- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to dopadá, když se do designu drážních vozidel pouští architekti, kteří asi nikdy vlakem nejeli. To kontroverzní tramvaj škoda 14T s designem porsche je proti tomu úplný majstrštyk.
No ale hlavně, že to není žádný "eurovlak", jak uvedl pan architekt ze studia mjölk. Což má pravdu, protože nikdo normální v Evropě by si nedovolil do nového (reko) motoráku nacpat sedačky ze starého trolejbusu. Nemluvě o jediných úzkých dveřích se schody, myslím, že kolaři, maminky s kočárky a invalidi nebo i staří lidi či lidi s těžkými zavazadly toto jistě ocení. To si radši měli koupit 4 regionovy od českých drah a přerozchodovat je.
To je vošklivý...
Tu úzkokolejku mám rád, (hlavně jižní větev), ale "staré" vlaky se tam hodí víc.
Proti tomu jsou ruské motorové drezíny ЭСУxxx učiněné krasavice. I když mají naástavby původ v traktorech.
větší hnus jsem na kolejích ještě neviděl. Z kterýho vrakoviště berou součástky?
No tak když můžou mít tramvaj/metro v praze tak proč by to nemohly mít v i v jižních čechách že?
Ještě nikdy neměla firma JHMD tolik odpůrců jako za poslední 2 roky. Tento trend bude mít ovšem stále vzestupnou tendenci vzhledem k amaterským a neuváženým krokům současných pohlavárů v čele firmy. Insolvence, rušené jízdy parních vlaků, naprosto katastrofální a zcela nezvládnutá "rekonstrukce" motorových vozů na motorové tramvaje, nespokojenost zaměstnanců jimž firma stále dluží, když zrovna né na výplatách, tak na premiích, snaha o odprodej lokomotiv, investice do nesmyslných odvětví kavárenského pohostinství na hony vzdálenému provozování úzkokolejky. To je jen pár bodů, které se dříve za původního vedení firmy prokazatelně neděly. Všichni trochu jen zasvěceni tyto fakta vidí, vnímají a budí to dojem, že je snad i záměrem pozvolná a cílená devastace firmy, kdy alfou a omegou zůstává vysávání všemožných dotačních programů EU s pramalou návratností prostředků do firmy samotné.
Komu se víc líbí pára s dřevěnými vagonky ať dá +.
Nemohu si pomoci, ale naši předci se s obdobným úkolem dokázali vypořádat po všech stánkách lépe.
Chápu že se těžko zajišťuje "roztopení" parního kotle uhlím ráno 2 hodiny před odjezdem vlaku. Taky nerad vstávám ve dvě ráno. Ale vždyť by mohl parní stroj pohánět zemní plyn.
Když pára, tak jedině na uhlí! Ze Žitavy jezdí mazutka na Ojvín a není to ono!
Už to přehání, nejlépe tam bylo, když jezdila parní mašinka s původními vagonky.
Na tuto trasu asi moderní vláček s kulatými okny nepatří.
Možná by se dalo napravit tím zrekonstruovat to na motorový vůz typu "kabriolet" pouze pro letní turistický provoz,tá příšerná skříň by tím pádem zmizela ? ! ? !
jak by na světě bylo krásně nebýt úředníků
Jo, to by bylo krásně. Žádné emisní limity pro motorová vozidla, žádné omezující podmínky pro průmyslové podniky, žádné bezpečnostní předpisy, krásná čoudová poklička dennodenně nad každou větší obcí, jednoduchá nebo žádná izolace elektrických vedení i spotřebičů, nad dennodenními nehodami by se nikdo nevzrušoval, přežili by jen ti nejsilnější...