- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jančura je typický kapitalisticko-socialistický vykořisťovatel a blb. Personál nemá svetove platy,i když by je mit mel,neb letecka firma neusetri za palivo,za letadla,za vycvik, za dily, za udrzbu, za letenky,vsechny tyto ceny jsou svetove.Jedine na cem csa a mimochodem jeste vice travel service setri jsou platy zamestnancu.A presto csa prodelava.Piloti si vsude jinde platove polepsi,nekde - Asie, Middle East, Rusko velmi velmi vyrazne.To same letusky, mechanici,jen musi sami chtit. Ohanet se zivotnim standartem, kupni silou a pod je od Jancury velkohuba lez, neb ceny mame ve vsem srovnatelne(potraviny,služby,auta, jizdenky, bydleni) jako zapadni staty, leckde bohuzel vyšší- napr.auta, dovolene s cestovkou apod.A on si dovoli plkat neco o platech.Ze si ovsem češi nechaji sr.t na hlavu i v jeho firmě a makaji za almuznu,zatímco on a jemu podobni neslychane bohatnou je už jina otazka. Takze mili cechackove dal pracujte a makejte za almuznu a brzo se budete podobat cinanum
Nikdy se nezmění, pokud budou dostávat peníze
ČSA už zásadně nedotovat, ořezat náklady a ať si zaměstnanci stávkují. Firmy vznikají a zanikají. Nebudeme přeci ze svých daní poněkolikáté dotovat zrátové aerolinie!
Velmi rád bych věděl,kolik stojí 1 letadlo,když stát prodal 1/2 ČSA za 59 mil.a to po Singrově "zvýhodnění"?To byl vskutku velmi obohacující výprodej,za 1 pusinku!!!!!!Ti
kteří onen prodej mají na svědomí patří do "klíčového průmyslu"a na dlouho.Co asi
upadlo do jejich kapes?Jak je vidět,tak jmění našeho státu je skutečně k neutahání.
Velký omyl že ČSA prodalo letadla.. Prodali pouze část ČSA, která vlastnila práva na určité linky... Letadla jsou majetkem jiné části ČSA
Ja bych jim dal penize az na zaklade nejakyho planu. Pokud chteji s novyma penezma pokracovat ve stare koleji tak to nema cenu. Pokud chteji zmenit letecky park. dostat se na nove linky tak proc ne. CSA by melo mit rozvrzene spektrum letu. Kratke lety po evrope (ty vcelku ma) stredni lety do Ruska na Blizky vychod, severni afrika a dalkove trate vychodni asie, Severni a Jizni amerika. Vzdyt Praha je uz dneska spis Lowcost hub takze i letisti by pomohlo kdyby se spektrum letu vice rozsirilo. Tomu by pak melo odpovidat i spektrum letadel. Vrtulaky a pak trida A319 - 340 rovnomerne rozdelena podle poctu letu. Proste trochu kopie toho co udelaly Swiss. I struktura letu by mela byt podobna a na kratke nebo na urcite lety si pronajimat i partnery (Treba i Travel Service)
To tu ma nekdo poplantane v hlave. Kdyz budu ZIT z provize letenek molochu, kteremu nekdo dotuje hospodareni tak se mi to prece musi libit. Cim vetsi poradek v CSA bude tim mensi zisk z toho budu mit troubo.
Proc? Kazda aerolinka ma obchodn partnery a dava letenky za nisi cenu nebo za predem danou provizi. Zisk je dan podle smlouvy. Pokud CSA a Student Agency nebo kdokoliv jiny podepise smlouvu tak zisk je presne podle smlouvy. Dokonce i Jancura pouziva jine prodejni kanaly nez jen svuj Web a pobocky. Navic pokud se bude firme darit a bude investovat do sveho businesu (servisu na palube a letadel) tak bude po techto letech vetsi poptavka a tim padem vetsi zisk pro vsechny
Navrhuji je prodat za pytel brambor. Třeba mě! To by v tom byl čert, aby to nefungovalo.
Málokteré národní aerolinky vydělávají a v historii vydělávaly. ČSA byla státem silně dotována už od dob svého vzniku. Prostě proto, že to byly národní aerolinie reprezentující národ.
Národ reprezentovala ČSSD a ČSA reprezentoval LuftJarda.
dotace do ČSA byly dotace ruským turistům - jinam ČSA snad už nelétá
Travel servis by to zvládnul za nižší peníze
Na ČSA je snad už nejdražší ta jejich značka OK