Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hubená léta skončila, na opravu silnic jde o dvě miliardy víc než loni

Nářků na kvalitu českých silnic bude letos možná méně. Po hubených letech jde v tomto roce na nový asfalt nejvíce peněz za posledních pět let. Ředitelství silnic a dálnic letos utratí za opravu a údržbu 9,3 miliardy korun, o dvě miliardy korun více než v roce 2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47o98s23e42f 49H71á60j36e48k 4399278767241

A záplatujeme a záplatujeme a záplatujeme...

A příští rok budeme zase záplatovat a záplatovat a záplatovat...

A další rok zase...

0/0
8.11.2014 20:03

J93a45n 41P95r48o97v86a84z29n44í95k 6418374150201

Supr, to můžeme postavit o 200 metrů silnice víc.

+1/0
8.11.2014 17:10

A53u41g42u28s97t 52F13o34r78m30á76n74e43k 6965939610196

Ba ne. Za to si podnikatelé - silničáři nakoupí nové baworáky.

0/0
8.11.2014 19:19

P95e43t67r 46H85o61r37á12k 1239973289644

Ty peníze jsou mimo jiné také proto, že nejsou schopni začít stavět v podstatě ani jednu dálnici, tak prostě ty peníze musí někde vyplácat.

0/0
8.11.2014 16:53

L27i10b22o66r 49H82o17s96a98k 3785702894216

Se deti prohnou, az to zacnou splacet.

+2/0
8.11.2014 14:09

M61a74r70e33k 52F86l34e81k85a44č 1927462730661

Ano..je potřeba aby nahrabali i jiní:)

+1/0
8.11.2014 13:20

Z78d14e25n83ě54k 84O69r61š30u64l17í92k 1245860647202

ano.opravíme to tak že příští už nebudeme potřebovat 2mld ale aspoň 10 že soudruzi.na r47 se asi opravdu čeká až mosty spadnou, podjezdy nadjezdy se sesypou, eventuálně se tma bude moci jezdit jen na koloběžce...

+1/0
8.11.2014 9:55

K27a72m76i35l 33K85o65p77r69n20i92c81k40y 6642293306756

Ano správně to dělá pan Babiš.

Stačí jeden optimistický nadpis v článku a hned je líp.

iDnes plní politické zadání na jedničku.

+1/−1
8.11.2014 9:53

J25a37n 91S82ů93r26a 4155503103542

Tak si ten texy přečtěte, či je to zásluha

0/0
8.11.2014 10:13

D16a26v59i72d 47P27e75t27r 7290686470425

Pokud by se silnice a dálnice měly nejen opravovat, ale i rozvíjet a zlepšovat, pak by těch peněz bylo zapotřebí mnohem a mnohem víc (do současných by bylo třeba investovat jednorázově 300 mld kč-otázkou je za kolik let).

Poraďte politikům kde na to vzít: ) -Vyberte co je nejpřijatelnější:

1) Zvýšit daně firmám (zvláště bankám a firmám typu ČEZ).

2) Zvýšit daně lidem s vysokými příjmy.

3) Vybírat vysoké mýtné od kamiónů a zvýšit cenu dálniční známky na cca desetinásobek.

4) Zvýšit dph (pro všechny) a část převést do dopravy.

5) Snížit, už tak nízké starobní a invalidní důchody.

6) Nějaký jiný zdroj příjmů (jen neuvádějte šetření, tam už se narazilo na dno).

0/−4
8.11.2014 9:50

M92i48r46o24s43l91a86v 30H64r44u86š27k97a 2585718369333

Co třeba snížit korupci a umele vysoké ceny, tam se určitě na dno nesáhlo ;)

+5/0
8.11.2014 9:52

Z55d71e83n33ě41k 58O61r20š47u54l64í63k 1475980607372

co třeba přestat dovážet okurky, rajčata z holandska španěl.a začít to pěstovat u nás.obrazně řečeno.to by by ubylo kamionů...nesmyslné vožení potravin sem tam...když to můžeme vypěstovat u nás.

