Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Aeroholdingu: Počty propuštěných z ČSA se měnit nebudou

Se snížením počtu propouštěných zaměstnanců Českých aerolinií se podle šéfa Českého Aeroholdingu Václava Řehoře nepočítá. Je možné však řešit způsob jejich odchodu, mohli by třeba na určitou dobu akceptovat částečné úvazky. O práci má přijít 77 pilotů, 172 stevardů a 66 technicko-hospodářských pracovníků

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P15e11t12r 52H54l89a62v87á56č10e25k 7829174135586

Nojo, zbavily se všeho co bylo ziskové... Cargo, catering byl vyhlášený... ČSA už podobný problém měli v 50-tých letech ale tehdy to těžce dotoval stát až se společnost ozdravila a dostala do zisku...

0/0
10.10.2014 16:05

M70a80r16t61i71n 28K73r38u39t73ý 1738111499965

vygenerovat za rok ztrátu skoro miliardu mi ani při propuštění 300 lidí moc naději na provozní zisk neimplikuje.

+1/0
7.10.2014 8:41

J51a55n 55C43e10p13e75k 1204136560

Kolik že mají letadel? Není to moc 20 pilotů na jedno letadlo? :-) 2 pilotují, zbytek obsazuje prázdné sedačky asi.

0/0
6.10.2014 12:10

V74l45a86s72t62i50m75i78l 89T94e67n30c62e86r 4170720747370

Tak se mi zdá, že ČeskoSlovenskýAeroklub to brzy komplet zabalí. Škoda :-/

+2/0
6.10.2014 9:24

I38v50a14n 92H20r41o10n 5654256796401

Celosvětovým problémem kvalifikovaných pilotů je, že jich je příliš mnoho a jsou příliš drazí. Tedy, kdykoliv a snadno nahraditelní. Nápady se stávkou jsou velmi krátkozraké. To, že se odbory pokoušejí řídit firmy končívá vždy stejně. A je to moc dobře!!

+4/−1
6.10.2014 5:03

V91a54c23l16a70v 73P97e65r32o61u59t83k78a 6438297434631

zkouška

0/0
5.10.2014 22:16

K48a82r67e71l 74D35v16o20ř46á43k 3447307567

Je to řízená likvidace ČSA, která už probíhá od devadesátých let. Každé vedení jen sálo a sálo. Když všechna vedení a dozorčí rady za ta léta zavřely, tak by bylo jen dobře. Porušení povinnosti při správě majetku.

+7/−1
5.10.2014 21:05

M82a20r82i34a75n 88J96e55a64n 31N83e20m25e53c 3597174843589

Bola to dobra firma ale nenazranej management poslal csa na dno :(skoda

+10/0
5.10.2014 20:22

T56o92m26a97s 53H14a14t85l44e 2750723353537

tomu hejskovi bych nesvěřil ani výkopové práce

+5/−1
5.10.2014 19:30

M50a82r22c78e35l 17B89í45l72ý 2783422632729

Mají 270 lidí v administrativě ?! 8-o

+6/0
5.10.2014 19:06

J51o28s25e27f 31P60o88n49e28r32t 9138770152968

tipněte si kolik má travel servis :-/

+4/0
5.10.2014 19:13
Foto

O88n98d26r70e12j 23B47o71c41e89k 1460695714218

Kolik?

+4/0
5.10.2014 19:21

P23e38t52r 55M35a88l86i63š82k85a 6321175301473

Administrativa bují v každém podniku, hlavně že budou neustále propouštět dělníky.

+4/−1
5.10.2014 19:50

V15a16c80l45a17v 72W73a70n65d93e91r41e61r 8818546559202

lopatu nahradite behem 5 minut.

0/−1
6.10.2014 5:52

J80o75s20e74f 75P77o87n28e42r16t 9228920632808

úředníka hned, a někdy ani nepoznáte, že chybí

+1/0
6.10.2014 7:51

V74a42c64l59a54v 38K95u96b49i24s 5291451219937

To neni jen administrativa ale veskery pozemni personal. Tipnul bych si ze polovina z toho jsou bezni lide na letisti. Kazdopadne ale cislo je to pri stavu aerolinek dost velke.

