Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČD Cargo je účetně v zisku, odboráři z něj chtějí mimořádné prémie

Odboráři ČD Cargo se museli smířit se zmrazením platů. Nyní chtějí u vedení firmy prosadit alespoň mimořádnou prémii za letošní rok. S plánem na bonus přišli poté, co firma oznámila za první pololetí letošního roku zisk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D85a96v57i37d 49P79e69c75a 1255814291846

Dnes budu bránit firmu ČD Cargo ač si o mimořádné prémii můžeme každý myslet svoje. To, že se firmě vede poměrně dobře, není jen důsledkem kurzu eura a leasingu. Je to souhrn včetně racionalizace, prodeje nepotřebného majetku a vyšší produktivity práce. Buďme prosím korektní, podobný článek nemůže ve zkratce popsat podobné skutečnosti ani náhodou. Kdo z Vás (pracujících u soukromníka, či ve státním) by byl nadšený ze zveřejnění vlastních prémií?

0/0
1.10.2014 15:29

A65l11a34n 67Ř94e51p97k83a 4735146

Nas**t. Jednou je firma v zisku a už chtějí mimořádné prémie. Ať si ještě počkají rok, dva a pak možná...

+1/0
1.10.2014 15:19

P48a69t79r60i22k 20G68r16ü52n12e12r 9215709421277

Az budou odborari resp. zamestnanci ochotni se skladat na ztraty, muzou chtit podil na pripadnem zisku.

0/0
1.10.2014 16:00
Foto

L41u33k29á57š 43N54o88v74o67t72n60ý 6236167598748

LOL, zpětný leasing a kurz, který absolutně nemohli ovlivnit... Tak tomu říkám rozumný hospodář. Kdo rozumí alespoň trochu účetním principům, tak mu musí být jasné, že ČD Cargo je pořád v úplně stejném srabu a tohle je fakt jenom hraní si s čísly.

+15/0
1.10.2014 10:58

J66i34ř47í 75K38v51ě84š 1473776572141

Na konferenci se sešli odborníci z různých oborů a přednášející se jich ptá: kolik je 2+2? Matematik (bryskně): 4; strojař (chvíli si hraje s logaritmickým pravítkem): výsledek leží někde mezi 3,9 a 4,1; filozof se hluboce zamyslí: co je to vůbec 2+2?; účetní zavře dveře, zatáhne žaluzie a šeptem se ptá přednášejícího: kolik potřebujete, aby to vyšlo? :-)

+12/0
1.10.2014 12:15

K82a64r86e60l 45P53ů90č22e15k 6765393210230

Osobně by mě zajímalo, jestli šlo dolů s platem i vedení odborů a carga, které to cargo udržuje v mínusu. To plus považuju za rudý čachr s čísly, je před volbama.

+5/0
1.10.2014 10:40

F90r41a20n14t92i86š72e91k 76V10o26p64r43š22á37l43e76k 3459676210894

A je to skutečně reálný zisk anebo jen dobře ořezaná tužka účetního? Jestli si zpětně lízli mašiny za 690 mega a "zisk" je 540 mega, tak to rozhodně zisk není, spíše naopak je to 150 mega prodělek...

+3/0
1.10.2014 10:21

J63i76n68d90ř42i49c98h 25Š27k63o62p41e59k 4125451730835

zpětný leasing je taky zajímavý. Z logiky matematiky musí být půjčená věc dražší než tu kterou vlastním a provozuji, protože vlastník půjčené věci musí mimo provozních nákladů mít i zisk......

+3/0
1.10.2014 10:50

J31a23r24o90s55l30a19v 24S77z41p11a58k 6382173488770

tak, copak to bude zase  za kouzla, podvod?tunel?;-D

+1/0
1.10.2014 10:19

B73e90n 26P91a50v40k55a 1237893417361

No zásadní je, jestli Cargo fakt ty peníze má či jestli to není jenom protažený cash-flow. Účetně se dá vycucat ledacos.

