- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
někdo to musel odsouhlasit,podepsat.Ještě dělá v ČSA?
Kdo to zase sedí v ČSA? To si tam opravdu mysleli, že jim Korejci nebo Etihad přepustí výdělečné linky?
Co jsem viděl a taky slyšel, dočetl se na různých fórech a podobně, to letadlo lítá téměř vyprodané. Ceny letenek taky nejsou nejnižší a přesto prodělají. Takže někde musí být chyba, když u ČSA vychází že 1+1=1
Miluju pitomce, zejmena v byznysu.
Spojte CSA s Travelem, at uz to konecne nekam vede. A pitomcum co hledaji strategickeho investora priskrtte kyslik. CSA je na odpis.To zajde jako mnoho jinych cz firem. Zkuste najit kolik jich zaniklo a nebo po ni ch zustala vypalena zem. Rozkradeno, srovnano se zemi, zabetonovano, prodano za cenu srotu, lidi vykopani na ulici,,,
O CSA a jejich trasy nema zajem absolutne nikdo. No co, loga na letounech se premaluji a budou letat za opravdove aerolinky. Zatimco jine aerolinky nakupuji desitky novych letadel, jine neuzivi ani tech par pronajatych.
To mi nejde do hlavy,proč na lince do Soulu CSA prodělává.Korejci hlásili vyprodané místa,ale letenky mají dražší
Už jen tím, že Korean určitě něco vydělává na tom pronájmu, tak přesně o tenhle rozdíl mají ČSA vyšší provozní náklad než Korean u svých vlastních letadel. A pak bych řekl - úspory z rozsahu.
"Společnost ušetřila také opuštěním řady IT systémů na tvorbu cen letenek" . Přeloženo do Češtiny: tuneling pře IT subdodavatele skončil, protože už není co tunelovat.
Bohužel teď dojde na nejhorší - luxusní život manažerů a zaměstnanců budou platit daňoví poplatníci, kteří ani většinou s ČSA nelétají
Od té doby, co mi ČSA smázly jedním tahem nastřádané míle, se jim vyhýbám. Asi bych neuměl říct proč, ale prostě je nemám rád. Raději letím i do FRA nebo AMS s Lufthansou nebo KLM.
Nevim proc nepreorientuji zpet na Kanadu...kdyz jeste existoval primy spoj Praha-Toronto, jeste si nepamatuji ze bych videl volne misto...
Dnes primy spoj defacto neexistuje, az na vyjimku Air Transat kteri sice letaji, ale jen jednou za tyden (streda), coz je pro mnoho lidi kteri se snazi naplanovat svoji dovolenou celkem pitomost....
Plné letadlo většinou neznamená vydělávající linku :)
První kroky k záchraně ČSA by mohli vést přes vydání zatykače na p. Tvrdíka a Lašáka...
Spíš konzultantů od McKenzie...
Největší osobní letiště na světě a sídlo Delty (partnera v alianci) - proč nelítá ČSA tam a neprodává díky tomu letenky na lety Delty z Atlanty? Delta to neudělá, protože je Praha malá (sice otevřeli nedávno linku do Dusseldorfu, ale to je jiný trh (-;), ale při tom k nám stále směřuje hodně US turistů. Pokud by ta letenka nebyla drahá nebo kdyby dávali něco navíc (třeba více zavazadel zdarma, více místa na sezení jako standard), tak je šance mít to letadlo každý den plné.
Jak je možné, že když budu chtít letenku přes Paříž nebo Amsterdam, tak je to od AF nebo KLM lacinější (i s využitím letu ČSA)?
Už dávno platí, že není problém udělat linku, jako ji naplnit a hlavně letenky prodat. Pokud nebude aktivnější na straně prodeje, tak skončí úplně.
Když Atlanta nevydělávala Deltě, tak těžko bude vydělávat ČSA. A letenky s Deltou drahé nebyly, právě proto linka nevydělávala i při slušném load factoru
Hlavně, že zrušili prosperující evropské linky.... malá letecká společnost v Evropě se má soustředit na Evropu, tyhle megalomanské nápady končí obvykle přesně takto.
V Evropě samotné hrozně deformují ceny low-costy. Potřebují mít nějakou dálkovou linku, kteoru tyhle lokální trasy trochu naplní (i kdyby ta dálková měla být ztrátová).