Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČD Cargo je účetně v zisku, odboráři z něj chtějí mimořádné prémie

Odboráři ČD Cargo se museli smířit se zmrazením platů. Nyní chtějí u vedení firmy prosadit alespoň mimořádnou prémii za letošní rok. S plánem na bonus přišli poté, co firma oznámila za první pololetí letošního roku zisk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D41a57v21i31d 50P73e17c54a 1435794191276

Dnes budu bránit firmu ČD Cargo ač si o mimořádné prémii můžeme každý myslet svoje. To, že se firmě vede poměrně dobře, není jen důsledkem kurzu eura a leasingu. Je to souhrn včetně racionalizace, prodeje nepotřebného majetku a vyšší produktivity práce. Buďme prosím korektní, podobný článek nemůže ve zkratce popsat podobné skutečnosti ani náhodou. Kdo z Vás (pracujících u soukromníka, či ve státním) by byl nadšený ze zveřejnění vlastních prémií?

0/0
1.10.2014 15:29
Foto

A54l98a82n 46Ř11e30p76k15a 4705286

Nas**t. Jednou je firma v zisku a už chtějí mimořádné prémie. Ať si ještě počkají rok, dva a pak možná...

+1/0
1.10.2014 15:19

P48a31t91r69i24k 12G88r10ü71n26e91r 9435399251117

Az budou odborari resp. zamestnanci ochotni se skladat na ztraty, muzou chtit podil na pripadnem zisku.

0/0
1.10.2014 16:00
Foto

L14u96k63á48š 15N17o49v52o65t43n96ý 6356337468858

LOL, zpětný leasing a kurz, který absolutně nemohli ovlivnit... Tak tomu říkám rozumný hospodář. Kdo rozumí alespoň trochu účetním principům, tak mu musí být jasné, že ČD Cargo je pořád v úplně stejném srabu a tohle je fakt jenom hraní si s čísly.

+15/0
1.10.2014 10:58

J32i82ř19í 97K27v94ě29š 1463756532151

Na konferenci se sešli odborníci z různých oborů a přednášející se jich ptá: kolik je 2+2? Matematik (bryskně): 4; strojař (chvíli si hraje s logaritmickým pravítkem): výsledek leží někde mezi 3,9 a 4,1; filozof se hluboce zamyslí: co je to vůbec 2+2?; účetní zavře dveře, zatáhne žaluzie a šeptem se ptá přednášejícího: kolik potřebujete, aby to vyšlo? :-)

+12/0
1.10.2014 12:15

K38a72r69e73l 87P64ů85č20e77k 6825903810860

Osobně by mě zajímalo, jestli šlo dolů s platem i vedení odborů a carga, které to cargo udržuje v mínusu. To plus považuju za rudý čachr s čísly, je před volbama.

+5/0
1.10.2014 10:40

F19r50a13n95t50i77š35e44k 94V43o52p32r68š51á59l25e92k 3299806570324

A je to skutečně reálný zisk anebo jen dobře ořezaná tužka účetního? Jestli si zpětně lízli mašiny za 690 mega a "zisk" je 540 mega, tak to rozhodně zisk není, spíše naopak je to 150 mega prodělek...

+3/0
1.10.2014 10:21

J30i39n12d62ř46i56c57h 96Š11k90o87p40e85k 4385751450145

zpětný leasing je taky zajímavý. Z logiky matematiky musí být půjčená věc dražší než tu kterou vlastním a provozuji, protože vlastník půjčené věci musí mimo provozních nákladů mít i zisk......

+3/0
1.10.2014 10:50

J52a56r71o57s15l51a39v 71S35z28p39a62k 6802803988930

tak, copak to bude zase  za kouzla, podvod?tunel?;-D

+1/0
1.10.2014 10:19

B55e33n 22P36a60v45k34a 1787713467371

No zásadní je, jestli Cargo fakt ty peníze má či jestli to není jenom protažený cash-flow. Účetně se dá vycucat ledacos.

