Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda omezí kvůli kombíkům výrobu fabií, přidá směny na octavie

Škoda Auto pošle proti původním plánům domů zaměstnance dvou směn na výrobě vozů Fabia a Rapid Spaceback. Opačné problémy naopak řeší u výroby modelu Octavia. Hledá dobrovolníky, kteří půjdou do práce i na mimořádné směny v sobotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V26l95a42s37t96i64m74i49l 62B84e69d11n80á52ř 3783602885106

U nás 10% za sobotu a 25% přesčas a tím to hasne.ŠKODA je lídr trhu tak si to může dovolit;-)

0/0
24.10.2014 20:35

K61a95r23e75l 34M82a11r34t66i81n55e33c 6408488856204

Dole pisaju, ze na Skodovky sa caka,nez ich dodaju. Tak ludja preco si nekupite Hyundaee???

Ved' to je predsa auto, ta' kvalita, cena, garancie, vzhlad a co ja viem co vsetko toto svetove auto ma. Staci sa pozriet' na tu' rekla'mu v televiziji a hned' vam do'jde, ze dajaka Skodovka je iba pre penzistov.

+1/−1
24.10.2014 14:31

J71a19r72o75s10l32a41v 82D30r30o95b22n45ý 6126648967487

choď na slovač

+1/0
24.10.2014 14:47
Foto

I25v93a59n 84K40o85p70t27a 5337872741277

A ba jej se neceka?

0/0
27.10.2014 8:16

L30á12l48a 79H83l40e43d58í34k 3135230800297

Hyundaiky znám poměrně dobře, mám s nima najeto v součtu přes 100k km - nejvíc i30, méně i20 a doplňkově Getz. 

Modely i30 i i20 jsou průměrný auta - slušná výbava vykoupená sníženou kvalitou - řazení, spojka, pneu ve standardu atd. Dále mají proti škodovkám menší kufr apod. a už jen kufr je věc, na kterou spousta Čechů slyší a bude vždy slyšet (děti, chalupa/dovolené). Mluvím o kombících. 

Pro Hyundajky mluví hlavně cena...

0/0
1.12.2014 22:07

P25e49t52r 25P63o48s57p66í57š23i27l 4838714906346

Proč ne? Na novýho ajpfouna čekaj třeba celou noc. Nejhorší je ale to, že čekaj třeba pět měsíců a pak jim ho někdo před Kauflandem během pěti minut ukradne...

+2/0
24.10.2014 12:17

P42e41t51r 97N38i69v49n11i79c72k91ý 3852114585897

Čekat 5 měsíců na auto? Tedy na Škodovku? 8-o To situace jako za socíku. ;-D Masochisti asi existují.

+4/0
24.10.2014 12:06

T58o45m46á66š 56K23n78a92i90f56l 6333290917420

Za sociku se cekalo roky ;)

+1/0
24.10.2014 12:08

J97i78ř13í 66E51r71b33e53n 1333314826787

Jak kdy a jak kde. Škodu 110 LS jsme ve Vrchlabí v roce 1974 kupovali týden po objednání, 120 L v roce 1980 byla tamtéž na skladě a 120 L v roce 1988 v Mladé Boleslavi byla k dispozici 7 týdnů po objednání. A to ještě měla nadstandardní pětikvalt, otáčkoměr, středovou konzolu a ukládací kapsy v předních dveřích :-)

0/0
24.10.2014 21:03

J81i94n12d84ř54i66c19h 34Š92k35o50p73e22k 4315751890785

čeká se na jiný značky a to i déle

0/0
24.10.2014 13:05

V73í83ť45a 28K28r11u90t95i83š 1250134325487

Podobné i delší čekačky měli známí v poslední době třeba na Ford, VW nebo BMW.

