Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodovce roste zisk o tři čtvrtiny na 18 miliard. Utržila o pětinu více

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto letos zvýšila provozní zisk meziročně o tři čtvrtiny na 651 milionů eur (18 miliard korun). Tržby se zvýšily o 19,3 procenta na 8,8 miliardy eur (244 miliard korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M65a74r86t98i89n 21B57o83u12č98e23k 7795645747307

Skodovko, velka gratulace...jen tak dal...-)

+8/0
30.10.2014 16:58

D43a19n57i10e47l 21T78o61m41e32k 8439335118196

Loňská výroba necelých 700 tis. aut. To je cca 25 tis. zisk na autě. 

Pro porovnání s jinými značkami je ale rozhodující koncern, u jednotlivých značek závisí, jak si stanoví mezi sebou v koncernu ceny dílů, takže to může zkreslit výsledky.

+3/0
30.10.2014 15:05

M12a93r51t42i18n 41K25a89r47á78s82e62k 9638833838268

Dily se nakupujou z drtive vetsiny od subdodavatelu. Akorat motory si preprodavaji v ramci koncernu

+1/0
31.10.2014 20:42

F76r81a41n14t36i20š57e61k 30N17á53v95a35r66a 4665776341812

Zrovna sem si koupil oktávku. Takže jsem jim na ten zisk přispěl.

Můžu vás tady všechny ubezpečit, že jsem dělal velmi pečlivý výběr. A poctivě jsem obešel většinu autosalónů.

U konkurence máte za stejnou cenu výbavu, typu parkovací kamera, parkovací sensory atd. U škodovky máte za stejnou cenu holý vůz. Ovšem s motorem s německou kvalitou a se špičkovými parametry, které konkurence prostě nemá.

+3/0
30.10.2014 14:40

F92r95a29n38t32i65š88e28k 29N19á30v63a58r24a 4765576151662

Kombík co zrychlí na 100km/h za 8s za cenu kolem 400 tisíc u konkurence prostě nenajdete.

+4/0
30.10.2014 14:43

J51o69s15e75f 82K92o79p87e33c70k92y 9224212265

To mate marny, pro nektery diskutujici jsou vsichni, co si kupuji Skodovky nemyslici tvorove, co neumeji pocitat. Zakazniku firmy je sice temer milion rocne na celym svete, ale to tady na diskuzich zjevne nehraje zadnou roli ;-)

+8/0
30.10.2014 14:47
Foto

M84i39r12o89s30l57a52v 19S47t47e90i37n52e98r 1535945808583

Výpočty jsou jednoduché. Audi Q4, VW Tiguan a Škody Yeti jsou sestavené ze stejných dílů. Liší se jenom obal.  Jenomže za stejně vybaveného Tiguána zaplatíte skoro o polovičku více, za Audi ještě o něco více, než za Yeti.

Samozřejmě, šaty dělají nejenom člověka, ale i auto. Barok z r. 2014 je dražší, než střízlivý a praktický oděv Škodovek.

0/0
16.11.2014 23:09

Z19d60e20n81ě22k 87H30a45n44z52l 1771656562354

Padne 1000000 vyrobenych aut!

+1/0
30.10.2014 14:30

T96o19m47á72š 84B73a66š84a18n97d60a 2662379902650

Nehledejte levnější auto, podpořte SVOJI škodovku! ;-D

+6/−1
30.10.2014 12:50

J36o87s78e74f 21K63o12p65e73c56k89y 9124102225

Cenove nabidky ruznych znacek pri koupi auta probira snad temer kazdy. A Skoda u nas neni vyrazne levnejsi ani drazsi nez konkurence. Ostatne temer vsichni primi konkurenti Skodovky se pohybuji v podobnych cenovych relacich uz jen vzhledem ke konkurencnimu boji...

+7/0
30.10.2014 13:19

J17a66r68e81k 44W11o55l89f 5160329950

Fuj kartééél!

0/0
30.10.2014 13:56

J83a51n 74L11a82k61o30m91ý 7531785255884

Pokud si koupím Hyundai z Nošovic, podpořím náš (SVŮJ) Hyundai :-) A ty se zatím tak hrozně jako Škoda nekradou

0/0
30.10.2014 14:32

V85l81a24s43t17i80m97i37l 83F63i84a95l90a 1932961544

Při další krizi stát do automobilky nalije spoustu prachů, nebo si udělá finanční polštář?

Co bude - zisk majitelům a ztráta na vrub státu?

+1/−2
30.10.2014 12:45

M56i63l80o97š 72B52o25u78k59a89l 8713727383814

Copak? Chystá se znárodnění? ;-D

0/0
30.10.2014 13:08

Z17b67y38n50ě78k 95K61o86ř22í82n34e33k 9684103869892

Kolik nalil do Škody?

+3/0
30.10.2014 13:11

V15l91a66s32t46i95m24i43l 90F22i38a97l63a 1562901354

Evidentně máte problém s pochopením psaného textu.

0/0
30.10.2014 13:23

F63i55l81i76p 37S61i52r27o58t94e75k 9682259482281

Váš text lze přeložit jako: Během příští krize si má stát dělat finační polštář. To je opravdu geniální text.

