Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hubená léta skončila, na opravu silnic jde o dvě miliardy víc než loni

Nářků na kvalitu českých silnic bude letos možná méně. Po hubených letech jde v tomto roce na nový asfalt nejvíce peněz za posledních pět let. Ředitelství silnic a dálnic letos utratí za opravu a údržbu 9,3 miliardy korun, o dvě miliardy korun více než v roce 2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37o67s49e43f 42H27á29j54e13k 4429918427141

A záplatujeme a záplatujeme a záplatujeme...

A příští rok budeme zase záplatovat a záplatovat a záplatovat...

A další rok zase...

0/0
8.11.2014 20:03

J89a86n 48P75r45o62v66a48z49n69í48k 6708764520651

Supr, to můžeme postavit o 200 metrů silnice víc.

+1/0
8.11.2014 17:10

A94u55g43u60s53t 14F94o84r36m19á67n21e47k 6355469320706

Ba ne. Za to si podnikatelé - silničáři nakoupí nové baworáky.

0/0
8.11.2014 19:19

P31e61t14r 20H92o76r67á87k 1659213679284

Ty peníze jsou mimo jiné také proto, že nejsou schopni začít stavět v podstatě ani jednu dálnici, tak prostě ty peníze musí někde vyplácat.

0/0
8.11.2014 16:53

L77i65b88o60r 34H97o69s81a48k 3385192144596

Se deti prohnou, az to zacnou splacet.

+2/0
8.11.2014 14:09

M16a85r49e65k 64F82l42e21k56a54č 1807852520531

Ano..je potřeba aby nahrabali i jiní:)

+1/0
8.11.2014 13:20

Z56d63e93n68ě11k 67O93r56š87u17l21í24k 1865160907432

ano.opravíme to tak že příští už nebudeme potřebovat 2mld ale aspoň 10 že soudruzi.na r47 se asi opravdu čeká až mosty spadnou, podjezdy nadjezdy se sesypou, eventuálně se tma bude moci jezdit jen na koloběžce...

+1/0
8.11.2014 9:55

K96a88m18i11l 47K74o74p46r44n65i15c62k27y 6602853746436

Ano správně to dělá pan Babiš.

Stačí jeden optimistický nadpis v článku a hned je líp.

iDnes plní politické zadání na jedničku.

+1/−1
8.11.2014 9:53

J97a40n 47S77ů73r48a 4755723273782

Tak si ten texy přečtěte, či je to zásluha

0/0
8.11.2014 10:13

D37a50v76i75d 50P77e59t64r 7710836140785

Pokud by se silnice a dálnice měly nejen opravovat, ale i rozvíjet a zlepšovat, pak by těch peněz bylo zapotřebí mnohem a mnohem víc (do současných by bylo třeba investovat jednorázově 300 mld kč-otázkou je za kolik let).

Poraďte politikům kde na to vzít: ) -Vyberte co je nejpřijatelnější:

1) Zvýšit daně firmám (zvláště bankám a firmám typu ČEZ).

2) Zvýšit daně lidem s vysokými příjmy.

3) Vybírat vysoké mýtné od kamiónů a zvýšit cenu dálniční známky na cca desetinásobek.

4) Zvýšit dph (pro všechny) a část převést do dopravy.

5) Snížit, už tak nízké starobní a invalidní důchody.

6) Nějaký jiný zdroj příjmů (jen neuvádějte šetření, tam už se narazilo na dno).

0/−4
8.11.2014 9:50

M26i59r12o94s15l75a94v 12H42r77u26š55k68a 2235688579223

Co třeba snížit korupci a umele vysoké ceny, tam se určitě na dno nesáhlo ;)

+5/0
8.11.2014 9:52

Z45d82e68n46ě34k 69O67r24š37u13l61í87k 1115690637262

co třeba přestat dovážet okurky, rajčata z holandska španěl.a začít to pěstovat u nás.obrazně řečeno.to by by ubylo kamionů...nesmyslné vožení potravin sem tam...když to můžeme vypěstovat u nás.

