- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spousta lidí na to peníze nemá!
no tak to se tedy nepřipraví ... v dubnu až červnu s busem odjezdím 300 - 350 hodin měsičně, nestíháme nikdo a k tomu nepotřebujem ani výluky, před týdnem jsme jednu dlouhou výluku skončili, spali denně 3-4 hodiny, začínali ve tři ráno a končili v jedenáct večer... díky nechci, to si radši vezmu volno
To, co popisuješ, je zralé na trestní oznámení - porušování zákoníku práce a veřejné ohrožení z nedbalosti. Nechtěl bych sedět v autobusu, který řídí takto přetížený řidič s průměrnou přepočtenou mzdou nějakých 72-75 Kč/h.
Jak mi známo třeba od BusLine, do placené pracovní doby započítávají jen čas strávený jízdou - a když ho například svou dispečerskou aktivitou donutí trčet tři hodiny na obratišti bez sociálního zařízení, zaplatí mu z toho po dlouhém handrkování půlhodinovou bezpečnostní přestávku a zbytek času tam je šofér nadarmo a zadarmo.
A proč se mají o NAD starat ČD (jakýkoli dopravce) ... NAD by měl zajistit a zaplatit ten, v jehož zájmu se výluka koná, tedy provozovatel dráhy, jehož základním úkolem je zajištění PROVOZUSCHOPNOSTI DRÁHY. Když to objektivně nemůže zajistit, tak musí zajistit NAD a to na své náklady ...
Tady je díra v zákoně ...
Proc ty mínusy? Je to zcela logické.
Stejně tak chybějí v seznamu tratě jako Boří les - Valtice, Znojmo - Hodonice, Zastávka u Brna - Třebíč, které také měly být předmětem tzv. revitalizace.
Také tam nějak nevidím trať Pardubice - Hradec Králové, která se od letošního roku v části své trasy zdvoukolejňuje. Že by se další práce už obešly bez výluk?
"Frýdlant nad Ostravicí - Frenštát pod Radhoštěm - Kunčice pod Ondřejníkem" - chybné pořadí; Kunčice p. O. jsou MEZI Frýdlantem a Frenštátem.
"Ruda nad Moravou - Bludov (...) Bludov - Hanušovice"
Beroun-závodí - Hýskov (...) Beroun-závodí - Roztoky u Křivoklátu
Jílové u Prahy - Davle (...) Týnec nad Sázavou - Skochovice
Kájov - Křemže (...) Zlatá Koruna - Boršov nad Vltavou
Tím pádem jsou úseky Ruda nad Moravou - Hanušovice, jakož i Beroun-Závodí - Hýskov, jakož i Jílové u Prahy - Davle a stejně jako Křemže - Zlatá Koruna,napsané duplicitně (dvakrát).
"Brno - Maloměřice"
Maloměřice jsou součástí Brna, tzn. nesmyslný údaj. Mělo by tam správně být něco jako Brno-Židenice - Brno-Maloměřice.
"autobusy nemusí stačit"
v množném čísle má být tvar "nemusejí"; nikoliv "nemusí".
I na nejposlednejsi maticku vyrazit znacku,aby to zadna sberna nekoupila.
Hlavne ze udelat si ridicak na autobus, profesak, skoleni ridicu apod. stoji strasne moc penez a kdo to chce delat, tak ma papiry z vojny nebo minuleho rezimu, nebo si musi sehnat 50tisic.
Na druhou stranu , kolik stojí stát výchova řemeslníka? Myslím , že méně to nebude..Někde v zahraničí existuje údajně učební obor- řidič , který když člověk absolvuje , má papíry na všechno...
Tohle vědí rok dopředu, existuje šance, že se na to připraví. Ale představte si až v "nejvyšší výlukové sezóně" někde skočí sebevrah, praskne kolej, pokřiví se výhybka, magneti něco urvou, vykolejí náklad atd..." kde seženou autobusy na zajištění těhle mimořádností?
A že sa takovýhle věci budou dít mnohem častěji. Bagr strhne trolej na vedlejší koleji, či stavební stroj poškodí jedinou výhybku široko daleko, čehož jsme byli svědky v pátek ránov Úvalech.
proc autobusy, kdyz ma kazda rodina aspon jedno auto?
Máte kalkulaci která dokáže tvrzení že bus je levnější? Se započtením krajských peněz na letní i zimní údržbu silnic po kterých bus jede, údržbu silnic v majetku obci apod?
Po těch silnicích nejezdí pouze autobusy. Náklady se dělí mezi jednotlivé účastníky silničního provozu. A využívají ji i pěší, nebo cyklisté. Železnice má tu smůlu, že na koleje sní pouze vlak.