Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Aeroholdingu: Počty propuštěných z ČSA se měnit nebudou

Se snížením počtu propouštěných zaměstnanců Českých aerolinií se podle šéfa Českého Aeroholdingu Václava Řehoře nepočítá. Je možné však řešit způsob jejich odchodu, mohli by třeba na určitou dobu akceptovat částečné úvazky. O práci má přijít 77 pilotů, 172 stevardů a 66 technicko-hospodářských pracovníků

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P95e40t64r 44H25l27a43v32á35č71e42k 7669564285266

Nojo, zbavily se všeho co bylo ziskové... Cargo, catering byl vyhlášený... ČSA už podobný problém měli v 50-tých letech ale tehdy to těžce dotoval stát až se společnost ozdravila a dostala do zisku...

0/0
10.10.2014 16:05

M75a40r97t49i34n 38K41r31u32t15ý 1878931579865

vygenerovat za rok ztrátu skoro miliardu mi ani při propuštění 300 lidí moc naději na provozní zisk neimplikuje.

+1/0
7.10.2014 8:41

J19a16n 47C21e49p57e90k 1934326270

Kolik že mají letadel? Není to moc 20 pilotů na jedno letadlo? :-) 2 pilotují, zbytek obsazuje prázdné sedačky asi.

0/0
6.10.2014 12:10

V97l50a12s23t46i25m78i68l 52T76e74n23c97e89r 4390150837950

Tak se mi zdá, že ČeskoSlovenskýAeroklub to brzy komplet zabalí. Škoda :-/

+2/0
6.10.2014 9:24

I21v26a46n 76H83r78o46n 5214776636891

Celosvětovým problémem kvalifikovaných pilotů je, že jich je příliš mnoho a jsou příliš drazí. Tedy, kdykoliv a snadno nahraditelní. Nápady se stávkou jsou velmi krátkozraké. To, že se odbory pokoušejí řídit firmy končívá vždy stejně. A je to moc dobře!!

+4/−1
6.10.2014 5:03

V49a58c40l16a24v 45P33e51r87o95u17t84k95a 6688327424801

zkouška

0/0
5.10.2014 22:16

K14a23r29e18l 28D95v67o57ř24á12k 3387847757

Je to řízená likvidace ČSA, která už probíhá od devadesátých let. Každé vedení jen sálo a sálo. Když všechna vedení a dozorčí rady za ta léta zavřely, tak by bylo jen dobře. Porušení povinnosti při správě majetku.

+7/−1
5.10.2014 21:05

M69a40r98i32a41n 97J21e32a58n 40N98e98m69e59c 3867734573809

Bola to dobra firma ale nenazranej management poslal csa na dno :(skoda

+10/0
5.10.2014 20:22

T76o92m49a51s 55H30a19t44l45e 2210973943497

tomu hejskovi bych nesvěřil ani výkopové práce

+5/−1
5.10.2014 19:30

M65a93r72c92e77l 98B30í98l90ý 2433572722249

Mají 270 lidí v administrativě ?! 8-o

+6/0
5.10.2014 19:06

J17o84s69e64f 67P58o54n51e51r21t 9278880632158

tipněte si kolik má travel servis :-/

+4/0
5.10.2014 19:13
Foto

O81n89d52r89e23j 23B94o87c10e73k 1200315794848

Kolik?

+4/0
5.10.2014 19:21

P86e98t93r 29M51a64l86i60š70k30a 6131225341833

Administrativa bují v každém podniku, hlavně že budou neustále propouštět dělníky.

+4/−1
5.10.2014 19:50

V96a45c28l50a35v 87W13a20n37d37e75r82e71r 8278716559692

lopatu nahradite behem 5 minut.

0/−1
6.10.2014 5:52

J57o79s41e29f 40P42o11n63e21r62t 9478860132618

úředníka hned, a někdy ani nepoznáte, že chybí

+1/0
6.10.2014 7:51

V51a73c84l87a49v 35K34u44b65i45s 5721151259417

To neni jen administrativa ale veskery pozemni personal. Tipnul bych si ze polovina z toho jsou bezni lide na letisti. Kazdopadne ale cislo je to pri stavu aerolinek dost velke.

