Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stevardi ČSA vyhlásili kvůli propouštění stávkovou pohotovost

Palubní průvodčí Českých aerolinií vyhlásili kvůli chystanému propouštění stávkovou pohotovost. Proti snižování stavů se postavil i premiér Bohuslav Sobotka. Podle něj loňský vstup korejské společnosti do ČSA byl pozitivní zejména pro konkurenčního dopravce Travel Service.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a54n 79M76u58c18h98a 8429596292926

ajaj, odboráři jdou do akce => s firmou je konec :-P

0/0
25.9.2014 10:01

I47v81o 22S80a91r55o 5878227947728

Propouštět opravdu netřeba

Řešení - změnit pracovní smlouvy. Platit palubní personál hodinovou mzdou jen podle skutečně odpracovaných hodin. Ať si pak na odlétají 15 - 20 hodin týdně. Důvod k propouštění pomine a o to přeci jde. Takže může nastat všeobecná spokojenost:-).

Dobře vím, že to nepůjde provést. Museli by pracovat na DPČ a to se nikomu chtít nebude.

0/0
24.9.2014 22:23

M82a49r92t95i58n 34K89a54r92á10s12e18k 9618193438918

Coze co? Placeny podle poctu odpracovancyh hodin muze byt clovek i s normalni pracovni smlouvou, sam jsem tak drive delal....

0/0
25.9.2014 14:18

J77i86ř13í 27K44ü52h28r 2400396210446

Do toho se zaměstnanci jen pohrnou. To by pak taky mohli pracovat 0 hodin měsíčně.

0/0
25.9.2014 18:58

I90v40o 63S86a57r91o 5958637147868

Sobotkovy opětovné minely

Nechce se ani věřit, že máme tak hloupého premiéra. Tak prý za postupným umíráním ČSA může konkurenční Travel servis, který  k premiérově nelibosti naopak roste. Ano, Travel servis opravdu roste. Díky schopnostem majitele pana Vika a jeho nevelkého managementu  smysluplně rozvíjet firmu, naplnit letadla, udržet náklady. Což se zejména o stranickém soukmenovci Tvrdíkovi a jeho kamarádech, z oranžové strany a z armády, ve vedení ČSA  rozhodně říci nedalo. Z jeho ,,podařeného" vedení  a hospodaření se ČSA už nevzpamatuje, ač se o to neuměle stále snaží.

0/0
24.9.2014 22:14
Foto

Š80t98ě82p18á87n 65B29i90n39k30o 3126464103776

Lidsky chápu, že přijít o práci není nic milého, ale čeho si stevardi myslí, že mohou dosáhnout? Perpetuum mobile neexistuje (byť socialisté si zjevně myslí, že ano) a prostě firma nelétá, nevydělává a je ve ztrátě a nikdo jí nemůže nutit, aby je živila na dluh. Co je na tom k nepochopení? Navíc o čem je trend v letecké dopravě? O snižování nákladů za každou cenu, protože zákazníci chtějí létat co nejlevněji. Před pár lety jste i na trase po Evropě dostali teplé jídlo, dneska vám prdnou bagetu a šmytec (v EC). Stevardů bude zapotřebí čím dál méně. A v ČSA za chvíli nebudou zapotřebí nejspíš žádní. Hlavně, že když byli zájemci a chtěli nám za to ještě něco dát, mektali socialisté cosi o rodinném stříbře. Kdyby do počtu flotily nepočítali ATRka, tak už to snad nejsou ani aerolinie....

+2/−1
24.9.2014 20:24

M10a19r77t37i39n 31U61l66e47h88l98a 4241394228

Proc nestavkovali, kdyz tam CSSD dosadila Tvrdika ??? :-/:-/:-/

+4/0
24.9.2014 18:39

P53e25t65r 55M38a15r96e86č29e18k 1563851989498

Sobotka ať raději mlčí Rv !  A co chtějí slavní stevardi ? Aby jich létalo 10 v jednom letadle ? ;-D  Tak dlouho si žili nad poměry až holt padla kosa na kámen ..