0/0
24.10.2014 14:23

J21a53r41o15s49l66a70v 24D65r53o54b17n95ý 6786608117757

kapacita ( možnosti ) továren jsou jasné. Zrychlením TT musíte nabrat lidi, ale stejně je někde i technologický strop. Stavět novou továrnu, linku je tak drahé, že prostě zákazník čeká. Když to nevydrží, tak jde jinam

0/0
24.10.2014 15:13
Foto

V54o86j17t50a 10K81o70v34a49č 2897621283836

Velci dealeri to delaji chytre, a sice ze naobjednaji vice aut dopredu s nejakou "beznou" vybavou, pricemz se tim dostanou do poradniku a zakaznik, ktery prijde a rekne si o nejakou vybavu navic, nez se kterou to oni "predobjednali", tak se kouknou, ktery vuz je nejdale v poradniku a jeho konfiguraci lze jeste menit, no a upravi ji dle prani zakaznika...

Realne se pak neceka 5 mesicu (jako nyni na Octavii combi), ale mene jak 2 mesice... Osobni zkusenost...cekam na sluzebni Octavii, pricemz jsem si tam nechaval delat neco navic...minuly tyden jsem si vzpomnel jeste na zasuvku na 220V, tak volam dealerovi, ze bych ji tam chtel, jestli nahodou jeste lze ladit konfiguraci...a hle, ono to slo...a to mi ma byt novy vuz predan v prubehu ledna 2015...

0/0
2.12.2014 0:13

M51i52c79h47a27l 54S93t61e29b98l45o 5919661434457

Směny navíc jsou dobrý - hlavně před VánociR^

Peníze se hodí a to je normální, že za směnu navíc se přihodí pár tisíc. To je ve většíně firem.

0/0
24.10.2014 11:26

J46a56r75o50s16l31a96v 28D79r94o41b15n23ý 6596548147507

pár tisíc za směnu navíc je pro firmu většinou neakceptovatelné, takže budete socky doma a zákazníci si počkají

+1/−2
24.10.2014 15:09

J25i30ř61í 87E73r59b42e13n 1343354486647

Pro tu firmu to znamená zdražení výroby jednoho auta asi tak o pětašedesát korun, jenže to kompenzuje třeba levnější elektřinou v nočních a víkendových časech. Naší továrně se taky vyplatilo přidat lidem na nočních a víkendových směnách - ve finále to sice dělá pár tisíc za den, jenže stroje o příkonu 15-30 kW to v levnějším tarifu bohatě splatí...

+2/0
24.10.2014 21:11

J19a31r29o85s39l29a35v 40D17r23o42b36n32ý 6276598537947

jenže ve Škodovce nejde na směnu pár lidí ( píšete že u vás to dělá pár tisíc na den ), ale řádově tisíce takže když každý dostane 1000 navíc, tak jsou to pro firmu nemalé peníze

0/0
25.10.2014 13:16

J61i57ř94í 73E96r36b57e21n 1253594276567

A že za tu dobu vytvoří hodnoty tisíckrát větší, Vás nenapadlo?

0/0
25.10.2014 15:19
Foto

I24v75a24n 83K84o52p72t23a 5557692641927

No skodovka ma vlastní elektrárnu takže cena proudu ji asi az tak nepali.

0/0
27.10.2014 8:18

T55o55m50á33š 35K39n62a43i82f85l 6773200727500

Cekacka na rapida aktuálně 3 mesice... Tak snad maknou :D

0/0
24.10.2014 11:23

V35á45c75l22a25v 73N65ě74m24e66c 1861858

Na RS šest měsíců :(

0/0
24.10.2014 11:55

T97o90m29á90š 60K77n71a26i63f34l 6843310747480

Hrozna představa ... Ty tři mi stačí :D

+1/0
24.10.2014 12:08

J46a11r82o58s10l98a26v 97D66r73o31b35n78ý 6146248837387

copak výši příplatku nemají v kolektivní smlouvě? to se o každé směně se dohadují zvlášť? u nás je 600

+1/0
24.10.2014 10:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.