Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stevardi ČSA vyhlásili kvůli propouštění stávkovou pohotovost

Palubní průvodčí Českých aerolinií vyhlásili kvůli chystanému propouštění stávkovou pohotovost. Proti snižování stavů se postavil i premiér Bohuslav Sobotka. Podle něj loňský vstup korejské společnosti do ČSA byl pozitivní zejména pro konkurenčního dopravce Travel Service.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65a62n 42M71u10c15h83a 8249626292136

ajaj, odboráři jdou do akce => s firmou je konec :-P

0/0
25.9.2014 10:01
Foto

I48v70o 44S28a26r59o 5398657907118

Propouštět opravdu netřeba

Řešení - změnit pracovní smlouvy. Platit palubní personál hodinovou mzdou jen podle skutečně odpracovaných hodin. Ať si pak na odlétají 15 - 20 hodin týdně. Důvod k propouštění pomine a o to přeci jde. Takže může nastat všeobecná spokojenost:-).

Dobře vím, že to nepůjde provést. Museli by pracovat na DPČ a to se nikomu chtít nebude.

0/0
24.9.2014 22:23

M37a52r85t40i62n 83K41a32r11á10s62e83k 9338693188888

Coze co? Placeny podle poctu odpracovancyh hodin muze byt clovek i s normalni pracovni smlouvou, sam jsem tak drive delal....

0/0
25.9.2014 14:18

J73i82ř46í 36K76ü65h22r 2460826730466

Do toho se zaměstnanci jen pohrnou. To by pak taky mohli pracovat 0 hodin měsíčně.

0/0
25.9.2014 18:58
Foto

I17v15o 14S82a74r24o 5408647347888

Sobotkovy opětovné minely

Nechce se ani věřit, že máme tak hloupého premiéra. Tak prý za postupným umíráním ČSA může konkurenční Travel servis, který  k premiérově nelibosti naopak roste. Ano, Travel servis opravdu roste. Díky schopnostem majitele pana Vika a jeho nevelkého managementu  smysluplně rozvíjet firmu, naplnit letadla, udržet náklady. Což se zejména o stranickém soukmenovci Tvrdíkovi a jeho kamarádech, z oranžové strany a z armády, ve vedení ČSA  rozhodně říci nedalo. Z jeho ,,podařeného" vedení  a hospodaření se ČSA už nevzpamatuje, ač se o to neuměle stále snaží.

0/0
24.9.2014 22:14
Foto

Š85t69ě51p98á82n 39B27i12n84k85o 3206574173706

Lidsky chápu, že přijít o práci není nic milého, ale čeho si stevardi myslí, že mohou dosáhnout? Perpetuum mobile neexistuje (byť socialisté si zjevně myslí, že ano) a prostě firma nelétá, nevydělává a je ve ztrátě a nikdo jí nemůže nutit, aby je živila na dluh. Co je na tom k nepochopení? Navíc o čem je trend v letecké dopravě? O snižování nákladů za každou cenu, protože zákazníci chtějí létat co nejlevněji. Před pár lety jste i na trase po Evropě dostali teplé jídlo, dneska vám prdnou bagetu a šmytec (v EC). Stevardů bude zapotřebí čím dál méně. A v ČSA za chvíli nebudou zapotřebí nejspíš žádní. Hlavně, že když byli zájemci a chtěli nám za to ještě něco dát, mektali socialisté cosi o rodinném stříbře. Kdyby do počtu flotily nepočítali ATRka, tak už to snad nejsou ani aerolinie....

+2/−1
24.9.2014 20:24

M65a81r53t73i60n 86U72l93e79h19l94a 4251954958

Proc nestavkovali, kdyz tam CSSD dosadila Tvrdika ??? :-/:-/:-/

+4/0
24.9.2014 18:39

P78e18t19r 38M53a63r83e96č76e83k 1763811819288

Sobotka ať raději mlčí Rv !  A co chtějí slavní stevardi ? Aby jich létalo 10 v jednom letadle ? ;-D  Tak dlouho si žili nad poměry až holt padla kosa na kámen ..

