Diskuze

Spolupráce s Korejci ČSA uškodila, na letech do Soulu tratí stamiliony

Spolupráce ČSA a Korean Air zatím nepřinesla slibovaný rozvoj. Tuzemský dopravce na ní naopak prodělává. A ne málo. Loni zavedená nová linka ČSA do Soulu dosud způsobila ztrátu přes 200 milionů korun. Do konce roku se kumulovaná ztráta z této trasy dostane nejspíše ke 300 milionům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BO

někdo to musel odsouhlasit,podepsat.Ještě dělá v ČSA?;-€

0 0
možnosti
Foto

Kdo to zase sedí v ČSA? To si tam opravdu mysleli, že jim Korejci nebo Etihad přepustí výdělečné linky? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JL

J47a97n 95L91a70k35o13m60ý

7. 10. 2014 16:50

Co jsem viděl a taky slyšel, dočetl se na různých fórech a podobně, to letadlo lítá téměř vyprodané. Ceny letenek taky nejsou nejnižší a přesto prodělají. Takže někde musí být chyba, když u ČSA vychází že 1+1=1

0 0
možnosti
VV

Miluju pitomce, zejmena v byznysu.

Spojte CSA s Travelem, at uz to konecne nekam vede. A pitomcum co hledaji strategickeho investora priskrtte kyslik. CSA je na odpis.To zajde jako mnoho jinych cz firem. Zkuste najit kolik jich zaniklo a nebo po ni ch zustala vypalena zem. Rozkradeno, srovnano se zemi, zabetonovano, prodano za cenu srotu, lidi vykopani na ulici,,,

O CSA a jejich trasy nema zajem absolutne nikdo. No co, loga na letounech se premaluji a budou letat za opravdove aerolinky. Zatimco jine aerolinky nakupuji desitky novych letadel, jine neuzivi ani tech par pronajatych.

0 0
možnosti
JH

J73o55s57e81f 11H14o88n61e47š

2. 10. 2014 18:53

To mi nejde do hlavy,proč na lince do Soulu CSA prodělává.Korejci hlásili vyprodané místa,ale letenky mají dražší

0 0
možnosti
FS

Už jen tím, že Korean určitě něco vydělává na tom pronájmu, tak přesně o tenhle rozdíl mají ČSA vyšší provozní náklad než Korean u svých vlastních letadel. A pak bych řekl - úspory z rozsahu.

0 0
možnosti

"Společnost ušetřila také opuštěním řady IT systémů na tvorbu cen letenek" ;-D. Přeloženo do Češtiny: tuneling pře IT subdodavatele skončil, protože už není co tunelovat.

Bohužel teď dojde na  nejhorší - luxusní život  manažerů a zaměstnanců  budou  platit  daňoví poplatníci, kteří ani většinou  s ČSA  nelétají :-(

2 0
možnosti
JN

Od té doby, co mi ČSA smázly jedním tahem nastřádané míle, se jim vyhýbám. Asi bych neuměl říct proč, ale prostě je nemám rád. Raději letím i do FRA nebo AMS s Lufthansou nebo KLM.

0 0
možnosti
Foto

Nevim proc nepreorientuji zpet na Kanadu...kdyz jeste existoval primy spoj Praha-Toronto, jeste si nepamatuji ze bych videl volne misto...

Dnes primy spoj defacto neexistuje, az na vyjimku Air Transat kteri sice letaji, ale jen jednou za tyden (streda), coz je pro mnoho lidi kteri se snazi naplanovat svoji dovolenou celkem pitomost....

0 0
možnosti
VB

Plné letadlo většinou neznamená vydělávající linku :)

3 1
možnosti
VH

V47í73t 85H80r88a10d10i77l

2. 10. 2014 11:45

První kroky k záchraně ČSA by mohli vést přes vydání zatykače na p. Tvrdíka a Lašáka...

5 1
možnosti
PV

Spíš konzultantů od McKenzie...

0 0
možnosti
MH

Největší osobní letiště na světě a sídlo Delty (partnera v alianci) - proč nelítá ČSA tam a neprodává díky tomu letenky na lety Delty z Atlanty? Delta to neudělá, protože je Praha malá (sice otevřeli nedávno linku do Dusseldorfu, ale to je jiný trh (-;), ale při tom k nám stále směřuje hodně US turistů. Pokud by ta letenka nebyla drahá nebo kdyby dávali něco navíc (třeba více zavazadel zdarma, více místa na sezení jako standard), tak je šance mít to letadlo každý den plné.

Jak je možné, že když budu chtít letenku přes Paříž nebo Amsterdam, tak je to od AF nebo KLM lacinější (i s využitím letu ČSA)? 

Už dávno platí, že není problém udělat linku, jako ji naplnit a hlavně letenky prodat. Pokud nebude aktivnější na straně prodeje, tak skončí úplně.

1 1
možnosti
VB

Když Atlanta nevydělávala Deltě, tak těžko bude vydělávat ČSA. A letenky s Deltou drahé nebyly, právě proto linka nevydělávala i při slušném load factoru

1 0
možnosti
JB

J78a34n 92B59u83b42e24n

2. 10. 2014 10:28

Hlavně, že zrušili prosperující evropské linky.... malá letecká společnost v Evropě se má soustředit na Evropu, tyhle megalomanské nápady končí obvykle přesně takto.

3 0
možnosti
PV

V Evropě samotné hrozně deformují ceny low-costy. Potřebují mít nějakou dálkovou linku, kteoru tyhle lokální trasy trochu naplní (i kdyby ta dálková měla být ztrátová).

1 0
možnosti