0/0
1.10.2014 10:16

P41a43t30r97i45k 87P56í35c52h43a57l 4622276407

Rakovina úspěšných firem - odbory. Tím nemyslím Cargo.

+8/−1
1.10.2014 10:15

P83e93t70r 34D33v11o71ř22á10k 9134877552420

Tak tu máme po delší době opět zisk a všichni kolem vymýšlí, jak ho co nejvíc snížit.

http://ekonomika.idnes.cz/cd-cargo-chce-sklad-za-miliardu-de2-/eko-doprava.aspx?c=A140924_2102030_eko-doprava_fih

0/0
1.10.2014 10:15

L57i88b79o93r 92H19r42d62i87n34a 4970526942206

Hospodaření po česku.. Firma je v zisku tak všechen zisk rozdáme manažerům, místo toho aby si firma schovala peníze na horší časy.

+13/−1
1.10.2014 10:12

P75a63v82e12l 66K92u89b77e28l55k20a 1119847927833

Jde o uměle vytvořený zisk, z toho se prémie vyplácet nebudou.

0/0
1.10.2014 10:10

R53a50d14e52k 77N23e71u64m18a59n20n 5312292178405

tím spíš budou

+1/0
1.10.2014 10:12

P87e31t66r18a 80M43a81l57a77k53o56v63a 1158350530884

tohle je logická úvaha nás občanů, kterou ale zaměstnanci čd cargo ovšem netrpí...oni vidí "zisk", tak chtějí dostat přidáno, s věcmi jako je účetnictví si hlavu nelámou

+2/0
1.10.2014 10:14

F66r64a49n25t69i88š91e84k 88D56o55h51n24a44l 7354819964845

Managemnt se obaluje odborovym sadlem, aby se udrzel. Bazala a jeho kumpani se vraceji.

+7/0
1.10.2014 10:10

J73o61s32e41f 46C29í48s24a60ř 7637212580320

a jakpak se na tom zisku ti odboroví šéfíčci podíleli, že si chtějí ukousnout?:-P

+11/−1
1.10.2014 10:04

P48e48t70r27a 45M40a60l83a45k17o31v81a 1978450950824

no oni si ukousli, ale řadoví členové to nevidí a nevědí, protože plebs si myslí, že jediná odměna je mzda a když šéfové dostanou milionové příspěvky na "kapitálové životní pojištění", tak tomu plebs nerozumí a ani se to nejspíš nedozví...

+2/−1
1.10.2014 10:13

G26u31s25t27a84v 85S38o38j13k52a 1908923315494

A když budou ve ztrátě, budou zaměstnanci doplácet? To je stejný princip jako u sanace bank, kapitalizace zisků, socializace ztrát.

+15/−1
1.10.2014 10:03

J31i67n52d26ř94i67c77h 37Š14k98o97p48e76k 4785161190315

v jakékoli jiné firmě, která je ve ztrátě zaměstnanci doplácí ? Asi ne co, prostě se zmrazí platy. Když je lépe, dá se něco navíc.

Proč by ČD Cargo mělo být jiné, netuším

+2/0
1.10.2014 10:05

P12e62t38r31a 34M18a15l40a54k27o30v94a 1778870430884

taky se třeba v soukromých firmách platy sníží nebo zaměstnanci propustí, k čemuž ale v čd cargo a obecně ve státních firmách jaksi nedochází, takže jako kompenzace by mohli zaměstnanci doplácet ztrátu ;-)

+1/−2
1.10.2014 10:07

J77i38n93d77ř98i46c57h 16Š47k25o15p94e82k 4325101160775

budete se divit, ale i ve státních firmách se propouští

+2/0
1.10.2014 10:48

T44o85m61á75š 32K11n71a73i37f60l 6783100987200

To ne... ale .. nepřišlo by vám to normální, když chceš ze zisku něco slíznout? :)  To by se jim líbilo .. když je zisk, tak brát prémie, ale o ztrátu se nepodělit .)

+2/0
1.10.2014 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.