+2/0
8.11.2014 9:57

D82a44v53i45d 78P81e23t63r 7790886710385

Snížit korupci, pokud to někdo bude umět je sice dobrý nápad, ale ještě se to nikomu nepovedlo tak, aby na tom získal 300 mld ( když to půjde dobře, tak to bude několik set miliónů, možná pár miliard).

K druhé části:

Nebudu nadšený, když vyhraje firma s nejnižší cenou. Vždy je lépe je-li to firma s nejvyšší kvalitou, na to lze vzpomenout, když jedete po D1.

0/0
8.11.2014 15:35

J41a73k88u54b 49M92a73t95o62u19š 3605882832143

Nejnižší cena může fungovat za přísného dohledu a za předpokladu že pokud firmě dojdou peníze tak jí stát nechá zkrachovat. (další firmy si to už nerisknou.

0/0
8.11.2014 18:34

K95a46m31i65l 27K44o35p88r25n23i27c89k54y 6722583306536

Babiš říkal, že každý rok ušetří 100 miliard. To se tedy nekoná a zase to byly pouze předvolební plky?

+2/0
8.11.2014 9:54

Z52d86e33n77ě72k 65O19r24š53u35l63í74k 1725830647602

musíš počkat do ledna....rok končí 31.12.2014

0/0
8.11.2014 10:11

P73e85t75r 41M23a70r36e13č51e58k 1743371589488

"Hubená léta skončila" , opět se bude krást jak o život :-).  Ouřadům na ŘSD zase začínají tučné časy. Paní Křítková si ty plky o komfortu na cestách mohla ušetřit. Jak to dopadá , je krásně vidět na R6 .. to je lochneska a ne "rychlostka " ! Pár let slabého provozu a už jsou zapotřebí nákladné opravy Rv

0/0
8.11.2014 9:48

J10i47ř42í 64P18i11n60k36a33v79a 2216516736190

Dobrý den. Mohu se zeptat, proč jste použil jako "ilustrační foto" kamion pod mýtnou branou, pane Sůro? Jaká je souvislost s tématem článku?

0/0
8.11.2014 9:33

J70a24n 51P39e62k39a 5793863813

protože je línej vyjít před barák a vyfotit díru v asfaltu, asi :P

+3/0
8.11.2014 9:43

Z87d39e80n60ě29k 35O23r90š81u65l14í35k 1265410187752

taková blbost tě zajímá, ty prachy vyhozené jen tak tě neberou co

0/0
8.11.2014 9:58

J62a10n 47S61ů95r29a 4715963263412

Foto vybírá fotoeditor.

+1/0
8.11.2014 10:14

J37i16ř44í 74E29r68b22e65n 1533344366507

To by leccos vysvětlovalo o celém zpravodajství iDNESu.

0/0
8.11.2014 20:11
Foto

J41a10n 19C88a39b84a68l 8834543810434

Určitě super zpráva, teď jen, aby se nalili do těch správných kapes, co udělají kvalitní silnici a ne ty rozteklé hnoje, které se postavili v minulosti.

0/0
8.11.2014 9:27

A63n98t38o42n34í85n 67K67a83t43z86e97r 8162563176450

To by museli přiznat,že na to nemaj a zadat to Německým firmám,které to dělají za 3/4 ceny co ty naši zloději.Ono se to jinak nedá nazvat.8-o A dalším takovým ukázkovým příkladem je to pro se Masarikův okruh nedělal našima firmama ale Německýma,byla rozhodující cena.Němci to udělali za 3/4 ceny co Češi a kvalitativně lépe což potvrdily i závodníci.Jenže to by se nemohlo tolik krást a přesouvat penízky z jedné do druhé kapsy.Tady je vidět že vláda si nedokáže ohlídat žádné peníze které investuje neb nemají žádný kontrolní nástroj,který by nebyl úplatný.

0/0
8.11.2014 11:49

J44i22ř59í 86E82r48b22e68n 1463524166897

Strabag je rakouská firma, Skanska švédská, Colas francouzská...

Co tam máš dál?

+1/0
8.11.2014 20:15

K85a37r42e86l 54N72o79v74á89k 2360873790855

Zase bude co rozkrádat. Snad si někdo naivně nemyslí, že všechny peníze budou efektivně využity.

