Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA jsou pro mě beznadějný případ, říká bývalý šéf aerolinek

Miroslav Kůla je posledním šéfem ČSA, za jehož působení byl tuzemský státní dopravce v zisku. Šance na přežití jedněch z nejstarších aerolinek na světě nevidí po další velké redukci flotily a propouštění jako vysoké. „ČSA jsou pro mě stále srdeční záležitost, ale mám pocit, že je to už beznadějně ztracená firma,“ říká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P40a83v86e38l 27M30a97k18o98v57e59c 8358205351

Ještě by mě zajímal názor pana Kůly na úspěšnost jeho předchdce pana Jakubše...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/429107/Jeste-jednou-CSA-prehlidka-prezidentu-generalnich-reditelu.html

+1/0
2.10.2014 17:29

P41a94v59e72l 33H46o91d81r 8559759567

Nojo Tvrdíka a ty ostatní tam dosadili jen pro jejich jedinou vlastnost. "Neschopnost",a o to jde. Každý normální člověk by totiž řval jako tur, kdyby mu firmu co má řídit, rozkrádali pod rukama!!!!

+1/0
25.9.2014 8:44

R75a47d80i79m 39Š65t90ě74p53á52n61e67k 6443418422884

Po bitvě jsem i já generál, nicméně guma zelená Tvrdík podělal na co v tomhle státě šáhnul. A socanská politika (ovšem v odees to bylo úplně stejné, že) kdy z velitele vojenské zotavovny chtějí udělat ředitele zeměkoule přičemž dotyčný je blbý jak colštok, je v tomto konkrétním případě tragédie na desetiletí. A veselo mi z toho není. Já bych ho zavřel, až by zčernal, kdybych měl tu moc. Nemám.

+8/−1
25.9.2014 4:45

R47a43d86i77m 40P88o95l23á27š63e92k 9756443959589

Kdyby aspoň byl Tvrdík líný, nadělal by aspoň míň škody, ale to ne. On je jako nschvál pracovitý.

Nicméně nyní to vypadá, že jako zelený zupák může s úspěchem tak maximálně vést nějakou vojenskou posádku nebo újezd.

+2/0
25.9.2014 5:44

M38a20r80t51i81n 27K38r69u90t68ý 1598661819785

to se ovšem, bohuže, mýlíte. Je stále vlivným členem ČSSD a aktuálně šéfoval nějaké monstr akci kolem čínského businessu. Samozřejmě akce za české erární peníze. Nechápu.

+1/0
30.9.2014 15:43

J36a24r40o90s56l54a47v 67H97a25š86e50k 8669610742728

No hlavně že se ČSA včas zprivatizovalo ......;-D

0/0
25.9.2014 0:25

M40a56r92t33i56n 63K89r59č71i18l 6730948188809

Hospodaření ala čSSdRv

+14/−5
24.9.2014 20:46

J31a23r43o89s48l61a83v 86H51a20š69e21k 8659630402598

co já vím, tak se privatizovalo za minulé vlády... v režii TOP 09 a ODS.. a výsledky jsou zde... pamatováka...

+3/−3
25.9.2014 0:36

J75a93r28o52m29í19r 87P55a78v60l50í40k 2844458731710

Pro tebe je ta privatizace takovej strašák, že uplně zahnala všechny zbytky tvých ekonomických znalostí.

+2/0
25.9.2014 11:07

J88i43ř65í 37D32v70o36ř20á40k 5528153828620

A co tam pustit Tvrdíka

+1/0
24.9.2014 20:17

T45o96m36á28š 21B42r78á76z65d61a 6217340876212

Muheehe, Vy jste mě rozesmál! Fakt jste dobrý. Tohle nedáš! Fakt dobrý!;-D

Luftjarda by nám nyní ukázal, jak se hospodaří. Vždyť měl svoji vizi.;-(

Jo a taky by se mohl vrátit upřímný koloťuk (z Floridy) a hlavně Jyrka.

Konečně by byla zase alespoň legrace - marťani, vajíčka, obyčejný člověk, křišťál....

No, popravdě ono i na druhé straně to nebylo o mnoho lepší: Kmotři, ODS, malé domů...etc, etc.... .

Ach jo, jo - kdo napoví, jak z toho zavšiveného prostředí ven? Současná vládnoucí garnitura? No buďme reální ;-(.

Budou rozhodovat říjnové komunální volby?

Dnes se zatím se jen směji, kdoví jak nám  - dobrým lidem bude na začátku Nového roku?

P.S. Ale s tím návrhem přijmout Luftjardu jste mě vážně rozesmál a chci věřit, že takový druh humoru máte nejen Vy!

