- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
čekal bych, že ministr který nastoupil před půl rokem půjde spíš na ruku privátu než státním firmám. proto si myslím, že článek vyrobila idnes na objednávku jančury a jemu podobných zlatokopů.
Kdo to je Prachař?
Nekandiduje někam?
Nebyl to on, kdo prosil : zvolte mne do senátu, abych měl silnější mandát ve vládě?
Možná se pletu .. , ale jména vládních neumětelů mi splývají..
1) NEZNÁM jediný efektivní státní podnik :o
2) NEZNÁM jediný státní podnik který by přežil v max liberalizovaném konkurenčním prostředí (při stejné startovní čáře) :o
3) NEZNÁM jediný více regulovaný business který by stál méně než neregulovaný (naopak vždy stojí spotřebitele a daňového poplatníka více!)
KDYŽ dotace
tak pouze jako odčitatelnou položku z daní sociálně slabším!!!
(ALE PROTI TOMU JE ZÁSADNĚ MAFIE a asi nemalá část politiků! proč asi ...
BTW: hádejte proč asi Český Telekomunikační Úřad sliboval asi 14 let brzký vstup 4. mobilního operátora
a už to asi ani neslibuje .... bo MAFIE
já nevím, jestli zrovna tobě má cenu ještě něco odpovídat, ale koupil jsem si okna a ještě v záruční době výrobce zkrachoval, postavili mi dům a než jsem stihl reklamovat střechu, stavař zkrachoval, zaplatil jsem zájezd k moři a než jsem odjel, cestovka zkrachovala. všichni byli privátní, žádný nebyl státní. tak co vlastně obhajuješ? naučené fráze?
No to je zase novinařina Jane Sůro ...
Nemohl byste si ty svoje srandovní úvahy o vlivu na voliče - odboráře nechat do nějakého komentáře? To snad do, jinak dobrého, článku vůbec nepatří. Pak se nedivte, že působíte na čtenáře spíše jako vyvítečí aktivista, než novinář.
Nemohl. Toto není komentář, ale konstatování faktů. Ale spíše bych čekal, že budete diskutovat o myšlenkovém veletoči pana ministra. Ale chápu, jednodušší je psát srandovní úvahy:-)
Jančura tam píše že provozvání soukromými doptavci bude pro stát levnější než nyní Čd, ale otázka zní co to přinese cestujícímu ???
Na MD jsou rychlí jak blesk. Problém uznávání jízdenek se řeší ještě od dob Railtransportu na trati Liberec - Zittau (později Trilexu), pak přišli žlutý a zlatý, mají za sebou jedno zprasené výběrko, pokusy Arrivy jezdit v PID a oni TEĎ zjistí, že by se uznávání jízdenek mělo řešit Zas je dobře, že na to přišli, než něco vysoutěžili.
No on jakýsi návrh smlouv\y mezi dopravci vznika už cca před dvěma roky. Ale ono to asi není jen o té smlouvě. Bude li se nějak podílovat, tak by to měl zajišťovat nezávislý subjekt a musí na to být SW a to zatím asi tak daleko není, Zadat by to mělo MD, což je ovšem veřejná zakázka. Neobviňoval bych Prachaře, ale spíše všechny jeho předchůdce.
jo voni 25 let po padu komunismu chteji odKomunizovat zeleznici
ale soudruzi proc tak brzy
preci mame cas
Prostě na tom makáme. Vaše ANO.
Toto by se ve (Babišově) firmě nestalo..
Ááá pan Sůra opět píše tendenční články.