+2/0
8.11.2014 9:57

D24a86v74i78d 42P10e76t25r 7460596340305

Snížit korupci, pokud to někdo bude umět je sice dobrý nápad, ale ještě se to nikomu nepovedlo tak, aby na tom získal 300 mld ( když to půjde dobře, tak to bude několik set miliónů, možná pár miliard).

K druhé části:

Nebudu nadšený, když vyhraje firma s nejnižší cenou. Vždy je lépe je-li to firma s nejvyšší kvalitou, na to lze vzpomenout, když jedete po D1.

0/0
8.11.2014 15:35

J16a36k19u11b 52M36a11t45o42u56š 3565902872673

Nejnižší cena může fungovat za přísného dohledu a za předpokladu že pokud firmě dojdou peníze tak jí stát nechá zkrachovat. (další firmy si to už nerisknou.

0/0
8.11.2014 18:34

K12a23m17i10l 71K23o98p41r80n48i89c25k22y 6672663326856

Babiš říkal, že každý rok ušetří 100 miliard. To se tedy nekoná a zase to byly pouze předvolební plky?

+2/0
8.11.2014 9:54

Z98d48e60n87ě27k 11O19r60š10u33l31í68k 1675950857202

musíš počkat do ledna....rok končí 31.12.2014

0/0
8.11.2014 10:11

P40e85t69r 25M73a46r34e88č34e86k 1293851399688

"Hubená léta skončila" , opět se bude krást jak o život :-).  Ouřadům na ŘSD zase začínají tučné časy. Paní Křítková si ty plky o komfortu na cestách mohla ušetřit. Jak to dopadá , je krásně vidět na R6 .. to je lochneska a ne "rychlostka " ! Pár let slabého provozu a už jsou zapotřebí nákladné opravy Rv

0/0
8.11.2014 9:48

J43i23ř55í 56P17i40n10k49a10v13a 2556986476910

Dobrý den. Mohu se zeptat, proč jste použil jako "ilustrační foto" kamion pod mýtnou branou, pane Sůro? Jaká je souvislost s tématem článku?

0/0
8.11.2014 9:33

J39a72n 84P61e78k83a 5353963513

protože je línej vyjít před barák a vyfotit díru v asfaltu, asi :P

+3/0
8.11.2014 9:43

Z58d49e74n59ě35k 10O97r25š78u91l65í20k 1745220597642

taková blbost tě zajímá, ty prachy vyhozené jen tak tě neberou co

0/0
8.11.2014 9:58

J85a69n 39S81ů24r25a 4355533933252

Foto vybírá fotoeditor.

+1/0
8.11.2014 10:14

J48i34ř49í 11E13r70b91e63n 1163814576147

To by leccos vysvětlovalo o celém zpravodajství iDNESu.

0/0
8.11.2014 20:11
Foto

J98a51n 83C33a63b43a37l 8264273230294

Určitě super zpráva, teď jen, aby se nalili do těch správných kapes, co udělají kvalitní silnici a ne ty rozteklé hnoje, které se postavili v minulosti.

0/0
8.11.2014 9:27

A75n18t54o53n82í35n 32K94a79t43z85e74r 8582243756300

To by museli přiznat,že na to nemaj a zadat to Německým firmám,které to dělají za 3/4 ceny co ty naši zloději.Ono se to jinak nedá nazvat.8-o A dalším takovým ukázkovým příkladem je to pro se Masarikův okruh nedělal našima firmama ale Německýma,byla rozhodující cena.Němci to udělali za 3/4 ceny co Češi a kvalitativně lépe což potvrdily i závodníci.Jenže to by se nemohlo tolik krást a přesouvat penízky z jedné do druhé kapsy.Tady je vidět že vláda si nedokáže ohlídat žádné peníze které investuje neb nemají žádný kontrolní nástroj,který by nebyl úplatný.

0/0
8.11.2014 11:49

J72i55ř68í 40E12r60b85e28n 1543574606817

Strabag je rakouská firma, Skanska švédská, Colas francouzská...

Co tam máš dál?

+1/0
8.11.2014 20:15

K97a37r76e12l 29N58o40v55á59k 2860663400215

Zase bude co rozkrádat. Snad si někdo naivně nemyslí, že všechny peníze budou efektivně využity.