+2/−2
24.9.2014 17:47

J98o89s42e53f 40P84o85n48e23r67t 9338820342248

co to melete ?? Víte o tom houby !! Žili nad poměry ?? Vůbec nevíte o co se jedná !!

+1/−1
24.9.2014 19:00

J61a92r19o73s36l16a46v 23H64a55b18a93d80a 6230888688805

Nevím, čemu se piloti a palubní průvodčí diví, svými stávkovými pohotovostmi za zvyšování platů dovedli ČSA tam, kde dnes jsou. Nebo si nad palubní průvodčí myslí, že na deset letadel jich budou ČSA potřebovat 271, vždyť už dnes na některých linkách hrají přesilovku. A piloti? Mají to, co si svými výhružkami za zvýšení platů vydobyli. ČSA na jejich vysoké platy prostě nemá!

+2/−2
24.9.2014 17:23

J32o22s66e57f 56P55o82n53e36r15t 9118960322558

Platy se snížili !!

+1/0
24.9.2014 19:01
Foto

P80a81v35e35l 98M81a59k91o13v84e35c 8858455451

Zaměstnanci měli stávkovat při příchodu Tvrdíka a nebo nejpozdějin při příchodu Lašáka...:-(Teď již stávková pohotovost ani stávka nemá žádný smysl, protože současná ČSA na trhu letecké dopravy nikomu nechybí...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+8/−1
24.9.2014 16:08

J14o72s58e54f 85P79o60n21e56r14t 9468630892818

Vám by se líbilo, kdybyste měl přijít o práci ??

0/−1
24.9.2014 19:01
Foto

P79a40v21e66l 32M61a23k97o86v62e68c 8978925391

Nelíbilo, ale zaměstnanci ČSA o ni stejně přijdou a stávkou jenom konec ČSA uspíší...:-(

+3/0
24.9.2014 22:53

M19a80r31e70k 19T47ů48m63a 4552568216522

Stávka jim moc, nepomůže... Zato vedení ČSA může být spokojené, alespoň jim tahle stávka poradí koho propustit.

+3/0
24.9.2014 15:58

J94o68s35e31f 88P45o91n77e21r71t 9738680622828

vždyt je to už jedno

0/0
24.9.2014 19:02

L31u16k84a94s 84C87o85d30r 6128742810751

CSA vypravuji ve srovnani s ostatnimi aerolinkami naproste minimum letu, takze mam obavu, aby si te stavky vubec nekdo vsimnul.

+12/0
24.9.2014 15:30

B53o52h42u26m84i64l54a 79M66a54j71e65r73o33v16á 4257281474

Já si všimnu v pondelí mám letět na dovolenou;-(

+1/0
24.9.2014 15:40

L17u62k17a36s 25C42o77d60r 6708332660731

Ja letim na dovolenou v utery, ale bohuzel se Singapore Airlines, kteri moc nestavkujou, takze si toho bohuzel nevsimnu :-)

+1/0
24.9.2014 16:39

M65a59r48e23k 90K49r44o94l86l 5191232820260

Jak překvapivé pro socialistický mozek, že firma vedená stranickými experty se propadá, zatímco firmy vedené soukromými podnikateli rostou...8-o  [>-];-D

+21/−1
24.9.2014 14:35

V76i43k28t31o60r 80N69á12r64o67ž29n67ý 3279362988

Rozhořčení zaměstnanců ČSA chápu , nicméně stávkou v tomto případu nevyřeší vůbec nic. Pokud zastaví tuto firmu na nějakou dobu , přijde firma o další zákazníky a to se projeví v tom , že počet lidí k propuštění bude narůstat...

+11/0
24.9.2014 14:24

M47a33r92t31i23n 92K87o22v26á59ř 2412650793322

Obávám se, že pro Travel Service už ČSA v podstatě žádná konkurence nejsou...

+16/−1
24.9.2014 14:24

M59i97r48o34s20l47a97v 58H38r19u51š96k70a 2115908299543

Pro TVS nebylo CSA konkurencí temer nikdy. Každý lítal něco jiného.

