- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chtělo by to zvýšit rychlost vlaků pro běžný provoz na 230 km/ hodinu jinak nějaká rekonstrukce vagonu mi je ukraděná :-D
Příjde mi to jako dobrý nápad, zrenovovat něco, co stále dokáže dobře splnit svůj účel. Vezměte si cyklus dnešních výrobků, každé dva roky se kupuje nový mobil, auto, monitor... a když vám boty vydrží dva roky, jste ještě rádi! Je mi sympatické, že staré vagóny neskonči v "šuplíku" jako mobily a těší mě, že si Slováci pujčují vagóny zrovna od nás.
Mobil budu mít už 4 roky ;) Ale je to už bohužel dotykáč, takže pomalu a jistě se na něm ten věk projevuje.
A s tím autem mě to celkem dostává, ale je fakt, že jsem četla už pár příspěvků na diskusích od lidí, kteří berou auto tak, že ho mají do doby, než se na něm projeví první závada - pak ho prodávají a kupují nové. Ale asi je to zas o tom, jak ho používají. Ten, kdo denně jezdí do práce, tak se po dvou letech zbaví auta, co má naježděné desetitisíce. Ten, kdo si ho pořídí na nákupy a občasné návštěvy či dovolené, ten ho může mít "jak nové" i po 10 letech. A ten si asi ani nebude co dva roky kupovat nové.
Konecne snad bude cestovani vlakem trochu na urovni (aspon co se interieru tyce :) Vzdyt jsou ty stare vagony tragicke!
Pokud ta renovace dopadne stejne dobre jako u Regionovy tak
Co se vám nezdá na starých dobrých Ypsilonech z DDR?
62 vagonů zmodernizovat za 1,089 miliardy Kč?? Tedy jeden starý vagon zmodernizovat za 17,5 milonu? Kolik by stál nový?
Cena nového vozu se pohybuje kolem 50-ti mil. Kč. 7, 5 mil. na vůz za modernizaci natolik zevrubnou, jako je popsáno v textu, je relativně pěkná cena. A navíc je také fajn, že se ČD odhodlaly modernizovat rovnou celou flotilu řady Bp a neomezují se nehospodárně na menší série.
Jestli tento příspěvek psal pan Sůra....palec nahoru... Takto si aspoň já představuji objektivní podání informací veřejnosti
Psal. Až s podivem, že tam není nikde Jančura
A bude to slovenský stát dopravcům dorovnávat? Pak by dávalo smysl, že se tam tlačí všichni 3 dopravci od nás... nebo to bude platit pouze na určitých druzích vlaků?
No, to právě nebude....podle informací budou dopravci mimo ZSSK jezdit na vlastní riziko. Slováci právě studenty a důchodci budou vozit zdarma aby se vyhnuli tomu, co předvádí soukromí dopravci na železnici u nás. Studenti, držitelé průkazů ZTP a ZTP/P a děti, jsou dopravcům podle zákona dorovnávány do 100procent a právě soukromí dopravci na tom postavili převážně svoje podnikání. Navíc ministersto financí přiznalo, že na trati PHA - OVA po nástupu nových dopravců několikanásobně zvýšila doplácení rozdílu zisku na výše uvedené státem garantované slevy, než tomu bylo před tím , co tam jezdil monopol ČD....tak co, se vlastně ušetřilo? Domyslí si každý sám.
Myslím, že je to dobrý nápad. Pár se jich zrenovuje, pár pronajme, nikde žádný odpad a my pofrčíme 160km/hod.
No ta rychlost 160 Km/ hodinu je katastrofa. Aspoň na 230 Km/ za hodinu by to chtělo zvýšit
V neděli jsem se vozil jednou krásnou rozhrkanou koženkou. Jsem zvědavý, jestli se na trase Šumperk - Brno - ČT - Praha objeví někdy něco lepšího (a polátkovanou koženku za lepší úplně nepovažuji).
co to je za trať???? Nějaká Tour de Morava a pak do Prahy?
Hlavně by si měly dráhy nechat několik starých koženkových béček pro fotbalové a jiné fanoušky! Vozit je v čemkoliv lepším je hloupost!
Na tyto přepravy bych spíše objednával vozy společnosti ČD Cargo.