+13/0
24.9.2014 17:19

M45i19l10a27n 69M54i83k26o72j41a72n 2925791789819

No s tím Jančurou a žlutými létadly to je vynikající nápad!

Rozhodně lepší než Tvrdík, který je dnes nějakým topmanažerem v ČSSD. Inu je to stabilní úroveň té strany omezenců, přejme jim ho!

+13/0
24.9.2014 17:42

J67a96r45o49s80l30a91v 88H89a49b29a60d21a 6140288278615

Nevím, čemu se piloti a palubní průvodčí diví, svými stávkovými pohotovostmi za zvyšování platů dovedli ČSA tam, kde dnes jsou. Nebo si nad palubní průvodčí myslí, že na deset letadel jich budou ČSA potřebovat 272, vždyť už dnes na některých linkách hrají přesilovku. A piloti? Mají to, co si svými výhružkami za zvýšení platů vydobyli. ČSA na jejich vysoké platy prostě nemá!

+10/−7
24.9.2014 17:15

J29i28r59k80a 63A79n11d90r18y56s 1278719190755

Vas prispevek je zcela mimo misu. I kdyby personal nestavkoval a pracoval zadarmo, tak nezmeni to, ze CSA je proste na hunte. Ja chapu, ze je tady cool nadavat na odbory, ale CSA polozilo dlouhodobe zpackane rizeni teto firmy. Mimochodem, o tom je cely clanek, na ktery reagujete :-P

+10/−1
24.9.2014 17:23

P91e51t22r 71M94a13r26e62č94e55k 1283601979188

Na huntě je nyní . A samozřejmě i díky odborům .

+2/−2
24.9.2014 17:37

J42a79r96o54s79l52a74v 29H96a27b87a95d53a 6410348138295

Ano, já vím, že vše způsobil p.Tvrdík a jeho management, ale piloti a palubní průvodčí po něm požadovali zvyšování platů a on jim vyhověl a takto to dopadlo. P. Kula vždy říkal, že roztažení platových nůžek mezi létajícím a pozemním personálem musí být přiměřený. P. Tvrdík to nedodržel a takto to dopadlo, na vysoké platy létajících si ČSA není schopna vydělat.

+3/−2
24.9.2014 17:38

J78o24s56e76f 48P48o18n25e10r97t 9338710402308

Vůbec nevíte co říkáte - platy CC a pilotů klesly !!!

0/0
24.9.2014 18:57
Foto

G65e70o68r20g21i11s 47F29a44s55u93l34i33s 1756503713

O platech pilotů Lufthansy se pilotům ČSA může nechat jen zdát, přesto Lufthansa letadla nakupuje, ČSA je naopak prodává. Proč asi? :-) )

+6/0
24.9.2014 17:29

J91i59r75k75a 14A13n31d69r92y70s 1818539800285

A to neni vse. Palubni personal mel dokonce tu drzost pred 2 tydny stavkovat, aby si vynutil vyssi mzdy. :-P

+5/0
24.9.2014 17:35
Foto

G12e88o76r61g27i36s 43F30a33s64u10l44i67s 1626513243

Já myslím, že každý by měl dělat jen to, co dobře ovládá, co umí a hlavně na co stačí. Pan Tvrdík by proto měl do budoucna už jen nosit někomu deštník či držet aktovku, asi nejlépe panu Paroubkovi. Do jiných věcí, si myslím, by se už neměl raději pouštět.

+7/0
24.9.2014 17:13

J72a67n 52K18r48á57s94a 9363276434

Dobře, konstatujeme tedy, že v posledních 10 letech manažeři ČSA firmu nevedli dobře, nedokázali se na trhu zorientovat a zajistit prosperitu firmy. No.. a teď napište, jaké tito manažeři v uvedeném období měli platy a přiznané odměny...a kdo jim je schválil.

+9/0
24.9.2014 17:04
Foto

V11l74a49d38a 56V65a10n41e66k 9273716164488

+ zlaté padáky ....:-P

+5/0
24.9.2014 17:06

J17a50r68o93s74l40a45v 50H78a54b30a13d38a 6450428698175

+ vysoké platy pilotů a palubních průvodčích

0/0
24.9.2014 17:26

J62i58r27i 25C61e93e 5905751982988

Já Tvrdíka socanům ze srdce přeju... I když nechápu, proč si takový nemehlo pěstujou.

Ten člověk podělal na co sáhnul. Od působení na MO, přes ČSA, až po socanský předvolební kampaně.

Ty předvolební kampaně se mu obzvlášť povedly, když straně, která začínala na počátku volební kampaně s preferencemi kolem 30% dokázal během ní o 10%připravit.

Prostě génius.

+14/0
24.9.2014 17:01

J13o11s44e79f 18C33í59s12a49ř 7537822630890

a takhle to dopadá, když se z původně prosperující společnosti stane nejprve odkladiště zkrachovalých lampasáků a poté trafika pro všehoschopné kamarádíčky :-/

+9/0
24.9.2014 16:54

B76o63h55u53s45l10a21v 32H39a33m14á68č53e89k 9861233580918

Kolik na tom Luftjarda vydělal ? Kolik dal do stranické pokladny????

+5/0
24.9.2014 16:56

B94o74h37u43s15l98a46v 96H53a36m95á88č86e52k 9711803620688

Kolik na tom Luftjarda vydělal ? Kolik dal do stranické pokladny????

0/0
24.9.2014 16:56

J17o57s90e64f 75C68í78s96a74ř 7357272460460

řekl bych, že u obou položek bude kulatá nulička a že LuftJarda je přivedl k počátku konce čistě a jenom svojí neschopností :-/

+3/0
24.9.2014 16:59

R52a56d58e17k 36J56a70h64n 8196567915735

Tak nyní by měli všichni jít na stát a na vládní stranu CSSD, která dlouhodobě strkala hlavu do písku a tvrdila, že stát je nejlepší hospodář a umí nejlépe provozovat letecké linky. Kromě toho umí také nejlépe vařit pivo v Budějovicích. Tam to časem dopadne stejně nebo hůř.

+4/0
24.9.2014 16:38

J25a43r52o80s41l86a89v 30J78o64n67á37š 4288164572455

To je problém všech firem, které hospodaří s cizím majetkem (státním či obecním). Kvalitní manažery a zaměstnance nahrazují všelijací neschopní podržtaškové, řiťolezci a kamarádíčkové. Peníze mizí v luftě a nikomu to nevadí.

Podle toho náš stát vypadá.

+14/0
24.9.2014 16:34

K40a72r28e60l 16S83e48i40d79l 8250248207977

No a u firem jako např.Ceská spořitelna aj. zase zisky mizí v cizině, takže to vyjde nastejno. Já tvrdím že i špatně řízená státní firma vydělá státu víc /pokud tam nedají za ředitele týpky jako v Mostecké uhelné společnosti. Např. Budvar.

+3/−1
24.9.2014 16:49

M59a60r65t27i49n 42K26y97p64r 2872445954664

A já tvrdím, že je lepší cizí firma řádně platící daně než státní firma občas závislá na státním záchranném programu (čili na penězích z daní).

+4/0
24.9.2014 17:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.