0/0
8.11.2014 9:07

B11o23h27u34m92i69r 57M42a69l80ý 6572856207682

Budete-li mít podezření žalujte, jinak to jsou jenom plky.

0/0
8.11.2014 9:21

J88a89n 98P94e32k52a 5343673123

Je těžké žalovat, když má člověk jen kusé informace, a zároveň těžké neplkat, když se nám pak nově postavná dálnice vlní jako vlnobití.

0/0
8.11.2014 9:44

P41e66t25r 27M67a25r42e16č24e57k 1383871429618

Přesně tak :-) ty dvě mld. jsou určeny do kapes zainteresovaných .

0/0
8.11.2014 9:49
Foto

P35e84t98r 27J22a26n78o89v90s59k69ý 1508560632648

Proc mám ten pocit, ze to má nabudit pocit, jak se najednou mame dobre!!! ????

0/0
8.11.2014 9:05

R24a16d53e97k 81N59o18v74a11k 9414983629650

jj to je jenom zastírací manévr  na to, že je ŘSD v totálním rozkladu.

Do dvou let se kromě dvou úseků modernizace D1 nepostaví ani kilometr nové dálnice, projekty není schopná ŘSD vůbec připravit.

Tak se něco nalije do oprav komunikací, to si dělají kraje

0/0
8.11.2014 9:35

P10a57v32e35l 36P63o23p95e14l39k17a 2871224490178

A on se někdo v tom jejich čarování s čísly vyzná, věřím že sami taky ne, když to řídí MF.

0/0
8.11.2014 9:03

S55t75a21n61i77s91l18a14v 40H15o82r53á59č82e66k 8283588606787

ne o 2mld ale o jednu, ta druhá se rozkrade..Rv

0/0
8.11.2014 8:54

T42o68m34á42š 85P42ř67i59b83y97l 7648857418522

měly by se začít pořadne opravovat II a III. silnice to je někde katastrofa....

+3/0
8.11.2014 8:34

J61i98ř89í 79E30r70b56e95n 1263264526827

Ty jsou v péči krajů, ne státu.

0/0
8.11.2014 20:17

Z13b40y38n85ě79k 56Č18e78c80h 4828238885771

Nespolknou ty dve mld na D1? Pak je vse podle stareho planu! Podpora MFDnes Buresovi zacina byt trapna...

0/0
8.11.2014 8:24

Z28b17y20n48ě53k 73Č39e90c60h 4928868965871

Neopravuji se a nestavi silnice a dalnice tam, kde je potreba, ale tam, kde to mocny chce protlacit. Tj. u nej doma...

0/0
8.11.2014 8:22

J14o82h25a51n 80Z58i81n12g38e72l 2131515566161

Je to dobrý, jak je u lizu socan, padají peníze z nebe.

+4/0
8.11.2014 8:10

M60i69r48o19s22l85a11v 63U45r56b71a52n 1236917521469

Spravna otazka zni, jaka je zmena v pomeru mezi pridelenymi a potrebnymi prostredky.

0/0
8.11.2014 8:05

V51í87t91e51k 35V62a38l11a63c16h 7754640545135

Jde jen o okrádání státu a občanů celé republiky podnikateli. Silnice se dělají nekvalitně a za pár měsíců jdou zase na opravy a vydělávají miliardy, je to jen korupce. Můžeme závidět sousedním státům, kteří mají kvalitní silnice i dálnice, hlavně i Chorvatsku, kde jsou super cesty.:-P:-P:-P

+2/0
8.11.2014 7:55

J68o91h47a22n 68Z52i51n80g11e95l 2331675356521

Pardon...   ŘSD nemá technický dozor? Nebo se jen tak fláká po hospodách?

0/0
8.11.2014 8:09

Z98b67y66n39ě64k 86B84r21á98z30d52a 6315689832125

A ja se ptam, proc u Jihlavy bylo omezeni odstraneno nekdy v pulce rijna, kdyz ta jedna pulka dalnice mela byt hotova nekdy cca v srpnu.

