Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda omezí kvůli kombíkům výrobu fabií, přidá směny na octavie

Škoda Auto pošle proti původním plánům domů zaměstnance dvou směn na výrobě vozů Fabia a Rapid Spaceback. Opačné problémy naopak řeší u výroby modelu Octavia. Hledá dobrovolníky, kteří půjdou do práce i na mimořádné směny v sobotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V17l88a94s13t89i87m27i73l 11B60e32d67n41á54ř 3743462475686

U nás 10% za sobotu a 25% přesčas a tím to hasne.ŠKODA je lídr trhu tak si to může dovolit;-)

0/0
24.10.2014 20:35

K80a49r25e50l 37M40a39r87t49i20n88e60c 6398568626884

Dole pisaju, ze na Skodovky sa caka,nez ich dodaju. Tak ludja preco si nekupite Hyundaee???

Ved' to je predsa auto, ta' kvalita, cena, garancie, vzhlad a co ja viem co vsetko toto svetove auto ma. Staci sa pozriet' na tu' rekla'mu v televiziji a hned' vam do'jde, ze dajaka Skodovka je iba pre penzistov.

+1/−1
24.10.2014 14:31

J68a32r75o14s35l22a51v 92D74r75o35b13n70ý 6436578357297

choď na slovač

+1/0
24.10.2014 14:47
Foto

I30v72a24n 73K66o73p53t75a 5597582391337

A ba jej se neceka?

0/0
27.10.2014 8:16

L89á70l70a 38H84l91e84d76í24k 3915750230137

Hyundaiky znám poměrně dobře, mám s nima najeto v součtu přes 100k km - nejvíc i30, méně i20 a doplňkově Getz. 

Modely i30 i i20 jsou průměrný auta - slušná výbava vykoupená sníženou kvalitou - řazení, spojka, pneu ve standardu atd. Dále mají proti škodovkám menší kufr apod. a už jen kufr je věc, na kterou spousta Čechů slyší a bude vždy slyšet (děti, chalupa/dovolené). Mluvím o kombících. 

Pro Hyundajky mluví hlavně cena...

0/0
1.12.2014 22:07

P98e44t64r 62P61o46s49p55í13š13i36l 4418254546586

Proč ne? Na novýho ajpfouna čekaj třeba celou noc. Nejhorší je ale to, že čekaj třeba pět měsíců a pak jim ho někdo před Kauflandem během pěti minut ukradne...

+2/0
24.10.2014 12:17

P19e40t81r 45N91i44v44n51i45c42k98ý 3152714435437

Čekat 5 měsíců na auto? Tedy na Škodovku? 8-o To situace jako za socíku. ;-D Masochisti asi existují.

+4/0
24.10.2014 12:06

T53o58m32á96š 52K70n54a40i93f94l 6763860497250

Za sociku se cekalo roky ;)

+1/0
24.10.2014 12:08

J67i35ř58í 60E69r32b65e82n 1453414666167

Jak kdy a jak kde. Škodu 110 LS jsme ve Vrchlabí v roce 1974 kupovali týden po objednání, 120 L v roce 1980 byla tamtéž na skladě a 120 L v roce 1988 v Mladé Boleslavi byla k dispozici 7 týdnů po objednání. A to ještě měla nadstandardní pětikvalt, otáčkoměr, středovou konzolu a ukládací kapsy v předních dveřích :-)

0/0
24.10.2014 21:03

J10i30n21d26ř14i49c49h 41Š68k91o87p66e32k 4605651690365

čeká se na jiný značky a to i déle

0/0
24.10.2014 13:05

V15í96ť48a 67K63r94u26t41i79š 1220824735307

Podobné i delší čekačky měli známí v poslední době třeba na Ford, VW nebo BMW.

