Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stevardi ČSA vyhlásili kvůli propouštění stávkovou pohotovost

Palubní průvodčí Českých aerolinií vyhlásili kvůli chystanému propouštění stávkovou pohotovost. Proti snižování stavů se postavil i premiér Bohuslav Sobotka. Podle něj loňský vstup korejské společnosti do ČSA byl pozitivní zejména pro konkurenčního dopravce Travel Service.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a34n 60M60u41c82h53a 8229176162706

ajaj, odboráři jdou do akce => s firmou je konec :-P

0/0
25.9.2014 10:01

I11v14o 61S28a12r72o 5858367387608

Propouštět opravdu netřeba

Řešení - změnit pracovní smlouvy. Platit palubní personál hodinovou mzdou jen podle skutečně odpracovaných hodin. Ať si pak na odlétají 15 - 20 hodin týdně. Důvod k propouštění pomine a o to přeci jde. Takže může nastat všeobecná spokojenost:-).

Dobře vím, že to nepůjde provést. Museli by pracovat na DPČ a to se nikomu chtít nebude.

0/0
24.9.2014 22:23

M31a28r15t88i90n 11K57a82r80á72s62e29k 9918643848488

Coze co? Placeny podle poctu odpracovancyh hodin muze byt clovek i s normalni pracovni smlouvou, sam jsem tak drive delal....

0/0
25.9.2014 14:18

J16i39ř13í 33K61ü43h57r 2440516790606

Do toho se zaměstnanci jen pohrnou. To by pak taky mohli pracovat 0 hodin měsíčně.

0/0
25.9.2014 18:58

I17v54o 20S49a51r62o 5388657157548

Sobotkovy opětovné minely

Nechce se ani věřit, že máme tak hloupého premiéra. Tak prý za postupným umíráním ČSA může konkurenční Travel servis, který  k premiérově nelibosti naopak roste. Ano, Travel servis opravdu roste. Díky schopnostem majitele pana Vika a jeho nevelkého managementu  smysluplně rozvíjet firmu, naplnit letadla, udržet náklady. Což se zejména o stranickém soukmenovci Tvrdíkovi a jeho kamarádech, z oranžové strany a z armády, ve vedení ČSA  rozhodně říci nedalo. Z jeho ,,podařeného" vedení  a hospodaření se ČSA už nevzpamatuje, ač se o to neuměle stále snaží.

0/0
24.9.2014 22:14
Foto

Š71t49ě81p94á38n 35B42i18n81k21o 3966434633666

Lidsky chápu, že přijít o práci není nic milého, ale čeho si stevardi myslí, že mohou dosáhnout? Perpetuum mobile neexistuje (byť socialisté si zjevně myslí, že ano) a prostě firma nelétá, nevydělává a je ve ztrátě a nikdo jí nemůže nutit, aby je živila na dluh. Co je na tom k nepochopení? Navíc o čem je trend v letecké dopravě? O snižování nákladů za každou cenu, protože zákazníci chtějí létat co nejlevněji. Před pár lety jste i na trase po Evropě dostali teplé jídlo, dneska vám prdnou bagetu a šmytec (v EC). Stevardů bude zapotřebí čím dál méně. A v ČSA za chvíli nebudou zapotřebí nejspíš žádní. Hlavně, že když byli zájemci a chtěli nám za to ještě něco dát, mektali socialisté cosi o rodinném stříbře. Kdyby do počtu flotily nepočítali ATRka, tak už to snad nejsou ani aerolinie....

+2/−1
24.9.2014 20:24

M56a32r14t97i86n 70U69l46e20h50l50a 4381694338

Proc nestavkovali, kdyz tam CSSD dosadila Tvrdika ??? :-/:-/:-/

+4/0
24.9.2014 18:39

P20e65t63r 97M78a92r43e88č31e37k 1333171249368

Sobotka ať raději mlčí Rv !  A co chtějí slavní stevardi ? Aby jich létalo 10 v jednom letadle ? ;-D  Tak dlouho si žili nad poměry až holt padla kosa na kámen ..