Druhou pulku pan ministr odlozil, takze v zari mel byt usek 103-112 plne prujezdny.

Proc tam dalsi mesic a pul bylo omezeni? Zeby zhotovitel mel zpozdeni na prvni pulce a takto to zamaskovali??

0/0
8.11.2014 8:35

J46o30h56a60n 76Z64i34n39g53e48l 2101655496911

Možný je cokoliv. Od toho si královsky platíme úředníky ministerstva a ŘSD, aby to kontrolovali.

0/0
8.11.2014 8:54

R68a83d98e19k 39N42o95v76a20k 9764693919680

nedělalo se u svodidel?

0/0
8.11.2014 9:36

Z70b93y90n10ě67k 49B44r79á48z72d89a 6705289682245

Ano delalo, ale co? uzavren mel byt jeden smer zhruba 2- 3 mesice, potom ten druhy. Takto udelali prvni pulku, pak dostali pokyn pokracovat na jare, tzn ihned se melo tech 9 km plne zprujezdnit v obou smerech.

0/0
8.11.2014 9:45

R28a39d97e46k 92N52o25v30a42k 9904353879350

V Chorvatsku mají super dálnice ale už nemají peníze na nové stavby ani na opravy stávajících silnic. do deseti let pokud s tím něco neudělají tak budete rád za českou D1

0/0
8.11.2014 9:37

V35l52a85d68i18m92í40r 48K52a80l60n31ý 2691527947

Tady ve Varech se před třemi, čtyřmi lety opravovala silnice č. 6 na Prahu. Vyfrézoval se popraskaný a boulovatý povrch s výmoly, pokud šly výmoly do větší hloubky, vyfrézovalo se místo okolo a zakrylo asfaltem, Potom se bez jakékoli další úpravy podloží položil asfalt. Letos to bylo třeba opravit celé znovu :-/ Takže se frézovalo dvakrát a položily dva asfaltové koberce. Jsem zvědav, jak dlouho vydrží tohle.

0/0
8.11.2014 7:23

D92a38v90i70d 28B77r47a21d40á76č 4484529494608

No jo, na opravu silnic se možná vyčlení o 2 mld. více, ale kolik jich na fyzické opravy vlastně půjde, to víme? 

A další věc - pokud se v minulosti kupovalo nějaký materiál za plácněme CZK 1.000 / kg a za rok se bude kupovat ten stejný za CZK 2.000 / kg, tak je na opravy možná vyčleněno v reálu méně, nemyslíte?;-)

+1/−1
8.11.2014 7:18
Foto

V98l73a79d24a 18V36a62n14e81k 9763866304708

Dobrá zpráva pro ukrajince ve stavebních firmách ;-) Hlavní tahy !?  Proč se radši někdo nezaměří na otřesnou kvalitu práce ,nebo pracovní morálku v SÚS  !!Tam se při nekvalitních opravách vyhodí a rozkradou ,  zbytečné miliony ;-€!!

+1/0
8.11.2014 7:13

F46r78a76n76t49i56š32e91k 51S30c17h19l87i23c22h19t29s 9645532781485

Když tak skáču po D1...

Je ze mě hned Zeman.

Komunisti za 30 let nic neopravili ani nepostavili!

Ale počkat, komunisti ?

Zato máme tisíce kilometrů protihlukových stěn za tisíc miliard.

Když skáču kolem nich a vyskočím výše vidím, jaký to pokrok nastal! Jak krásnou protihlukovou zábranu kompenzují mizející vozovku pod ní.

Když tak jedu desítky kilometrů po těch uzavírkách, kde na 10 kilometrech je jen jeden stroj a jen 2 pracující lidé, říkám si, zaplať to Pánbůh! Jaké štěstí, že nepracují v noci, 24 hodin, o nedělích a sobotách a svátcích, a že těch strojů nejsou desítky na 10-ti metrech a lidí nejsou stovky nebo tisíce na kilometru!

Tahle při výskoku vidím stále krásně do krajiny ...

Pozorovatel z R4, D1, D2, R46 atd. Nazdar!

+4/0
8.11.2014 6:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.