0/0
24.10.2014 14:23

J91a48r61o21s14l47a40v 73D82r60o82b98n74ý 6366658657727

kapacita ( možnosti ) továren jsou jasné. Zrychlením TT musíte nabrat lidi, ale stejně je někde i technologický strop. Stavět novou továrnu, linku je tak drahé, že prostě zákazník čeká. Když to nevydrží, tak jde jinam

0/0
24.10.2014 15:13
Foto

V12o10j15t26a 74K14o60v19a60č 2617561303866

Velci dealeri to delaji chytre, a sice ze naobjednaji vice aut dopredu s nejakou "beznou" vybavou, pricemz se tim dostanou do poradniku a zakaznik, ktery prijde a rekne si o nejakou vybavu navic, nez se kterou to oni "predobjednali", tak se kouknou, ktery vuz je nejdale v poradniku a jeho konfiguraci lze jeste menit, no a upravi ji dle prani zakaznika...

Realne se pak neceka 5 mesicu (jako nyni na Octavii combi), ale mene jak 2 mesice... Osobni zkusenost...cekam na sluzebni Octavii, pricemz jsem si tam nechaval delat neco navic...minuly tyden jsem si vzpomnel jeste na zasuvku na 220V, tak volam dealerovi, ze bych ji tam chtel, jestli nahodou jeste lze ladit konfiguraci...a hle, ono to slo...a to mi ma byt novy vuz predan v prubehu ledna 2015...

0/0
2.12.2014 0:13

M18i69c28h85a27l 66S73t82e97b54l65o 5889741334647

Směny navíc jsou dobrý - hlavně před VánociR^

Peníze se hodí a to je normální, že za směnu navíc se přihodí pár tisíc. To je ve většíně firem.

0/0
24.10.2014 11:26

J16a80r94o51s15l23a55v 20D70r30o86b31n85ý 6166528387787

pár tisíc za směnu navíc je pro firmu většinou neakceptovatelné, takže budete socky doma a zákazníci si počkají

+1/−2
24.10.2014 15:09

J21i35ř39í 94E90r14b17e78n 1483154386277

Pro tu firmu to znamená zdražení výroby jednoho auta asi tak o pětašedesát korun, jenže to kompenzuje třeba levnější elektřinou v nočních a víkendových časech. Naší továrně se taky vyplatilo přidat lidem na nočních a víkendových směnách - ve finále to sice dělá pár tisíc za den, jenže stroje o příkonu 15-30 kW to v levnějším tarifu bohatě splatí...

+2/0
24.10.2014 21:11

J16a71r19o25s85l84a95v 54D75r35o45b13n56ý 6716758567457

jenže ve Škodovce nejde na směnu pár lidí ( píšete že u vás to dělá pár tisíc na den ), ale řádově tisíce takže když každý dostane 1000 navíc, tak jsou to pro firmu nemalé peníze

0/0
25.10.2014 13:16

J86i60ř22í 47E22r59b95e21n 1383764846147

A že za tu dobu vytvoří hodnoty tisíckrát větší, Vás nenapadlo?

0/0
25.10.2014 15:19
Foto

I46v96a43n 17K14o42p13t80a 5597762901667

No skodovka ma vlastní elektrárnu takže cena proudu ji asi az tak nepali.

0/0
27.10.2014 8:18

T52o82m65á59š 14K59n86a57i45f13l 6913690517650

Cekacka na rapida aktuálně 3 mesice... Tak snad maknou :D

0/0
24.10.2014 11:23

V93á34c96l64a89v 73N66ě77m89e30c 1971168

Na RS šest měsíců :(

0/0
24.10.2014 11:55

T22o63m70á23š 42K15n11a45i55f55l 6163220547780

Hrozna představa ... Ty tři mi stačí :D

+1/0
24.10.2014 12:08

J71a35r27o88s60l40a25v 44D90r46o86b34n79ý 6366768787257

copak výši příplatku nemají v kolektivní smlouvě? to se o každé směně se dohadují zvlášť? u nás je 600

+1/0
24.10.2014 10:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.