Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NKÚ: Z peněz na přístavy v Kolíně spravili železniční most a nádraží

Z peněz, které byly určeny na modernizaci vodních cest a přístavů, se v Kolíně opravil železniční most a nádraží. Zjistil to Nejvyšší kontrolní úřad. Finance měly jít na rozvoj vodní dopravy a zvýšení jejího podílu na nákladní dopravě, který je zatím minimální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B54e36d15r41i80c46h 31Z95i78t66k48o 1236870228525

Pratele,u nas,ve Rtyni nad Bilinou se prave kope dira do zeme,ktere se oficialne jmenuje vodohospodarske opatreni,kterou nikdo ,ale opravdu nikdo nepotrebuje,i v projektu je nazev :"Vodni nadrz bez ucelu" dokonce hrozilo vyvlastnovani pozemku,ovsem,aby bylo vsechno v klidu,tak se cele dilo presunulo na jine parcely.Plati to EU a ac je to dira v zemi,je to neuveritelny tunel,zakazku zadava Pozemkovy urad po dohode s obci,cena presahuje 100 000 000 ,ale nikoho to netrapi,vzdyt je to z penez EU.To vodni dilo nema vubec zadny ucel,ani rekreace,ani ryby,dokonce se v projktu pise,ze hladina se muze pohybovat 0 -100 %.Takze bude-li se chtit vodni plose vyschnout,klidne muze.Samozrejme to neni zadne protipovodnove opatreni,proste to nema zadny jiny ucel,nez utratit dotace.Stydim se za system,ktery toto umozni.

+1/0
3.11.2014 10:28

P68a87v24e57l 46Ř81a39p81e46k 7422516549125

"Z peněz, které byly určeny na modernizaci vodních cest a přístavů, se v Kolíně opravil železniční most a nádraží."

Což je jedině dobře, protože železnice má mnohem větší význam. R^

+3/0
3.11.2014 9:47

R20a54d60k31o 54K56ř64i74v81á32n84e28k 7850343185790

1. Určitý dílčí přínos pro železniční dopravu je jediné plus této nesmyslné investice. To měl jako Řebíček zvedat ten starý most v havarijním stavu? A nástupiště kvůli změně výškových poměrů dosypat pískem?

2. Při stavbě železničních koridorů se rekonstruují desítky kilometrů silnic a staví se nadjezdy a podjezdy a nikomu to nevadí. (Viz např. Plzeň-Ejpovice)

3. NKÚ i MfDnes chybí konfrontace vlastních sebevědomých závěrů se zdravým selským rozumem.

+6/0
3.11.2014 9:27

J37i69ř25í 16P60r49ů59š24a 7555412975439

A co napsat i B. Totiž že ten železniční most se opravoval a hlavně zvedal kvůli vodní cestě a že ta rekonstrukce nástupišť byla vyvolaná investice,protože tím že se zvedla niveleta kolejí na mostě došlo k její úpravě i na navazujících úsecích.

+7/0
3.11.2014 9:12

J80a53n 20P36r88i65c30h95y43s62t93a12l 8861448883

To by ale zavanelo objektivnim zpravodajstvim, to se na iDnes nesmi.

+3/0
3.11.2014 9:41

R59a54d42e40k 30J89a31n31a85t20a 9555686384112

Nojo, podle NKÚ měl asi ten vlak vyjet na most po schodech.

0/0
3.11.2014 23:14

J50a94n 64Č90e43k77a48l 7689895264974

Pokud vím, tak ten most se rekonstruoval (přinejmenším částečně) kvůli vodní cestě, protože se zvedal. Nástupiště jsou jiná liga, tam to neukecají, byť je samozřejmě investice do železnice mnohem lepší než do lodní dopravy na metr hlubokém Labi...

+4/0
3.11.2014 9:10

P89e28t29r 82N37o83v85o70t28n38y 3379452849392

Ty nástupiště s tim taky muzou souviset.

+1/0
3.11.2014 9:14
Foto

J14i79ř12í 25R70o96h31a52n 5574738727765

Jen takový detail - v Kolíně je Labe kousek od nádraží, a ten most vede přes Labe. Z lodí se tam často překládá na vlak a naopak.

Neznám konkrétní detaily, ale už na první pohled je mi jasné, že vlaky a lodě jsou v Kolíně velmi úzce propojeny, a jednotlivé opravy spolu úzce souvisejí. Tohle není tak jednoznačné, jak se z článku může jevit.

+4/0
3.11.2014 9:01

M13i96r25o68s76l26a57v 54Z58i71k91m93u50n35d 7269633584983

Bývávalo, dneska se tam toho moc nepřekládá ... Než se to v Hamburgu naloží na loď, tak to nějakou dobu trvá, pak může loď uváznout na nízkém stavu vody, tak je jednodušší to nafutrovat v Hamburgu rovnou do vlaku a do 24 hodin to je tady. Lodě nemohou plout v noci, zatímco vlaku tma nevadí.

0/0
3.11.2014 19:39

K35a33t66e69ř90i30n73a 95K22o22z10á73k58o52v66á 2798391365988

No on se vyleje ten potok, co teče pod nádržím (myslím Polepku, nemyslím Labe), a hned je plné nádraží vody, tak to investovali do rozvoje vodních cest oprávněně.

+4/0
3.11.2014 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.