Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hubená léta skončila, na opravu silnic jde o dvě miliardy víc než loni

Nářků na kvalitu českých silnic bude letos možná méně. Po hubených letech jde v tomto roce na nový asfalt nejvíce peněz za posledních pět let. Ředitelství silnic a dálnic letos utratí za opravu a údržbu 9,3 miliardy korun, o dvě miliardy korun více než v roce 2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44o28s63e51f 74H49á80j81e52k 4799468437521

A záplatujeme a záplatujeme a záplatujeme...

A příští rok budeme zase záplatovat a záplatovat a záplatovat...

A další rok zase...

0/0
8.11.2014 20:03

J56a64n 51P88r94o47v50a75z15n30í23k 6768484540211

Supr, to můžeme postavit o 200 metrů silnice víc.

+1/0
8.11.2014 17:10

A73u32g22u82s89t 45F32o60r28m16á54n45e22k 6815829170316

Ba ne. Za to si podnikatelé - silničáři nakoupí nové baworáky.

0/0
8.11.2014 19:19

P48e13t61r 77H93o29r70á31k 1319483939514

Ty peníze jsou mimo jiné také proto, že nejsou schopni začít stavět v podstatě ani jednu dálnici, tak prostě ty peníze musí někde vyplácat.

0/0
8.11.2014 16:53

L58i31b61o71r 41H37o41s16a23k 3305682664286

Se deti prohnou, az to zacnou splacet.

+2/0
8.11.2014 14:09

M29a38r75e41k 94F40l91e48k39a68č 1267162180221

Ano..je potřeba aby nahrabali i jiní:)

+1/0
8.11.2014 13:20

Z54d27e63n28ě24k 10O21r34š63u94l24í60k 1195500797892

ano.opravíme to tak že příští už nebudeme potřebovat 2mld ale aspoň 10 že soudruzi.na r47 se asi opravdu čeká až mosty spadnou, podjezdy nadjezdy se sesypou, eventuálně se tma bude moci jezdit jen na koloběžce...

+1/0
8.11.2014 9:55

K41a89m40i19l 37K10o51p92r55n17i97c21k66y 6812313136256

Ano správně to dělá pan Babiš.

Stačí jeden optimistický nadpis v článku a hned je líp.

iDnes plní politické zadání na jedničku.

+1/−1
8.11.2014 9:53

J30a32n 92S68ů12r15a 4475143293262

Tak si ten texy přečtěte, či je to zásluha

0/0
8.11.2014 10:13

D51a76v10i25d 40P38e88t88r 7350736280805

Pokud by se silnice a dálnice měly nejen opravovat, ale i rozvíjet a zlepšovat, pak by těch peněz bylo zapotřebí mnohem a mnohem víc (do současných by bylo třeba investovat jednorázově 300 mld kč-otázkou je za kolik let).

Poraďte politikům kde na to vzít: ) -Vyberte co je nejpřijatelnější:

1) Zvýšit daně firmám (zvláště bankám a firmám typu ČEZ).

2) Zvýšit daně lidem s vysokými příjmy.

3) Vybírat vysoké mýtné od kamiónů a zvýšit cenu dálniční známky na cca desetinásobek.

4) Zvýšit dph (pro všechny) a část převést do dopravy.

5) Snížit, už tak nízké starobní a invalidní důchody.

6) Nějaký jiný zdroj příjmů (jen neuvádějte šetření, tam už se narazilo na dno).

0/−4
8.11.2014 9:50

M44i89r63o76s30l54a14v 35H52r38u41š38k16a 2355588669483

Co třeba snížit korupci a umele vysoké ceny, tam se určitě na dno nesáhlo ;)

+5/0
8.11.2014 9:52

Z30d37e13n89ě94k 32O75r13š39u97l94í35k 1525410237882

co třeba přestat dovážet okurky, rajčata z holandska španěl.a začít to pěstovat u nás.obrazně řečeno.to by by ubylo kamionů...nesmyslné vožení potravin sem tam...když to můžeme vypěstovat u nás.