+1/−1
6.10.2014 0:36

J52o43s40e53f 12P20o21n42e53r68t 9268870472398

jací lidé na letišti? Ti patří Letišti a ne ČSA

+1/0
6.10.2014 7:52

D93a79v20i88d 89H61u37r80k17a 3520583581691

Na celém světě se létá více. Některé aerolinie nestačí točit letadla a personál. Neustále se zvyšují počty prodaných a nasazených letadel. Jen naše ČSA neví co dělat. Nebude to managementem?

+8/−2
5.10.2014 18:59

J65a55n 73M62o81h34y53l86a 6872139129801

Na celém světě se zaprvé nic takového neděje, zadruhé se to už vůbec neděje v Evropě v souvislosti s ČR, což je primární trh ČSA. Nejdřív to chce alespoň něco vědět, než začnu plácat.

+2/−3
5.10.2014 21:17

V31a36c16l25a76v 21W25a44n25d85e59r34e67r 8188396869102

Na celem svete se to DEJE.

http://data.worldbank.org/indicator/IS.AIR.PSGR/countries?display=graph

0/0
6.10.2014 5:54

V84a81c83l46a64v 46K78u71b44i72s 5101581359917

Ted na zimu se drasticky rusi lety. Vim o tom sve,neb bestie z lufthansy zrusily let co jsem pouzival posledni roky. Za druhe zvysuje se primarne pocet letu tzv. lowcost aerolinek, coz CSA neni a na trhu kde by mela operovat mnozstvi letu klesa. Jestli zacne letecky prumysl ase rost se uvidi az po novem roce s plany aerolinek na otevreni novych destinaci.

0/0
6.10.2014 0:39
Foto

P97a88v61e82l 45M59a69k90o17v42e71c 8198405871

Aeroholding byl založen pouze na poskytování skrytých dotací trvale ztrátových a rozkrádaných ČSA...:-(

+10/0
5.10.2014 18:45

V65a33c94l33a68v 15P14e66r46o44u52t64k71a 6528757614881

ono taky co chcete s tím dělat, letadla nelétají a chodit jenom pro prachy dlouho nechce. holt z letušek se stanou pokladní v Bille.

+3/−3
5.10.2014 18:35

J51o27s96e96f 50P31o57n69e94r91t 9518190732158

to, že letedla nelétají, může říct jen člověk, který o tom nic neví. Stejně tak o nic nevíte o práci letušek !!

+3/−2
5.10.2014 19:01

J75a80k54u75b 20Š13a93f54a68n54d63a 7455967211921

Tak létají ale prázdná. Prostě místo zisku generují ztrátu. Vy byste něco takového provozoval?

0/0
6.10.2014 8:34

Š83á17r12k65a 25S73t22a89ň66k17o63v10á 9413265949409

Nebylo by špatné kdyby šéf aeroholdingu šáhnul mezi své řady! ;-D

+9/0
5.10.2014 16:30
Foto

J61i70ř62í 96I87n61c48z81é17d30y 2964625611109

Pilot je jak doktor, praci dostane v zahranici nebo tam kde to lip funguje, horsi to bude s tema holkama co tam roznasej to jidlo. ;-D

+3/0
5.10.2014 16:15

J39a38k73u61b 91K36o35r45e61c 6244190721903

spíš bych řekl, že to bude naopak. celkem často tady zahraniční společnosti provádí nábor stewardů. Ale pilotů, těch je zřejmě všude nadbytek, takže ti to budou mít asi horší.

+5/−1
5.10.2014 16:47

J75a77n 86H98a23v16l83i10n47a 9184596539113

8-o;-D pan je odbornik....pilotu je v Asii a Jizni Americe tezky nedostatek a poptavka se stale zvysuje

+3/−2
5.10.2014 19:59

J98a80k67u61b 22K21o59r38e43c 6114170141903

To jsou mista, kam vsichni piloti touží odejít pracovat :D

+5/0
5.10.2014 20:25
Foto

J59a78n 46V61a89l16č22í82k 7615828925240

Pořád lepší než na pracáku v ČR...

0/0
6.10.2014 6:50
Foto

T23o62m23a90s 79C83a71b62a20k 8685725324499

no tak pokud bych si mel vybrat mezi osobním bankrotem (nebetycne hypotéky, nebo vyssi zivotni standart primo umerne memu dosavadnímu prijmu) a jistou praci.. tak bych urcite volil presun za praci. Ale to je samozrejme každého volba, ze...

