Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda omezí kvůli kombíkům výrobu fabií, přidá směny na octavie

Škoda Auto pošle proti původním plánům domů zaměstnance dvou směn na výrobě vozů Fabia a Rapid Spaceback. Opačné problémy naopak řeší u výroby modelu Octavia. Hledá dobrovolníky, kteří půjdou do práce i na mimořádné směny v sobotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V33l78a81s26t82i45m11i42l 33B26e38d81n88á55ř 3563452645696

U nás 10% za sobotu a 25% přesčas a tím to hasne.ŠKODA je lídr trhu tak si to může dovolit;-)

0/0
24.10.2014 20:35

K18a66r31e55l 29M83a87r49t46i11n50e56c 6298178186144

Dole pisaju, ze na Skodovky sa caka,nez ich dodaju. Tak ludja preco si nekupite Hyundaee???

Ved' to je predsa auto, ta' kvalita, cena, garancie, vzhlad a co ja viem co vsetko toto svetove auto ma. Staci sa pozriet' na tu' rekla'mu v televiziji a hned' vam do'jde, ze dajaka Skodovka je iba pre penzistov.

+1/−1
24.10.2014 14:31

J48a25r75o15s71l88a12v 76D76r36o91b92n93ý 6916818207947

choď na slovač

+1/0
24.10.2014 14:47
Foto

I18v19a71n 84K12o33p62t41a 5937942641417

A ba jej se neceka?

0/0
27.10.2014 8:16

L81á69l19a 73H80l51e18d30í88k 3645460770287

Hyundaiky znám poměrně dobře, mám s nima najeto v součtu přes 100k km - nejvíc i30, méně i20 a doplňkově Getz. 

Modely i30 i i20 jsou průměrný auta - slušná výbava vykoupená sníženou kvalitou - řazení, spojka, pneu ve standardu atd. Dále mají proti škodovkám menší kufr apod. a už jen kufr je věc, na kterou spousta Čechů slyší a bude vždy slyšet (děti, chalupa/dovolené). Mluvím o kombících. 

Pro Hyundajky mluví hlavně cena...

0/0
1.12.2014 22:07

P78e52t57r 95P56o52s18p67í45š33i98l 4988414626226

Proč ne? Na novýho ajpfouna čekaj třeba celou noc. Nejhorší je ale to, že čekaj třeba pět měsíců a pak jim ho někdo před Kauflandem během pěti minut ukradne...

+2/0
24.10.2014 12:17

P51e51t39r 93N16i22v44n53i31c83k29ý 3212404125747

Čekat 5 měsíců na auto? Tedy na Škodovku? 8-o To situace jako za socíku. ;-D Masochisti asi existují.

+4/0
24.10.2014 12:06

T29o53m35á17š 82K54n19a83i97f48l 6213320247340

Za sociku se cekalo roky ;)

+1/0
24.10.2014 12:08

J84i74ř81í 19E55r17b46e22n 1163824226657

Jak kdy a jak kde. Škodu 110 LS jsme ve Vrchlabí v roce 1974 kupovali týden po objednání, 120 L v roce 1980 byla tamtéž na skladě a 120 L v roce 1988 v Mladé Boleslavi byla k dispozici 7 týdnů po objednání. A to ještě měla nadstandardní pětikvalt, otáčkoměr, středovou konzolu a ukládací kapsy v předních dveřích :-)

0/0
24.10.2014 21:03

J18i13n73d72ř32i96c37h 42Š58k78o54p16e54k 4395961420545

čeká se na jiný značky a to i déle

0/0
24.10.2014 13:05

V95í67ť10a 22K39r96u97t54i39š 1300564675827

Podobné i delší čekačky měli známí v poslední době třeba na Ford, VW nebo BMW.