+2/0
8.11.2014 9:57

D56a14v22i33d 22P50e70t82r 7730216260335

Snížit korupci, pokud to někdo bude umět je sice dobrý nápad, ale ještě se to nikomu nepovedlo tak, aby na tom získal 300 mld ( když to půjde dobře, tak to bude několik set miliónů, možná pár miliard).

K druhé části:

Nebudu nadšený, když vyhraje firma s nejnižší cenou. Vždy je lépe je-li to firma s nejvyšší kvalitou, na to lze vzpomenout, když jedete po D1.

0/0
8.11.2014 15:35

J70a82k12u32b 63M40a68t35o96u52š 3405982682543

Nejnižší cena může fungovat za přísného dohledu a za předpokladu že pokud firmě dojdou peníze tak jí stát nechá zkrachovat. (další firmy si to už nerisknou.

0/0
8.11.2014 18:34

K54a50m74i36l 57K13o88p96r91n45i11c62k36y 6952253626296

Babiš říkal, že každý rok ušetří 100 miliard. To se tedy nekoná a zase to byly pouze předvolební plky?

+2/0
8.11.2014 9:54

Z21d57e63n86ě16k 37O21r33š29u77l82í30k 1315170687912

musíš počkat do ledna....rok končí 31.12.2014

0/0
8.11.2014 10:11

P22e81t26r 38M32a46r88e74č66e93k 1143401279388

"Hubená léta skončila" , opět se bude krást jak o život :-).  Ouřadům na ŘSD zase začínají tučné časy. Paní Křítková si ty plky o komfortu na cestách mohla ušetřit. Jak to dopadá , je krásně vidět na R6 .. to je lochneska a ne "rychlostka " ! Pár let slabého provozu a už jsou zapotřebí nákladné opravy Rv

0/0
8.11.2014 9:48

J16i98ř10í 37P77i79n56k95a89v63a 2676986466790

Dobrý den. Mohu se zeptat, proč jste použil jako "ilustrační foto" kamion pod mýtnou branou, pane Sůro? Jaká je souvislost s tématem článku?

0/0
8.11.2014 9:33

J68a28n 18P25e79k55a 5663143123

protože je línej vyjít před barák a vyfotit díru v asfaltu, asi :P

+3/0
8.11.2014 9:43

Z79d13e81n34ě26k 96O40r69š26u28l88í59k 1545240317162

taková blbost tě zajímá, ty prachy vyhozené jen tak tě neberou co

0/0
8.11.2014 9:58

J40a23n 42S35ů29r47a 4675773893382

Foto vybírá fotoeditor.

+1/0
8.11.2014 10:14

J86i35ř85í 31E12r57b59e41n 1953354976767

To by leccos vysvětlovalo o celém zpravodajství iDNESu.

0/0
8.11.2014 20:11
Foto

J73a70n 73C66a37b38a29l 8614783670634

Určitě super zpráva, teď jen, aby se nalili do těch správných kapes, co udělají kvalitní silnici a ne ty rozteklé hnoje, které se postavili v minulosti.

0/0
8.11.2014 9:27

A57n48t35o89n68í54n 82K44a66t47z17e11r 8822893416660

To by museli přiznat,že na to nemaj a zadat to Německým firmám,které to dělají za 3/4 ceny co ty naši zloději.Ono se to jinak nedá nazvat.8-o A dalším takovým ukázkovým příkladem je to pro se Masarikův okruh nedělal našima firmama ale Německýma,byla rozhodující cena.Němci to udělali za 3/4 ceny co Češi a kvalitativně lépe což potvrdily i závodníci.Jenže to by se nemohlo tolik krást a přesouvat penízky z jedné do druhé kapsy.Tady je vidět že vláda si nedokáže ohlídat žádné peníze které investuje neb nemají žádný kontrolní nástroj,který by nebyl úplatný.

0/0
8.11.2014 11:49

J57i95ř63í 89E19r15b25e64n 1603574736117

Strabag je rakouská firma, Skanska švédská, Colas francouzská...

Co tam máš dál?

+1/0
8.11.2014 20:15

K50a60r19e34l 55N27o67v10á98k 2210163160655

Zase bude co rozkrádat. Snad si někdo naivně nemyslí, že všechny peníze budou efektivně využity.

