Diskuze

Rekordní pokuta 25 milionů pro České dráhy za nákup railjetů platí

Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Petr Rafaj potvrdil rekordní pokutu za zakázky pro České dráhy. Státní firma má zaplatit 25 milionů korun za nezákonný nákup vlaků Railjet bez otevřeného výběrového řízení. Další pokutu dostaly dráhy za pronájem lokomotiv Taurus, které railjety tahají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J59a43n 60Z58b76o28ř67i64l

24. 10. 2014 11:10

Ta rychlost na české železnici je beznadějná.... nad 200 Km/ hodinu se u nás bude jezdit nejdřívě za 50 let. Hrůza

0 0
možnosti

Vzhledem k velikosti republiky to zase taková hrůza není. A stačí mít na klíčových místech lidi, kteří jsou schopni a ochotni dodržovat zákony a není problém.

2 1
možnosti

R73a50d92e98k 34K97u58s87á41k

24. 10. 2014 11:39

To nemyslíte vážně,v této republice !!

0 0
možnosti

VRT Praha-Brno by zkrátila skoro jakoukoliv cestu ze západu na východ ČR o 1-2 hodiny. Stejně tak by zkrátila tranzit - přibyly by vlaky do zahraničí. Navíc by se na dnešní trati uvolnilo více prostoru pro nákladní dopravu. To vám nepřijde jako přínos?

3 0
možnosti

To jo, otázka je "kolik za to" a "co za to."

0 0
možnosti

Při velikosti naší republiky o 1-2 hodiny těžko....

0 2
možnosti

Velice snadno. Dnes trvá jízda Praha-Brno 2h40m. Po VRT by trvala cca hodinu. Dnes jede vlak Praha-Brno každou hodinu. Po VRT by jel každou půhodinu, v časech vysoké poptávky i častěji (což mimochodem v některých relacích znamená zkrácení i více než o 2 hodiny).

Po výstavbě VRT Brno-Ostrava (která je rovněž v plánu) by se i do Ostravy začalo jezdit přes Brno. Prostě téměř kterákoliv cesta ze západu na východ vy vedla po této trati a proto se zkrátila.

1 0
možnosti

J42o71s86e56f 62K36u29b24e10š

24. 10. 2014 12:31

Na Rakouské straně z Břeclavi do Vídně je 100 km/h, takže v tomto to máme ještě dobré :)

1 0
možnosti