Diskuze

Stát otevře trh s mýtem konkurenci. Odstřihne Kapsch od miliard

Stát bude i po roce 2016 vybírat peníze z mýta pomocí mýtných bran a systému, který ho stál přes pět miliard korun. Ministr dopravy Antonín Prachař však začíná zásadně uvažovat o tom, že výběr mýta přejde ze sdružení vedeného firmou Kapsch na stát.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J69a87n 74M52a59t67ě86j48k83a

22. 10. 2014 10:20

největším zlodějem tu nejsou romové, p. Zelenka, či jiní,co něco ukradnou jen jednou, bo víckrát, ale je to samotný STÁT,(SENÁTOŘI a Posr... lanci) to je již dávno jasné, jak jinak by jsme mohli živit zbytečný Senát, KAPSCH a další instituce, kteří si z toho udělali byznys na dlouhou dobu. Až bude mýtné i pro osobáky, (nemyslím tím dálniční známku, která již plní tuto funkci) nepojedu po dálnici ani kilometr abych nekrmil mojí pohodlností státní kasu. Velebnosti, chce se mi blejt.;-€;-O

2 2
možnosti

J77i97ř88í 98Š71v39e71c

22. 10. 2014 11:12

souhlasím s tím, že největší zloděj je stát. Stačí se podívat, kolika procenty daní zisky podnikatelům. Senátoři a poslanci nejsou zase tak moc velký budget, ikdyž mají docela vysoký plat, na to co dělají a jakou mají odpovědnost. Spíše bych to viděl tak, že stát neumí hospodařit, hraje si na sociální a hlavně je tu plno lidí, kteří si nechají něco do kapsy.

0 0
možnosti

Vybírat jakýkoli typ poplatku za dálnice pro auta pod 3,5t je naprostý nesmysl.

2 1
možnosti

To máte pravdu, o to pravděpodobnější je, že to naše politiky časem napadne. Už nevědí, kde by nás obrali.

1 1
možnosti
Foto

V60l36a33d44a 27V69a12n78e62k

22. 10. 2014 9:43

Neřešila dřive počet ujetých kilometrů daň  z pohoných hmot ? Ta už nyní nestačí ani  na neefektivní provoz SúS ,a jejich opakované  flikování mokrých děr ! :-P

2 1
možnosti
Foto

neřešila-jezdí přes nás i tranzitní doprava co u nás netankuje.

0 1
možnosti

Stat cas nepromrhal. To jen ANO chtelo dostat od Kapsche svuj dil, stejne jako jine vladni strany pred nim. Ze Kapsch pase politicke strany, to je verejne tajemstvi.

2 4
možnosti
Foto

To je blábol. Veřejné tajemství je že mám dvě nemanželské děti a pravda to není.

0 0
možnosti

My jsme děcka z StB

bereme však na sebe

podobu Andreje

co se nezky usměje

(Ne)byl agent vědomý

my jsme všichni pitomí

koupil i minulost

našim dětem pro radost

(ale párků bude dost)

4 1
možnosti

Místo uvažování ať koná, včera bylo pozdě. Bohužel i díky vládám ODS.

3 3
možnosti

Naštěstí vlády čssd se na tom nijak nepodílely.;-D

5 0
možnosti

Pro ty vo tu volaji po elektronickem myti i pro osobni auta bych rad poznamenal ze plati presumpce viny.pokud vam nepipne krabicka treba i kvuli zavade mytne brany je vina na vas.musite si zaridit doplaceni jinak je to pro vss pokuta od celni spravy 1 000,- a vice.

3 0
možnosti

Ano, takhle nerovný postavení vůči státu se začíná šířit daňovými zákony (včetně vyhlášek a zákonů o poplatcích) jako lavina splašek. Ale co dělá občan? Sedí a bere to na vědomí. Někteří to dokonce vítají.

5 0
možnosti

P58a26v66e87l 17Ř58a64p78e96k

22. 10. 2014 8:23

Systém mýtného v ČR je jedna z největších pitomostí, které kdy člověk za celou dobu své existence vytvořil.

Je to pouze systém dalšího plošného zdanění obyvatelstva a systém, který umožňuje privilegovaným skupinám takto parazitovat. Nepřináší nám to vůbec nic. Korunu tomu všemu nasazuje skutečnost, že zpoplatněny jsou přesně ty úseky, které by zpoplatněny být neměly, nebo až jako poslední v řadě. Kamiony působí daleko větší problémy a škody jinde, zejména na nevyhovujících průtazích obcemi. Namísto zpoplatnění právě těchto úseků zpoplatňujeme kapacitní komunikace, které jsou na průjezd kamionů stavěny. Tím se celý problém ještě zhoršuje. Rv

10 1
možnosti

Vrcholem státní zvůle je mýto na úseku Hradec Králové - Náchod, kde se stát dodnes neobtěžoval postavit dálnici, ale protože mu peníze nesmrdí, nechává si platit i ze standardní dvouproudé komunikace.

4 0
možnosti
Foto

Pan Prachař se staví do zachránce peněz z EU kvůli nezavedení satelitního mýtného

Česko mělo zajistit satelitní variantu mýtného počínaje rokem 2012. Podobně jako řada dalších zemí tak ale neučinilo. „Všichni moji předchůdci se na to vykašlali. Zachránil jsem na poslední chvíli vydání odůvodněného stanoviska ze strany Evropské komise,“ tvrdí Prachař. Podle ministra dopravy za to Česku hrozí finanční sankce.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/stat-otevre-trh-s-mytnymi-krabickami-konkurenci-fu7-/eko-doprava.aspx?c=A141021_192039_eko-doprava_fer

Ale jako obvykle nepodává celou informaci-Kapsch má smlouvu do roku 2016 na výběr mýtného -zavedením konkurence-druhého systému by se ČR vystavovala sankcím od Kapsche a když k tomu připočteme náklady na provoz satelitního mýtného tak by náklady ČR byly nepochybně vyšší než případná sankce zejména když nejsme zdaleka jediní kdo satelitní systém nemá.

Druhou možností by bylo aby to opět dělal Kapsch bez výběrka což by odporovalo zákonu a ani cena by nebyla nejnižší.

ČR prostě jen čekala se splněním nařízení EU na doběhnutí uzavřených smluv-nikdo na nic nekašlal jen Prachař se snaží odvést pozornost od vlastní neschopnosti

7 1
možnosti