Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovce roste zisk o tři čtvrtiny na 18 miliard. Utržila o pětinu více

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto letos zvýšila provozní zisk meziročně o tři čtvrtiny na 651 milionů eur (18 miliard korun). Tržby se zvýšily o 19,3 procenta na 8,8 miliardy eur (244 miliard korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74a37r52t63i69n 13B82o10u70č22e32k 7405875387957

Skodovko, velka gratulace...jen tak dal...-)

+8/0
30.10.2014 16:58

D89a68n42i11e35l 78T87o26m44e85k 8289925388846

Loňská výroba necelých 700 tis. aut. To je cca 25 tis. zisk na autě. 

Pro porovnání s jinými značkami je ale rozhodující koncern, u jednotlivých značek závisí, jak si stanoví mezi sebou v koncernu ceny dílů, takže to může zkreslit výsledky.

+3/0
30.10.2014 15:05

M87a36r67t88i57n 70K81a64r90á92s46e27k 9318423798118

Dily se nakupujou z drtive vetsiny od subdodavatelu. Akorat motory si preprodavaji v ramci koncernu

+1/0
31.10.2014 20:42

F94r83a84n22t61i62š36e30k 28N32á95v48a36r29a 4825836891702

Zrovna sem si koupil oktávku. Takže jsem jim na ten zisk přispěl.

Můžu vás tady všechny ubezpečit, že jsem dělal velmi pečlivý výběr. A poctivě jsem obešel většinu autosalónů.

U konkurence máte za stejnou cenu výbavu, typu parkovací kamera, parkovací sensory atd. U škodovky máte za stejnou cenu holý vůz. Ovšem s motorem s německou kvalitou a se špičkovými parametry, které konkurence prostě nemá.

+3/0
30.10.2014 14:40

F84r33a95n71t97i80š35e17k 14N51á17v88a61r66a 4825636831322

Kombík co zrychlí na 100km/h za 8s za cenu kolem 400 tisíc u konkurence prostě nenajdete.

+4/0
30.10.2014 14:43

J18o53s72e36f 73K41o68p38e48c85k25y 9644732635

To mate marny, pro nektery diskutujici jsou vsichni, co si kupuji Skodovky nemyslici tvorove, co neumeji pocitat. Zakazniku firmy je sice temer milion rocne na celym svete, ale to tady na diskuzich zjevne nehraje zadnou roli ;-)

+8/0
30.10.2014 14:47
Foto

M42i40r71o93s77l98a22v 85S40t36e54i32n77e21r 6438434813525

Výpočty jsou jednoduché. Audi Q4, VW Tiguan a Škody Yeti jsou sestavené ze stejných dílů. Liší se jenom obal.  Jenomže za stejně vybaveného Tiguána zaplatíte skoro o polovičku více, za Audi ještě o něco více, než za Yeti.

Samozřejmě, šaty dělají nejenom člověka, ale i auto. Barok z r. 2014 je dražší, než střízlivý a praktický oděv Škodovek.

0/0
16.11.2014 23:09

Z65d97e61n80ě27k 22H96a31n40z39l 1511866312874

Padne 1000000 vyrobenych aut!

+1/0
30.10.2014 14:30

T86o43m34á29š 35B21a68š16a32n95d67a 2412109282180

Nehledejte levnější auto, podpořte SVOJI škodovku! ;-D

+6/−1
30.10.2014 12:50

J89o27s14e51f 42K21o17p64e79c59k53y 9814802765

Cenove nabidky ruznych znacek pri koupi auta probira snad temer kazdy. A Skoda u nas neni vyrazne levnejsi ani drazsi nez konkurence. Ostatne temer vsichni primi konkurenti Skodovky se pohybuji v podobnych cenovych relacich uz jen vzhledem ke konkurencnimu boji...

+7/0
30.10.2014 13:19

J81a55r87e49k 33W44o90l77f 5180249560

Fuj kartééél!

0/0
30.10.2014 13:56

J41a95n 90L38a84k58o80m95ý 7131315485344

Pokud si koupím Hyundai z Nošovic, podpořím náš (SVŮJ) Hyundai :-) A ty se zatím tak hrozně jako Škoda nekradou

0/0
30.10.2014 14:32

V81l78a54s74t35i68m48i74l 66F86i35a55l23a 1212521604

Při další krizi stát do automobilky nalije spoustu prachů, nebo si udělá finanční polštář?

Co bude - zisk majitelům a ztráta na vrub státu?

+1/−2
30.10.2014 12:45

M94i72l98o48š 94B36o85u78k21a73l 8503747933104

Copak? Chystá se znárodnění? ;-D

0/0
30.10.2014 13:08

Z83b73y59n17ě62k 66K53o88ř25í51n49e75k 9804733189642

Kolik nalil do Škody?

+3/0
30.10.2014 13:11

V82l70a47s37t45i18m58i48l 84F86i52a67l94a 1242941964

Evidentně máte problém s pochopením psaného textu.

0/0
30.10.2014 13:23

F10i71l85i51p 81S63i13r88o92t50e83k 9822969552601

Váš text lze přeložit jako: Během příští krize si má stát dělat finační polštář. To je opravdu geniální text.

