- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snaha odborů o zachování nepotřebných pracovních pozic řidičů je motivovaná pouze penězi pro nepotřebné řidiče, nepotřebné odborové předáky, úředníky a právníky.
Odbory - vinik veskereho upadku britske ekonomiky v poslednich 40 letech...
plně průchozí... to je výhoda? když chci před někým utéct z vagonu do vagonu...
je to VÝHODA. Když dozadu nastoupí bezdomovec, bude to smrdět v celym vlaku.
Já myslel, že metro slouží k přepravě osob a ne ke krmení nějakých odborářských vyžírků. Podle nich by zřejmě měly jezdit koňské povozy, hlavně když to bude co nejdražší.
Tyjo to, u čeho píšou "návrh nové soupravy" mi přijde úplně jako to, v čem Sherlock lovil tu bombu...
Jen tak mimochodem: dost by mě zajímalo, kolik dnešních "Londýňanů" je negramotných. A kolik jich bude za těch 10,15,20 let :)
Ale jako je fakt, že to pomalu spěje k takové té post apokalyptické době jak ve filmech. Technika ještě samovolně funguje, ale lidi už jsou blbí jak opice.
Před videem se mi spustila reklama na automatizaci procesů. No ještěže se to netýká metra v Praze, jinak by iDnes měli na krku žalobu odborářů. Ti z Londýna se to snad nedozví...
A jestli vizualizace počítala i s prognózou počtu cestujících, tak by možná bylo lepší ty peníze spálit, ať se na pár hodin zahřeji bezdomovci...
Tak za 8 let, to je jako zítra, jen nějak nechápu, co bude na vývoji a následné konstrukci vlaku metra trvat 8 let. Technologicky i takovýto futuristický design snad není problém vyrobit už dnes.
Nehledě na to, že za těch 8 let může vítězný výrobce mezitím klidně zkrachovat.
10 milionů v roce 2030... Jen připomínám, že Britů ubývá, z těch 10 milionů tam v roce 2030 bude polovina cizinců. V roce 2030 tam žádné metro nebude, bude tam sharia zone...