- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Výpravčí půjdou na správu železniční dopravní cesty podbíjet pražce.... Životy cestujících svěříme do rukou automatů.
Byla zde vláda rozpočtové (ne)odpovědnosti, která potřebovala šetřit ... na úkor bezpečnost daňových poplatníků ...
to to ale trvalo, než jim došlo, že bez lidí jaksi koleje udržovat a spravovat nejde
Nechápu , proč se tomuto někdo diví.
Doba , kdy jednoduché mechanické a elektromechanické systémy střídají složitější , elektronické již nastala . Tato změna má za následek , že počty klasických dopravních zaměstnanců klesají , ale na druhou stranu je zcela logické , že se zvyšují počty elektromechaniků či elektroniků...
Muzu vas uklidnit v zadnem pripade nezvysuji. ba naopak neustale klesaji
Na otevirani nadrazi a prodej jizdenek by se mohli podilet nekteri invalidni duchodci. Myslim, ze by to mohlo byt adekvatni uplatneni. Fyzicky nenarocne zamestnani v teple. Samozrejme je to o lidech, pokud se tito lide vubec chteji zapojit do pracovniho procesu aktivne a nebo jim staci statni invalidni duchod a nedelat nic.
A hlavně prodej jízdenek má na starosti dopravce, ne SŽDC takže záleží na drahách zda tam umístí pokladnu nebo automat :).. nebo nic. Ale jinak souhlasím s Vámi. :)
Celej ten bordel začal tím, že se ČSD rozdělilo na ČD, ČD Cargo a SŽDC a každý si "opanoval" ten svůj kousek. Po sto let byla železnice prostě jedna velká státní firma a mnohdy i vydělávající. Dneska je to jeden velkej bodrel plnej černejch děr na peníze.
Tak jestli si to pamatuji dobře, tak tenkrát se to zdálo jako naprosto logické, že se to rozdělí. Bohužel dneska se zdá, že sice to bylo logické, ale ti lidé prostě nemají na takové věci know-how. A vůbec... nevím, o čem se tady furt všichni baví. Železnice je prakticky bez konkurence a ti lidé jsou natolik stupidní, že ani v takovém ideálním prostředí nedokáží fungovat.
Co mám informace, tak zaměstnanci SŽDC vesměs dělají prdlajs. Teď naberou další stovky lidí, co budou dělat prdlajs. Zdá se mně to, a nebo je to u těch drah vážně dysfunkční?
já je několikrát do roka vidím "pracovat" v terénu, vypadá to asi tím stylem, že přijede plná drezína, vyskočí ven, 2 dělaj, 5-7 jich kouká, cígo je samozřejmě nezbytnost, ale na druhou stranu, asi to nebude tak super placené
Čím si budou ČD zlepšovat hospodaření až všechno prodají? Zřejmě prodají i vlaky a budou dostávat státní dotace na plat managementu.
Paní Kozáková.tohle je článek o SŽDC ne o ČD :-)
U nas chceme kvalitu jak sikanzen,ale aby to nic nestalo
Nečekal bych, že by u nevyužívaných budov, kde nebude ani personál dopravce někdo otevíral čekárny, pakliže to nebude zajišťovat obec ve prospěch občanů.
Čekárny? Na to zapomeňte. U neobsluhovaných stanic (bez ohledu na velikost budovy) se staví přístřešky typu zastávka MHD. Kromě velkých uzlových stanic to znamená konec čekáren a pokladen.