Diskuze

Správci nestíhají opravovat zanedbané koleje, vlaky se musí ploužit

Špatný stav železničních tratí nutí České dráhy, aby jejich vlaky po kolejích jezdily leckde jen desetikilometrovou rychlostí. V některých úsecích už dopravce dokonce rezignoval a pro pasažéry raději posílá autobusy. Správa železniční dopravní cesty má problém udržovat nejen lokálky, ale i hojně využívané trasy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dejte tu trať z Mělníka do MB do pořádku, jinak nebudu mít jak jezdit na vandry (na Kokořínsko)...

1 0
možnosti

Koloťuky vyházeli, aby měli na své platy..

Vlak se stejně neuhne..

0 0
možnosti

To je něco jiného ale lidi co tratě udržovali vyházeli a místo toho si najímají firmy, které to dělají o dost dráž než kdyby měli vlastní lidi a techniku. Je to prostě blbost. Kolejí je spousta, práce je dost ale najímají se firmy takže to je dražší než by bylo. Nemluvě o tom jak se chovají k materiálu(neskladují ho podle předpisů)

1 0
možnosti

J75a60n 55H42l23e27d73í40k

28. 9. 2014 12:39

protože zaměstnávají stovky inženýrů a úředníků a makat nemá kdo, těch tucet cigánů to určitě nespasí---  vládo, probuď se a vládni==  vedena rozumem a ne kamarádičkováním,-- úředníci už nemají KDE HAČAT !!!!

2 2
možnosti

Jasně a veřejnou zakázkou, kterou na každou vetší akci musí SŽDC ze zákona vyhlašovat připraví pochůzkáři, řidiči drezín a kováři. Ani nemáte představu o tom  co vlastně ti úřednící dělají.

3 2
možnosti

Tu musí vyhlašovat jen když ji chce někomu zadat. Kdyby tu práci dělali zaměstnanci SZDC, tak nic vyhlasovat nemusí.

3 0
možnosti

Tak jako stát zanedbává silnice 2. a 3. tř, tak zanedbává na venkově i koleje a vše okolo (nádražní budovy ...). Nově se staví  a opravuje hlavně v Praze a okolí nebo u velkých měst.

Co vymyslet nějaké železniční "dálniční" známky nebo nějakou novou daňovou sazbu nebo mýtné pro koleje, samozřejmě přes zahraniční rádce, dodavatele, aby případný výnos mohl odtéci mimo ČR ...?

1 4
možnosti

J53i88ř29í 27K43v54ě58š

27. 9. 2014 19:27

Poplatky za používaní kolejí dopravci platí už dneska. A nejsou to úplně zanedbatelné částky.

11 0
možnosti

Správci nestíhají opravovat zanedbané koleje, vlaky se musí ploužit

No jo to by nesměli propouštět ty dole a zbytečně utrácet za nesmysly!!!

3 0
možnosti

J92a67n 30K77o76h61l

27. 9. 2014 13:04

Nektere mensi trate klidne opustit, postavit par vysokorychlostnich trati, fajn - ale hlavne je potreba sit prizpusobit 21. stoleti, hlavne v prihranici..

5 0
možnosti

B64e65n 85P14a68v11k37a

27. 9. 2014 13:03

Ono kdyby nejezdila lokálka v každé Hordní Dolní, tak není problém. Nevím, jestli jsme světová rarita, ale vypadá to tak.

6 2
možnosti

Jsem "stará struktura" a i sociální typ, ale v tomto souhlasím.

0 0
možnosti
Foto

holt v čechách  prokazatelně chybí karabáč  a diktatura ,řezat hlava nehlava od vyhybkáře až po ministra a potom to funguje , v případě války jste bez kolejí  vyřízení za pár dnů ,v případě jakékoliv globální katastrofy jste bez kolejí vyřízení za pár dnů ,to co zvládne přepravit železnice NIKDY nezvládne silnice

2 2
možnosti

Dnešní války by vypadala asi jinak, možná Vám chybí i obrněný vlák - viz filmy ze Slovenského národního povstání.

1 0
možnosti

Nojo, ono se není čemu divit. Propustili spoustu lidí a v současnosti se stát tuneluje tím způsobem, že místo kmenových zaměstnanců pracují pro SŽDC externí soukromé firmy, samozřejmě že ne za tu cenu za kterou by to udělali ti propuštění zaměstnanci. Tohle je cílený tunel který začíná na ministerstvu dopravy a je mohutně poslanci podporován. Tak ono by se stačilo podívat které firmy pracují na opravách kolejí a kdo sedí v jejich dozorčích radách...

8 0
možnosti