+1/−1
6.10.2014 0:36

J37o59s84e87f 58P85o50n77e24r26t 9868470192168

jací lidé na letišti? Ti patří Letišti a ne ČSA

+1/0
6.10.2014 7:52

D56a69v18i72d 25H22u45r83k23a 3200143941941

Na celém světě se létá více. Některé aerolinie nestačí točit letadla a personál. Neustále se zvyšují počty prodaných a nasazených letadel. Jen naše ČSA neví co dělat. Nebude to managementem?

+8/−2
5.10.2014 18:59

J69a40n 15M94o95h75y64l90a 6152469159591

Na celém světě se zaprvé nic takového neděje, zadruhé se to už vůbec neděje v Evropě v souvislosti s ČR, což je primární trh ČSA. Nejdřív to chce alespoň něco vědět, než začnu plácat.

+2/−3
5.10.2014 21:17

V53a75c63l25a97v 46W70a21n17d56e28r36e66r 8578546329632

Na celem svete se to DEJE.

http://data.worldbank.org/indicator/IS.AIR.PSGR/countries?display=graph

0/0
6.10.2014 5:54

V43a71c52l73a71v 40K73u29b31i27s 5161131209607

Ted na zimu se drasticky rusi lety. Vim o tom sve,neb bestie z lufthansy zrusily let co jsem pouzival posledni roky. Za druhe zvysuje se primarne pocet letu tzv. lowcost aerolinek, coz CSA neni a na trhu kde by mela operovat mnozstvi letu klesa. Jestli zacne letecky prumysl ase rost se uvidi az po novem roce s plany aerolinek na otevreni novych destinaci.

0/0
6.10.2014 0:39
Foto

P93a53v80e20l 75M39a34k69o43v49e78c 8958325691

Aeroholding byl založen pouze na poskytování skrytých dotací trvale ztrátových a rozkrádaných ČSA...:-(

+10/0
5.10.2014 18:45

V93a86c49l56a38v 34P57e90r82o94u19t13k20a 6518367164951

ono taky co chcete s tím dělat, letadla nelétají a chodit jenom pro prachy dlouho nechce. holt z letušek se stanou pokladní v Bille.

+3/−3
5.10.2014 18:35

J90o84s38e22f 33P55o96n60e78r81t 9328950222498

to, že letedla nelétají, může říct jen člověk, který o tom nic neví. Stejně tak o nic nevíte o práci letušek !!

+3/−2
5.10.2014 19:01

J11a95k33u50b 35Š93a45f18a33n21d47a 7245567611831

Tak létají ale prázdná. Prostě místo zisku generují ztrátu. Vy byste něco takového provozoval?

0/0
6.10.2014 8:34

Š56á38r59k40a 39S36t69a26ň72k13o12v20á 9433155789599

Nebylo by špatné kdyby šéf aeroholdingu šáhnul mezi své řady! ;-D

+9/0
5.10.2014 16:30
Foto

J40i13ř22í 85I16n97c12z34é19d71y 2504585431769

Pilot je jak doktor, praci dostane v zahranici nebo tam kde to lip funguje, horsi to bude s tema holkama co tam roznasej to jidlo. ;-D

+3/0
5.10.2014 16:15

J24a32k85u23b 63K35o70r22e65c 6204510651933

spíš bych řekl, že to bude naopak. celkem často tady zahraniční společnosti provádí nábor stewardů. Ale pilotů, těch je zřejmě všude nadbytek, takže ti to budou mít asi horší.

+5/−1
5.10.2014 16:47

J23a65n 77H71a15v30l10i13n19a 9774126539523

8-o;-D pan je odbornik....pilotu je v Asii a Jizni Americe tezky nedostatek a poptavka se stale zvysuje

+3/−2
5.10.2014 19:59

J25a72k33u41b 34K45o16r11e61c 6524750661893

To jsou mista, kam vsichni piloti touží odejít pracovat :D

+5/0
5.10.2014 20:25
Foto

J56a73n 27V49a86l25č93í41k 7905828525770

Pořád lepší než na pracáku v ČR...

0/0
6.10.2014 6:50
Foto

T36o92m65a14s 19C11a84b19a54k 8575685684239

no tak pokud bych si mel vybrat mezi osobním bankrotem (nebetycne hypotéky, nebo vyssi zivotni standart primo umerne memu dosavadnímu prijmu) a jistou praci.. tak bych urcite volil presun za praci. Ale to je samozrejme každého volba, ze...