+2/−2
24.9.2014 17:47

J68o67s62e73f 90P53o92n28e57r39t 9788440832358

co to melete ?? Víte o tom houby !! Žili nad poměry ?? Vůbec nevíte o co se jedná !!

+1/−1
24.9.2014 19:00

J38a40r54o10s65l19a96v 25H57a98b63a69d32a 6660118768745

Nevím, čemu se piloti a palubní průvodčí diví, svými stávkovými pohotovostmi za zvyšování platů dovedli ČSA tam, kde dnes jsou. Nebo si nad palubní průvodčí myslí, že na deset letadel jich budou ČSA potřebovat 271, vždyť už dnes na některých linkách hrají přesilovku. A piloti? Mají to, co si svými výhružkami za zvýšení platů vydobyli. ČSA na jejich vysoké platy prostě nemá!

+2/−2
24.9.2014 17:23

J78o56s43e76f 51P86o76n46e26r40t 9918180332288

Platy se snížili !!

+1/0
24.9.2014 19:01
Foto

P44a18v18e59l 89M81a32k51o14v38e53c 8208635191

Zaměstnanci měli stávkovat při příchodu Tvrdíka a nebo nejpozdějin při příchodu Lašáka...:-(Teď již stávková pohotovost ani stávka nemá žádný smysl, protože současná ČSA na trhu letecké dopravy nikomu nechybí...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+8/−1
24.9.2014 16:08

J30o30s35e27f 79P64o98n86e50r57t 9868520772638

Vám by se líbilo, kdybyste měl přijít o práci ??

0/−1
24.9.2014 19:01
Foto

P49a78v15e17l 34M79a29k61o24v17e20c 8948515371

Nelíbilo, ale zaměstnanci ČSA o ni stejně přijdou a stávkou jenom konec ČSA uspíší...:-(

+3/0
24.9.2014 22:53

M51a14r33e41k 33T67ů25m94a 4152738376672

Stávka jim moc, nepomůže... Zato vedení ČSA může být spokojené, alespoň jim tahle stávka poradí koho propustit.

+3/0
24.9.2014 15:58

J29o56s66e60f 72P47o14n68e12r35t 9338450842828

vždyt je to už jedno

0/0
24.9.2014 19:02

L89u68k16a27s 17C84o22d71r 6458452330541

CSA vypravuji ve srovnani s ostatnimi aerolinkami naproste minimum letu, takze mam obavu, aby si te stavky vubec nekdo vsimnul.

+12/0
24.9.2014 15:30

B29o19h47u53m73i40l78a 65M60a71j93e63r44o72v89á 4827341254

Já si všimnu v pondelí mám letět na dovolenou;-(

+1/0
24.9.2014 15:40

L79u86k55a49s 77C56o88d86r 6668522550561

Ja letim na dovolenou v utery, ale bohuzel se Singapore Airlines, kteri moc nestavkujou, takze si toho bohuzel nevsimnu :-)

+1/0
24.9.2014 16:39

M21a31r36e27k 27K93r30o57l61l 5921652280320

Jak překvapivé pro socialistický mozek, že firma vedená stranickými experty se propadá, zatímco firmy vedené soukromými podnikateli rostou...8-o  [>-];-D

+21/−1
24.9.2014 14:35

V27i73k52t82o43r 93N39á46r29o64ž45n97ý 3799412908

Rozhořčení zaměstnanců ČSA chápu , nicméně stávkou v tomto případu nevyřeší vůbec nic. Pokud zastaví tuto firmu na nějakou dobu , přijde firma o další zákazníky a to se projeví v tom , že počet lidí k propuštění bude narůstat...

+11/0
24.9.2014 14:24

M64a85r72t36i20n 13K60o72v36á26ř 2542950613762

Obávám se, že pro Travel Service už ČSA v podstatě žádná konkurence nejsou...

+16/−1
24.9.2014 14:24

M63i85r31o36s27l59a81v 45H13r33u57š25k19a 2905658899293

Pro TVS nebylo CSA konkurencí temer nikdy. Každý lítal něco jiného.