+2/0
30.10.2014 14:47

J15i15ř12í 18P67o13s56p72í48š64i11l 8672760796118

Je to dobře, spousta lidí má práci a dělají dobrá auta. Jen tak dál a více takových firem u nás R^

+13/0
30.10.2014 12:45

J30e29n37d53a 77V79r11a32n23i10k 6161436476511

Auta jsou to moc povedená. O3, F3 i facelift pro Superba je parádní. Na co jsem hodně zvědavý, je 3 generace Superbů (prý bude vzduchový podvozek)... 

Ale ty počty? Škoda utržila o 20 % více jak loni, ale zisk stoupl o 75 %? Jasně, změna kurzu (cca 8 %).... i tak je to velký skok.

+5/0
30.10.2014 12:26

L66u74k65á87š 40A90d62a89m21e85c 7385954251235

Tak třeba skončily nějaké odpisy, snížily se investice, které doteď byly určitě astronomické, když teď vychrlily téměř "najednou" nové generace 3 modelů.

+2/0
30.10.2014 13:07

V12í26ť62a 44K21r23u49t62i62š 1690114815357

Předpokládám, že se porovnávají čísla v eurech, což je podstatné pro majitele a akcionáře.

0/0
30.10.2014 13:47
Foto

M13i79r94o66s96l22a34v 95S97t36e12i88n48e19r 6678394253675

Mohly by se ty výsledky podávat i v kunách, zlotých nebo forintech. Měnou v EU je ale jenom EUR, to ostatní smetí je jenom dočasné, než se sníží zadlužování a přetahování rozpočtů rozvojových zemí.

0/0
16.11.2014 23:14

J48a82r85o18s20l83a53v 97H36ý37s27e21k 6128287393189

teď je škoda v  plusu za 3 měsíce startuje kolektivní vyjednávání   tak už bude v hlubokém minusu ... je tak tak vždy :-/:-/:-/

0/−1
30.10.2014 12:19

J36o85s41e90f 71B98a13l87o15u28n 4360426325731

Docela se divím..nová octavia se vůbec nepovedla,je to takovej hubenej chudák s nedodělaným zadkem a rapid už vůbec ne....Rv

0/−24
30.10.2014 12:00

M39a94r33t53i43n 43V51a27c70h83u82l53k23a 3973688808245

a jezdíš čím? Žigulíkem?

+4/0
30.10.2014 12:42

J10a70r19o11s40l52a82v 76M76e82d82u30n14a 6652268657140

Lada Kalina ;-D

+1/0
30.10.2014 13:34

J62o86s26e77f 73B94a74l84o68u70n 4160876555881

Octavia ll 1.6 tdi

0/0
30.10.2014 13:58

J89i46ř47í 21E42r61b64e38n 1633804696667

Dvojkový octavie jsou hnuuusnýýý, takový asijský šikmovočky s průzory namísto bočních okýnek. A dvojka po faceliftu vůbec, vypadá zepředu jako naježená kočka a zezadu jako nakopnutý buldok.

Jednička i trojka jsou mnohem elegantnější a stylisticky vyváženější.

0/0
30.10.2014 21:01

F65r67a44n50t78i27š36e57k 93S15t92u96r31m 4952230350556

V tom zisku bude určitě znát i oslabení koruny. ;-)

0/0
30.10.2014 11:53

J83o22s69e87f 37K92o39p66e28c15k33y 9514972585

Ty firme fandim. Nova Octavia i  Fabia jsou proste velmi podarena auta, Superb je tez povedeny a pokud se vyvede i jeho novy facelift bude to opet vstupenka do klubu automobilek s vice nez milionem vyrobenych aut, kam Skodovka patri ;-) Osobne bych si predstavoval trochu jinak Rapida, ale to je vec vkusu a nazoru

+14/0
30.10.2014 11:53

D61a96n14i38e18l 26K33r30o36n70e29r 7404954416537

Superb bude novy. To, co je ted nove, tak je facelift.

+2/0
30.10.2014 11:55

J24o20s64e50f 12K18o95p56e95c76k40y 9504202215

ok mate pravdu R^

0/0
30.10.2014 12:08

D98a31v34i51d 16R44y44c33h90e83t27s38k59ý 9916421270180

Rapid po uvedení Fábie nezapadá do žádné kategorie, ale rozhodně to je dobré a auto a má i charakter.

0/0
30.10.2014 14:27

J62o42s35e73f 89K22o85p56e55c53k10y 9564422405

Nikde nerikam, ze je to spatne auto. Urcite neni. Jen po sjednoceni designu hlavni dvojice Fabia x Octavia je tam trochu navic. To je alespon muj pocit. Pritom by se to auto dalo skvele vyuzit jako mensi sportovne vyhlizejici auto pro mlady trochu/vice vybocujici z hlavni modelovy rady, ktera je pro konzervativni klientelu. Neco napr. ve stylu Hondy Civic a pokud by bylo za rozumnou cenu, tak by to byl podle me prodejni trhak

+1/0
30.10.2014 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.