Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČD Cargo je účetně v zisku, odboráři z něj chtějí mimořádné prémie

Odboráři ČD Cargo se museli smířit se zmrazením platů. Nyní chtějí u vedení firmy prosadit alespoň mimořádnou prémii za letošní rok. S plánem na bonus přišli poté, co firma oznámila za první pololetí letošního roku zisk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D91a26v48i20d 68P75e91c52a 1565864411136

Dnes budu bránit firmu ČD Cargo ač si o mimořádné prémii můžeme každý myslet svoje. To, že se firmě vede poměrně dobře, není jen důsledkem kurzu eura a leasingu. Je to souhrn včetně racionalizace, prodeje nepotřebného majetku a vyšší produktivity práce. Buďme prosím korektní, podobný článek nemůže ve zkratce popsat podobné skutečnosti ani náhodou. Kdo z Vás (pracujících u soukromníka, či ve státním) by byl nadšený ze zveřejnění vlastních prémií?

0/0
1.10.2014 15:29
Foto

A78l58a95n 20Ř53e31p70k27a 4445306

Nas**t. Jednou je firma v zisku a už chtějí mimořádné prémie. Ať si ještě počkají rok, dva a pak možná...

+1/0
1.10.2014 15:19

P33a28t60r38i78k 80G86r48ü86n27e51r 9225479631987

Az budou odborari resp. zamestnanci ochotni se skladat na ztraty, muzou chtit podil na pripadnem zisku.

0/0
1.10.2014 16:00
Foto

L62u75k42á50š 81N62o12v28o65t84n38ý 6696227788668

LOL, zpětný leasing a kurz, který absolutně nemohli ovlivnit... Tak tomu říkám rozumný hospodář. Kdo rozumí alespoň trochu účetním principům, tak mu musí být jasné, že ČD Cargo je pořád v úplně stejném srabu a tohle je fakt jenom hraní si s čísly.

+15/0
1.10.2014 10:58

J14i95ř98í 47K93v76ě92š 1343556672331

Na konferenci se sešli odborníci z různých oborů a přednášející se jich ptá: kolik je 2+2? Matematik (bryskně): 4; strojař (chvíli si hraje s logaritmickým pravítkem): výsledek leží někde mezi 3,9 a 4,1; filozof se hluboce zamyslí: co je to vůbec 2+2?; účetní zavře dveře, zatáhne žaluzie a šeptem se ptá přednášejícího: kolik potřebujete, aby to vyšlo? :-)

+12/0
1.10.2014 12:15

K95a58r61e31l 91P20ů18č91e12k 6185323620440

Osobně by mě zajímalo, jestli šlo dolů s platem i vedení odborů a carga, které to cargo udržuje v mínusu. To plus považuju za rudý čachr s čísly, je před volbama.

+5/0
1.10.2014 10:40

F67r57a84n20t56i26š78e67k 82V11o88p80r10š67á96l93e65k 3759946550144

A je to skutečně reálný zisk anebo jen dobře ořezaná tužka účetního? Jestli si zpětně lízli mašiny za 690 mega a "zisk" je 540 mega, tak to rozhodně zisk není, spíše naopak je to 150 mega prodělek...

+3/0
1.10.2014 10:21

J68i76n72d96ř61i42c21h 59Š56k74o93p87e16k 4455841530405

zpětný leasing je taky zajímavý. Z logiky matematiky musí být půjčená věc dražší než tu kterou vlastním a provozuji, protože vlastník půjčené věci musí mimo provozních nákladů mít i zisk......

+3/0
1.10.2014 10:50

J88a86r20o48s84l11a45v 52S33z36p17a13k 6302183638650

tak, copak to bude zase  za kouzla, podvod?tunel?;-D

+1/0
1.10.2014 10:19

B50e12n 80P88a64v52k56a 1117943847491

No zásadní je, jestli Cargo fakt ty peníze má či jestli to není jenom protažený cash-flow. Účetně se dá vycucat ledacos.

