Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovce roste zisk o tři čtvrtiny na 18 miliard. Utržila o pětinu více

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto letos zvýšila provozní zisk meziročně o tři čtvrtiny na 651 milionů eur (18 miliard korun). Tržby se zvýšily o 19,3 procenta na 8,8 miliardy eur (244 miliard korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M10a33r68t54i56n 33B76o38u24č59e51k 7175335827887

Skodovko, velka gratulace...jen tak dal...-)

+8/0
30.10.2014 16:58

D16a98n12i20e16l 70T19o23m11e88k 8439865568256

Loňská výroba necelých 700 tis. aut. To je cca 25 tis. zisk na autě. 

Pro porovnání s jinými značkami je ale rozhodující koncern, u jednotlivých značek závisí, jak si stanoví mezi sebou v koncernu ceny dílů, takže to může zkreslit výsledky.

+3/0
30.10.2014 15:05

M57a41r46t51i88n 80K97a75r15á31s10e85k 9728943858648

Dily se nakupujou z drtive vetsiny od subdodavatelu. Akorat motory si preprodavaji v ramci koncernu

+1/0
31.10.2014 20:42

F81r23a49n71t83i97š33e12k 35N75á89v19a67r65a 4225456301222

Zrovna sem si koupil oktávku. Takže jsem jim na ten zisk přispěl.

Můžu vás tady všechny ubezpečit, že jsem dělal velmi pečlivý výběr. A poctivě jsem obešel většinu autosalónů.

U konkurence máte za stejnou cenu výbavu, typu parkovací kamera, parkovací sensory atd. U škodovky máte za stejnou cenu holý vůz. Ovšem s motorem s německou kvalitou a se špičkovými parametry, které konkurence prostě nemá.

+3/0
30.10.2014 14:40

F66r28a15n64t44i12š90e40k 92N79á19v30a97r23a 4375456161292

Kombík co zrychlí na 100km/h za 8s za cenu kolem 400 tisíc u konkurence prostě nenajdete.

+4/0
30.10.2014 14:43

J47o83s40e58f 17K43o25p22e89c88k17y 9494182635

To mate marny, pro nektery diskutujici jsou vsichni, co si kupuji Skodovky nemyslici tvorove, co neumeji pocitat. Zakazniku firmy je sice temer milion rocne na celym svete, ale to tady na diskuzich zjevne nehraje zadnou roli ;-)

+8/0
30.10.2014 14:47
Foto

M65i59r38o66s59l27a78v 46S80t53e14i52n91e15r 6778754803315

Výpočty jsou jednoduché. Audi Q4, VW Tiguan a Škody Yeti jsou sestavené ze stejných dílů. Liší se jenom obal.  Jenomže za stejně vybaveného Tiguána zaplatíte skoro o polovičku více, za Audi ještě o něco více, než za Yeti.

Samozřejmě, šaty dělají nejenom člověka, ale i auto. Barok z r. 2014 je dražší, než střízlivý a praktický oděv Škodovek.

0/0
16.11.2014 23:09

Z58d91e97n46ě80k 17H21a70n48z31l 1211116322534

Padne 1000000 vyrobenych aut!

+1/0
30.10.2014 14:30

T71o54m63á47š 84B70a85š88a50n10d12a 2862539632510

Nehledejte levnější auto, podpořte SVOJI škodovku! ;-D

+6/−1
30.10.2014 12:50

J20o44s23e17f 85K89o25p65e29c77k31y 9554882775

Cenove nabidky ruznych znacek pri koupi auta probira snad temer kazdy. A Skoda u nas neni vyrazne levnejsi ani drazsi nez konkurence. Ostatne temer vsichni primi konkurenti Skodovky se pohybuji v podobnych cenovych relacich uz jen vzhledem ke konkurencnimu boji...

+7/0
30.10.2014 13:19

J56a35r79e30k 60W80o47l50f 5390909200

Fuj kartééél!

0/0
30.10.2014 13:56

J45a69n 51L96a43k93o62m56ý 7291385865964

Pokud si koupím Hyundai z Nošovic, podpořím náš (SVŮJ) Hyundai :-) A ty se zatím tak hrozně jako Škoda nekradou

0/0
30.10.2014 14:32

V92l46a63s55t88i44m69i63l 25F95i21a93l74a 1322651924

Při další krizi stát do automobilky nalije spoustu prachů, nebo si udělá finanční polštář?

Co bude - zisk majitelům a ztráta na vrub státu?

+1/−2
30.10.2014 12:45

M81i13l68o14š 32B96o49u29k73a67l 8843827673974

Copak? Chystá se znárodnění? ;-D

0/0
30.10.2014 13:08

Z69b48y68n37ě85k 83K96o35ř58í16n69e37k 9944483589572

Kolik nalil do Škody?

+3/0
30.10.2014 13:11

V32l21a38s68t73i25m69i82l 74F95i95a43l80a 1302591854

Evidentně máte problém s pochopením psaného textu.

0/0
30.10.2014 13:23

F94i26l36i71p 34S47i45r80o95t56e54k 9612439942121

Váš text lze přeložit jako: Během příští krize si má stát dělat finační polštář. To je opravdu geniální text.