0/0
1.10.2014 10:16

P10a91t96r26i41k 84P39í48c98h57a38l 4732156897

Rakovina úspěšných firem - odbory. Tím nemyslím Cargo.

+8/−1
1.10.2014 10:15

P36e84t20r 33D27v38o53ř60á39k 9924407592130

Tak tu máme po delší době opět zisk a všichni kolem vymýšlí, jak ho co nejvíc snížit.

http://ekonomika.idnes.cz/cd-cargo-chce-sklad-za-miliardu-de2-/eko-doprava.aspx?c=A140924_2102030_eko-doprava_fih

0/0
1.10.2014 10:15

L28i22b17o72r 98H76r77d34i81n97a 4420286392626

Hospodaření po česku.. Firma je v zisku tak všechen zisk rozdáme manažerům, místo toho aby si firma schovala peníze na horší časy.

+13/−1
1.10.2014 10:12

P51a54v42e26l 40K80u75b57e26l21k71a 1989467597323

Jde o uměle vytvořený zisk, z toho se prémie vyplácet nebudou.

0/0
1.10.2014 10:10

R67a24d27e98k 65N10e84u57m13a94n56n 5742182598375

tím spíš budou

+1/0
1.10.2014 10:12

P93e21t55r38a 16M10a16l35a25k42o14v61a 1228310240954

tohle je logická úvaha nás občanů, kterou ale zaměstnanci čd cargo ovšem netrpí...oni vidí "zisk", tak chtějí dostat přidáno, s věcmi jako je účetnictví si hlavu nelámou

+2/0
1.10.2014 10:14

F81r30a59n72t48i14š34e27k 17D22o47h42n20a14l 7644439524635

Managemnt se obaluje odborovym sadlem, aby se udrzel. Bazala a jeho kumpani se vraceji.

+7/0
1.10.2014 10:10

J98o49s84e50f 77C12í18s51a77ř 7937412810770

a jakpak se na tom zisku ti odboroví šéfíčci podíleli, že si chtějí ukousnout?:-P

+11/−1
1.10.2014 10:04

P45e64t61r46a 69M53a26l84a39k22o15v53a 1658320140274

no oni si ukousli, ale řadoví členové to nevidí a nevědí, protože plebs si myslí, že jediná odměna je mzda a když šéfové dostanou milionové příspěvky na "kapitálové životní pojištění", tak tomu plebs nerozumí a ani se to nejspíš nedozví...

+2/−1
1.10.2014 10:13

G73u63s20t30a39v 52S78o40j30k82a 1888283325294

A když budou ve ztrátě, budou zaměstnanci doplácet? To je stejný princip jako u sanace bank, kapitalizace zisků, socializace ztrát.

+15/−1
1.10.2014 10:03

J93i15n11d67ř81i20c16h 86Š89k78o42p42e69k 4955161190565

v jakékoli jiné firmě, která je ve ztrátě zaměstnanci doplácí ? Asi ne co, prostě se zmrazí platy. Když je lépe, dá se něco navíc.

Proč by ČD Cargo mělo být jiné, netuším

+2/0
1.10.2014 10:05

P28e28t32r55a 73M46a76l76a76k82o50v40a 1818630460514

taky se třeba v soukromých firmách platy sníží nebo zaměstnanci propustí, k čemuž ale v čd cargo a obecně ve státních firmách jaksi nedochází, takže jako kompenzace by mohli zaměstnanci doplácet ztrátu ;-)

+1/−2
1.10.2014 10:07

J95i51n19d47ř55i74c84h 97Š50k18o45p82e61k 4755121570785

budete se divit, ale i ve státních firmách se propouští

+2/0
1.10.2014 10:48

T52o16m64á85š 77K96n62a90i30f35l 6453300887480

To ne... ale .. nepřišlo by vám to normální, když chceš ze zisku něco slíznout? :)  To by se jim líbilo .. když je zisk, tak brát prémie, ale o ztrátu se nepodělit .)

+2/0
1.10.2014 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.