- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někde musí být chyba. Protože LE to jezdí za 3h17m a pendolino za 3h6m, tudíž jak se přišlo na to že LE to pojede za 3h4m?
Ví někdo kolik bude stát nově IN 100 pro JŘ 2015 pro obyčejné smrtelníky ?
Teď stojí na 1rok 19 990,-Kč a nemyslím, že by měla zdražit.
Upozorňuji, že ne všichni uživatele IN 100 karty jsou zaměstnanci ČD
Zaměstnanci ČD nejsou držiteli IN 100.
"I přesto čeká cestující extrémně vysoký počet spojů v porovnání s jinými tratěmi."
- oh jak překvapivé na klíčové dopravní tepně!! Co takhle třeba konstatovat, že po D1 v okolí Průhonic projede extrémně hodně aut v porovnání s jinými silnicemi?
Mezi Prahou a Pardubicemi je ten provoz samozřejmě ještě hustší.
A myslím, že o dost víc než 227 párů vlaků týdně jezdí třeba i z Vídně do Salzburgu...
Tak si porovnejte, kolik vlaků tam jezdilo před rokem 2011.
Čili ve špičce ještě víc vlaků a na okrajích dne žádný.
Na to jste přišel jak? Vy asi vlakem moc nejezdíte, že.
S vlaky se jejich majitelé zpravidla snaží jezdit co nejvíce, protože převážnou část celkových nákladů tvoří odpisy, kdežto mezní variabilní náklady (ujeté kilometry) jsou poměrně nízké a tak se vyplatí jet i s poloprázdnou jednotkou. Tedy ty (dálkové) vlaky jezdí od rána do večera 7 dní v týdnu, výkyvy ve špičkách jsou minimální. O kolik víc spojů má LE, Regiojet nebo ČD s Pendoliny a EC v pátek a neděli oproti zbytku týdne he??!
Většinu rýpu do RJ, ale tentokrát si neodpustím kopnout si do LEO. Nezávidím zákazníkům této značku. U ni je téměř jisté, že přístí rok to bude všechno jinak. Ještě teď si vybavuji, jak LEO ještě pár měsíců před vyjetím sliboval, že bude zastavovat Praha - Kolín - Pardubice - Česká Třebová - Zábřeh na Moravě - Olomouc - Hranice na Moravě - (tady si to přesně nevybavuji) ... - Ostrava Svinov, Ostrava hl. n., Bohumín
A v čem je problém? Chci někam jet, podívám se co mi ten den jede a tím je to vyřešené. Jízdní řády se měnily vždy a nikdy se to neřešilo, že půlka autobusů nebo vlaků jede každý rok jinak, něco se zruší něco zavede. Prostě se to mění, to je úplně normální věc.