Diskuze

Prachař jde proti vládě. Opět zpozdí soutěže na rychlíky

Nekonečný seriál s názvem Otevíráme železnici konkurenci v podání Ministerstva dopravy pokračuje. Jen tři týdny po schválení vládou a slibu startu soutěží na rychlíkové trasy ministr dopravy Antonín Prachař záhadně otočil svůj názor na liberalizaci železniční dopravy v Česku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

čekal bych, že ministr který nastoupil před půl rokem půjde spíš na ruku privátu než státním firmám. proto si myslím, že článek vyrobila idnes na objednávku jančury a jemu podobných zlatokopů.

1 2
možnosti

Ano, to by mě vůbec nepřekvapilo. RvRv

0 0
možnosti

Kdo to je Prachař?

Nekandiduje někam?

Nebyl to on, kdo prosil : zvolte mne do senátu, abych měl silnější mandát ve vládě?

Možná se pletu .. , ale jména vládních neumětelů mi splývají..

0 1
možnosti

P13e75t32r 96N83o49v47á31k

10. 10. 2014 0:52

1) NEZNÁM jediný efektivní státní podnik  :o

2) NEZNÁM jediný státní podnik který by přežil v max liberalizovaném konkurenčním prostředí (při stejné startovní čáře)  :o

3) NEZNÁM jediný více regulovaný business který by stál méně než neregulovaný (naopak vždy stojí spotřebitele a daňového poplatníka více!)

    

KDYŽ dotace

tak pouze jako odčitatelnou položku z daní sociálně slabším!!!

(ALE PROTI TOMU JE ZÁSADNĚ MAFIE a asi nemalá část politiků! ;-€  proč asi? 8-o ... ;-€ ;-€ ;-€

BTW: hádejte proč asi Český Telekomunikační Úřad sliboval asi 14 let brzký vstup 4. mobilního operátora  

a už to asi ani neslibuje .... 8-o ;-€ bo MAFIE ;-€

2 3
možnosti

já nevím, jestli zrovna tobě má cenu ještě něco odpovídat, ale koupil jsem si okna a ještě v záruční době výrobce zkrachoval, postavili mi dům a než jsem stihl reklamovat střechu, stavař zkrachoval, zaplatil jsem zájezd k moři a než jsem odjel, cestovka zkrachovala. všichni byli privátní, žádný nebyl státní. tak co vlastně obhajuješ? naučené fráze?

3 0
možnosti

No to je zase novinařina Jane Sůro ... 

Nemohl byste si ty svoje srandovní úvahy o vlivu na voliče - odboráře nechat do nějakého komentáře? To snad do, jinak dobrého, článku vůbec nepatří. Pak se nedivte, že působíte na čtenáře spíše jako vyvítečí aktivista, než novinář.

5 5
možnosti

J91a56n 29S46ů38r32a

9. 10. 2014 18:44

Nemohl. Toto není komentář, ale konstatování faktů. Ale spíše bych čekal, že budete diskutovat o myšlenkovém veletoči pana ministra. Ale chápu, jednodušší je psát srandovní úvahy:-)

4 2
možnosti

Jančura tam píše že provozvání soukromými doptavci bude pro stát levnější než nyní Čd, ale otázka zní co to přinese cestujícímu ???

1 2
možnosti

J77a65n 93S23ů46r51a

9. 10. 2014 16:25

a to vám nevadí? to je spravedlivé?

0 1
možnosti

Na MD jsou rychlí jak blesk. Problém uznávání jízdenek se řeší ještě od dob Railtransportu na trati Liberec - Zittau (později Trilexu), pak přišli žlutý a zlatý, mají za sebou jedno zprasené výběrko, pokusy Arrivy jezdit v PID a oni TEĎ zjistí, že by se uznávání jízdenek mělo řešit 8-o Zas je dobře, že na to přišli, než něco vysoutěžili.

2 0
možnosti

No on jakýsi návrh smlouv\y mezi dopravci vznika už cca před dvěma roky. Ale ono to asi není jen o té smlouvě. Bude li se nějak podílovat, tak by to měl zajišťovat nezávislý subjekt a musí na to být SW a to zatím asi tak daleko není, Zadat by to mělo MD, což je ovšem veřejná zakázka. Neobviňoval bych Prachaře, ale spíše všechny jeho předchůdce.

0 0
možnosti

P29e91t77r 85N59o97v60á13k

9. 10. 2014 13:36

jo voni 25 let po padu komunismu chteji odKomunizovat zeleznici   8-o  8-o  8-o 

ale soudruzi proc tak brzy 8-o

preci mame cas ;-€

2 1
možnosti

Prostě na tom makáme. Vaše ANO.

Toto by se ve (Babišově) firmě nestalo..

5 1
možnosti

ANO, líp už bylo...

0 0
možnosti

Ááá pan Sůra opět píše tendenční články. 8-o

0 5
možnosti

J52a29n 47S17ů94r80a

9. 10. 2014 13:30

Můžete být konkrétnější?

0 0
možnosti