- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ať hodí kamenem, kdo je bez viny.
Neuvěřitelné, co je tady za sestavu skalních vlajkonošů Českých Drahých. České Drahé, jsou akciovkou státu, téhož státu, který se snaží přivést na koleje konkurenci dopravců. A co dělají České Drahé? Likvidují tu konkurenci za státní peníze, ačkoli zřizovatel - stát, si ji přeje zavést. Je snadné jezdit na trase, kde se objeví konkurence, třeba za korunu, když mám od státu miliardy na provoz celé sítě spojů, že ano? Tady stát v kontrole své akciovky zjevně selhává.
Vážený,
uvědomte si, že soukromníci vyzobávají jen třešničky na dortu, tak jako v autobusové dopravě. ČD musí zajistit i všechny ty couráky s malou obsazeností.
Kdybychom nebyli blbí, tak k dálkovým, lukrativním tratím by soukromník musel vzít i nějaké regionální. Zrovna tak jako se nyní v TV mluví o poště - ta musí obsluhovat i zapadlý venkov, v Praze a velkých městech provozují lukrativní služby soukromníci, samozřejmě s nižšími náklady. To není žádné umění.
Pro informaci uvádím: u nás vyhrál na regionální trati soukromý německý přepravce.Vizuálně moderní vlaková souprava Siemens. Pokud nemají poruchu, tak jezdí na čas. Ale: v létě klimatizace nestíhá, fouká z ní teplejší vzduch, než je venku. Je zde velké zasklení, čili v horkých dnech skleníkový efekt. Okénka kromě nouzových jsou neotevíratelná. Navíc skla nejsou izolační, dvojitá, takže když je ta správná vlhkost, tak jsou skla orosená, vlhkost všude stéká, je to humus. V zimě vlak netopí. Nebo topí (klimatizuje) pouze půlka soupravy. Když si někde dovolíte zažádat o zlepšení stavu, tak vaše stížnost je neodůvodněná, ojedinělá atp. Tiše závidíme cestujícím ČD, které na ostatní tratě nasadili moderní vlaky, dokonce nyní byla anketa o internetu (pouze u vlaků ČD).
Mám intenzivní pocit, že borec co vjel na koleje a trefil vlak to bude mít dost drahé. Pronájem náhradních vlaků, ušlý zisk díky slevě na jízdném a plat asistentek se dá bez problémů hodit na jeho povinné ručení...
A taky mám intenzivní pocit, že si na svém pojištění radši zkontroluju limity plnění, protože takováhle řacha je může snadno překročit...
Já se divím , že jim ČD pomáhají...
Vždyť by je na tom mohly nechat pěkně vyráchat....
Nebo se snad připravuje koupě firmy LEO ze strany Českých drah ?
Ale ČD jim rozhodně nepomáhají zadarmo, logické je, že si LEx musí zaplatit za ty náhradní soupravy (nebo možná jen připojené vagony k pravidelným vlakům ČD) musí zaplatit
Dotaz na iDnes: Jak je možné, že známý vymítač ČD Tomáš Novotný má pod mým příspěvkem dva mínusy? To má nějakou protekci? Já chci taky! Příště ho omínusuju, až zmodrá. Sorry, zežloutne.
(1.10. v 15.58, ze čtyř mínusů dal 50% Tomáš Novotný)
Co takhle shoda jmen? Hloupému napověz...
Stačí šutr a je po konkurenci
Ještě tři šutry a bude po konkurence úplně
To je to přetržené hospodářství, když všechno jede na doraz.
Co by se asi dělo, kdyby se takto na doraz chovali všichni - brzy by nebylo s čím cestovat.
Najednou jsou ČD dobré ...
dost pochybuju, že vlastníte náhradní auto, pro případ, že se Vám jedno pokazí
for js
-ten poslední odstavec mistře, to už bude posedlost......
jsem rád, že to říkáte vy, posedlý láskou ke konkurenci a soukromým dopravcům.
Náhodou pro ČD je to skvělej kšeft, když se ukáže, udělá si reklamu za Leošovi peníze (co jsem koukal budou se vozit i v Pendolínu), navíc pokud jsem dobře pochopil článek ze Železničáře, tak cestující se stávají zákazníky ČD, takže Leoš snad doplácí jízdenky a ještě vrací 50%, co víc si přát jako ČD? :D
Teď se mu ještě ty levné jízdenky do Pendolina hodí, kdyby musel za každého svého cestujícícho, kterého posadí do Pendolina toli, co si sám kdovíjak vypočítal, tak by se mu teprv protočily panenky.
Já jsem rád, že na železnici vstoupily nové firmy, jelikož kvalita cestování šla rapidně nahoru. A ceny jízdenek dolů. Co víc si zákazník může přát.
Něják u vašeho příspěvku postrádám souvislost s článkem