+2/0
6.10.2014 8:05

J94o77s42e62f 88P30o70n70e52r76t 9348450282318

Pilotů je ve světě nadbytek, ale stewardů, kteří ovládají více jak tři jazyky je pomálu

+3/−3
5.10.2014 19:02

V37a35c13l38a56v 38W98a42n61d62e32r35e59r 8208626809542

Poslete ucet do CSSD at to spolu s Tvrdikem zaplati. Nebo si myslite, ze kdyz najdete "strategickeho partnera" jak nazyvaji neschopni manazeri nekoho, kdo ma penize a kdo je ochoten koupit potapejici lod, do ktere oni ci jejich predchudci navrtali diry, ze se problemy vyresi samy? To uz jsem zazil v ceskych firmach vicekrat. Jakmile cesky manazer zacne pouzivat slovo "strategicky partner", tak je rozumne si v horizontu do jednoho roku shanet jinou praci.

+6/−1
5.10.2014 16:06

K88a17r93e39l 56D35v28o95ř14á20k 3247477727

Tvrdík tam byl chvíli. Co třeba Kočárník v dozorčí radě a hlavně Řápková pseudoabsolventka plzeňských práv, která ani neví v které ulici je ta škola a nemůže najít ani index.!!

+1/−1
5.10.2014 21:08

V93a42c65l33a60v 73W35a35n40d42e19r66e30r 8138636559672

Co to melete? Ten clanek je o CSA. Kocarnik nebo Rapkova potopila CSA???8-o8-o. Drzte se prosim tematu a neodbihejte. Tvrdik zlikvidoval CSA a je mi jedno jestli budete schovavat jeho vinu za to, ze tam byl chvili ci dlouho. On to udelal, on s tim, kdo ho tam dosadil (CSSD) nese odpovednost. Me treba bude stacit byt na Vasem uctu v bance jen 5 minut a Vy se z toho nevzpamatujete do smrti. A taky Vam reknu, ze jsem tam byl jen 5 minut, ze Vy jste tam mohl chodit cely zivot, takze je to Vase vina!!

0/−1
6.10.2014 5:51

P17a47v27e27l 23K82u47c75h47t28a 4186971107134

Známý z KSČM mi říkal, teď je propustí, všichni zaplatíme odstupné a na jaře až se zpravidla více létá je zase vezmeme zpátky. Je na tom něco pravdy? Povídal jsem mu - u létání není jednoduché půl rolu stát a hned do vzduchu, s čím budou létat atd. ale vedl si svou.

+1/0
5.10.2014 16:04

V79a46c56l52a17v 86W86a25n29d25e30r38e43r 8688136269922

Znamy z KSCM vi asi kulove. Pokud je vezmou zpatky, tak ne na neurcito, ale treba na dobu urcitou a to jeste pochybuji, ze by je vzali ve stejnem poctu. Vzdyt nemaji ani kam litat.

+2/−1
5.10.2014 16:11

J18o38s83e17f 60P90o14n86e93r47t 9168460902878

a už za jiné platy - nástupní

+3/0
5.10.2014 19:04

V58a91c23l11a67v 30K98u82b18i20s 5641401399407

Tak prvni problem je ze mluvit o jaru u CSA muze byt dlouha budoucnost. Jinak na leto asi budou mozna nabirat, ale muzou nabirat juniory co maji nizsi plat ne ty z tech co vyhodi. Navic spousta letusek a pilotu v tu dobu asi bude mit jinou praci, protoze ta prace mimo CR je a na jaro bude. Vetsina firem obmenuje stav tim ze zamestnava levnejsi lidi. Pul roku stat neni nic neobvykleho. vetsina aerolinek to ma postavene tak ze v zime leta v omezenem rezimu a na jaro otevira nove linky a destinace. Takze tohle opravdu neni nic neobvykleho. Navic vetsina aerolinek vedle beznych zamestnancu ma i lidi na dobu urcitou (na leto) a po lete je propusti s tim jak ubyde letu.

0/0
6.10.2014 0:34

J97a62k32u55b 19Š84a49f94a82n20d70a 7175727441561

Proč by je brali zpět když nebudou mít s čím létat? ČSA je propouští právě proto, že prodávají letadla. Pokud je budou v budoucnu potřebovat, možná si ta letadla pronajmou i s palubním personálem jak se to dělá běžně.

+1/0
6.10.2014 9:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.