Diskuze

Betonová jízda na železnici. Stát chrání před hlukem i lesy a louky

Kolem železnic rostou v Česku další a další protihlukové stěny. Často vznikají i na místech, kde nemají logiku. Už jich je dvě stě kilometrů. Přitom cenu stavby železniční tratě prodražují až o jedenáct procent.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

I zvířátka chtějí mít klid. Mám z toho velkou radost! Jen by toho betonu mohlo být o trochu méně, abych měl výhled z okna.

0 0
možnosti
JL

Před 30 lety toho jezdilo 10x tolik a žádný betony nebyly a nikomu to nevadilo,dnes toho jezdí pětina a musi se stavět takový nesmysly.a ještě tady pro jednoho pisatele-za prvý:ještě,ze máte tu železnici aby bylo co na koho svést a za druhé:auta u přejezdu nemusí spalovat phm,můžou vypnout motor a tak šetřit.jenže,co by začal u sebe,když je lepší to hodit na druhé.to je česká specialita.

0 0
možnosti
VN

Asi se v počítání km.vloudila chybička,jeďte na Č.Budějovice,koli to je km.A to není

trať osamocená.Ať ti kteří takovouto věc vymysleli,si zabetonují doma okna,paka!!!

A notabene,kdo to za jejich blbost má platit.

1 0
možnosti
FN

Vsadím se, že jízda vlakem je míň ekologická než jednotlivé jízdy všech pasažérů autem.

Víte kolik taková souprava stojí? A víte kam ty peníze jdou? Komu a co si kdo za ně koupí? Víte kolik úředníků se kolem železnice živí a co si každý za to koupí? Víte jaké jsou dotace do železnice?

A víte, že se i elektřina musí vyrobit, i elektrárny? A co si za mzdu kopí jejich zaměstnanci a dodavatelé a zaměstnanci dodavatelů?

A víte že kvůli železnici spalují i auta, jejichž majitelé vlakem nejezdí na svěšených závorách phm?

0 3
možnosti
RJ

To byste byl asi první, co by něco takového ukázal. Totéž co tvrdíte (co "sežerou" zaměstanci železnice) se totiž dá říct o všech, co se motají kolem automobilové dopravy, od těžařů ropy, po zaměstnance automobilek, až po policii, automechaniky a zaměstnance šrotiště.

Ekologie železnice vyplývá ze tří výhod.

- nižší spotřeba energie na oskm

- vyšší životnost vozidel (jak časová, tak především ta kilometrická)

- sdílení vozidel (zatímco autem se svezete jen vy, takže dejme tomu průměrně 2 cesty denně, jedna sedačka ve vlaku za den sveze lidí desítky).

3 0
možnosti
VN

Já bych těm všem skopovým hlavám kteří dokáží vymyslet takovou chujovinu,posta

vil 2.m.před okna jejich domečků také takovou betonovou zeď,ať čumí kam chtějí a ještě by si ji mohli zaplatit ze svého jako inovaci.Takto vyhazovat peníze,to dokáže

skutečně jen chorý mozek.to již mohli rovnou vést tratě úvozem,aby nebylo nic vidět!

0 1
možnosti
PH

P57e64t49r 91H56e36l17l66e51r

10. 10. 2014 21:20

S tím omezováním hluku je to docela sranda. Bydlím asi 3 kilometry od Chuchle přes řeku, kde vede trať ze Smíchova. A rachot od vlaků je větší, než když jede auto po ulici :-)

0 1
možnosti
RJ

Tam ale neproběhla žádná rekonstrukce. Nové trati jsou kvůli modernějším kolejím tišší.

1 0
možnosti
RN

zaplaceno z dotací EU - takže nás to vlastně "nic" nestojí a dotace je nutné využít

0 1
možnosti
MV

no vzhledem k tomu ,že dotace nejsou na 100% tak se vždycky něco musí zainnvestovat

1 0
možnosti
JZ

J87a24n 69Z67e80m12a28n

10. 10. 2014 17:43

Až se u nás začne rekonstruovat a ne čerpat dotace, tak se to možná změní.

4 0
možnosti
RP

nelze to asi říci lépe, než citací"To se nám to hoduje, když nám druzí pučujou"...

0 1
možnosti
JV

Tak nějak už si začínám zvykat, že na špatně uzavřené kohoutky státního penězovodu můžeme pouze ukazovat a vztekat se u nich do běla, ale to je tak všechno...Rv[>-]

3 0
možnosti
JF

J60a26n 19F50r78o16l88í77k

10. 10. 2014 15:29

Dotace do želeuniční dopravy a peníze únie dělají své.:-P

0 3
možnosti