0/0
8.11.2014 9:07

B66o51h16u53m12i12r 42M31a49l34ý 6702936947602

Budete-li mít podezření žalujte, jinak to jsou jenom plky.

0/0
8.11.2014 9:21

J24a86n 69P94e81k78a 5773803563

Je těžké žalovat, když má člověk jen kusé informace, a zároveň těžké neplkat, když se nám pak nově postavná dálnice vlní jako vlnobití.

0/0
8.11.2014 9:44

P11e10t52r 43M75a42r55e18č34e79k 1113251969168

Přesně tak :-) ty dvě mld. jsou určeny do kapes zainteresovaných .

0/0
8.11.2014 9:49
Foto

P24e44t49r 73J67a46n13o70v91s59k21ý 1648870292408

Proc mám ten pocit, ze to má nabudit pocit, jak se najednou mame dobre!!! ????

0/0
8.11.2014 9:05

R15a10d17e84k 94N14o52v58a67k 9654883929250

jj to je jenom zastírací manévr  na to, že je ŘSD v totálním rozkladu.

Do dvou let se kromě dvou úseků modernizace D1 nepostaví ani kilometr nové dálnice, projekty není schopná ŘSD vůbec připravit.

Tak se něco nalije do oprav komunikací, to si dělají kraje

0/0
8.11.2014 9:35

P46a24v92e44l 27P79o54p60e41l15k19a 2441524390178

A on se někdo v tom jejich čarování s čísly vyzná, věřím že sami taky ne, když to řídí MF.

0/0
8.11.2014 9:03

S92t32a20n54i35s76l28a78v 92H39o11r11á71č84e80k 3175776524

ne o 2mld ale o jednu, ta druhá se rozkrade..Rv

0/0
8.11.2014 8:54

T86o33m77á66š 76P46ř17i73b79y73l 7948967508512

měly by se začít pořadne opravovat II a III. silnice to je někde katastrofa....

+3/0
8.11.2014 8:34

J73i45ř65í 45E54r44b66e47n 1283444986147

Ty jsou v péči krajů, ne státu.

0/0
8.11.2014 20:17

Z26b78y82n74ě59k 97Č41e90c65h 4168388365551

Nespolknou ty dve mld na D1? Pak je vse podle stareho planu! Podpora MFDnes Buresovi zacina byt trapna...

0/0
8.11.2014 8:24

Z73b46y61n96ě54k 83Č95e88c58h 4368358285451

Neopravuji se a nestavi silnice a dalnice tam, kde je potreba, ale tam, kde to mocny chce protlacit. Tj. u nej doma...

0/0
8.11.2014 8:22

J43o84h49a15n 43Z66i71n30g37e90l 2141235966651

Je to dobrý, jak je u lizu socan, padají peníze z nebe.

+4/0
8.11.2014 8:10

M59i85r67o16s39l89a80v 96U15r50b72a60n 1136257661519

Spravna otazka zni, jaka je zmena v pomeru mezi pridelenymi a potrebnymi prostredky.

0/0
8.11.2014 8:05

V56í56t24e45k 97V15a25l10a94c68h 7824520195705

Jde jen o okrádání státu a občanů celé republiky podnikateli. Silnice se dělají nekvalitně a za pár měsíců jdou zase na opravy a vydělávají miliardy, je to jen korupce. Můžeme závidět sousedním státům, kteří mají kvalitní silnice i dálnice, hlavně i Chorvatsku, kde jsou super cesty.:-P:-P:-P

+2/0
8.11.2014 7:55

J91o41h85a39n 38Z72i68n29g88e54l 2791455796971

Pardon...   ŘSD nemá technický dozor? Nebo se jen tak fláká po hospodách?

0/0
8.11.2014 8:09

Z41b82y63n55ě63k 84B43r57á97z60d67a 6545699662215

A ja se ptam, proc u Jihlavy bylo omezeni odstraneno nekdy v pulce rijna, kdyz ta jedna pulka dalnice mela byt hotova nekdy cca v srpnu.