+2/0
30.10.2014 14:47

J55i77ř72í 98P66o80s70p58í69š71i23l 8172870826338

Je to dobře, spousta lidí má práci a dělají dobrá auta. Jen tak dál a více takových firem u nás R^

+13/0
30.10.2014 12:45

J87e57n35d43a 97V14r54a14n23i76k 6391246146871

Auta jsou to moc povedená. O3, F3 i facelift pro Superba je parádní. Na co jsem hodně zvědavý, je 3 generace Superbů (prý bude vzduchový podvozek)... 

Ale ty počty? Škoda utržila o 20 % více jak loni, ale zisk stoupl o 75 %? Jasně, změna kurzu (cca 8 %).... i tak je to velký skok.

+5/0
30.10.2014 12:26

L11u47k73á74š 73A20d51a84m82e90c 7675824831335

Tak třeba skončily nějaké odpisy, snížily se investice, které doteď byly určitě astronomické, když teď vychrlily téměř "najednou" nové generace 3 modelů.

+2/0
30.10.2014 13:07

V16í65ť48a 44K39r74u70t87i21š 1880144305517

Předpokládám, že se porovnávají čísla v eurech, což je podstatné pro majitele a akcionáře.

0/0
30.10.2014 13:47
Foto

M33i67r85o89s50l55a53v 81S70t74e42i22n19e22r 1455715528523

Mohly by se ty výsledky podávat i v kunách, zlotých nebo forintech. Měnou v EU je ale jenom EUR, to ostatní smetí je jenom dočasné, než se sníží zadlužování a přetahování rozpočtů rozvojových zemí.

0/0
16.11.2014 23:14

J39a31r69o80s16l21a90v 79H74ý22s39e59k 6628857683899

teď je škoda v  plusu za 3 měsíce startuje kolektivní vyjednávání   tak už bude v hlubokém minusu ... je tak tak vždy :-/:-/:-/

0/−1
30.10.2014 12:19

J10o61s25e14f 77B42a38l78o33u93n 4720116265651

Docela se divím..nová octavia se vůbec nepovedla,je to takovej hubenej chudák s nedodělaným zadkem a rapid už vůbec ne....Rv

0/−24
30.10.2014 12:00

M58a51r48t46i61n 89V30a63c86h79u78l58k74a 3783698408245

a jezdíš čím? Žigulíkem?

+4/0
30.10.2014 12:42

J79a36r49o32s45l20a36v 47M60e87d40u12n81a 6262288777580

Lada Kalina ;-D

+1/0
30.10.2014 13:34

J48o16s98e78f 96B38a34l98o82u62n 4100636635571

Octavia ll 1.6 tdi

0/0
30.10.2014 13:58

J31i88ř25í 35E15r38b19e23n 1383414326837

Dvojkový octavie jsou hnuuusnýýý, takový asijský šikmovočky s průzory namísto bočních okýnek. A dvojka po faceliftu vůbec, vypadá zepředu jako naježená kočka a zezadu jako nakopnutý buldok.

Jednička i trojka jsou mnohem elegantnější a stylisticky vyváženější.

0/0
30.10.2014 21:01

F96r61a40n95t30i24š59e16k 65S87t43u33r65m 4222970230616

V tom zisku bude určitě znát i oslabení koruny. ;-)

0/0
30.10.2014 11:53

J15o76s12e28f 62K69o56p68e39c54k12y 9844392915

Ty firme fandim. Nova Octavia i  Fabia jsou proste velmi podarena auta, Superb je tez povedeny a pokud se vyvede i jeho novy facelift bude to opet vstupenka do klubu automobilek s vice nez milionem vyrobenych aut, kam Skodovka patri ;-) Osobne bych si predstavoval trochu jinak Rapida, ale to je vec vkusu a nazoru

+14/0
30.10.2014 11:53

D69a47n74i53e37l 46K51r65o78n49e13r 7514644116817

Superb bude novy. To, co je ted nove, tak je facelift.

+2/0
30.10.2014 11:55

J12o49s26e20f 10K76o36p54e81c78k98y 9704482605

ok mate pravdu R^

0/0
30.10.2014 12:08

D83a15v13i80d 57R50y62c28h46e54t84s24k62ý 9216321770580

Rapid po uvedení Fábie nezapadá do žádné kategorie, ale rozhodně to je dobré a auto a má i charakter.

0/0
30.10.2014 14:27

J28o91s67e57f 51K62o68p28e91c92k21y 9294702575

Nikde nerikam, ze je to spatne auto. Urcite neni. Jen po sjednoceni designu hlavni dvojice Fabia x Octavia je tam trochu navic. To je alespon muj pocit. Pritom by se to auto dalo skvele vyuzit jako mensi sportovne vyhlizejici auto pro mlady trochu/vice vybocujici z hlavni modelovy rady, ktera je pro konzervativni klientelu. Neco napr. ve stylu Hondy Civic a pokud by bylo za rozumnou cenu, tak by to byl podle me prodejni trhak

+1/0
30.10.2014 14:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.