+3/−2
24.9.2014 15:08
Foto

P47a61v39e91l 74M30a39k18o28v65e11c 8258665881

To není tak úplně pravda. ČSA vážně zvažovaly nákup TVS a poté založily vlastní společnost na charterové lety (Holydays Czech Airlines,a.s.). Pokud by nebyly ČSA řízeně likvidovány, tak by byl dnes TVS mimo hru...

+2/−1
24.9.2014 16:15

P97e76t69r 64M78a24r71e61č80e18k 1293811499778

Přesně tak .. při ohlédnutí zpět nelze než zapřemýšlet nad tím kdo mohl mít prospěch z postupné likvidace ČSA .

+1/−1
24.9.2014 17:49
Foto

J94i93ř69í 16I46n96c17z43é32d83y 2874655901289

Pane Boze ja jsem vedel, ze jsi. Ja zahajuju protestni spanek. ;-D

0/0
24.9.2014 14:17

J98a93n 79H29a46v43l59i48n49a 9354866749563

;-D;-D Komik a jeho svet

+2/0
24.9.2014 14:13

R84i79c30h72a91r80d 60K23á34b94a 8939788690800

No Sobotka by si umel predevsim uvedomit, ze CSA poslal do kopru predevsim LuftYarda, ktery s Necasem nema nic spolecneho.

A co se tyce zamestnancu CSA a jejich stavky, nevim jak dalece pomuze stavkovat pote, co jsem dostal vypoved ...

+24/0
24.9.2014 14:10

F64r54a85n76t22i32š52e62k 86K37u98z45m15a 3283559532430

Co Luftjarda začal dokonale "zúročil"pan Lašák z ODS a jestli mne paměť dobře slouží tak si za uvedení firmy do krachu ještě nechal vyplatit miliónové odstupné;-O!!

+14/0
24.9.2014 14:15

R29i70c49h31a62r11d 20K95á83b40a 8159738970850

Samozrejme, ale stezovat si od Sobotky na Necase je proste usmevne.

+9/0
24.9.2014 14:16

J49i76ř62í 93H92o62r58k73ý 4515148327929

Jenže Luftjarda to začal tak dokonale, že už s tím moc dělat nejde...

+4/0
24.9.2014 14:16

N91i73c56o74l41e 66O79l61e74j18n30i59k11o53v75a 6796378917460

jakoze neslo nevyuzit opce na porizeni novych letadel? ;-DEUR^

+2/0
24.9.2014 14:18

N87i87c51o58l68e 52O33l62e89j84n55i28k44o98v68a 6186458497180

ta tvrdik byl korunovany neschpa, o tom zadna, jen k tomu soucasnemu stavu prispeli velkym dilem take nasledovnici, viz Lasak dozorovany modrymi soudruhy Rapkovou, Burgemaisterem a podobnymi experty na leteckou prepravu :-)EUR^

+7/0
24.9.2014 14:16

J97a48n 93H46a20v41l55i12n92a 9494866779453

no nicmene prodej Koreanu byla jaksi jedina moznost na pripadne zachovani spolecnosti.....a ze toho vyuziva TVS? No byl by padly na hlavu, kdyby ne!

+2/0
24.9.2014 14:20

M59a66r43o15š 50P25o86l32i18a14k 1882766287886

Prodej ? ;-D to byl dar a ne prodej !! [>-]Rv

+1/0
24.9.2014 16:00

J84i59ř42í 44P39a40u28l 3926975937502

Vedle Kůla řáká, že Korean Air nic nedělají a těch 60 mil je jejich hodinový obrat. Takže koupili za babku a nechají padnout. V Česku určitě nejsou první a asi i ne poslední.

+1/0
24.9.2014 16:18
Foto

T40o26m22a49s 40C22a13b16a20k 8685775654639

presne tak. Ty peníze, za které to Korean koupili se udajne rovnaji cene jednoho náhradního motoru pro B-737. Mimochodem - motory, to byl jeden z prvních artiklu, které se zacaly prodávat.. (nasledne pak pozemky, budovy, cargo, sloty atd atd)

0/0
24.9.2014 16:39

R67a30d61e85k 89N44e14u69m91a51n70n 5522592148565

zase - dal by jsi za to víc?

loni tratili miliardu

0/0
24.9.2014 23:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.