+3/−2
24.9.2014 15:08
Foto

P73a22v44e56l 62M25a90k69o33v88e31c 8128705291

To není tak úplně pravda. ČSA vážně zvažovaly nákup TVS a poté založily vlastní společnost na charterové lety (Holydays Czech Airlines,a.s.). Pokud by nebyly ČSA řízeně likvidovány, tak by byl dnes TVS mimo hru...

+2/−1
24.9.2014 16:15

P24e88t78r 14M69a79r43e17č88e11k 1883941829798

Přesně tak .. při ohlédnutí zpět nelze než zapřemýšlet nad tím kdo mohl mít prospěch z postupné likvidace ČSA .

+1/−1
24.9.2014 17:49
Foto

J26i31ř85í 30I96n15c67z53é44d75y 2964815561639

Pane Boze ja jsem vedel, ze jsi. Ja zahajuju protestni spanek. ;-D

0/0
24.9.2014 14:17

J85a58n 76H56a66v89l36i17n91a 9954316499203

;-D;-D Komik a jeho svet

+2/0
24.9.2014 14:13

R66i33c43h67a66r41d 21K53á11b12a 8109158650610

No Sobotka by si umel predevsim uvedomit, ze CSA poslal do kopru predevsim LuftYarda, ktery s Necasem nema nic spolecneho.

A co se tyce zamestnancu CSA a jejich stavky, nevim jak dalece pomuze stavkovat pote, co jsem dostal vypoved ...

+24/0
24.9.2014 14:10

F70r53a12n16t86i32š78e30k 39K33u41z37m92a 3533189392880

Co Luftjarda začal dokonale "zúročil"pan Lašák z ODS a jestli mne paměť dobře slouží tak si za uvedení firmy do krachu ještě nechal vyplatit miliónové odstupné;-O!!

+14/0
24.9.2014 14:15

R97i56c93h10a30r11d 18K39á49b45a 8209848560760

Samozrejme, ale stezovat si od Sobotky na Necase je proste usmevne.

+9/0
24.9.2014 14:16

J51i11ř38í 65H63o88r89k44ý 4265408467929

Jenže Luftjarda to začal tak dokonale, že už s tím moc dělat nejde...

+4/0
24.9.2014 14:16

N20i35c39o48l67e 44O71l22e11j57n70i60k49o52v93a 6756468857670

jakoze neslo nevyuzit opce na porizeni novych letadel? ;-DEUR^

+2/0
24.9.2014 14:18

N45i81c56o88l35e 63O86l54e49j98n63i39k63o63v36a 6896818107100

ta tvrdik byl korunovany neschpa, o tom zadna, jen k tomu soucasnemu stavu prispeli velkym dilem take nasledovnici, viz Lasak dozorovany modrymi soudruhy Rapkovou, Burgemaisterem a podobnymi experty na leteckou prepravu :-)EUR^

+7/0
24.9.2014 14:16

J77a75n 22H44a74v93l40i77n25a 9204936239963

no nicmene prodej Koreanu byla jaksi jedina moznost na pripadne zachovani spolecnosti.....a ze toho vyuziva TVS? No byl by padly na hlavu, kdyby ne!

+2/0
24.9.2014 14:20

M40a71r11o21š 63P46o13l84i79a89k 1322226477276

Prodej ? ;-D to byl dar a ne prodej !! [>-]Rv

+1/0
24.9.2014 16:00

J16i96ř22í 61P21a75u46l 3186915337472

Vedle Kůla řáká, že Korean Air nic nedělají a těch 60 mil je jejich hodinový obrat. Takže koupili za babku a nechají padnout. V Česku určitě nejsou první a asi i ne poslední.

+1/0
24.9.2014 16:18
Foto

T80o94m94a85s 71C43a55b85a65k 8985905614259

presne tak. Ty peníze, za které to Korean koupili se udajne rovnaji cene jednoho náhradního motoru pro B-737. Mimochodem - motory, to byl jeden z prvních artiklu, které se zacaly prodávat.. (nasledne pak pozemky, budovy, cargo, sloty atd atd)

0/0
24.9.2014 16:39

R36a45d96e25k 97N84e88u32m37a75n33n 5792132588825

zase - dal by jsi za to víc?

loni tratili miliardu

0/0
24.9.2014 23:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.