+3/0
24.9.2014 21:12

I87n21k53a 11H15o46l96í31k31o97v13á 5360140674177

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

0/0
24.9.2014 20:00

M22a75r14t15i91n 43Ž62e23l21i72n12s93k94ý 9338819539122

Je sice zajimave jak tady lide nadavaji na socana Tvrdika za tu tragedii, byt tam ale "nesocan", tak se CSA proda uz davno za podhodnocenou cenu nejake zpratelene osobne, nebo by ji jeste stat zaplatil jakoze nejakou skodu nebo tak neco . "Nesocani" uz davno chteli prodat Budvar, vsechny nemocnice a pod. aby statu nezustal zadny prijem a sluzby a aby pouze platil z dani nejakym soukromnikum co by to meli jiste a ze zakona ... tot "nesocanske" podnikani.

+1/−22
24.9.2014 19:45

V44l59a47d98i85m50í98r 45H64o23u75z38a24r 6840386214690

osud ČSA je stejný jako osud ČSAD byla práce a zisky dělníci/řidiči,piloti,mechanici, měli zázemí,pak se do toho vložili pseudodemokrati a  a přetvořenýkomunisti s kámošema  a všecho šlo do hajzlu

+2/0
24.9.2014 19:29

J94i76ř34í 96B42o38l13f 8525127968485

OK je prostě a jednoduše K.O. Podle mě se stovky nedožije. Devět let to nevydrží ani omylem ... Korejci nepředvedli zatím nic, Travel service se jen chvástá a přitom zaměstnává jak piloty, tak CC jen sezónně na dobu určitou (od května do října). Není výjimkou, že třeba vedoucího kabiny dělá ten "nejzkušenější" se třemi, nebo pěti měsíci praxe.

+1/0
24.9.2014 19:21

J98o92s28e70f 76H96o64n72e29š 7971902770553

Do Moskvy nebo Londýna Frankfurtu lítá  průměrně 6 linek a to dělá ČSA problém si odkrojit z koláče poptávky?Není to divné?

+2/0
24.9.2014 19:11

P93e90t55r 53J10u13r93č55e40k 4229744560

Ano, je to problém. Většina cestujících do LHR nebo FRA pokračuje navazujícími dálkovými lety, proto LH nebo BA mohou nabídnout ostatním cestujícím nižší ceny letenek. ČSA tuto možnost kompenzace nákladů nemají, takže to cenově neustojí.

0/0
25.9.2014 9:49

J15o71s96e76f 35H43o58n94e83š 7981162920663

Nevím,jak to je,ale většinu letů má CSA v režimu code share a v skyteamu by zvýhodnění měla fungovat

0/0
26.9.2014 6:17

M72i96r64o90s38l45a22v 97B77e33n87e85š 1907484723860

Bohužel je to tak, jak říká pán Kůla. ČSA zlikvidovali socani v čele s Tvrdíkem. Rv

+16/−1
24.9.2014 19:03

J53a24n 70P34r67i95c93h63y41s82t71a93l 8831618853

V tomhle je uplne mimo:

cituji "Nově letos ČSA spouští linku z Hamburku do Göteborgu, kde nikdo dosud nelétá. Je to cesta, na kterou se mají ČSA zaměřit?

    Nemohu to posoudit, neznám data o počtech lidí, kteří mezi oběma městy cestují. Ale pokud je tam potenciál, divím se, že tam už dávno nelétá Lufthansa nebo SAS."

Lufthansa ani SAS se v tomto segmentu trhu vubec neangazuji a ani pro nej nemaji zadna vhodna letadla! Takoveto linky letaji male aerolinky, mnohe z nich jako codeshare. Pokud je to primo linka SAS nebo LH, tak ji pro ne stejne leta nejaka jina spolecnost, ktera se na tento segment specializuje - az uz dcerinna spolecnost nebo nezavisly partner. V pripade Lufthansy je to teba Eurowings, v pripade SAS je to Cimber nebo Blue1.

0/0
24.9.2014 18:39

V36a16c38l64a12v 75K61u57b37i48s 5181901439937

Ale lufthansa i sas maji prave tyto codeshsre partnery nebo vlastni lowcosty typu Germanwings ci lh cityline a CSA by se mela profilovat trochu vyse treba na urovni Austrianu nebo swiss. Mit portfolio kratkych strednich (Rusko) i delsich linek(brazilie, Indie, Arabske zeme)

+2/0
24.9.2014 19:35
Foto

I84v17o 93S41a36r49o 5528127717968

Tak proč tam tedy nelétají Vámi zmiňovanéEurowings, Cimber nebo Blue1? Asi tam potenciál nevidí, jinak by tam dávno byli. Ale jinak ČSA fandím a přeji úspěch.