0/0
8.11.2014 9:07

B52o92h39u14m35i58r 36M55a38l29ý 6222196677472

Budete-li mít podezření žalujte, jinak to jsou jenom plky.

0/0
8.11.2014 9:21

J67a38n 29P73e14k92a 5343693643

Je těžké žalovat, když má člověk jen kusé informace, a zároveň těžké neplkat, když se nám pak nově postavná dálnice vlní jako vlnobití.

0/0
8.11.2014 9:44

P96e56t91r 57M44a23r98e57č95e52k 1833131499718

Přesně tak :-) ty dvě mld. jsou určeny do kapes zainteresovaných .

0/0
8.11.2014 9:49
Foto

P71e31t53r 48J51a23n14o79v15s43k18ý 1988620412818

Proc mám ten pocit, ze to má nabudit pocit, jak se najednou mame dobre!!! ????

0/0
8.11.2014 9:05

R85a41d61e59k 68N68o48v37a12k 9444963939150

jj to je jenom zastírací manévr  na to, že je ŘSD v totálním rozkladu.

Do dvou let se kromě dvou úseků modernizace D1 nepostaví ani kilometr nové dálnice, projekty není schopná ŘSD vůbec připravit.

Tak se něco nalije do oprav komunikací, to si dělají kraje

0/0
8.11.2014 9:35

P23a61v71e94l 83P35o79p11e42l71k80a 2311234820518

A on se někdo v tom jejich čarování s čísly vyzná, věřím že sami taky ne, když to řídí MF.

0/0
8.11.2014 9:03

S21t52a11n15i98s94l64a69v 96H71o87r22á12č61e14k 8203488786177

ne o 2mld ale o jednu, ta druhá se rozkrade..Rv

0/0
8.11.2014 8:54

T85o98m29á55š 37P67ř56i55b16y39l 7298867868462

měly by se začít pořadne opravovat II a III. silnice to je někde katastrofa....

+3/0
8.11.2014 8:34

J35i53ř60í 32E54r92b98e23n 1663174346857

Ty jsou v péči krajů, ne státu.

0/0
8.11.2014 20:17

Z62b90y88n39ě19k 75Č21e73c14h 4438358525801

Nespolknou ty dve mld na D1? Pak je vse podle stareho planu! Podpora MFDnes Buresovi zacina byt trapna...

0/0
8.11.2014 8:24

Z59b71y36n17ě24k 90Č41e68c35h 4248258775651

Neopravuji se a nestavi silnice a dalnice tam, kde je potreba, ale tam, kde to mocny chce protlacit. Tj. u nej doma...

0/0
8.11.2014 8:22

J87o56h61a92n 98Z16i88n30g43e70l 2921245506881

Je to dobrý, jak je u lizu socan, padají peníze z nebe.

+4/0
8.11.2014 8:10

M76i21r35o61s49l26a95v 11U21r49b51a39n 1986207941319

Spravna otazka zni, jaka je zmena v pomeru mezi pridelenymi a potrebnymi prostredky.

0/0
8.11.2014 8:05

V31í62t24e93k 97V54a84l56a81c42h 7524740705505

Jde jen o okrádání státu a občanů celé republiky podnikateli. Silnice se dělají nekvalitně a za pár měsíců jdou zase na opravy a vydělávají miliardy, je to jen korupce. Můžeme závidět sousedním státům, kteří mají kvalitní silnice i dálnice, hlavně i Chorvatsku, kde jsou super cesty.:-P:-P:-P

+2/0
8.11.2014 7:55

J92o46h31a75n 89Z78i57n13g89e25l 2251705596591

Pardon...   ŘSD nemá technický dozor? Nebo se jen tak fláká po hospodách?

0/0
8.11.2014 8:09

Z80b58y63n58ě30k 33B74r70á92z86d74a 6815229792755

A ja se ptam, proc u Jihlavy bylo omezeni odstraneno nekdy v pulce rijna, kdyz ta jedna pulka dalnice mela byt hotova nekdy cca v srpnu.

