- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zemanair, nebo Buhusair , ono je to jedno
No proč ne, Korean si tento český aeroklub koupily za svůj cca hodinový obrat, tak si ho jako koníček můžou vydržovat.
denní:)loni cca 22 miliard korun obrat za celý rok:)
Doufám, že stát pomůže i naší firmě?
Prý už to tam je tak špatný že letušky musí být na pokoji i s pilotama aby se ušetřilo!!!!
Když buďem sobestačný v potravinách, budeme soběstační i v létání. Prostě to zadotujeme - budelíp
Zase je to pořád dokola! Dokud se společnost nestane soukromou a nebude mít kvalitní management, bude to zase jen černá díra a trafika pro "vynikající" vysloužilé politiky!
No vedení by mělo být z Koreanu a mít touhu k tomu to tady zachránit... S tím co tam je, budou moc ty stamiliony posílat rok co rok
Nebude náhodou provozní zisk způsoben rozprodáváním flotily?
A na co má ČSA proboha 230 pilotů, když má aktuálně jen něco okolo 20ti letadel (respektive 160 pilotů po budoucím propouštění na 17 letadel po chystaném odprodeji A320)?
Flotila není majetkem CSA, všechno je to na leasing. Pokud jste sledoval dění kolem CSA v posledních týdnech, tak víte, že se snaží propustit přebytečný personál.
A naopak by to chtělo vylejt veškeré pijavice co tam jsou na manažerských funkcích!
Myslím,že je to krok dobrým směrem-pan ředitel by měl dostat manažerskou odměnu tak asi padesát milionů,že to tak dobře zmáknul