+1/0
24.9.2014 19:46

J93a44n 80S79t25e16h38l13i33k 9145227666581

Propouštět lidi a prodávat letadla je nesmysl .

Lepší je nechat firmu zkrachovat a prodat .

Třeba te dojtchlufthanse ;-D

Ty stále rostou

0/0
24.9.2014 18:33

J34i65ř14í 90D65o43š85l58í15k 7595698563749

Přesně tak, know-how těch pilotů je největší majetek čsa.) Pokud může být zisková a ještě navíc dost rostoucí taková firma, jako je Travel Service, tak nevím, proč by nemohly být ČSA, kromě toho, že je to vytunelovaný státní moloch.

0/0
25.9.2014 9:36
Foto

T76a62n57a 22K42a34r43a41s69o66v93a 6807413308195

LuftJarda.... ten to pěkně  vedl.!!! K úspešnému  zániku. 

 Nakoupil  letadla a pak hledal  destinace, kde by se mohlo vydělávat.

+1/0
24.9.2014 17:39

J15a66n 39M81o28h58y69l75a 6312579869681

On toho nesmyslně nakoupil mnohem víc.

+2/0
24.9.2014 17:49

J85o47z88e83f 21K33o50s39t74e54l20a71n86s33k27ý 8635972199196

Na socdemáka Tvrdíka sa veľmi dobre pamätám. Ako politik sa ukázal totálne neschopný, tak ho vykopli vyššie - na šéfa ČSA. 

Problémy ČSA sú maslo socdemákov...

+15/0
24.9.2014 17:33

P33e22t76r 53M47a30r86e38č25e16k 1863351649558

Oni si na ČSA nakradli všichni bez ohledu na stranickou příslušnost. Skoro by se chtělo říci že Travel Service uplácel politiky aby ČSA postupně zruinovali.

+5/0
24.9.2014 17:36

F65i56l92i80p 81Č81e57r90n90ý 1433609566

Už jen čekám kdy se na scéně zjeví Jančura se žlutými letadly :-D

ČSA je mi jako fandovi letectví hrozně líto. Když už zanikla ČLS tak alespoň ČSA by mohli vydržet. Bohužel názorná ukázka špatného podnikání státního managementu.

+13/0
24.9.2014 17:19

M67i94l94a41n 15M76i22k47o62j55a19n 2925511639349

No s tím Jančurou a žlutými létadly to je vynikající nápad!

Rozhodně lepší než Tvrdík, který je dnes nějakým topmanažerem v ČSSD. Inu je to stabilní úroveň té strany omezenců, přejme jim ho!

+13/0
24.9.2014 17:42

J94a34r32o87s28l55a25v 31H75a33b82a25d36a 6610428318425

Nevím, čemu se piloti a palubní průvodčí diví, svými stávkovými pohotovostmi za zvyšování platů dovedli ČSA tam, kde dnes jsou. Nebo si nad palubní průvodčí myslí, že na deset letadel jich budou ČSA potřebovat 272, vždyť už dnes na některých linkách hrají přesilovku. A piloti? Mají to, co si svými výhružkami za zvýšení platů vydobyli. ČSA na jejich vysoké platy prostě nemá!

+10/−7
24.9.2014 17:15

J11i19r23k26a 91A19n47d10r38y28s 1578629660675

Vas prispevek je zcela mimo misu. I kdyby personal nestavkoval a pracoval zadarmo, tak nezmeni to, ze CSA je proste na hunte. Ja chapu, ze je tady cool nadavat na odbory, ale CSA polozilo dlouhodobe zpackane rizeni teto firmy. Mimochodem, o tom je cely clanek, na ktery reagujete :-P

+10/−1
24.9.2014 17:23

P51e72t28r 17M32a61r84e85č30e33k 1753101609118

Na huntě je nyní . A samozřejmě i díky odborům .

+2/−2
24.9.2014 17:37

J42a60r49o31s77l15a39v 32H21a38b33a54d96a 6780978758635

Ano, já vím, že vše způsobil p.Tvrdík a jeho management, ale piloti a palubní průvodčí po něm požadovali zvyšování platů a on jim vyhověl a takto to dopadlo. P. Kula vždy říkal, že roztažení platových nůžek mezi létajícím a pozemním personálem musí být přiměřený. P. Tvrdík to nedodržel a takto to dopadlo, na vysoké platy létajících si ČSA není schopna vydělat.

+3/−2
24.9.2014 17:38

J86o60s89e20f 28P24o75n77e57r37t 1398717842700

Vůbec nevíte co říkáte - platy CC a pilotů klesly !!!

