- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ajaj, odboráři jdou do akce => s firmou je konec
Propouštět opravdu netřeba
Řešení - změnit pracovní smlouvy. Platit palubní personál hodinovou mzdou jen podle skutečně odpracovaných hodin. Ať si pak na odlétají 15 - 20 hodin týdně. Důvod k propouštění pomine a o to přeci jde. Takže může nastat všeobecná spokojenost.
Dobře vím, že to nepůjde provést. Museli by pracovat na DPČ a to se nikomu chtít nebude.
Coze co? Placeny podle poctu odpracovancyh hodin muze byt clovek i s normalni pracovni smlouvou, sam jsem tak drive delal....
Sobotkovy opětovné minely
Nechce se ani věřit, že máme tak hloupého premiéra. Tak prý za postupným umíráním ČSA může konkurenční Travel servis, který k premiérově nelibosti naopak roste. Ano, Travel servis opravdu roste. Díky schopnostem majitele pana Vika a jeho nevelkého managementu smysluplně rozvíjet firmu, naplnit letadla, udržet náklady. Což se zejména o stranickém soukmenovci Tvrdíkovi a jeho kamarádech, z oranžové strany a z armády, ve vedení ČSA rozhodně říci nedalo. Z jeho ,,podařeného" vedení a hospodaření se ČSA už nevzpamatuje, ač se o to neuměle stále snaží.
Lidsky chápu, že přijít o práci není nic milého, ale čeho si stevardi myslí, že mohou dosáhnout? Perpetuum mobile neexistuje (byť socialisté si zjevně myslí, že ano) a prostě firma nelétá, nevydělává a je ve ztrátě a nikdo jí nemůže nutit, aby je živila na dluh. Co je na tom k nepochopení? Navíc o čem je trend v letecké dopravě? O snižování nákladů za každou cenu, protože zákazníci chtějí létat co nejlevněji. Před pár lety jste i na trase po Evropě dostali teplé jídlo, dneska vám prdnou bagetu a šmytec (v EC). Stevardů bude zapotřebí čím dál méně. A v ČSA za chvíli nebudou zapotřebí nejspíš žádní. Hlavně, že když byli zájemci a chtěli nám za to ještě něco dát, mektali socialisté cosi o rodinném stříbře. Kdyby do počtu flotily nepočítali ATRka, tak už to snad nejsou ani aerolinie....
Proc nestavkovali, kdyz tam CSSD dosadila Tvrdika ???
Sobotka ať raději mlčí ! A co chtějí slavní stevardi ? Aby jich létalo 10 v jednom letadle ? Tak dlouho si žili nad poměry až holt padla kosa na kámen ..
co to melete ?? Víte o tom houby !! Žili nad poměry ?? Vůbec nevíte o co se jedná !!
Nevím, čemu se piloti a palubní průvodčí diví, svými stávkovými pohotovostmi za zvyšování platů dovedli ČSA tam, kde dnes jsou. Nebo si nad palubní průvodčí myslí, že na deset letadel jich budou ČSA potřebovat 271, vždyť už dnes na některých linkách hrají přesilovku. A piloti? Mají to, co si svými výhružkami za zvýšení platů vydobyli. ČSA na jejich vysoké platy prostě nemá!
Zaměstnanci měli stávkovat při příchodu Tvrdíka a nebo nejpozdějin při příchodu Lašáka...Teď již stávková pohotovost ani stávka nemá žádný smysl, protože současná ČSA na trhu letecké dopravy nikomu nechybí...
http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html
Vám by se líbilo, kdybyste měl přijít o práci ??
Stávka jim moc, nepomůže... Zato vedení ČSA může být spokojené, alespoň jim tahle stávka poradí koho propustit.
CSA vypravuji ve srovnani s ostatnimi aerolinkami naproste minimum letu, takze mam obavu, aby si te stavky vubec nekdo vsimnul.
Já si všimnu v pondelí mám letět na dovolenou