Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NKÚ: Z peněz na přístavy v Kolíně spravili železniční most a nádraží

Z peněz, které byly určeny na modernizaci vodních cest a přístavů, se v Kolíně opravil železniční most a nádraží. Zjistil to Nejvyšší kontrolní úřad. Finance měly jít na rozvoj vodní dopravy a zvýšení jejího podílu na nákladní dopravě, který je zatím minimální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B81e94d74r31i66c72h 53Z62i90t21k32o 1796910488595

Pratele,u nas,ve Rtyni nad Bilinou se prave kope dira do zeme,ktere se oficialne jmenuje vodohospodarske opatreni,kterou nikdo ,ale opravdu nikdo nepotrebuje,i v projektu je nazev :"Vodni nadrz bez ucelu" dokonce hrozilo vyvlastnovani pozemku,ovsem,aby bylo vsechno v klidu,tak se cele dilo presunulo na jine parcely.Plati to EU a ac je to dira v zemi,je to neuveritelny tunel,zakazku zadava Pozemkovy urad po dohode s obci,cena presahuje 100 000 000 ,ale nikoho to netrapi,vzdyt je to z penez EU.To vodni dilo nema vubec zadny ucel,ani rekreace,ani ryby,dokonce se v projktu pise,ze hladina se muze pohybovat 0 -100 %.Takze bude-li se chtit vodni plose vyschnout,klidne muze.Samozrejme to neni zadne protipovodnove opatreni,proste to nema zadny jiny ucel,nez utratit dotace.Stydim se za system,ktery toto umozni.

+1/0
3.11.2014 10:28

P45a68v22e59l 43Ř57a11p46e41k 7742116359215

"Z peněz, které byly určeny na modernizaci vodních cest a přístavů, se v Kolíně opravil železniční most a nádraží."

Což je jedině dobře, protože železnice má mnohem větší význam. R^

+3/0
3.11.2014 9:47

R24a24d11k83o 60K66ř59i95v17á24n71e47k 7340343355290

1. Určitý dílčí přínos pro železniční dopravu je jediné plus této nesmyslné investice. To měl jako Řebíček zvedat ten starý most v havarijním stavu? A nástupiště kvůli změně výškových poměrů dosypat pískem?

2. Při stavbě železničních koridorů se rekonstruují desítky kilometrů silnic a staví se nadjezdy a podjezdy a nikomu to nevadí. (Viz např. Plzeň-Ejpovice)

3. NKÚ i MfDnes chybí konfrontace vlastních sebevědomých závěrů se zdravým selským rozumem.

+6/0
3.11.2014 9:27

J36i71ř24í 55P36r65ů25š80a 7245132365809

A co napsat i B. Totiž že ten železniční most se opravoval a hlavně zvedal kvůli vodní cestě a že ta rekonstrukce nástupišť byla vyvolaná investice,protože tím že se zvedla niveleta kolejí na mostě došlo k její úpravě i na navazujících úsecích.

+7/0
3.11.2014 9:12

J58a43n 55P65r46i41c47h76y19s48t29a34l 8871638383

To by ale zavanelo objektivnim zpravodajstvim, to se na iDnes nesmi.

+3/0
3.11.2014 9:41

R54a49d22e18k 32J74a27n15a13t85a 9785846584972

Nojo, podle NKÚ měl asi ten vlak vyjet na most po schodech.

0/0
3.11.2014 23:14

J29a68n 57Č40e78k47a72l 7689165104924

Pokud vím, tak ten most se rekonstruoval (přinejmenším částečně) kvůli vodní cestě, protože se zvedal. Nástupiště jsou jiná liga, tam to neukecají, byť je samozřejmě investice do železnice mnohem lepší než do lodní dopravy na metr hlubokém Labi...

+4/0
3.11.2014 9:10

P57e19t87r 51N88o67v72o36t70n40y 3129932149152

Ty nástupiště s tim taky muzou souviset.

+1/0
3.11.2014 9:14
Foto

J40i37ř51í 78R67o56h88a77n 5894788707935

Jen takový detail - v Kolíně je Labe kousek od nádraží, a ten most vede přes Labe. Z lodí se tam často překládá na vlak a naopak.

Neznám konkrétní detaily, ale už na první pohled je mi jasné, že vlaky a lodě jsou v Kolíně velmi úzce propojeny, a jednotlivé opravy spolu úzce souvisejí. Tohle není tak jednoznačné, jak se z článku může jevit.

+4/0
3.11.2014 9:01

M84i43r21o25s45l26a17v 27Z60i96k21m22u31n36d 7879663624353

Bývávalo, dneska se tam toho moc nepřekládá ... Než se to v Hamburgu naloží na loď, tak to nějakou dobu trvá, pak může loď uváznout na nízkém stavu vody, tak je jednodušší to nafutrovat v Hamburgu rovnou do vlaku a do 24 hodin to je tady. Lodě nemohou plout v noci, zatímco vlaku tma nevadí.

0/0
3.11.2014 19:39

K72a16t45e26ř36i42n46a 96K78o28z18á79k93o57v56á 2718841965898

No on se vyleje ten potok, co teče pod nádržím (myslím Polepku, nemyslím Labe), a hned je plné nádraží vody, tak to investovali do rozvoje vodních cest oprávněně.

+4/0
3.11.2014 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.