0/0
1.10.2014 10:16

P55a69t50r21i32k 10P77í69c59h69a59l 4382866847

Rakovina úspěšných firem - odbory. Tím nemyslím Cargo.

+8/−1
1.10.2014 10:15

P86e22t56r 19D23v14o50ř66á80k 9124247762890

Tak tu máme po delší době opět zisk a všichni kolem vymýšlí, jak ho co nejvíc snížit.

http://ekonomika.idnes.cz/cd-cargo-chce-sklad-za-miliardu-de2-/eko-doprava.aspx?c=A140924_2102030_eko-doprava_fih

0/0
1.10.2014 10:15

L74i48b84o38r 58H30r58d87i50n38a 4510666572606

Hospodaření po česku.. Firma je v zisku tak všechen zisk rozdáme manažerům, místo toho aby si firma schovala peníze na horší časy.

+13/−1
1.10.2014 10:12

P66a52v42e50l 34K21u39b93e91l28k23a 1199967367973

Jde o uměle vytvořený zisk, z toho se prémie vyplácet nebudou.

0/0
1.10.2014 10:10

R59a36d17e80k 42N95e66u45m92a69n62n 5482982588635

tím spíš budou

+1/0
1.10.2014 10:12

P36e60t35r62a 22M24a23l54a62k20o46v41a 1978600270284

tohle je logická úvaha nás občanů, kterou ale zaměstnanci čd cargo ovšem netrpí...oni vidí "zisk", tak chtějí dostat přidáno, s věcmi jako je účetnictví si hlavu nelámou

+2/0
1.10.2014 10:14

F36r65a69n36t28i54š39e58k 11D39o45h61n17a37l 7534939114325

Managemnt se obaluje odborovym sadlem, aby se udrzel. Bazala a jeho kumpani se vraceji.

+7/0
1.10.2014 10:10

J64o74s19e48f 72C71í97s11a54ř 7687272820210

a jakpak se na tom zisku ti odboroví šéfíčci podíleli, že si chtějí ukousnout?:-P

+11/−1
1.10.2014 10:04

P82e81t32r31a 49M47a40l44a10k93o64v35a 1928690830944

no oni si ukousli, ale řadoví členové to nevidí a nevědí, protože plebs si myslí, že jediná odměna je mzda a když šéfové dostanou milionové příspěvky na "kapitálové životní pojištění", tak tomu plebs nerozumí a ani se to nejspíš nedozví...

+2/−1
1.10.2014 10:13

G60u79s11t79a89v 33S72o34j34k43a 1148613195164

A když budou ve ztrátě, budou zaměstnanci doplácet? To je stejný princip jako u sanace bank, kapitalizace zisků, socializace ztrát.

+15/−1
1.10.2014 10:03

J66i86n13d37ř90i91c89h 53Š41k20o28p98e43k 4355701170375

v jakékoli jiné firmě, která je ve ztrátě zaměstnanci doplácí ? Asi ne co, prostě se zmrazí platy. Když je lépe, dá se něco navíc.

Proč by ČD Cargo mělo být jiné, netuším

+2/0
1.10.2014 10:05

P71e14t45r28a 74M56a97l25a32k11o31v50a 1588240670204

taky se třeba v soukromých firmách platy sníží nebo zaměstnanci propustí, k čemuž ale v čd cargo a obecně ve státních firmách jaksi nedochází, takže jako kompenzace by mohli zaměstnanci doplácet ztrátu ;-)

+1/−2
1.10.2014 10:07

J74i60n60d73ř83i63c26h 18Š57k51o19p86e10k 4785401230165

budete se divit, ale i ve státních firmách se propouští

+2/0
1.10.2014 10:48

T43o69m35á47š 97K39n25a98i90f71l 6273420557260

To ne... ale .. nepřišlo by vám to normální, když chceš ze zisku něco slíznout? :)  To by se jim líbilo .. když je zisk, tak brát prémie, ale o ztrátu se nepodělit .)

+2/0
1.10.2014 10:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.