Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

NKÚ: Z peněz na přístavy v Kolíně spravili železniční most a nádraží

Z peněz, které byly určeny na modernizaci vodních cest a přístavů, se v Kolíně opravil železniční most a nádraží. Zjistil to Nejvyšší kontrolní úřad. Finance měly jít na rozvoj vodní dopravy a zvýšení jejího podílu na nákladní dopravě, který je zatím minimální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B92e46d97r14i56c41h 43Z20i78t18k26o 1516450818135

Pratele,u nas,ve Rtyni nad Bilinou se prave kope dira do zeme,ktere se oficialne jmenuje vodohospodarske opatreni,kterou nikdo ,ale opravdu nikdo nepotrebuje,i v projektu je nazev :"Vodni nadrz bez ucelu" dokonce hrozilo vyvlastnovani pozemku,ovsem,aby bylo vsechno v klidu,tak se cele dilo presunulo na jine parcely.Plati to EU a ac je to dira v zemi,je to neuveritelny tunel,zakazku zadava Pozemkovy urad po dohode s obci,cena presahuje 100 000 000 ,ale nikoho to netrapi,vzdyt je to z penez EU.To vodni dilo nema vubec zadny ucel,ani rekreace,ani ryby,dokonce se v projktu pise,ze hladina se muze pohybovat 0 -100 %.Takze bude-li se chtit vodni plose vyschnout,klidne muze.Samozrejme to neni zadne protipovodnove opatreni,proste to nema zadny jiny ucel,nez utratit dotace.Stydim se za system,ktery toto umozni.

+1/0
3.11.2014 10:28

P72a49v88e75l 86Ř12a97p67e90k 7292516609365

"Z peněz, které byly určeny na modernizaci vodních cest a přístavů, se v Kolíně opravil železniční most a nádraží."

Což je jedině dobře, protože železnice má mnohem větší význam. R^

+3/0
3.11.2014 9:47

R44a83d95k83o 63K95ř43i12v46á61n15e42k 7800353115900

1. Určitý dílčí přínos pro železniční dopravu je jediné plus této nesmyslné investice. To měl jako Řebíček zvedat ten starý most v havarijním stavu? A nástupiště kvůli změně výškových poměrů dosypat pískem?

2. Při stavbě železničních koridorů se rekonstruují desítky kilometrů silnic a staví se nadjezdy a podjezdy a nikomu to nevadí. (Viz např. Plzeň-Ejpovice)

3. NKÚ i MfDnes chybí konfrontace vlastních sebevědomých závěrů se zdravým selským rozumem.

+6/0
3.11.2014 9:27

J27i94ř25í 28P83r49ů83š60a 7985402445909

A co napsat i B. Totiž že ten železniční most se opravoval a hlavně zvedal kvůli vodní cestě a že ta rekonstrukce nástupišť byla vyvolaná investice,protože tím že se zvedla niveleta kolejí na mostě došlo k její úpravě i na navazujících úsecích.

+7/0
3.11.2014 9:12

J22a37n 89P82r82i43c33h29y66s80t85a69l 8691138363

To by ale zavanelo objektivnim zpravodajstvim, to se na iDnes nesmi.

+3/0
3.11.2014 9:41

R70a54d30e72k 66J10a11n55a44t18a 9605436224332

Nojo, podle NKÚ měl asi ten vlak vyjet na most po schodech.

0/0
3.11.2014 23:14

J64a64n 97Č21e97k31a91l 7159905524274

Pokud vím, tak ten most se rekonstruoval (přinejmenším částečně) kvůli vodní cestě, protože se zvedal. Nástupiště jsou jiná liga, tam to neukecají, byť je samozřejmě investice do železnice mnohem lepší než do lodní dopravy na metr hlubokém Labi...

+4/0
3.11.2014 9:10

P56e93t75r 57N46o97v79o23t56n71y 3689892699742

Ty nástupiště s tim taky muzou souviset.

+1/0
3.11.2014 9:14
Foto

J72i22ř36í 43R48o74h82a89n 5164438267305

Jen takový detail - v Kolíně je Labe kousek od nádraží, a ten most vede přes Labe. Z lodí se tam často překládá na vlak a naopak.

Neznám konkrétní detaily, ale už na první pohled je mi jasné, že vlaky a lodě jsou v Kolíně velmi úzce propojeny, a jednotlivé opravy spolu úzce souvisejí. Tohle není tak jednoznačné, jak se z článku může jevit.

+4/0
3.11.2014 9:01

M70i58r14o15s78l48a39v 29Z48i52k17m79u85n70d 7619633984753

Bývávalo, dneska se tam toho moc nepřekládá ... Než se to v Hamburgu naloží na loď, tak to nějakou dobu trvá, pak může loď uváznout na nízkém stavu vody, tak je jednodušší to nafutrovat v Hamburgu rovnou do vlaku a do 24 hodin to je tady. Lodě nemohou plout v noci, zatímco vlaku tma nevadí.

0/0
3.11.2014 19:39

K91a94t18e50ř33i57n78a 77K56o13z51á73k13o68v24á 2298771195638

No on se vyleje ten potok, co teče pod nádržím (myslím Polepku, nemyslím Labe), a hned je plné nádraží vody, tak to investovali do rozvoje vodních cest oprávněně.

+4/0
3.11.2014 8:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.