+2/−2
24.9.2014 17:47

J79o87s59e96f 57P95o22n18e41r86t 1898727122220

co to melete ?? Víte o tom houby !! Žili nad poměry ?? Vůbec nevíte o co se jedná !!

+1/−1
24.9.2014 19:00

J75a71r88o87s24l31a16v 16H77a11b28a63d16a 6810848768895

Nevím, čemu se piloti a palubní průvodčí diví, svými stávkovými pohotovostmi za zvyšování platů dovedli ČSA tam, kde dnes jsou. Nebo si nad palubní průvodčí myslí, že na deset letadel jich budou ČSA potřebovat 271, vždyť už dnes na některých linkách hrají přesilovku. A piloti? Mají to, co si svými výhružkami za zvýšení platů vydobyli. ČSA na jejich vysoké platy prostě nemá!

+2/−2
24.9.2014 17:23

J82o14s89e74f 98P30o44n27e48r98t 1658987772510

Platy se snížili !!

+1/0
24.9.2014 19:01
Foto

P63a89v81e83l 11M21a87k93o66v96e73c 8818815951

Zaměstnanci měli stávkovat při příchodu Tvrdíka a nebo nejpozdějin při příchodu Lašáka...:-(Teď již stávková pohotovost ani stávka nemá žádný smysl, protože současná ČSA na trhu letecké dopravy nikomu nechybí...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+8/−1
24.9.2014 16:08

J38o42s16e36f 55P20o98n89e96r32t 1108717672520

Vám by se líbilo, kdybyste měl přijít o práci ??

0/−1
24.9.2014 19:01
Foto

P96a81v16e50l 77M32a76k98o25v98e11c 8748775941

Nelíbilo, ale zaměstnanci ČSA o ni stejně přijdou a stávkou jenom konec ČSA uspíší...:-(

+3/0
24.9.2014 22:53

M20a32r76e34k 48T62ů31m19a 4652598716322

Stávka jim moc, nepomůže... Zato vedení ČSA může být spokojené, alespoň jim tahle stávka poradí koho propustit.

+3/0
24.9.2014 15:58

J41o63s10e84f 61P10o49n29e50r69t 1248677402140

vždyt je to už jedno

0/0
24.9.2014 19:02

L72u61k42a89s 37C53o44d30r 6938852980331

CSA vypravuji ve srovnani s ostatnimi aerolinkami naproste minimum letu, takze mam obavu, aby si te stavky vubec nekdo vsimnul.

+12/0
24.9.2014 15:30

B46o28h89u74m72i49l89a 15M10a45j45e25r24o49v73á 4387741694

Já si všimnu v pondelí mám letět na dovolenou;-(

+1/0
24.9.2014 15:40

L62u61k66a17s 58C57o57d33r 6688442770951

Ja letim na dovolenou v utery, ale bohuzel se Singapore Airlines, kteri moc nestavkujou, takze si toho bohuzel nevsimnu :-)

+1/0
24.9.2014 16:39

M43a16r97e61k 76K12r11o59l93l 5511272490970

Jak překvapivé pro socialistický mozek, že firma vedená stranickými experty se propadá, zatímco firmy vedené soukromými podnikateli rostou...8-o  [>-];-D

+21/−1
24.9.2014 14:35

V71i26k96t74o22r 13N70á90r28o25ž46n71ý 3789202408

Rozhořčení zaměstnanců ČSA chápu , nicméně stávkou v tomto případu nevyřeší vůbec nic. Pokud zastaví tuto firmu na nějakou dobu , přijde firma o další zákazníky a to se projeví v tom , že počet lidí k propuštění bude narůstat...

+11/0
24.9.2014 14:24

M26a24r26t31i69n 31K48o12v18á26ř 2862960363732

Obávám se, že pro Travel Service už ČSA v podstatě žádná konkurence nejsou...

+16/−1
24.9.2014 14:24

M19i67r19o49s67l59a84v 41H35r93u32š73k35a 2515868829253

Pro TVS nebylo CSA konkurencí temer nikdy. Každý lítal něco jiného.