+2/0
6.10.2014 8:05

J64o79s39e89f 67P73o94n48e44r68t 9318200412948

Pilotů je ve světě nadbytek, ale stewardů, kteří ovládají více jak tři jazyky je pomálu

+3/−3
5.10.2014 19:02

V75a91c28l15a66v 54W98a98n29d79e54r70e47r 8958456279372

Poslete ucet do CSSD at to spolu s Tvrdikem zaplati. Nebo si myslite, ze kdyz najdete "strategickeho partnera" jak nazyvaji neschopni manazeri nekoho, kdo ma penize a kdo je ochoten koupit potapejici lod, do ktere oni ci jejich predchudci navrtali diry, ze se problemy vyresi samy? To uz jsem zazil v ceskych firmach vicekrat. Jakmile cesky manazer zacne pouzivat slovo "strategicky partner", tak je rozumne si v horizontu do jednoho roku shanet jinou praci.

+6/−1
5.10.2014 16:06

K38a81r80e59l 25D54v19o65ř43á58k 3547907517

Tvrdík tam byl chvíli. Co třeba Kočárník v dozorčí radě a hlavně Řápková pseudoabsolventka plzeňských práv, která ani neví v které ulici je ta škola a nemůže najít ani index.!!

+1/−1
5.10.2014 21:08

V80a95c13l90a53v 56W53a23n73d33e29r83e35r 8688516709372

Co to melete? Ten clanek je o CSA. Kocarnik nebo Rapkova potopila CSA???8-o8-o. Drzte se prosim tematu a neodbihejte. Tvrdik zlikvidoval CSA a je mi jedno jestli budete schovavat jeho vinu za to, ze tam byl chvili ci dlouho. On to udelal, on s tim, kdo ho tam dosadil (CSSD) nese odpovednost. Me treba bude stacit byt na Vasem uctu v bance jen 5 minut a Vy se z toho nevzpamatujete do smrti. A taky Vam reknu, ze jsem tam byl jen 5 minut, ze Vy jste tam mohl chodit cely zivot, takze je to Vase vina!!

0/−1
6.10.2014 5:51

P77a21v15e86l 49K60u26c49h66t36a 4836561227624

Známý z KSČM mi říkal, teď je propustí, všichni zaplatíme odstupné a na jaře až se zpravidla více létá je zase vezmeme zpátky. Je na tom něco pravdy? Povídal jsem mu - u létání není jednoduché půl rolu stát a hned do vzduchu, s čím budou létat atd. ale vedl si svou.

+1/0
5.10.2014 16:04

V57a28c33l76a62v 27W90a52n31d53e14r19e97r 8558906739832

Znamy z KSCM vi asi kulove. Pokud je vezmou zpatky, tak ne na neurcito, ale treba na dobu urcitou a to jeste pochybuji, ze by je vzali ve stejnem poctu. Vzdyt nemaji ani kam litat.

+2/−1
5.10.2014 16:11

J80o87s32e52f 67P50o90n64e55r45t 9648680982408

a už za jiné platy - nástupní

+3/0
5.10.2014 19:04

V60a25c14l94a16v 72K51u59b27i16s 5341161959877

Tak prvni problem je ze mluvit o jaru u CSA muze byt dlouha budoucnost. Jinak na leto asi budou mozna nabirat, ale muzou nabirat juniory co maji nizsi plat ne ty z tech co vyhodi. Navic spousta letusek a pilotu v tu dobu asi bude mit jinou praci, protoze ta prace mimo CR je a na jaro bude. Vetsina firem obmenuje stav tim ze zamestnava levnejsi lidi. Pul roku stat neni nic neobvykleho. vetsina aerolinek to ma postavene tak ze v zime leta v omezenem rezimu a na jaro otevira nove linky a destinace. Takze tohle opravdu neni nic neobvykleho. Navic vetsina aerolinek vedle beznych zamestnancu ma i lidi na dobu urcitou (na leto) a po lete je propusti s tim jak ubyde letu.

0/0
6.10.2014 0:34

J93a68k51u65b 85Š48a61f14a54n21d65a 7625777411971

Proč by je brali zpět když nebudou mít s čím létat? ČSA je propouští právě proto, že prodávají letadla. Pokud je budou v budoucnu potřebovat, možná si ta letadla pronajmou i s palubním personálem jak se to dělá běžně.

+1/0
6.10.2014 9:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.