- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pojišťovny chtějí zákon, který by je ochránil před smlouvami, které samy podepsaly No to jsou fakt magoři...
Za tuto situaci si mohou pojišťovny. Když jdu na jejich vlastní pobočku mam to téměř vždy dražší než u zprostředkovatele. Kdyby to tak nebylo nebyl by tento problém, který je trápí.
Pojišťovacím makléřům říkám lovci lebek.
Ve společnosti za každou práci by měla být přiměřená odměna. U těchto agentů nevím, zda by neměla být nulová nebo dokonce záporná. Pokud tito "poradci" se v drtivé míře vrátí k poctivé práci, nebude to tragedie, bude to jen dobře.
Já bych redakci malinko poopravil...
"Mezi nejvýznamnější externí „přetáčeče“ smluv v Česku patříPartners, OVB, Fincentrum, Broker Consulting, ZFP akademie nebo Swiss LifeSelect. "
Swiss Life Select do této kategorie nepatří, za A takovéto přetáčení spořících smluv se tam neděje (za to by vás vyhodili) a IŽP navíc tvoří menší složku produkce firmy, většina jsou otevřené podílové fondy.
Tak IŽP se má používat pouze ba krytí rizik (tam at se klidně točí každé 2 roky, protože když jde vše na rizika tak stejně klient nic nespoří) ale spoření přes IŽP je na nic (pořád lepší než penzijko atd) ale otevřené podílové fondy jsou mnohem lepší alternativa a levnější pro klienta.
Vsichni makleri by to meli zabalit.
Lidé by si předně měli ujasnit pojmy pojištění, spoření a investice. A pak jim snad dojde, že tyhle různé "kombíky" jsou jen extrémně drahými kockopsy.
Třeba potom nebude tolik obtěžujících emailů a telefonů, mám roky svého pojišťováka a ten pracuje velmi slušně, obíhače vyhazuji :-)
Ja zadneho pojistovaka nemam a mam klid ;-)
Nechápu stížnosti pojišťoven, můžou si za to totiž samy.
Když přijdu do pojišťovny na přepážku, že chci nějaký produkt, tak mi nabídnou nějakou cenu a usmlouvat skoro nic nejde. Pak jdu za makléřem a ten mi prodá ten samý produkt od té samé pojišťovny s min 10% slevou.
Proč tedy pojišťovny neprodávají svým zákazníkům produkty napřímo se stejnou cenou jako od makléřů? Pak by se problém velice rychle sám vyřešil a pojišťovny by ušetřily za provizi. To fakt nechápu.