Druhou pulku pan ministr odlozil, takze v zari mel byt usek 103-112 plne prujezdny.

Proc tam dalsi mesic a pul bylo omezeni? Zeby zhotovitel mel zpozdeni na prvni pulce a takto to zamaskovali??

0/0
8.11.2014 8:35

J92o44h62a57n 46Z78i11n46g62e88l 2281405516151

Možný je cokoliv. Od toho si královsky platíme úředníky ministerstva a ŘSD, aby to kontrolovali.

0/0
8.11.2014 8:54

R20a14d81e39k 23N95o31v61a93k 9204213299690

nedělalo se u svodidel?

0/0
8.11.2014 9:36

Z70b59y82n12ě14k 74B90r19á48z32d36a 6955129432795

Ano delalo, ale co? uzavren mel byt jeden smer zhruba 2- 3 mesice, potom ten druhy. Takto udelali prvni pulku, pak dostali pokyn pokracovat na jare, tzn ihned se melo tech 9 km plne zprujezdnit v obou smerech.

0/0
8.11.2014 9:45

R62a22d67e44k 56N39o50v81a63k 9774403509610

V Chorvatsku mají super dálnice ale už nemají peníze na nové stavby ani na opravy stávajících silnic. do deseti let pokud s tím něco neudělají tak budete rád za českou D1

0/0
8.11.2014 9:37

V95l23a11d63i36m67í80r 75K91a38l45n37ý 2471397297

Tady ve Varech se před třemi, čtyřmi lety opravovala silnice č. 6 na Prahu. Vyfrézoval se popraskaný a boulovatý povrch s výmoly, pokud šly výmoly do větší hloubky, vyfrézovalo se místo okolo a zakrylo asfaltem, Potom se bez jakékoli další úpravy podloží položil asfalt. Letos to bylo třeba opravit celé znovu :-/ Takže se frézovalo dvakrát a položily dva asfaltové koberce. Jsem zvědav, jak dlouho vydrží tohle.

0/0
8.11.2014 7:23

D93a42v16i86d 98B29r27a24d56á98č 4614359244298

No jo, na opravu silnic se možná vyčlení o 2 mld. více, ale kolik jich na fyzické opravy vlastně půjde, to víme? 

A další věc - pokud se v minulosti kupovalo nějaký materiál za plácněme CZK 1.000 / kg a za rok se bude kupovat ten stejný za CZK 2.000 / kg, tak je na opravy možná vyčleněno v reálu méně, nemyslíte?;-)

+1/−1
8.11.2014 7:18
Foto

V41l29a49d96a 60V68a85n36e23k 9943476174218

Dobrá zpráva pro ukrajince ve stavebních firmách ;-) Hlavní tahy !?  Proč se radši někdo nezaměří na otřesnou kvalitu práce ,nebo pracovní morálku v SÚS  !!Tam se při nekvalitních opravách vyhodí a rozkradou ,  zbytečné miliony ;-€!!

+1/0
8.11.2014 7:13

F81r45a75n15t20i11š13e52k 44S82c96h43l74i95c92h82t49s 9785682281505

Když tak skáču po D1...

Je ze mě hned Zeman.

Komunisti za 30 let nic neopravili ani nepostavili!

Ale počkat, komunisti ?

Zato máme tisíce kilometrů protihlukových stěn za tisíc miliard.

Když skáču kolem nich a vyskočím výše vidím, jaký to pokrok nastal! Jak krásnou protihlukovou zábranu kompenzují mizející vozovku pod ní.

Když tak jedu desítky kilometrů po těch uzavírkách, kde na 10 kilometrech je jen jeden stroj a jen 2 pracující lidé, říkám si, zaplať to Pánbůh! Jaké štěstí, že nepracují v noci, 24 hodin, o nedělích a sobotách a svátcích, a že těch strojů nejsou desítky na 10-ti metrech a lidí nejsou stovky nebo tisíce na kilometru!

Tahle při výskoku vidím stále krásně do krajiny ...

Pozorovatel z R4, D1, D2, R46 atd. Nazdar!

+4/0
8.11.2014 6:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.