Diskuze

Vláda schválila plán stamiliardových investic do silnic a dálnic

Vláda schválila plán masivní výstavby silnic a dálnic předložený Ministerstvem dopravy. Do roku 2016 by se měly zahájit stavby v hodnotě 233 miliard korun. Mezi projekty je například dostavba úseků dálnic D1, D3 nebo silnice R35.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stále nechápu, proč máme tak drahé, tedy spíše předražené silnice a dálnice oproti jiným státům.;-€

To už by se vyplatilo dát zahraniční firmě, aby zde postavila dálnice a ušetří se mnoho mld. Jsme malý stát, ale rozhodně hezčí silnice jsem viděla i v rozlehlé poušti!!!!!

Ono je to asi o něčem úplně jiném, než o stavení silnic, dálnic, mostů...., že?!:-/

0 0
možnosti
Foto

J95i34ř46í 61E87r47b57e22n

9. 10. 2014 5:48

Ach jo. Tak už asi podvaatřicáté: opravdu si myslíš, že Skanska a Strabag jsou české firmy?

0 0
možnosti

Pokud jsem tomu porozuměl, pak se mluví o "zahájení staveb," s rozpočtovanými náklady 233 mld Kč. Jaký zlomek v roce 2015 a jaké další zlomky v 2016 a dalších,... to se neví.

0 0
možnosti

R76a57d26e62k 18Č63o37s

8. 10. 2014 17:03

No pokud se dobře dívám, v návrhu rozpočtu stouply výdaje a klesly investice. A to dokonce pod úroveň toho, co měl v rozpočtu Kalousek v letech 2011-13. Já bych to nazval prožíráním...

0 0
možnosti
Foto

tak peníze jsou, to né, že né ... problém jsou pozemky, ekofašisti a samozřejmě odvolávky k ÚOHS, ale to už se opakuju, ale peníze rozhodně problém nejsou, většina staveb je kofinancována z EU takže pohoda  ;-) ale dotáhnout přípravu je problém :-(

1 0
možnosti

Pozemky by též nebyly problém, pokud by se doopravdy začal používat vyvlastňovací zákon. Jsou podmínky pro postup: máte měsíc na rozmyšlenou, ten pozemek stojí 15 kč/metr. Vyberte si, jestli podepíšete a dostanete 100 kč/metr, nebo se to vyvlastní, postavíme dálnici a dostanete těch 15. Ale musela by být vůle to tak udělat.

2 0
možnosti
Foto

A32l91e84š 86K11l63o14n

8. 10. 2014 16:46

Hm, jestlipak by spíš Bohuš neměl trénovat správné sázení ekonomických rámců...

1 0
možnosti

A kde na to ti chytraci vezmou ??

1 0
možnosti

I68v54o 34U68r90b85á55n46e62k

8. 10. 2014 16:26

R43 samozřejmě nic...lepšího cestování na Svitavy se už nedožiju...

1 0
možnosti

Brno - Svitavy = tam se bojim vzdy kdyz tam jedu

1 0
možnosti

Dvě hlavní priority R1 a R35 - R1 0 km, R35 26 km (aspoň něco, ale furt málo). Takže reálně se do roku 2020 nic nezmění. Snad kromě konečně dodělání D8 (ale to už se staví).

Pro Moraváky - dokončení R1 je mimo jiné i potřeba pro efektivní fungování R35 - napojení R35/D11 na D8, D5 a budoucí D3

2 0
možnosti

D8 se sice staví, ale dostavění a hlavně otevření naprosto v nedohlednu.

1 0
možnosti

Stovky miliard bezproblemu utrati, ale mam znacne pochybnosti jestli za ne neco opravdu postavi :(

0 0
možnosti

Ach jo ta D3 :(  stále jen ten nejméně důležitý úsek Veselý - ČB. Ale o dokončení trasy od Miličína nebo ČB na Rakousko ani ťuk. Ze severu na jih je naše zem stále neprůjezdná. Nechci ani domýšlet kolik firem mohlo už v ČR dávno být, kdyby se nebály logistických komplikacích. Země s tak dokonalou polohou ve středu Evropy by měla mít dopravu jako svou absolutní prioritu, i za cenu zadlužení..

0 0
možnosti

A kdyby zde nebyla prakticky nejdražší nafta široko daleko, tak kolik by se vybralo na spotřební dani.. A ty kamiony tudy stejně jezdí, jen prostě netankují.

0 1
možnosti