Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Facebook zdvojnásobil svůj zisk. Letos vydělal už 18 miliard

Největší světová internetová sociální síť Facebook ve třetím čtvrtletí téměř zdvojnásobila čistý zisk na 806 milionů dolarů (17,6 miliardy Kč). Její tržby se zvýšily o 59 procent na 3,2 miliardy dolarů díky silné poptávce po reklamě na mobilních zařízeních, jako jsou chytré telefony a počítačové tablety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M88a52r30t47i52n 43P52o69s46p56í40š72i68l 8935681946657

kde jsou ty reklamy, já tam nikdy žádnou neviděl, pokud nepočítám otravné nabídky toho kdo by mohl být můj přítel nebo ať vyplním kde bydlím a kam jsem chodil do školy. Pravda, lezu tam jen kvůli jedné skupině, takový úzký zájem, nikde na netu nic není, jen na tom pitomém fb občas nějaké novinky nebo debaty.

+1/0
29.10.2014 13:39

D77r83a63h36o71m82í67r56a 65L72o97u29č81k15o12v58á 6636585583

Kdyby ta jejich reklama alespoň k něčemu byla, kromě naklikávání lajků. Ale aby přivedla zákazníka do e-shopu a tento zákazník navíc nakoupil, to už je problém. Čili absolutně k ničemu, vyhozená investice. To píšu z bohaté osobní zkušenosti i s mnoha jinými systémy reklamy na internetu, takže můžu srovnávat.

0/0
29.10.2014 12:00

L19u13k87á32š 83Š47l49e35h77o64f37e29r 1943379455769

Ono to chce umět s FB reklamou zacházet, problém bude tedy spíš na vaší straně ;-)

+2/0
29.10.2014 12:14

M93i63l25a21n 31K81r93á24l 8453438111891

K p. Loučkové sice zákazníci přijdou, kouknou na produkt a šup kopírovačka na srovnávače, pokud paní Loučková platí reklamy tak na těch produktech něco musí mít na rozdíl od některých eshopů které to mají jako vedlejší činnost a skoro to prodávají za nákupku, pokud paní Loučková nemá vlastní produkty a jen přeprodává z velkoskladu jako x eshopů je reklama opravdu k ničemu.

0/0
29.10.2014 13:02

M51i95l70a76n 26K63l95o53u58č88e36k 3900945878137

Pak musí nabídnout něco víc než jen reklamu, jeden obchod tu má v televizi poměrně ohavnou zelenou reklamu a zboží také nemá nejlevnější ze všech, já tam ale třeba nakupuji nejčastěji.

0/0
29.10.2014 15:33

P40a54v50e26l 35Ř66a68p68e57k 7722166619485

Na lidské hlouposti se dobře vydělává.

+5/−2
29.10.2014 11:37

I36v70a67n 87P92r90o45c50h73á42z40k90a 3951904355775

Vydělat se dá i na prodeji osobních údajů, to není na FB žádná novina.

+6/−1
29.10.2014 11:04

M38a58r51t62i33n 30N17o83v93o73t28n83ý 6184761846

Me by spise zajimalo,kdyz tak vydelava na tech reklamach,jestli na ty reklamy vubec nekdo leze,protoze nikoho takoveho neznam....

+1/−1
29.10.2014 10:26

S79e22i31d21l 27P97e39t98r 1691201745814

Řekl bych, že toto není naše starost ale výhradně toho, kdo FB za tu reklamu platí ..

Osobně mi to sice taky hlava nebere ale již se smířil s tím, že všemu holt nelze rozumět  ..  :-)

+3/0
29.10.2014 10:34

B12e87n 91P14a58v83k73a 1827543327521

To máte ještě dobré, protože v mém okolí nikdo neví, co je to reklama na FB. Takže se na ni ani nemůžeme podívat či nedejbože koupit.

+2/0
29.10.2014 10:40

B70e50n 90P54a65v81k72a 1477213737721

Takže to máme příjem kolem 50 centů na sledovače hrajících si koťátek a proto je kapitalizace FB přes 200 mld. USD. Tj. rozpočet menšího evropského státu. Aha.

Mám k tomu jen takovou triviální otázku: Kde skončilo těch 100 mld. USD z IPO? Mám takový dojem, že si za to akorát Marek Zukensucker a kámoši koupili jachty a hromadu koksu.

0/−1
29.10.2014 10:19
Foto

L30a25d24i88s46l84a33v 98A67n87t49o75š 7848403328334

Marek si mozna koupil novou mikinu.

0/0
29.10.2014 10:27

P37a39v51e94l 21K41a11f56k48a 8954813251205

http://ekonomika.idnes.cz/sef-facebooku-zuckerberg-si-koupil-cast-havajskych-ostrovu-pqg-/eko-zahranicni.aspx?c=A141014_120047_eko-zahranicni_fih

0/0
29.10.2014 11:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.