+3/−2
24.9.2014 15:08
Foto

P14a32v89e29l 76M37a10k28o38v50e76c 8948655951

To není tak úplně pravda. ČSA vážně zvažovaly nákup TVS a poté založily vlastní společnost na charterové lety (Holydays Czech Airlines,a.s.). Pokud by nebyly ČSA řízeně likvidovány, tak by byl dnes TVS mimo hru...

+2/−1
24.9.2014 16:15

P26e72t64r 54M15a77r61e39č52e79k 1413811899368

Přesně tak .. při ohlédnutí zpět nelze než zapřemýšlet nad tím kdo mohl mít prospěch z postupné likvidace ČSA .

+1/−1
24.9.2014 17:49
Foto

J47i57ř23í 59I31n42c70z91é14d83y 2894895811489

Pane Boze ja jsem vedel, ze jsi. Ja zahajuju protestni spanek. ;-D

0/0
24.9.2014 14:17

J91a46n 48H45a54v19l90i90n92a 9634446449623

;-D;-D Komik a jeho svet

+2/0
24.9.2014 14:13

R54i79c59h70a25r87d 78K89á14b58a 8959278590970

No Sobotka by si umel predevsim uvedomit, ze CSA poslal do kopru predevsim LuftYarda, ktery s Necasem nema nic spolecneho.

A co se tyce zamestnancu CSA a jejich stavky, nevim jak dalece pomuze stavkovat pote, co jsem dostal vypoved ...

+24/0
24.9.2014 14:10

F20r98a60n72t88i65š33e49k 21K46u51z53m36a 3383569402510

Co Luftjarda začal dokonale "zúročil"pan Lašák z ODS a jestli mne paměť dobře slouží tak si za uvedení firmy do krachu ještě nechal vyplatit miliónové odstupné;-O!!

+14/0
24.9.2014 14:15

R11i94c92h72a13r81d 36K70á60b58a 8729118420890

Samozrejme, ale stezovat si od Sobotky na Necase je proste usmevne.

+9/0
24.9.2014 14:16

J49i37ř59í 92H79o92r12k71ý 4545958307409

Jenže Luftjarda to začal tak dokonale, že už s tím moc dělat nejde...

+4/0
24.9.2014 14:16

N48i33c73o43l51e 61O57l27e53j26n64i15k47o95v77a 6456288157740

jakoze neslo nevyuzit opce na porizeni novych letadel? ;-DEUR^

+2/0
24.9.2014 14:18

N75i19c14o60l14e 98O78l63e60j57n97i33k48o76v81a 6516878467860

ta tvrdik byl korunovany neschpa, o tom zadna, jen k tomu soucasnemu stavu prispeli velkym dilem take nasledovnici, viz Lasak dozorovany modrymi soudruhy Rapkovou, Burgemaisterem a podobnymi experty na leteckou prepravu :-)EUR^

+7/0
24.9.2014 14:16

J24a30n 49H84a71v94l20i93n86a 9424966349353

no nicmene prodej Koreanu byla jaksi jedina moznost na pripadne zachovani spolecnosti.....a ze toho vyuziva TVS? No byl by padly na hlavu, kdyby ne!

+2/0
24.9.2014 14:20

M35a90r55o63š 38P29o22l39i51a81k 1922666947286

Prodej ? ;-D to byl dar a ne prodej !! [>-]Rv

+1/0
24.9.2014 16:00

J87i58ř26í 73P83a77u67l 3906145987912

Vedle Kůla řáká, že Korean Air nic nedělají a těch 60 mil je jejich hodinový obrat. Takže koupili za babku a nechají padnout. V Česku určitě nejsou první a asi i ne poslední.

+1/0
24.9.2014 16:18
Foto

T62o30m71a82s 97C77a53b72a94k 8185685104329

presne tak. Ty peníze, za které to Korean koupili se udajne rovnaji cene jednoho náhradního motoru pro B-737. Mimochodem - motory, to byl jeden z prvních artiklu, které se zacaly prodávat.. (nasledne pak pozemky, budovy, cargo, sloty atd atd)

0/0
24.9.2014 16:39

R31a62d96e27k 49N44e53u43m53a84n85n 5482972648525

zase - dal by jsi za to víc?

loni tratili miliardu

0/0
24.9.2014 23:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.