0/0
24.10.2014 14:23

J41a28r34o70s87l11a80v 34D74r88o35b86n90ý 6366948367127

kapacita ( možnosti ) továren jsou jasné. Zrychlením TT musíte nabrat lidi, ale stejně je někde i technologický strop. Stavět novou továrnu, linku je tak drahé, že prostě zákazník čeká. Když to nevydrží, tak jde jinam

0/0
24.10.2014 15:13
Foto

V10o77j48t78a 61K86o53v65a95č 2737751733766

Velci dealeri to delaji chytre, a sice ze naobjednaji vice aut dopredu s nejakou "beznou" vybavou, pricemz se tim dostanou do poradniku a zakaznik, ktery prijde a rekne si o nejakou vybavu navic, nez se kterou to oni "predobjednali", tak se kouknou, ktery vuz je nejdale v poradniku a jeho konfiguraci lze jeste menit, no a upravi ji dle prani zakaznika...

Realne se pak neceka 5 mesicu (jako nyni na Octavii combi), ale mene jak 2 mesice... Osobni zkusenost...cekam na sluzebni Octavii, pricemz jsem si tam nechaval delat neco navic...minuly tyden jsem si vzpomnel jeste na zasuvku na 220V, tak volam dealerovi, ze bych ji tam chtel, jestli nahodou jeste lze ladit konfiguraci...a hle, ono to slo...a to mi ma byt novy vuz predan v prubehu ledna 2015...

0/0
2.12.2014 0:13

M67i16c85h89a95l 23S87t30e67b19l41o 5739701924207

Směny navíc jsou dobrý - hlavně před VánociR^

Peníze se hodí a to je normální, že za směnu navíc se přihodí pár tisíc. To je ve většíně firem.

0/0
24.10.2014 11:26

J85a51r15o71s59l12a28v 55D89r43o61b65n46ý 6266318157167

pár tisíc za směnu navíc je pro firmu většinou neakceptovatelné, takže budete socky doma a zákazníci si počkají

+1/−2
24.10.2014 15:09

J57i10ř22í 67E80r15b45e97n 1233244796197

Pro tu firmu to znamená zdražení výroby jednoho auta asi tak o pětašedesát korun, jenže to kompenzuje třeba levnější elektřinou v nočních a víkendových časech. Naší továrně se taky vyplatilo přidat lidem na nočních a víkendových směnách - ve finále to sice dělá pár tisíc za den, jenže stroje o příkonu 15-30 kW to v levnějším tarifu bohatě splatí...

+2/0
24.10.2014 21:11

J39a47r86o25s60l55a19v 31D69r12o27b64n87ý 6406108627607

jenže ve Škodovce nejde na směnu pár lidí ( píšete že u vás to dělá pár tisíc na den ), ale řádově tisíce takže když každý dostane 1000 navíc, tak jsou to pro firmu nemalé peníze

0/0
25.10.2014 13:16

J31i83ř50í 86E36r66b22e91n 1973284706107

A že za tu dobu vytvoří hodnoty tisíckrát větší, Vás nenapadlo?

0/0
25.10.2014 15:19
Foto

I35v61a87n 13K75o79p13t23a 5787302651757

No skodovka ma vlastní elektrárnu takže cena proudu ji asi az tak nepali.

0/0
27.10.2014 8:18

T94o84m87á96š 94K12n91a74i44f44l 6613910957670

Cekacka na rapida aktuálně 3 mesice... Tak snad maknou :D

0/0
24.10.2014 11:23

V52á21c29l12a67v 57N89ě59m69e75c 1651758

Na RS šest měsíců :(

0/0
24.10.2014 11:55

T83o63m30á58š 47K52n62a84i20f40l 6813340947120

Hrozna představa ... Ty tři mi stačí :D

+1/0
24.10.2014 12:08

J25a77r35o90s26l36a20v 79D22r60o12b58n27ý 6976288157347

copak výši příplatku nemají v kolektivní smlouvě? to se o každé směně se dohadují zvlášť? u nás je 600

+1/0
24.10.2014 10:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.