- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Něšťastné. Zrovna na trati, kde dotace nemají co dělat. Zajimavé. Jančura a Leo si mohou klidně koupit vlaky bez dotací a jezdit za naše ceny. ČD by měla dostávat dotace třeba 10 -20% z ceny soupravy na podporu českého výrobce (což dnes bohužel nejde). A dotace za vlaky v pozdních hodinách, případně za vlaky s mnoha zastávkami a nějakých třeba 5% za neefektivitu aby nezkrachovali... Ale toto zastaví vývoj na 15 let.. Na Ostrava Brno ČD právě ukazují, jak špatné jejich služby mohou být a jak se dá zabíjet vlaková doprava.
a) zdá se, že si pletete dvě rychlíkové linky. Brno-Břeclav-Olomouc a Brno-Olomouc-Ostrava.
b) zdá se, že nevíte, co je hlavní přičinou malé konkurencechopnosti a neefektivity linky Brno-Olomouc-Ostrava v úseku Brno-Olomouc. Je to především pomalá, jednokoljená trať, kvůli které je cestovní rychlost poloviční, než například na trati Praha-Ostrava.
Sysel je jen jeden ze 6. vozů soupravy. Zpravidla na dvou soupravách (ze 4) začal jezdit druhý klimatizovaný vůz (AB), ostatní staré, i když většinou přečalouněné. Někdy i ona zatracovaná koženka.
pan Hašek dokončuje dílo zkázy, než zapadne do propadliště dějin
A co s tím má společného Hašek?
není nějaké divné pasovat dodatečně dotace na něco, co už bylo závazně objednáno - a tedy by i mělo mít finanční krytí??
každopádně pokud dráhy dostanou smlouvu i EU dotaci, tak jim pak přeci stát musí zaplatit výrazně méně - nebude přeci dotovat totéž dvakrát.
a proč by tu dotaci nemohl dostat soukromník??
EU nedává dotace na provoz železniční trati, EU zadotuje max, výstavbu kolejí či nákupo vozidel
Soukromník by mohl dostat, ale musel by už asi teď mít smlouvu, díky níž doloží, že má se zadotovanými vlaky kde jezdit
No vzhledem k tomu, že do Olomouce jezdí podstatně pohodlnější autobus, zůstávám u něj i nadále, je rychlejší i levnější, tak je to asi celkem jedno že to dostanou dráhy na věčné časy a nikdy jinak. Ale je to samozřejmě prasárna, bez výběrka, jen tak další kamarádkšeft. Jenže on by soukromník nekoupil vlaky v Plzni u kamarádů tak se to prostě muselo nějak zajistit. Kapři si rybník sami nevypustí...
Rychlíková linka, o které je řeč v tomto článku, NENÍ určena ke spojení Brna a Olomouce a s velkou pravděpodobností ani žádný cestující touto linkou z Brna do Olomouce nejezdí.
to bude zrejme trestny cin. Ktery urednicek si pujde sednout a bude mu zabaven majetek ?
v duchu jejich aktuální kampaně: ANO, prostě se lepší služby vys....
A co na to česká obec aktivistická? Není to kmotrovina? Co na to Ištván?
Panteři se mi moc líbí. Při cestách na Moravu využívám i zmiňovanou linku, takže já osobně se těším.
Panter je tak úžasnej vlak, že jezdí jen v ČR, to je jasný důkaz kvality...