Druhou pulku pan ministr odlozil, takze v zari mel byt usek 103-112 plne prujezdny.

Proc tam dalsi mesic a pul bylo omezeni? Zeby zhotovitel mel zpozdeni na prvni pulce a takto to zamaskovali??

0/0
8.11.2014 8:35

J69o16h38a87n 44Z57i41n73g72e85l 2931825376661

Možný je cokoliv. Od toho si královsky platíme úředníky ministerstva a ŘSD, aby to kontrolovali.

0/0
8.11.2014 8:54

R68a64d61e35k 27N68o22v15a36k 9884333369440

nedělalo se u svodidel?

0/0
8.11.2014 9:36

Z42b35y70n82ě12k 11B18r28á48z51d56a 6445499982185

Ano delalo, ale co? uzavren mel byt jeden smer zhruba 2- 3 mesice, potom ten druhy. Takto udelali prvni pulku, pak dostali pokyn pokracovat na jare, tzn ihned se melo tech 9 km plne zprujezdnit v obou smerech.

0/0
8.11.2014 9:45

R89a69d68e12k 15N89o38v95a15k 9294523979970

V Chorvatsku mají super dálnice ale už nemají peníze na nové stavby ani na opravy stávajících silnic. do deseti let pokud s tím něco neudělají tak budete rád za českou D1

0/0
8.11.2014 9:37

V64l78a48d64i18m23í97r 48K11a12l90n81ý 2291487307

Tady ve Varech se před třemi, čtyřmi lety opravovala silnice č. 6 na Prahu. Vyfrézoval se popraskaný a boulovatý povrch s výmoly, pokud šly výmoly do větší hloubky, vyfrézovalo se místo okolo a zakrylo asfaltem, Potom se bez jakékoli další úpravy podloží položil asfalt. Letos to bylo třeba opravit celé znovu :-/ Takže se frézovalo dvakrát a položily dva asfaltové koberce. Jsem zvědav, jak dlouho vydrží tohle.

0/0
8.11.2014 7:23

D23a15v89i76d 68B13r24a66d29á30č 4314539144388

No jo, na opravu silnic se možná vyčlení o 2 mld. více, ale kolik jich na fyzické opravy vlastně půjde, to víme? 

A další věc - pokud se v minulosti kupovalo nějaký materiál za plácněme CZK 1.000 / kg a za rok se bude kupovat ten stejný za CZK 2.000 / kg, tak je na opravy možná vyčleněno v reálu méně, nemyslíte?;-)

+1/−1
8.11.2014 7:18
Foto

V65l63a58d12a 19V63a68n12e90k 9353356114698

Dobrá zpráva pro ukrajince ve stavebních firmách ;-) Hlavní tahy !?  Proč se radši někdo nezaměří na otřesnou kvalitu práce ,nebo pracovní morálku v SÚS  !!Tam se při nekvalitních opravách vyhodí a rozkradou ,  zbytečné miliony ;-€!!

+1/0
8.11.2014 7:13

F87r66a77n30t85i51š18e81k 10S38c75h38l94i49c21h29t43s 9865692931195

Když tak skáču po D1...

Je ze mě hned Zeman.

Komunisti za 30 let nic neopravili ani nepostavili!

Ale počkat, komunisti ?

Zato máme tisíce kilometrů protihlukových stěn za tisíc miliard.

Když skáču kolem nich a vyskočím výše vidím, jaký to pokrok nastal! Jak krásnou protihlukovou zábranu kompenzují mizející vozovku pod ní.

Když tak jedu desítky kilometrů po těch uzavírkách, kde na 10 kilometrech je jen jeden stroj a jen 2 pracující lidé, říkám si, zaplať to Pánbůh! Jaké štěstí, že nepracují v noci, 24 hodin, o nedělích a sobotách a svátcích, a že těch strojů nejsou desítky na 10-ti metrech a lidí nejsou stovky nebo tisíce na kilometru!

Tahle při výskoku vidím stále krásně do krajiny ...

Pozorovatel z R4, D1, D2, R46 atd. Nazdar!

+4/0
8.11.2014 6:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.