+2/0
30.10.2014 14:47

J10i70ř26í 45P72o54s97p33í53š78i85l 8622880866628

Je to dobře, spousta lidí má práci a dělají dobrá auta. Jen tak dál a více takových firem u nás R^

+13/0
30.10.2014 12:45

J53e37n56d83a 41V77r22a85n33i83k 6741566726271

Auta jsou to moc povedená. O3, F3 i facelift pro Superba je parádní. Na co jsem hodně zvědavý, je 3 generace Superbů (prý bude vzduchový podvozek)... 

Ale ty počty? Škoda utržila o 20 % více jak loni, ale zisk stoupl o 75 %? Jasně, změna kurzu (cca 8 %).... i tak je to velký skok.

+5/0
30.10.2014 12:26

L17u48k78á93š 95A71d64a83m85e41c 7965924811925

Tak třeba skončily nějaké odpisy, snížily se investice, které doteď byly určitě astronomické, když teď vychrlily téměř "najednou" nové generace 3 modelů.

+2/0
30.10.2014 13:07

V47í84ť56a 92K42r12u27t15i59š 1630334875847

Předpokládám, že se porovnávají čísla v eurech, což je podstatné pro majitele a akcionáře.

0/0
30.10.2014 13:47
Foto

M92i60r96o96s35l16a83v 71S46t82e94i90n90e88r 6528694513445

Mohly by se ty výsledky podávat i v kunách, zlotých nebo forintech. Měnou v EU je ale jenom EUR, to ostatní smetí je jenom dočasné, než se sníží zadlužování a přetahování rozpočtů rozvojových zemí.

0/0
16.11.2014 23:14

J84a39r91o84s98l28a63v 39H25ý52s11e87k 6258697173869

teď je škoda v  plusu za 3 měsíce startuje kolektivní vyjednávání   tak už bude v hlubokém minusu ... je tak tak vždy :-/:-/:-/

0/−1
30.10.2014 12:19

J71o33s87e43f 70B86a97l31o11u11n 4610126515221

Docela se divím..nová octavia se vůbec nepovedla,je to takovej hubenej chudák s nedodělaným zadkem a rapid už vůbec ne....Rv

0/−24
30.10.2014 12:00

M73a44r17t28i48n 57V91a18c61h78u43l94k89a 3403698578665

a jezdíš čím? Žigulíkem?

+4/0
30.10.2014 12:42

J34a82r14o27s29l80a18v 72M97e41d70u83n97a 6662608877120

Lada Kalina ;-D

+1/0
30.10.2014 13:34

J77o65s80e95f 31B59a93l63o71u19n 4100756955661

Octavia ll 1.6 tdi

0/0
30.10.2014 13:58

J60i52ř43í 36E28r46b94e54n 1633984556497

Dvojkový octavie jsou hnuuusnýýý, takový asijský šikmovočky s průzory namísto bočních okýnek. A dvojka po faceliftu vůbec, vypadá zepředu jako naježená kočka a zezadu jako nakopnutý buldok.

Jednička i trojka jsou mnohem elegantnější a stylisticky vyváženější.

0/0
30.10.2014 21:01

F26r30a33n63t21i81š17e87k 62S13t76u69r12m 4332190630576

V tom zisku bude určitě znát i oslabení koruny. ;-)

0/0
30.10.2014 11:53

J18o95s12e73f 19K41o63p39e42c50k17y 9334122805

Ty firme fandim. Nova Octavia i  Fabia jsou proste velmi podarena auta, Superb je tez povedeny a pokud se vyvede i jeho novy facelift bude to opet vstupenka do klubu automobilek s vice nez milionem vyrobenych aut, kam Skodovka patri ;-) Osobne bych si predstavoval trochu jinak Rapida, ale to je vec vkusu a nazoru

+14/0
30.10.2014 11:53

D50a81n42i73e39l 17K96r27o68n17e14r 7574744726347

Superb bude novy. To, co je ted nove, tak je facelift.

+2/0
30.10.2014 11:55

J93o37s40e95f 90K90o58p47e52c21k91y 9984812485

ok mate pravdu R^

0/0
30.10.2014 12:08

D65a80v38i11d 95R29y30c89h45e34t49s73k89ý 9376931680610

Rapid po uvedení Fábie nezapadá do žádné kategorie, ale rozhodně to je dobré a auto a má i charakter.

0/0
30.10.2014 14:27

J66o89s15e47f 23K75o36p20e89c91k44y 9894612465

Nikde nerikam, ze je to spatne auto. Urcite neni. Jen po sjednoceni designu hlavni dvojice Fabia x Octavia je tam trochu navic. To je alespon muj pocit. Pritom by se to auto dalo skvele vyuzit jako mensi sportovne vyhlizejici auto pro mlady trochu/vice vybocujici z hlavni modelovy rady, ktera je pro konzervativni klientelu. Neco napr. ve stylu Hondy Civic a pokud by bylo za rozumnou cenu, tak by to byl podle me prodejni trhak

+1/0
30.10.2014 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.