0/0
24.9.2014 18:57
Foto

G26e24o11r26g45i76s 36F70a28s60u89l83i77s 1646163873

O platech pilotů Lufthansy se pilotům ČSA může nechat jen zdát, přesto Lufthansa letadla nakupuje, ČSA je naopak prodává. Proč asi? :-) )

+6/0
24.9.2014 17:29

J53i69r88k48a 70A89n24d46r72y52s 1298769980595

A to neni vse. Palubni personal mel dokonce tu drzost pred 2 tydny stavkovat, aby si vynutil vyssi mzdy. :-P

+5/0
24.9.2014 17:35
Foto

G76e79o64r95g58i27s 20F34a28s90u66l33i90s 1106923313

Já myslím, že každý by měl dělat jen to, co dobře ovládá, co umí a hlavně na co stačí. Pan Tvrdík by proto měl do budoucna už jen nosit někomu deštník či držet aktovku, asi nejlépe panu Paroubkovi. Do jiných věcí, si myslím, by se už neměl raději pouštět.

+7/0
24.9.2014 17:13

J51a27n 24K81r60á16s36a 9983636524

Dobře, konstatujeme tedy, že v posledních 10 letech manažeři ČSA firmu nevedli dobře, nedokázali se na trhu zorientovat a zajistit prosperitu firmy. No.. a teď napište, jaké tito manažeři v uvedeném období měli platy a přiznané odměny...a kdo jim je schválil.

+9/0
24.9.2014 17:04
Foto

V92l56a59d71a 68V34a32n60e10k 9833506904948

+ zlaté padáky ....:-P

+5/0
24.9.2014 17:06

J52a77r23o51s97l56a23v 80H51a36b54a56d41a 6210848728695

+ vysoké platy pilotů a palubních průvodčích

0/0
24.9.2014 17:26

J34i62r74i 56C32e42e 5105401102188

Já Tvrdíka socanům ze srdce přeju... I když nechápu, proč si takový nemehlo pěstujou.

Ten člověk podělal na co sáhnul. Od působení na MO, přes ČSA, až po socanský předvolební kampaně.

Ty předvolební kampaně se mu obzvlášť povedly, když straně, která začínala na počátku volební kampaně s preferencemi kolem 30% dokázal během ní o 10%připravit.

Prostě génius.

+14/0
24.9.2014 17:01

J71o13s46e63f 37C52í50s70a50ř 7297142250360

a takhle to dopadá, když se z původně prosperující společnosti stane nejprve odkladiště zkrachovalých lampasáků a poté trafika pro všehoschopné kamarádíčky :-/

+9/0
24.9.2014 16:54

B22o46h87u40s41l85a58v 88H28a25m48á94č75e24k 9221503510288

Kolik na tom Luftjarda vydělal ? Kolik dal do stranické pokladny????

+5/0
24.9.2014 16:56

B73o94h19u49s81l35a15v 25H22a90m44á82č42e69k 9401953290638

Kolik na tom Luftjarda vydělal ? Kolik dal do stranické pokladny????

0/0
24.9.2014 16:56

J51o68s76e94f 12C43í52s86a96ř 7687612370380

řekl bych, že u obou položek bude kulatá nulička a že LuftJarda je přivedl k počátku konce čistě a jenom svojí neschopností :-/

+3/0
24.9.2014 16:59

R30a97d11e40k 29J26a72h63n 8616357255725

Tak nyní by měli všichni jít na stát a na vládní stranu CSSD, která dlouhodobě strkala hlavu do písku a tvrdila, že stát je nejlepší hospodář a umí nejlépe provozovat letecké linky. Kromě toho umí také nejlépe vařit pivo v Budějovicích. Tam to časem dopadne stejně nebo hůř.

+4/0
24.9.2014 16:38

J66a54r45o81s78l64a78v 93J58o97n82á51š 4788924752955

To je problém všech firem, které hospodaří s cizím majetkem (státním či obecním). Kvalitní manažery a zaměstnance nahrazují všelijací neschopní podržtaškové, řiťolezci a kamarádíčkové. Peníze mizí v luftě a nikomu to nevadí.

Podle toho náš stát vypadá.

+14/0
24.9.2014 16:34

K94a38r46e62l 83S62e23i83d40l 8380218787557

No a u firem jako např.Ceská spořitelna aj. zase zisky mizí v cizině, takže to vyjde nastejno. Já tvrdím že i špatně řízená státní firma vydělá státu víc /pokud tam nedají za ředitele týpky jako v Mostecké uhelné společnosti. Např. Budvar.

+3/−1
24.9.2014 16:49

M98a89r43t60i31n 44K87y17p14r 2282145814424

A já tvrdím, že je lepší cizí firma řádně platící daně než státní firma občas závislá na státním záchranném programu (čili na penězích z daní).

+4/0
24.9.2014 17:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.